-> Milan 136: hele další jazykozpytec Co třeba navrhnout "automatickou kontrolu pravopisu",ať můžete v klidu spát
-> King: jo je to možný,nikdy jsem s tím neměl potřebu experimentovat...tepelná kapacita je v tomto případě jistě super,ale voda (H2O nikoli 2xH a 1xO) "nehoří" a otázka,kde je rovnováha mezi přínosem ochlazení směsi a jejím "naředěním" nehořlavou látkou,...bude tam asi přímá úměra,kdy se vyplatí ochlazovat a kdy použít více čisté směsi a chladit jinak.Já to zřejmě popletl s NOs-N2O,který jako okysličovadlo funguje.Co by mě ale zajímalo,jestli někdo experimentoval s ozonem jako oxidačním činidlem v motorech...přecejenom výhoda třech kyslíků by asi měla něco do sebe a těžko do motoru někdo bude lít HNO3 jako okysličovadlo,pokud se nebude jednat o raketu
Nějak moc přispívám poslední dobou,...fuj
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sedr vs. Lekr
11:18:52
06.09.2020
06.09.2020
Václav Vašák
09:23:52
06.09.2020
06.09.2020
King
-> Václav Vašák: Opet jenom mal technicka - efekt primichavani vody k palivu (nebo jeji vstrikovani do saciho ci valce) nespociva v zadnem okyslicovani, ale v tom, ze voda ma diky vodiku velkou mernou tepelnou kapcitu a skupensky teplo, takze ucinne ochlazuje. Diky tomu se daji delat ve spalovaku "vetsi prasarny " typu vetsiho plniciho tlaku atd., protoze ta voda oddaluje detonace.
01:23:04
05.09.2020
05.09.2020
U-Geen
-> Milan 136: asi nemecka odnoz Shellu
18:53:25
04.09.2020
04.09.2020
Milan 136
-> Václav Vašák: Co to je, ten Schell?
12:34:20
04.09.2020
04.09.2020
Václav Vašák
-> vhml: netuším,nikdy jsem nezkoumal do detailu,...jenom minulý rok přibylo E5 a nálepka 100 místo 98 octanů :-D každopádně Verva mě nikdy moc nepřekvapila a nerad repasuju karbece,který na ní jezdí,...ten modrý med v nich nejde nijak umýt.
-> Tomaso435: jo MOL je kvalitní značka,tankuju když chci mít jistotu stále stejného výkonu,vyschne to do čista jako ředidlo a nezanechá žádné zbytky...ale když vemu u Schell,tak i sériový motor ožije neskutečně a co se týká těch lepších blížícím se dvojnásobku výkonu série,tam bych jsi to troufl i klidně odbrzdit,protože to neni jen placebo efekt Ale vesměs se jedná pouze o dané benzínky,...u dálnice je benzín kvalitnější,než v centru atd...na MOL jezdím také pouze k jedné,i když je 2x daleko,než jiné,ale je to jistota a Schell pouze jedna v Západních čechách,kde se opravdu vyplatí zajet těch 80km pro plnou a zase jí cestou domů vypálit Ale za ten zážitek z jízdy to opravdu stojí...a třeba to jede díky vodě,...ono závodní auta používaly vodu jako okysličovadlo,takže proč ne...a co já vím,tak beztak do ČR jde jeden druh benzínu,takže těžko říct...kdyby se natankovalo přímo z cisterny,taky by to asi bylo trochu jiné,než když se vypláchnout ty rezaté nádrže kam prolíná spodní voda
-> Tomaso435: jo MOL je kvalitní značka,tankuju když chci mít jistotu stále stejného výkonu,vyschne to do čista jako ředidlo a nezanechá žádné zbytky...ale když vemu u Schell,tak i sériový motor ožije neskutečně a co se týká těch lepších blížícím se dvojnásobku výkonu série,tam bych jsi to troufl i klidně odbrzdit,protože to neni jen placebo efekt Ale vesměs se jedná pouze o dané benzínky,...u dálnice je benzín kvalitnější,než v centru atd...na MOL jezdím také pouze k jedné,i když je 2x daleko,než jiné,ale je to jistota a Schell pouze jedna v Západních čechách,kde se opravdu vyplatí zajet těch 80km pro plnou a zase jí cestou domů vypálit Ale za ten zážitek z jízdy to opravdu stojí...a třeba to jede díky vodě,...ono závodní auta používaly vodu jako okysličovadlo,takže proč ne...a co já vím,tak beztak do ČR jde jeden druh benzínu,takže těžko říct...kdyby se natankovalo přímo z cisterny,taky by to asi bylo trochu jiné,než když se vypláchnout ty rezaté nádrže kam prolíná spodní voda
07:23:33
02.09.2020
02.09.2020
Borderer
-> palinator: Taky jsem zrovna včera nalil do Feldy dvacku N95 z ONA, co sem kupoval na jaře a zapomněl na ni. Jede pořád stejně na hovno.
