Sedr vs. Lekr

prohledat
480 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 11.06.2014 do 12.07.2023, založil/a BooCheer
řadit dle data
21:20:40
25.12.2014
Kadelus
-> minno: zeptam se , kdyz jsi dokoncil tu prestavbu tak si otocil kliskem a motor s lekrem fungoval jak ma nebonjsi musel jeste nejak ladit? Si rikam ze kdyz to je z fa. motoru na 742/136 tak by to melo fungovat,ne? Ovsem ze za predpokladu ze ten karbec nebyl predtim nejak rozhozenej ( coz byl jelikoz se cistil) ,ale melo by fungovat seriove nastaveni,ne? Jo a jeste neco - mohl by jsi sem nahodit fotku jak mas reseny upevneni filtrboxu do karburatoru? Na rajceti to neni dobde poznat. Dik

Sorry za styl ale.datluju na malym mobilu.....
20:33:46
25.12.2014
Kadelus
Dík.
20:23:40
25.12.2014
minno
-> Kadelus: je to v knihe Škoda Favorit od myslím Andrt / Malina
18:53:58
25.12.2014
Kadelus
-> minno 11.07.14 09:51:36: Z jaký publikace to je? Kde sehnat více informací o LEKRu a jeho seřízení?
09:11:52
25.12.2014
ochoda
-> minno: Aha tak to je pak jasný.3 Já páčku ze SEDRu nechtěl, ten půlměsíc mě přijde lepší, myslim si že zajistí plynulejší chod otvírání, ale to je jen čistě mojě domněnka.6
17:54:52
24.12.2014
minno
-> ochoda: nie mm, 1 cm (namiesto pôvodných filcov), na tom origo koberec, ten je polepený novým kobercom a na ňom ešte položený koberček pod nohy :-)

Lanko mi moc našpanovať nejde, pretože potom sa to na páčke karburátora zasekáva a ostáva to visieť (páčka zo SEDRa), musí tam byť malá vôľa. Ale plánujem to upraviť ešte tak, že pod plynovým pedálom trochu zredukujem tie koberce orezaním (aspoň ten mirelon).
17:27:42
24.12.2014
ochoda
-> minno: Ten 1cm (ne spíš mm? 9 ) + koberec to bude asi ono + chce to mít našprunděný lanko (neska sem ho musel povolovat páč bylo moc a volnoběh byl tak 2200ot./min 3 ).
15:16:07
24.12.2014
minno
-> ochoda: ja mám origo plynový pedál a úplne odrezaný celý doraz, na podlahe 1 cm mirelon a 3x koberec a klapky sa mi otvárajú maximálne len do cca 90%. Musím to ešte poriešiť.
13:24:57
24.12.2014
ochoda
Já to taky tak měl, ale pak sem to zrušil. Teď to mám jako Stepan, to znamená že hadice co byly na sání sem "přendal" na sytič.-> minno: Ty ses mě tušim ptal jak mám pořešenej pedál, já ti posílal fotku upravený pedálu z hliníku. Tak mám nové postřehy, vrátil sem tam origo pedál, má jen uřezanej doraz a otevře to klapku vpohodě douplna. Jen teda nemám koberce nic takže to de sešlápnout až na plech, ale i s kobercem si myslim by to šlo.
09:15:22
24.12.2014
čert
ale zase favo melo z nejakeho duvodu sytic a sani zvlast a ne do serie...
00:09:13
24.12.2014
langi93
Já jsem to tady někde viděl takto zapojený tak jsem to podle toho udělal :-)
23:06:35
23.12.2014
minno
-> ochoda 23.12.14 21:18:37: to ale nemá vplyv na sytič, je len horší prietok vody do sania, ale to by nemalo nijak extra vadiť....
21:18:37
23.12.2014
ochoda
-> langi93: Hele takhle je to vyhřejvání prej blbě, řikal Nepér... Že v tom sytiči je malej průtok takže to je takový naprd.
06:27:24
22.12.2014
Kadelus
-> minno: No to že nazpět do nádrže to je mi jasný - nejsem hňup ,ale nevěděl jsem jak:-) Tak já na to mrknu. Dík.
13:10:39
21.12.2014
langi93
moje vracečka :-)
zvětšit Sedr vs. Lekr - obrázek od langi93 vložen 21.12.2014 13:10:39
08:15:03
21.12.2014
minno
-> Kadelus: elektriku pripojil tak ako bola na sedri, kedže tam je tiež odpojovač voľnobehu + ostatné prkotinky, takže logika vraví, že ten istý káblik treba pripojiť :)



