-> Bukaj: vela ludi s tym malo problem a demontaz tej hadice pomohla. Neviem co by to robilo keby sa to nastavilo s hadicou za tepla - ale asi by zase boli problemy za studena.
LPG tam same o sebe ide zohriate na 80 - 90°C a nepotrebujes vyhrievat este aj vzduch .... tam je dobre aby bol vzduch co najstabilnejsej teploty aby sa miesal v stale rovnakom objemovom pomere
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg pro lpgisty
10:12:18
29.11.2014
29.11.2014
MOLSO
10:00:29
29.11.2014
29.11.2014
Bukaj
-> MOLSO: No, mám vyndanej termoregulátors klapkou, a záslepku, plech an výfuku nemám (stejně hned zrezne) a hadice je pak zbytečná.
Chápu to tedy dobře, že s termoregulací nasávaného vzduchu to fungovat nemůže, nebo je jen blbý nastavení?
Chápu to tedy dobře, že s termoregulací nasávaného vzduchu to fungovat nemůže, nebo je jen blbý nastavení?
09:54:07
29.11.2014
29.11.2014
MOLSO
-> Bukaj: nasavanie tepleho vzduchu rozhadzuje bohatost a robi problemy. preto sa vymontuvava.
mozes to ale zakamuflovat tym ze vhyodis klapku a zalepis "teplu" dieru, nasadis hadicu a vyzera to normalne
mozes to ale zakamuflovat tym ze vhyodis klapku a zalepis "teplu" dieru, nasadis hadicu a vyzera to normalne
08:42:58
29.11.2014
29.11.2014
Bukaj
-> srdcar 120L 28.11.14 19:23:26: Tak přesně nad tímhle jsem přemýšlel a chtěl jsem to slyšet...
Jinak tady to LPG je montováno roku 2006 ve Strakonicích (AutoGasCentum).
Ještě se zeptám na jednu věc - je normální, že LPG nefunguje na škodováckém motoru se zapojeným předehřevem nasávaného vzduchu? Kdysi jsem u tohoto auta vyměnil torzo "banja" za zánovní komplet banjo a na LPG to stávkovalo, když to začalo nasávat teplý vzduch.
Tak jsem z banja demontoval klapku a Ok, ale trochu mne štve, že auto nemám kompletní...
Jinak tady to LPG je montováno roku 2006 ve Strakonicích (AutoGasCentum).
Ještě se zeptám na jednu věc - je normální, že LPG nefunguje na škodováckém motoru se zapojeným předehřevem nasávaného vzduchu? Kdysi jsem u tohoto auta vyměnil torzo "banja" za zánovní komplet banjo a na LPG to stávkovalo, když to začalo nasávat teplý vzduch.
Tak jsem z banja demontoval klapku a Ok, ale trochu mne štve, že auto nemám kompletní...
19:23:26
28.11.2014
28.11.2014
srdcar 120L
-> Bukaj 25.11.14 22:40:13: Tak reduktor napoj na ten okruh, co máš u 4. válce k vodní pumpě a topení napoj zpět jak bylo původně. Bude to to dobře topit, teplo do topení ti nebude odebírat reduktor, bude vyhřívaný druhým malým okruhem.
18:54:15
28.11.2014
28.11.2014
srdcar 120L
-> Bukaj: Tak to je úplně špatně, protože tak to být nemá, při zavřeném topení ti dost podstatně klesne při větším odběru plynu teplota v reduktoru a pak můžeš mít v zimě problém. Já to tak mám montované od dubna 1996, kdy se schválily montáže do 120-tek a i v manuálu k tomu to bylo tak nakresleno. A asi můžeš mít i problém s ohřevem malého okruhu. Problémy s topením nemám, topí to v pohodě.
23:38:11
27.11.2014
27.11.2014
Bukaj
-> srdcar 120L:
Já tam právě žádná Tčka nemám - reduktor je vřazen do série topného okruhu mezi domek termostatu a odvodní hadici z topení...