02:00:09
02.09.2020
02.09.2020
Petr Urban
-> minno: Ty si to nedokážeš představit a já to na každou chvíli držím v ruce a příruba je prohlá.
23:09:01
01.09.2020
01.09.2020
minno
-> minno 31.08.20 12:39:44: Bola to nakoniec len uvoľnená spona prívodnej benzínovej hadičky, a tá je rovno nad akceleračnou pumpičkou, preto to odtiaľ tieklo.
Membrána je Ok. Prírubu pumpičky si tiež neviem predstaviť krivú.
Takže LEKR opäť nesklamal.
Membrána je Ok. Prírubu pumpičky si tiež neviem predstaviť krivú.
Takže LEKR opäť nesklamal.
19:37:24
01.09.2020
01.09.2020
palinator
-> Tomaso435:
A bude to mít smysl když budeš sekat zahradu, kde pokaždý bude tráva jinak narostlá a jinak mokrá, což do měření spotřeby hodí vidle jako prase?
Já teda mám asi kliku, ale mě obyč N95 vydrží... nebo to na to prostě aspoň jede. Ještě se mi nestalo, aby po zimě nešlo něco natočit. Jediný čeho se bojim, jsou mixy, takže ty většinou naředim čerstvou směsí a pak vyjezdim.
A bude to mít smysl když budeš sekat zahradu, kde pokaždý bude tráva jinak narostlá a jinak mokrá, což do měření spotřeby hodí vidle jako prase?
Já teda mám asi kliku, ale mě obyč N95 vydrží... nebo to na to prostě aspoň jede. Ještě se mi nestalo, aby po zimě nešlo něco natočit. Jediný čeho se bojim, jsou mixy, takže ty většinou naředim čerstvou směsí a pak vyjezdim.
18:34:34
01.09.2020
01.09.2020
Tomaso435
-> Tom Troll: no vidíš jak ti to ta voda propláchla
18:34:22
01.09.2020
01.09.2020
Tomaso435
-> palinator 01.09.20 16:43:34: nejsem si jistej jestli na prázno to bude mít smysl :)))))
ale je to bohužel fakt. ted mám ještě poslední kanistr odleželýho benzínu z kraje května kdy premiový benzín stál 24,90 a obyč 21,90.. tej vervě není nic. ten natural si už ani netroufám tam snad nalejt.. a to sem kupoval jen několik dvacítek s tim že to v pohodě v létě vyjezdím.
ale je to bohužel fakt. ted mám ještě poslední kanistr odleželýho benzínu z kraje května kdy premiový benzín stál 24,90 a obyč 21,90.. tej vervě není nic. ten natural si už ani netroufám tam snad nalejt.. a to sem kupoval jen několik dvacítek s tim že to v pohodě v létě vyjezdím.
16:59:35
01.09.2020
01.09.2020
Tom Troll
-> Tomaso435: No nevim, nedávno se mi na škodovce okatě zanesla volnoběžná tryska, prostě jízda v pohodě, ale na volnoběh to okamžitě chcíplo. Takhle jsem najel tak 500km za tři dny. Tankuju tak půl na půl jenom Benzína a MOL.
Shodou okolností jsem měl potom netradiční cestu tak jsem natankoval na Shellce, a do pár minut od odjetí od stojanu byl volnoběh zpátky.
Shodou okolností jsem měl potom netradiční cestu tak jsem natankoval na Shellce, a do pár minut od odjetí od stojanu byl volnoběh zpátky.
16:52:08
01.09.2020
01.09.2020
dragon_cb_cz
-> palinator 01.09.20 16:43:34: V té co zásobuje západ republiky.... asi Kralupy? Ale jistý si nejsem.