A vratnú hadicu z odlučovača tam, kam má ísť, čiže nazad do nádrže :-) Môžeš využiť jeden z vývodov na odvzdušňovanie nádrže na tankovacom hrdle, len si skontroluj, či ten vývod na hrdle dobre drží.
06:45:46
21.12.2014
Kadelus
Chlapi , teď mně naveďte jak jste zapojili tou vratnou hadici z odlučovače.

Elektriku k tomu kontaktu jsem vypochopil že vezmu tu co mi zbyla po sedru , že?
zvětšit Sedr vs. Lekr - obrázek od Kadelus vložen 21.12.2014 06:45:46
06:41:55
21.12.2014
Kadelus
-> langi93: Díky takhle to asi taky provedu.....
16:35:56
20.12.2014
langi93
05:50:43
19.12.2014
Kadelus
-> langi93: Ahoj, nahoď foto celýho motorovýho prostoru a hlavně jak máš vedený vyhřejvání...... Ty to máš ještě jinak.....
18:08:21
17.12.2014
langi93
tak už také lekřím :-D spokojenost :-)
zvětšit Sedr vs. Lekr - obrázek od langi93 vložen 17.12.2014 18:08:21
16:04:19
17.12.2014
čert
-> Kadelus: přesně, mám to tak udělané:) Dostal jsem ji na vrakači zadarmo
13:53:41
17.12.2014
Kadelus
Jo z týhle asi by to šlo použít.....
zvětšit Sedr vs. Lekr - obrázek od Kadelus vložen 17.12.2014 13:53:41
10:36:19
17.12.2014
Kadelus
-> čert: Aha - to slyším prvně. Kouknu na to.....
08:31:42
17.12.2014
čert
-> Kadelus: od sání je průměr myslím 16mm, od sytiče je menší, ale průměr nevím. Není lepší sehnat trubku od vody z karburatorovýho favorita a uříznout z ní potřebné dvoj téčko?
10:06:07
15.12.2014
Kadelus
Hele lidi jaký průměr trubek máte navařený na tom TT ?Já dneska jedu pro průměr 30 mm ,ale na ty malý jsem sehnal jenom 16 mm neni to hodně?

Taky si dneska vyzvednu zápustný M8 do sání skrze podložku - takže zase kousek udělám .....
20:12:21
01.12.2014
ochoda
-> minno: Odbublinkovač šel do háje, kdysi sem tu psal někomu kdo ho tam taky neměl a řikal, že v pohodě. Tak sem ho tam taky nedal a problém nějakej nepozoruju. Ano, ovládání klapky původní, ale mám upravenej pedál (viz. foto) , původní plast je odpáranej, navařil se kousek pásoviny s dvouma závitama a z hliníku sem si naohejbal pedál inspirovanej dobovým "rychlým plynem" a našrouboval ho. S karburátorem sem spokojenej už teď, a ten automatickej sytič je boží. Keď nemáš, si stracený. 3

-> Kadelus: Ahoj, vyhřejvaný sání nebude (možná časem). Zapojení mám okoukaný od stepan-a. No hele vadí nevadí, i Štěpán řikal, že když je to studený tak tam pozoroval nějaký cukaní, já můžu jen souhlasit. Jak je to studený tak má tendenci se to přidušovat nebo tak něco. Až nebudu línej vyrobit si 2 téčka tak zapojim asi zase i sání, ale spíš uvidím teď co to bude dělat v zimě. I s tímto cukáním apod. je pro mě jízda mnohem příjemnější než se SEDRem (kdyby se toho chtěl někdo chytat, tak pro úplnost měl sem EDSR a třeba nebyl v super kondici, ale pro mě asi nadobro skončil, každopádně tim SEDR/EDSR nehaním, někomu může fungovat líp než LEKR, u mě je to takhle).
zvětšit Sedr vs. Lekr - obrázek od ochoda vložen 01.12.2014 20:12:21
21:01:02
30.11.2014
Kadelus
-> ochoda: Ahoj, to jako že nbudeš mít vyhřejvaný sání? To mně zajímá....