Já tam právě žádná Tčka nemám - reduktor je vřazen do série topného okruhu mezi domek termostatu a odvodní hadici z topení...
22:23:11
27.11.2014
27.11.2014
srdcar 120L
-> Bukaj 25.11.14 21:59:45: Nevím, jak máš zapojen reduktor přesně ty, ale já ho mám takto. Pokud máš T-rozbočky na hadici pod termostatem i na hadici od topení, tak ti i při zavřeném topení jde voda malého okruhu plným průřezem přes reduktor a ne přes 6 mm spojovací hadičku. Tu můžeš klidně zaslepit, s reduktorem je už nanic.
17:52:58
27.11.2014
27.11.2014
Bukaj
-> Jarda: Jo, na bloku místo zátky mám nátrubek pro hadici posilovače ze sacího potrubí se zvětšenou dírou. Nevím, jak dalece to pomůže, nicméně kde proudí kapalina, tam se neusazuje bordel. A rozhdně to neuškodí, to mám vyzkoušeno Na chladicí systém a topení to nemá vliv
A i u naprosto čisťounkého motoru (myšleno vnitřek bloku kolem vložek) jsem po odšroubování zátky musel použít šroubovák na prošťouchnutí rzivé úsady, než začala téci kapalina
A i u naprosto čisťounkého motoru (myšleno vnitřek bloku kolem vložek) jsem po odšroubování zátky musel použít šroubovák na prošťouchnutí rzivé úsady, než začala téci kapalina
11:10:04
27.11.2014
27.11.2014
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: a na bloku to mas napojene na tu vypousteci zatku? (dle katalogu) mysliš, ze to hodne pomuze?
22:40:13
25.11.2014
25.11.2014
Bukaj
Takhle vypadala první varianta z února 2008, dnes je hadice vedená podél trubky k topení (docela tam pasovala jedna tvarovaná hadice z Octavie)...
22:36:03
25.11.2014
25.11.2014
Bukaj
-> Jarda:
U jednoho auta mám 136kovou pumpu a u druhého rozdvojku na hadici, ale taky to předělám na 136kové těleso pumpy. V bloku namísto záslepky průtočný šroub (buď použiješ origo z 1000MB, nebo z prvních stovek, nebo, jako já, nátrubek pro hadici posilovače ze sacího potrubí. závit je stejný, jako v bloku, vnější průměr cca jako vývod 136 čerpadla a vnitřní průměr provrtat na větší - tuším 7 mm).
U jednoho auta mám 136kovou pumpu a u druhého rozdvojku na hadici, ale taky to předělám na 136kové těleso pumpy. V bloku namísto záslepky průtočný šroub (buď použiješ origo z 1000MB, nebo z prvních stovek, nebo, jako já, nátrubek pro hadici posilovače ze sacího potrubí. závit je stejný, jako v bloku, vnější průměr cca jako vývod 136 čerpadla a vnitřní průměr provrtat na větší - tuším 7 mm).
22:23:58
25.11.2014
25.11.2014
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: jj, nemas fotku, jak mas ten bypass udelanej? to by me zajimalo...
22:14:58
25.11.2014
25.11.2014
Bukaj
-> Jarda - zrušená registrace 25.11.14 22:11:50: Jo, to mám na všech (obou) škodovkách proti usazování bordelu mezi blokem a 4. vložkou - škodovky na to dost trpí a 4. válec se přehřívá a více opotřebovává.
Nojo, ale Ty máš 136ku, tam je vícero možností
Nojo, ale Ty máš 136ku, tam je vícero možností
22:12:34
25.11.2014
25.11.2014
Bukaj
-> Tomaso435: No, to bych právě nechtěl - už takhle to auto moc netopilo, budík ukazoval 70°, tak nevím, jestli kecal budík, čidlo, nebo byl vadný termostat.
Teď jsem nandal novou hlavu s novým prčidlem a novým termostatem, ale zase nemohu nalít chladivo, než vyměním děravou trubku, nicméně jsem zvědav na výsledek.