A jinak s tou kontrolkou - to je asi nějaký zákon univerza. U aut co jezdí málo a často to nedělám stačí natankovat plnou, u těch co plnou dostávají často je potřeba vzít něco "lepčí" a pak se zákonitě něco posere
A jinak s tou kontrolkou - to je asi nějaký zákon univerza. U aut co jezdí málo a často to nedělám stačí natankovat plnou, u těch co plnou dostávají často je potřeba vzít něco "lepčí" a pak se zákonitě něco posere
16:43:34
01.09.2020
01.09.2020
palinator
-> vhml:
Ale co někde proběh článek, tak to ETBE je jen ve Vervě z jedný ze dvou rafinérek. Teď nevim který.
-> Tomaso435:
Já asi udělám test že nechám sekačku hodinu běžet na prázdno a budu měřit kolik toho sežere. Na nejvíc e-e naftu od Ona jsem teď najel 1350 km a ještě na 70 km zbylo.
E: Lenky Golf dostal teď Vervu 100 a za odměnu rozsvítil kontrolku motoru, což dělal předtim jen když jel na plyn.
Ale co někde proběh článek, tak to ETBE je jen ve Vervě z jedný ze dvou rafinérek. Teď nevim který.
-> Tomaso435:
Já asi udělám test že nechám sekačku hodinu běžet na prázdno a budu měřit kolik toho sežere. Na nejvíc e-e naftu od Ona jsem teď najel 1350 km a ještě na 70 km zbylo.
E: Lenky Golf dostal teď Vervu 100 a za odměnu rozsvítil kontrolku motoru, což dělal předtim jen když jel na plyn.
16:07:22
01.09.2020
01.09.2020
Tomaso435
-> dragon_cb_cz: áha, tak to je pak jasný
15:34:16
01.09.2020
01.09.2020
dragon_cb_cz
-> Tomaso435 01.09.20 14:58:28: www.petroleum.cz/slovnik.
aspx?pid=83
V zásadě jiný produkt zpracování té biosložky, méně problematický než čistý ethanol. resp. spíš přínosný.
V zásadě jiný produkt zpracování té biosložky, méně problematický než čistý ethanol. resp. spíš přínosný.
14:58:28
01.09.2020
01.09.2020
Tomaso435
-> vhml: jaký je tam rozdíl ? bioetanol pokud auto nejezdí zalepí všechno a pak se to hodně těžko zase rozhejbává :-/
14:57:47
01.09.2020
01.09.2020
Tomaso435
-> Václav Vašák: hele shellka je ono. a ono je shellka . jestli někdy koukáš co tam lejou u ona, tak ten stejnej kamion jede vylejt zbytky k shellce a naopak. co se nevejde tady se vejde jinde.. ale kamion od eurooilu nebo tušim benziny nikdy nevylejvá jinde. ještě super palivo je mol a jejoch premiový 100oktan. jak nafta tak benzín hezky ztichne jede konečně normálně a výsledek je spotřeba o něco lepší a finančně šul nul oproti klasice .. takže proč si nepřiplatit když to ve výsledku výjde na uplně stejně. jen ten optickej klam v podobě ceníku na stojanu no:)
14:55:03
01.09.2020
01.09.2020
vhml
-> Václav Vašák 01.09.20 14:14:48: v těch 100oktanech by mělo být ale namíchano etbe namísto bioethanolu
14:14:48
01.09.2020
01.09.2020
Václav Vašák
-> Tomaso435: pouze 100,zvlášť do tohoto fáčka,u kterého jsem to řešil,ale ono už i tam je 5% biosložky přiznáno a jediné,co snad nemá je Schell,ale já tomu stejně nevěřím a kdybych byl ještě na VŠ,udělal bych pro prdel chemický rozbor 100-oktanů :-) Myslím,že by to reálně s benzínem mělo pramálo společného a 95-ka je už totálně zabitá,...ale třeba starý jawy mě na naturál nikdy nejezdily a i 130-ku jsem provozoval na speciál bez nějakých vad na kráse...defakto jsem přešel ze seper 96 hned na speciál a naturál leju až teď,kdy neni jiná možnost,...takové ty story "přivezl jsem si BMW s předepsanou 98-kou do USA a natankoval jejich normál 87 nebo co to tam mají a jelo to jako nikdy" a naopak,...to mě řikali i lidi co znám a jak tohle má pak člověk vysvětlit...ono oktanové číslo nění vše
Každopádně membrána byla asi z roku 91,co se auto vyrobilo,takže jsem se obětoval a dal ještě uloženku novou,která snad vydrží aspoň polovinu...ale byla to zajímavá závada a injektor to tam pral normálně,ale stejně se něco procedilo ven z karbecu krz tu trhlinku.