Asi nejlepší by bylo mít reduktor vyhřívaný nezávislým okruhem, což by neměl být problém, když mám udělaný obtok. Jen přemýšlím, jestli reduktoru bude proti zamrznutí stačit relativně tenká hadice. Ale pokud mu dodnes stačila ta 5 mm, tak snad ok...
Teď jsem nandal novou hlavu s novým prčidlem a novým termostatem, ale zase nemohu nalít chladivo, než vyměním děravou trubku, nicméně jsem zvědav na výsledek.
Asi nejlepší by bylo mít reduktor vyhřívaný nezávislým okruhem, což by neměl být problém, když mám udělaný obtok. Jen přemýšlím, jestli reduktoru bude proti zamrznutí stačit relativně tenká hadice. Ale pokud mu dodnes stačila ta 5 mm, tak snad ok...
22:11:50
25.11.2014
25.11.2014
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: bypass 4. válce je co? to by sis vytvoril? ja ho mam v malem okruhu v serii s vyhrivanym sacim
22:05:13
25.11.2014
25.11.2014
Tomaso435
-> Bukaj: ve fávu to mám nejdřív z motoru do reduktoru pak z reduktoru do topení.. v zimním období je to pech.. bylo ani né -17 a za 60km v autě sotva 12 stupňů... všechno vzal reduktor :D
21:59:45
25.11.2014
25.11.2014
Bukaj
Mám dotaz k zapojení vyhřívání reduktoru v 742.
Dělal jsem kontrolu chladicího systému a zjistil jsem, že reduktor je zapojen do okruhu topení mezi vratku z radiátoru a termostat. Je to tak správně? Vždyť při zavřeném ventilu topení okruh reduktoru běží pouze přes tenouknou propojovací hadičku topení...
Nebylo by lepší reduktor napojit nezávisle (třeba přes bypass vložky čtvrtého válce)?
Jak to máte ve LPG škodovkách zapojené vy?
Dělal jsem kontrolu chladicího systému a zjistil jsem, že reduktor je zapojen do okruhu topení mezi vratku z radiátoru a termostat. Je to tak správně? Vždyť při zavřeném ventilu topení okruh reduktoru běží pouze přes tenouknou propojovací hadičku topení...
Nebylo by lepší reduktor napojit nezávisle (třeba přes bypass vložky čtvrtého válce)?
Jak to máte ve LPG škodovkách zapojené vy?
19:18:41
24.11.2014
24.11.2014
MOLSO
-> Winged_Arrow: cievka sa obvykle umiestnuje za pumpu. bypass mozes spravit, ale nemusis.
17:18:49
24.11.2014
24.11.2014
Winged_Arrow
-> MOLSO:
Nazdar hoši, potrebujem poradiť, čo je lepšie, umiestniť benzínovú cievku (el. ventil)
pred alebo za AC pumpu? Je to motor Lada niva 1.6
Keď ju dám pred pumpu, bude pumpa po zavretí cievky vytláčať zvyšný benzín stále do karbecu až kým ho neminie, alebo to hneď odstaví ?
Bude jej vadiť, že pojde na sucho?
Druhá možnosť - ventil za pumpu - bude jej vadiť, že bude tlačiť do zavretej cievky? nezničí sa membrána? Napadlo ma také riešenie - spraviť "bajpas" prepojiť začiatok a koniec pumpy
hadičkou so zátkou vrtanou na 0,5mm aby sa ten benzín stále aspoň trochu točil dokola cez AC pumpu aby netlačila doblba?
Prípadne miesto tej vrtanej hadičky normálne ventil a pri dlhšej jazde na LPG ho otvoriť a nech si pumpa cirkuluje donekonečna?
Ďakujem za rady! :)))
Nazdar hoši, potrebujem poradiť, čo je lepšie, umiestniť benzínovú cievku (el. ventil)
pred alebo za AC pumpu? Je to motor Lada niva 1.6
Keď ju dám pred pumpu, bude pumpa po zavretí cievky vytláčať zvyšný benzín stále do karbecu až kým ho neminie, alebo to hneď odstaví ?
Bude jej vadiť, že pojde na sucho?
Druhá možnosť - ventil za pumpu - bude jej vadiť, že bude tlačiť do zavretej cievky? nezničí sa membrána? Napadlo ma také riešenie - spraviť "bajpas" prepojiť začiatok a koniec pumpy
hadičkou so zátkou vrtanou na 0,5mm aby sa ten benzín stále aspoň trochu točil dokola cez AC pumpu aby netlačila doblba?
Prípadne miesto tej vrtanej hadičky normálne ventil a pri dlhšej jazde na LPG ho otvoriť a nech si pumpa cirkuluje donekonečna?
Ďakujem za rady! :)))
06:38:44
24.11.2014
24.11.2014
francomk
-> MOLSO:
Cicicici cuk hááááaaa
Cicicici cuk hááááaaa
06:36:11
24.11.2014
24.11.2014
MOLSO
-> francomk: priapdne ak sa da vyv olat nudzovy LPG start mohlo by ot tiež bafnúť na drc
06:31:58
24.11.2014
24.11.2014
francomk
-> MOLSO: ámen more
-> mirco: Mne BMM aj po chvilke naštartuje na benzín na prvú šupu. Schválne skús pri parkovaní prepnúť na benzín a až po pár sekundách zhasni motor. Keď prídeš k autu, naskočí na brnk
-> mirco: Mne BMM aj po chvilke naštartuje na benzín na prvú šupu. Schválne skús pri parkovaní prepnúť na benzín a až po pár sekundách zhasni motor. Keď prídeš k autu, naskočí na brnk
21:44:08
23.11.2014
23.11.2014
Dušan
-> MisakusX: co bys chtel vedet ? Motor na to bude normalne jezdit. Jen sani by nemelo byt plastovy coz snad Octavia nema.
19:58:45
23.11.2014
23.11.2014
MisakusX
__________________________
_________________________
NOVÝ DOTAZ
_________________________ __________________________
Pánové, máte někdo nějaké poznatky a zkušenosti ohledně LPG v 1,6 55 kW?
Pročítal jsem pár diskusí, ale nic moc konkrétního jsem se nedozvěděl.
My to máme do jedničkové Octavie 1999, kompresní tlaky už druhým rokem v pořádku (jeden válec v toleranci 8% oproti ostatním), a mám to převážně na delší trasy...
NOVÝ DOTAZ
_________________________ __________________________
Pánové, máte někdo nějaké poznatky a zkušenosti ohledně LPG v 1,6 55 kW?
Pročítal jsem pár diskusí, ale nic moc konkrétního jsem se nedozvěděl.
My to máme do jedničkové Octavie 1999, kompresní tlaky už druhým rokem v pořádku (jeden válec v toleranci 8% oproti ostatním), a mám to převážně na delší trasy...
23:23:02
20.11.2014
20.11.2014
MOLSO
-> mirco: nebude to tým že zhasneš motor ktorý išiel na plyn a pri opätovnom štartovaní to prepne na benzin ? pritom prisáva zvyšky LPG z reduktora a do toho ešte vstrekuje benzín - bohatá zmes za hranicou zápalnosti. chytí to až vtedy, keď sa zvyšky plynu v reduktore minú a bohatosť sa dostane do normálnejj hodnoty
23:04:09
20.11.2014
20.11.2014
mirco
Mám taký menší problém - Felicia 1.3 Mpi - 50kW r.v. 98, najazdené cca 160tis., auto ide pekne má slušný ťah,v pohode spotreba, ale problém je v štartovaní teplého motora, studený chytí pekne hneď na prvý krát na benzín potom to prepne na plyn - splynovač Lovato podtlakový. Problém je pri teplom motore, akonáhle idem štartovať teplý motor po dlhšom točení to naskočí a strašne sa to prevaľuje tak 400-500 ot/min a niekedy má tendenciu až zdochnúť, ale keď pridám plyn tak sa to dostane už do normálnych otáčok. Neviete čím to môže byť?