Každopádně membrána byla asi z roku 91,co se auto vyrobilo,takže jsem se obětoval a dal ještě uloženku novou,která snad vydrží aspoň polovinu...ale byla to zajímavá závada a injektor to tam pral normálně,ale stejně se něco procedilo ven z karbecu krz tu trhlinku.
13:44:05
01.09.2020
01.09.2020
Tomaso435
-> Václav Vašák: ty ještě jezdíš na ty sračky? , já už rezignoval a leju jen 100oktan a je klid od všeho... nic nikde není zalepený a nic neprolíná. viz sekačka, na nádrž 95ky necelou zahradu. na nádrž vervy 100 zahradu a kus...
13:03:05
01.09.2020
01.09.2020
Václav Vašák
-> minno: vadná membrána,....řešil jsem to minulý týden...příznaky žádné,kromě oblitého sání od biosložky,...nakonec byla v membráně asi 1mm dlouhá trhlina a při akceleraci část benzínu prolínala.
12:04:59
01.09.2020
01.09.2020
Petr Urban
-> minno: S největší pravděpodobností tipnu že je to netěsnící membrána a bude prohlá příruba ovládání membrány tak jak to většinou bývá na těchto karb. i na SEDRU stejně. Přírubu pak srovnat na rovině s brusivem. Vypadá že to stéká po ovládací páce akc. Nech zalitý karburátor a přidávej bez motoru na místě, zda to bude slzet od akceleračního systému. Pokud ne, mrkni na obohacovač - dva šroubky, dvě těsnění. A víc věcí kde by tento jednoduchý karb. nemusel těsnit snad ani není
16:21:13
31.08.2020
31.08.2020
palinator
-> minno:
Nepřipravuje se na nějaký výročí Palacha nebo Zajíce?
Nepřipravuje se na nějaký výročí Palacha nebo Zajíce?
16:17:37
31.08.2020
31.08.2020
MVM
-> minno: Co membrana prave ty akceleracni pumpy...
12:39:44
31.08.2020
31.08.2020
minno
LEKRisti. Prosím konzult. V posledných dňoch mi začal z karburátora slziť benzín. Ide to od tohto miesta, na fotke dobre nevidno, ale je to v mieste ako je páčka akceleračnej pumpičky. A steká to po sacom potrubí až na blok motora. Všetko inak funguje normálne, ani na spotrebe nič nepoznať. Čo je KO? Od pohľadu to neviem poznať.
Karburátor je asi 85 tkm po repase, jazdené len na kvalitné palivo a prísady.
Karburátor je asi 85 tkm po repase, jazdené len na kvalitné palivo a prísady.
16:32:54
27.05.2018
27.05.2018
Kocvin
-> Petr Urban: Díky..
13:11:19
27.05.2018
27.05.2018
minno
-> Petr Urban: Aha, dík za upozornenie, prehliadol som, že SEDR.
10:18:35
27.05.2018
27.05.2018
Petr Urban
-> minno: Píše na sedru, žádná bimetalová pružina.
-> Kocvin: Nemá tam být nic, ale bohužel se to někdy u příruby rosí. Dal bych tam mikro vrstvu tmelu odolávajícímu benzínu jen na vnější stranu linie. Loctite dělá takové věci.
-> Kocvin: Nemá tam být nic, ale bohužel se to někdy u příruby rosí. Dal bych tam mikro vrstvu tmelu odolávajícímu benzínu jen na vnější stranu linie. Loctite dělá takové věci.
17:32:57
26.05.2018
26.05.2018
minno
-> Kocvin: Ak myslíš pod veko s bimetalovou pružinou, tak tam nejde nič, nemalo by to tam žiadny význam.
14:03:08
26.05.2018
26.05.2018
Kocvin
Pod domek sytiče na SEDRu patří těsnění, nebo se nějak lepí, nebo vůbec nic? V katalogu ND jsem nenašel..
Složil jsem karbec po ultrazvuku, dělá to v autě neplechu a nepamatuji se co tam bylo nebo nebylo..
Složil jsem karbec po ultrazvuku, dělá to v autě neplechu a nepamatuji se co tam bylo nebo nebylo..