Nastavil som vôle ventilov, klapka čistá + zakl. nastavenie, pretesnená, nové filtre, nové sviečky - skúšané dvoje Champion aj Brisk na LPG s odtrhom 0,6mm a aj viac a stále to isté, pomenené hadičky na benzín, prečistené všetky kontakty, nová lambda sonda hoc nie najlepšia Bosch, aj so starou to robilo, nový katalyzátor a oba výfuky, na VAGu to písalo chybu 00537 - spodná meze regulace, ale vymazal som to odvtedy nič, ešte som rozmýšlal o výmene regulátora paliva na vstrekovacej rampe, či nemôže byť zlý alebo čerpadlo paliva, alebo som aj na fóre čítal či to nemôže robiť nejaký prepínač medzi plynom a benzín. Ak by niekto mal nejaký podobný problém tak budem len rád ak mi s tým pomôže. Vďaka.
Nastavil som vôle ventilov, klapka čistá + zakl. nastavenie, pretesnená, nové filtre, nové sviečky - skúšané dvoje Champion aj Brisk na LPG s odtrhom 0,6mm a aj viac a stále to isté, pomenené hadičky na benzín, prečistené všetky kontakty, nová lambda sonda hoc nie najlepšia Bosch, aj so starou to robilo, nový katalyzátor a oba výfuky, na VAGu to písalo chybu 00537 - spodná meze regulace, ale vymazal som to odvtedy nič, ešte som rozmýšlal o výmene regulátora paliva na vstrekovacej rampe, či nemôže byť zlý alebo čerpadlo paliva, alebo som aj na fóre čítal či to nemôže robiť nejaký prepínač medzi plynom a benzín. Ak by niekto mal nejaký podobný problém tak budem len rád ak mi s tým pomôže. Vďaka.
20:23:36
14.11.2014
14.11.2014
Tomaso435
sice se to hodí asi už celý do jinýho tématu ale napadlo mě vyměnit středovej vejfuk, jelikož zadek je pruchozí ten ucpanej není, ale střeďák by moh bejt přicpanej..
tak sem našel povolení 4 matice na hlavě pod svíčkama.. :D by mě zajimalo jak na tom sou šrouby :-/
tak sem našel povolení 4 matice na hlavě pod svíčkama.. :D by mě zajimalo jak na tom sou šrouby :-/
08:58:52
12.11.2014
12.11.2014
Tomaso435
-> King: tomu věřim, pač když napojim starej jinej tak se to chová stále stejně... s tímhle o něco lépe..
..no a nemuže v tom karbci bejt jenom nějaká netěsnost? že tim padem to ten motor navcucne komplet ale někde se přifaří vzduch?
taky mě napadlo jesi se někde nepreřušil nějakej kabel :D
tak ventilama se to o hodně zlepšilo... teď už jenom dohnat detail proč se mu nechce moc točit :D
..no a nemuže v tom karbci bejt jenom nějaká netěsnost? že tim padem to ten motor navcucne komplet ale někde se přifaří vzduch?
taky mě napadlo jesi se někde nepreřušil nějakej kabel :D
tak ventilama se to o hodně zlepšilo... teď už jenom dohnat detail proč se mu nechce moc točit :D
22:29:28
11.11.2014
11.11.2014
King
-> Tomaso435: Ale víš o tom, že karbec je pro LPG jenom zbytečně komplikovaná škrtící klapka? Tomu novýmu rozdělovači věříš (průběh reguace, nastavení zákl. předstihu)?
22:24:57
11.11.2014
11.11.2014
Tomaso435
-> King: ..ono to ovlivnilo i benzín. celkově je to slabší. hlavně v tom že nejde vytočit... od 4000 vejš to jde vyloženě pomalu a násilím.. bud něco přicpanýho, nebo nedostatečnej podtlak.... si furt myslim jesi ten suchej plyn něco nevsušil a neprasklo to... dřív to na benzín celkem ožilo, ted bych řek je to slabší i tam... ještě zkusim z jinýho karbu přehodit takový ty plastový ufouny na podtlak a budu se snažit nedotáhnout ani nepovolit víc tu nacvkávací čepičku na kuličku aby to nefungovalo v jinej poloze jinak.. a nevim, nebo přehodit rovnou jinej karb :D .... dneska sem ještě v 15°C přešel ventily jednou jestli to nebude mít vliv.... tak trochu sem hnul i s tímhle.....
. no chybí mi tam ten zátah když se na to šlápne víc... proto si pořád myslim že se jedná o podtlak nebo o karb, že to prostě nedává...
moh bych zkusit dotáhnout sací potrubí jestli se náááhodou někde něco nepovolilo a nepřisává si to ... jinak nemá co se na tom vysypat.... je to jen favorit a moc tam toho není...
. no chybí mi tam ten zátah když se na to šlápne víc... proto si pořád myslim že se jedná o podtlak nebo o karb, že to prostě nedává...
moh bych zkusit dotáhnout sací potrubí jestli se náááhodou někde něco nepovolilo a nepřisává si to ... jinak nemá co se na tom vysypat.... je to jen favorit a moc tam toho není...
22:16:44
11.11.2014
11.11.2014
King
-> Tomaso435: Ale jak by to mohlo ovlivnit LPG je otázka...
22:13:20
11.11.2014
11.11.2014
Tomaso435
tak mě napadlo, www.automotokonicek.cz/zb
ozi/membrna-karburtoru-pln
-favorit-n-v nemohlo odejít totok?
16:10:46
07.11.2014
07.11.2014
Tomaso435
no tak se to zlepšilo :) ale stále by to mohlo bejt lepší :D
a točkoměr blbne pořád...
tam bude bud prohozenej kontakt nebo blbej kus zase...
a točkoměr blbne pořád...
tam bude bud prohozenej kontakt nebo blbej kus zase...
12:36:59
07.11.2014
07.11.2014
Tomaso435
-> dragon_cb_cz: áha :) zkusíme vyměnit za zánovní co jezdilo bezchybně :)
11:41:08
07.11.2014
07.11.2014
dragon_cb_cz
-> Tomaso435: A taky neplatí, že cívka buď jede nebo ne... speciálně teplotně závislý poruchy u nich nejsou nic nemožnýho - ale tam to bývá spíš naopak než popisuješ - studený OK, ohřátý jdou do pr....
21:51:34
06.11.2014
06.11.2014
Tomaso435
-> King: heh že by ? ... aktálně navrchu mám náhradní takovej ten regulátor co je zalitej v plastu. mužu prubnout výměnu za ten. jinak ukostření je v pořádku, resp pásek stále pevně visí. a promazávám to aby to neoxidovalo... nooo zkusim to vyměnit.... i to by mohlo mít vliv na to že to jede nebo nejede ? :D pravdou je, že dyž jedu delší štreku tak pak to najednou tak nějak ožije a je to schopný předvádět neuvěřitelný výkony :D hlavně když sou vedra...
21:13:40
06.11.2014
06.11.2014
King
-> Tomaso435: Blbnouci tockomer bejva priznakem toho, ze ETZ nejakym zpusobem blbne. Obvykle nejaky zakmity. Muze to bejt i problem rozdelovace, resp. snimaci civky nebo stinenyho kabelu. Kravit to muze i v pripade problemu s ukostreni motoru nebo ETZ. Jednou se mi takhle chovalo ETZ, kde bylo neco nacaty a po zahrati motoru koncak zakmitaval a sel dolu vykon...