15:09:20
18.05.2018
18.05.2018
minno
-> Jiskra: Áno, tomu všetkému rozumiem. Akurát že v knihe je v manuáli k LEKRu písané pri postupe ohľadom nastavenia veľkosti malej medzery len toľko, že medzera sa doladí šrobovaním víčka pulldownu, ale nepíšu, ktorým smerom sa zmenšuje a ktorým smerom zväčšuje medzera :) To samozrejme k "labolatórnemu" nastavovaniu karburátora písať netreba, ale ja k nesériovému motoru to potrebujem doladiť v domácich podmienkach aj tak hlavne podľa chodu a zvuku a práve to, že činnosť termoventilu trvá len chvíľu a za chladného počasia, tak sa to robí horšie no... A potrebujem to tých prvých pár sekúnd po štarte trochu ochudobniť (včera bolo vonku len +11°C) , lebo sa to dusí, tak teda vyskúšam to víčko mierne povoliť a uvidí sa.
14:37:28
18.05.2018
18.05.2018
Jiskra - zrušená registrace
Já s tím až tak nelaboroval, ale vzhledem ke konstrukci předpokládám, že asi ano vliv to mít bude. Předpokládám nějakou závislost na síle podtlaku vs. předpětí malé pružiny ventilu v pulldownu... Takže by to mělo jít nastavit jak říkáš. Dotažením se malá mezera zmenší - povolením zvětší. Po ohřátí za cca 1-5 vteřin je to už jedno, protože se zavře se termoventil a opře se to o doraz šroubem...
08:57:34
18.05.2018
18.05.2018
minno
-> Jiskra - zrušená registrace 16.05.18 09:40:09: A teoreticky, to víčko pulldownu, ak chcem tzv. "malú medzeru" prívery zmenšiť, alebo zväčšiť, víčko treba povoľovať, alebo doťahovať? Alebo to nie je možné takto jednoznačne určiť?
10:31:07
16.05.2018
16.05.2018
minno
-> Jiskra: Dal som to tak ako bolo na starom a funguje to teraz OK, len musím ešte trochu doladiť zvýšené otáčky a keď bude zima, doladím to potom podľa sluchu a chovania.
09:40:09
16.05.2018
16.05.2018
Jiskra - zrušená registrace
Já to měnil na svém Lekru. Nastavil jsem to podle starého. Nicméně principielně jde o to, že pokud se to zašroubuje málo může se stát, že se neotevře kanál k termoventilu. Potom se to chová jako by byl termoventil pořád zavřený. Pokud se to zašroubuje moc nemusí se pulldown otevřít tak jak je třeba, protože zdvih bude příliš malý. Je třeba chytit optimální hodnotu... Já mám zašroubováno tak, že mi k úplnému zašroubování chybí cca 3 závity.
12:38:19
06.05.2018
06.05.2018
minno
Tu zas nik nemá lekr, čo
23:19:10
04.05.2018
04.05.2018
minno
Otázka k LEKRu pre tých, čo už menili pulldown na svojom karburátore :)
Urobil som dobre, keď som tú plastovú čiapočku so závitom na novom pulldowne zakrútil cca rovnako, ako bola na starom? Na novom pulldowne bola zakrútená v porovnaní so starým len mierne.
Viem, že sa s tým šteľuje malá medzera na prívere sytiča keď je v činnosti termoventil, no ten je v "činnosti" len pri chladnom počasí pod cca 15°C, čo teraz nedosiahnem. Nakoľko nemám sériový motor, predpokladám, že to budem musieť prípadne aj tak ešte došteľovať keď bude vonku zima podľa chodu motora ihneď po štarte (rovnako ako ani veľkú medzeru nemám nastavenú "tabuľkovo", ale podľa sluchu a chodu motora).
Na zatiaľ ma preto len zaujíma, že či je OK, že som to zakrútil ako to bolo, alebo som to mal nechať tak, ako to bolo z výroby?
Urobil som dobre, keď som tú plastovú čiapočku so závitom na novom pulldowne zakrútil cca rovnako, ako bola na starom? Na novom pulldowne bola zakrútená v porovnaní so starým len mierne.