19:42:37
06.11.2014
06.11.2014
Tomaso435
Fávo 136 Karb.
tak děcka.. po výměně všeho, sem usoudil že to bude karbcem.... je to možné?
totiž. jak na benál tak lpg, nejede to tak jako to jelo dříve :) resp jede , ale né tak jako to jelo na plnej plyn, teď se toho prostě děje míň než se dělo.. nenechá se to vytočit uplně.... vyměnil sem kde co , rozdělovač je po repasy, svíčky nový, kable jiný víčko jiný palec jinej, podložka kabce jiná, hadice posilovač sání i ventil.... filtrbox těsní, lpg sporák na karbci také hadice taky. volnoběh to drží, spotřeba je více méně normální na kousky do 8litrů plynu. co je divný, tak od samýho začátku kýmsi dodělávanej točkoměr blbne, neukazuje tolik kolik by ukazovat měl. a zustává vyset... po výměně za jiný je problém stejný, jesi není prpohozenej plus a mínus,ale nevim.. nebo muže bejt divná cívka kterou sem teda neměnil. i když si myslim že cívka bud jde nebo nejde.
... no k tomu proč si myslim že je to karbec, totiž když sem vzal na zkoušku sprej s olejem kterej po chvíli zhoustne, postřikal sem tim určitá místa na karbci z venku, tak se problém na pár jízd myslim že i celkem vyřešil, no a proto si myslim že možná netěsnost se tím hustým mazivem chvíli zatáhla.... ale po aplikaci podruhé se už nic nestalo.... a ted,, co muže bejt vlaštně špatně? hadičky ovládání podtlaku nejsou nijak KO, samotnej ovladač podtlaku II komory vypadá taky funkční.. dotáhnul sem poměrně hodně ze zadu obal jehlovýho ventilu? či co to tam je, bylo to docela povolený, a pak vyměnil taky membránku obohacovače... jinak kabec sem tam "Vyčistim" takovým sprejem na to...
nemoh ten plyn tam něco vysušit ?
Ventily sem jakš takš seřídil... no hold není venku 20°C ale v rámci možností. předstih v pohodě. ... nebo sem už v tom tak vylítanej že mi to prostě nestačí a připadá mi že to jede čim dál méně? :-D
tak děcka.. po výměně všeho, sem usoudil že to bude karbcem.... je to možné?
totiž. jak na benál tak lpg, nejede to tak jako to jelo dříve :) resp jede , ale né tak jako to jelo na plnej plyn, teď se toho prostě děje míň než se dělo.. nenechá se to vytočit uplně.... vyměnil sem kde co , rozdělovač je po repasy, svíčky nový, kable jiný víčko jiný palec jinej, podložka kabce jiná, hadice posilovač sání i ventil.... filtrbox těsní, lpg sporák na karbci také hadice taky. volnoběh to drží, spotřeba je více méně normální na kousky do 8litrů plynu. co je divný, tak od samýho začátku kýmsi dodělávanej točkoměr blbne, neukazuje tolik kolik by ukazovat měl. a zustává vyset... po výměně za jiný je problém stejný, jesi není prpohozenej plus a mínus,ale nevim.. nebo muže bejt divná cívka kterou sem teda neměnil. i když si myslim že cívka bud jde nebo nejde.
... no k tomu proč si myslim že je to karbec, totiž když sem vzal na zkoušku sprej s olejem kterej po chvíli zhoustne, postřikal sem tim určitá místa na karbci z venku, tak se problém na pár jízd myslim že i celkem vyřešil, no a proto si myslim že možná netěsnost se tím hustým mazivem chvíli zatáhla.... ale po aplikaci podruhé se už nic nestalo.... a ted,, co muže bejt vlaštně špatně? hadičky ovládání podtlaku nejsou nijak KO, samotnej ovladač podtlaku II komory vypadá taky funkční.. dotáhnul sem poměrně hodně ze zadu obal jehlovýho ventilu? či co to tam je, bylo to docela povolený, a pak vyměnil taky membránku obohacovače... jinak kabec sem tam "Vyčistim" takovým sprejem na to...
nemoh ten plyn tam něco vysušit ?