Viem, že sa s tým šteľuje malá medzera na prívere sytiča keď je v činnosti termoventil, no ten je v "činnosti" len pri chladnom počasí pod cca 15°C, čo teraz nedosiahnem. Nakoľko nemám sériový motor, predpokladám, že to budem musieť prípadne aj tak ešte došteľovať keď bude vonku zima podľa chodu motora ihneď po štarte (rovnako ako ani veľkú medzeru nemám nastavenú "tabuľkovo", ale podľa sluchu a chodu motora).
Na zatiaľ ma preto len zaujíma, že či je OK, že som to zakrútil ako to bolo, alebo som to mal nechať tak, ako to bolo z výroby?
23:50:41
19.12.2017
19.12.2017
Westas - zrušená registrace
-> minno: diky, prešiel som viacero eshopov a nikde nemali, ani u lokalmajstra v obchode.
21:37:30
19.12.2017
19.12.2017
minno
-> Westas: kúp nové, majú napr. na amd-autodily.cz
18:04:48
19.12.2017
19.12.2017
Westas - zrušená registrace
Ahoj, nemáte niekto doma pulldown na lekr aj s elektrickým ventilom? Moje sú na... maderu
16:41:11
17.12.2017
17.12.2017
Westas - zrušená registrace
takže VW nerobil 2E3 na litrové motory, iba na 1.3 a vyššie. Nech sa páči manuál na pierburgy v angličtine: vw-youngtimer.nl/wp-conte
nt/.../1081-04a.pdf
15:20:38
17.12.2017
17.12.2017
minno
-> xerox422: Bohatosť zmesi na "sytič" sa na LEKR-i dá predsa krásne nastaviť podľa potrieb. Tiež som znižoval bohatosť za studena, pretože nemám úplne sériový motor a hlavne s programovateľným zapaľovaním mám v porovnaní s obyčajným rozdeľovačom dosť vysoký predstih už od voľnobežných otáčok a čiže aj chod (voľnobeh) za studena si vystačí s chudobnejšou zmesou, a celkovo mám aj nastavené čo najnižšie otáčky voľnobehu za studena v porovnaní so sériovým favoritom (viac ako 1000-1100 ot. mi to za studena netočí) a tak som si to nastavil (otáčky aj bohatosť) tak, aby chod za studena bol pekný kľudný (podľa sluchu).
Možno pre toto ti to nejde za studena ochotne. Inak ak už s LEKRom nemá ísť motor za studena ochotne, tak už potom asi s ničím (jasné, SEDR na plný sytič tlačí auto dopredu sám a ani plynový pedál netreba mačkať )
Možno pre toto ti to nejde za studena ochotne. Inak ak už s LEKRom nemá ísť motor za studena ochotne, tak už potom asi s ničím (jasné, SEDR na plný sytič tlačí auto dopredu sám a ani plynový pedál netreba mačkať )
14:48:27
17.12.2017
17.12.2017
xerox422
-> Westas: mam lekr aj na 105ke a jazdí to. Za studena cítit bohatšiu zmes, motor nejde tak ochotne ako so sedrom alebo edsr, áno lekr má pasívny odpor keď ešte motor nieje ohriaty proste je menej ochotný ako napr 120 tam to funguje najlepšie celom spektre co týka motorov 105,120 a 135,6
Kľudne ísť do toho zo seriovym lekr-om.
Kľudne ísť do toho zo seriovym lekr-om.
14:27:02
17.12.2017
17.12.2017
Westas - zrušená registrace
Ok, diky. Tak ja si pozriem ako natryskoval motory s litrovym objemom VW.
07:49:41
17.12.2017
17.12.2017
minno
-> Westas: LEKR je samoprispôsobovací . Nechaj to tak, ako to je, malo by to byť Ok.
00:56:32
17.12.2017
17.12.2017
zabiakPUK
vôbec do toho nejeb, a nechaj to tak ako je. a bude to najspravnejšie fungovať.
00:07:04
17.12.2017
17.12.2017
Westas - zrušená registrace
Cauko, mam tu rozobrany Lekr a uvazujem o zmene trysiek, mam totiz 105 a nemyslim si ze karbec natryskovany na 1,3 bude spravne fungovat. Mate niekto nejake skusenosti?
15:51:24
10.11.2016
10.11.2016
ochoda
-> minno: Ták! JE to v pohodě, jen trochu oměřit aby to trochu licovalo je to. ...v nouzi to jde i s tou gumokovovou podložkou, ale to je trochu nevzhledný a navíc je s tim debilnější práce.