Ventily sem jakš takš seřídil... no hold není venku 20°C ale v rámci možností. předstih v pohodě. ... nebo sem už v tom tak vylítanej že mi to prostě nestačí a připadá mi že to jede čim dál méně? :-D
18:26:18
06.11.2014
06.11.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Tak hlavy "na řešení" bych měl aktuálně dvě 130kové. Tedy tři, ale jedna z nich je na motoru ve skříni v garáži a sundavat jí v nejbližší době nehodlám...
08:21:15
06.11.2014
06.11.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Tak dej dohromady hlavy který chceš pořešit a nějak to doručíme na zodpovědná místa. Mě asi z GLSy zbude motor, kde by taky chtěla pořešit, takže jich pár bude
22:26:32
05.11.2014
05.11.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz 05.11.14 07:15:28: Nojo, no, blbost
Ale ten motor měl utopený vložky a hlava se na pohled zdála ok, tak jsem ji jen uložil jako rezervní a pak od 2009 jsem ji vozil v kufru Å jako železnou (litinovou) zásobu na dlouhé cesty
Ale ten motor měl utopený vložky a hlava se na pohled zdála ok, tak jsem ji jen uložil jako rezervní a pak od 2009 jsem ji vozil v kufru Å jako železnou (litinovou) zásobu na dlouhé cesty
07:28:29
05.11.2014
05.11.2014
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> dragon_cb_cz: Znám jednoho co hlavu srovnal pilníkem.
07:21:29
05.11.2014
05.11.2014
dragon_cb_cz
-> MOLSO: To on všechno ví, jen se nemůže rozhodnout, jestli tam na ten repas pošle jen "železnou zásobu" (to bude tak 5 hlav) nebo rovnou všechny (těch bude tak 50)
07:17:41
05.11.2014
05.11.2014
MOLSO
-> dragon_cb_cz: zaděláno na průser
-> Bukaj: ak to s tym motorom myslis vazne a chcel by si od tej hlavy nejaku zivotnost, silne doporucujem nechat si vlozit tvrde sedla na vyfukove ventily a určite ju aj zrovnat.
-> Bukaj: ak to s tym motorom myslis vazne a chcel by si od tej hlavy nejaku zivotnost, silne doporucujem nechat si vlozit tvrde sedla na vyfukove ventily a určite ju aj zrovnat.
07:15:28
05.11.2014
05.11.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Jo taaak, pán je gurmán a sundá hlavu z uvařenýho motoru a ani jí nenechá slíznout... tak to jo
00:43:42
05.11.2014
05.11.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz 04.11.14 08:03:55: No, ta poslední je asi trochu křivá už z předešlého motoru. Je to původní hlava (bez zásahu) sundaná v roce 2007 z bloku, který mám od roku 2008 v Å a ten motor jsem dostal od kamaráda, který jej chtěl vyhodit poté, co ho uvařil...
Někde protéká chladicí kapalina do oleje (cca půl litru za 4000 km) a emulze mi dělá brikule v karburátoru (skrz odvětrání víka ventilů).
Tak bych to před zimou rád vyřešil - teď budu měnit olej a chladivo, tak ať to mám komplet načisto
Někde protéká chladicí kapalina do oleje (cca půl litru za 4000 km) a emulze mi dělá brikule v karburátoru (skrz odvětrání víka ventilů).
Tak bych to před zimou rád vyřešil - teď budu měnit olej a chladivo, tak ať to mám komplet načisto
22:59:54
04.11.2014
04.11.2014
King
-> MOLSO: Aha....on mi obcas na iPrdu nevybehne pop-up s PM. To je od nich pekny kurevstvo
19:25:47
04.11.2014
04.11.2014
MOLSO
-> King: posielal som ti spravu bolo to tou rozpadnutou podtlakovou membranou .... s povodnou to jazdi jak zamlada