Nechce se mi bastlit origo sání a to tvoje řešení je jednodušší než dělat dvojtéčko na vodu a vývod na sání.

Bude to takhle fungovat?Respektive čemu bude vadit když to sání odpojím od vody? Myslím že ničemu. Rapid je jen jarňo-letní stroj a zimu už asi nezažije tak se mi toto řešení líbí....
17:25:38
30.11.2014
minno
-> ochoda: Pekne. Verím, že s tým karburátorom budeš spokojný. Odbublinkovač si dal preč? A čo ovládanie klapky? Vidím, že si ponechal pôvodné riešenie.
13:33:37
29.11.2014
ochoda
Tak už taky LEKŘím. 3 Konečně! Včera sem ho tam pasoval za světla baterky a dnes impozantní první nastartování, ještě, že se mi minno-vi slova rozležely v hlavě a nátahl sem do sytiče vodu. Sytič už nikdy. 1 Zatim sem s tim moc nenajel a ani nemam udelanej filtrbox, ale mam z toho fakt radost. 6
zvětšit Sedr vs. Lekr - obrázek od ochoda vložen 29.11.2014 13:33:37
14:29:00
26.11.2014
minno
-> Peckin: ten karburátor bude na 120 asi príliš veľký (veľké difuzory na veľký motor) a teda nevhodný. Kúp normálne LEKRa / Pierburg z favorita, všade je ich kopec za pár korún, diely sa na to dajú zohnať úplne v pohode.



Vodu sa inšpiruj napríklad sem: skoda-virt.cz/cz/.../7908 -discovera-skoda-105 alebo sem: skoda-virt.cz/cz/.../975- jenik120-s120l
13:09:00
26.11.2014
Peckin
Právě měním karburátor ve Škodě 120 a zajímá mě pár věcí které budu muset ještě doladit a zde jsem je nenašel.

První věc je, že tu nemám už žádný plonkový LEKR ale pouze několik karburátorů Pierburg 2E z 1.8 OHC fordů Sierra. Záměnné jsou, akorát nevím jak je to s dostupností náhradních dílů a z ,,repasovatelností" tohoto karburátoru a vhodnosti použití do Škodovky. Vím že na jednom začala téct akcelerační pumpička a membránka z LEKRa použít nešla, je jiná. Pan Kratochvíl co dělá karburátory mi též tvrdil že nějaké díly jsou jiné a u nás takřka nesehnatelné a doporučil mi jeho náhradu za LEKR.

Druhá věc co mě leží v hlavě je, kde vzít vodu u pětikanálu protože zde vyhřívané sání není. Jde přerušit hadice k topení a vést jí přes sytič? Popřípadě dá se sehnat sada na přestavbu na ruční sytič? Vím že jsem to kdysi někde viděl ale nevím jak je to s dostupností dneska.
12:27:56
26.11.2014
Kadelus
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: aha - a jak s tim ven? Nechat zmrznout!1
10:04:14
26.11.2014
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Kadelus: Není, je to naklepnutý hliník pojištění lepícím tmelem - podobně je řešená mrazovka.
09:57:36
26.11.2014
Kadelus
-> minno: Vono je tam to boční čůro šroubovací?

U tebe jsem viděl jak to děláš. Já měl radost že jsem na to vyzrál s Fa. sáním3

No tak ne ,no.

Jak to z toho vyndat? Je to lepený nějakym lepoxmetalem?
08:14:59
26.11.2014
minno
-> Kadelus 25.11.14 22:42:58: sa nečuduj, keď tam máš 10 redukčných podložiek.

Ten vývod na vodu by sa mal dať preskrutkovať z Favo sania.... Ale ja som to nerobil.
06:26:42
26.11.2014
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
koncernovej nádech je bohužel i tak dost vysokej, jak seřežeš jeho přírubu, musíš pak vařit, abys tam nějakou měl. Navíc horní díry jsou pokud vím spíš na 1body, už si nepamatuju, zda to pasuje nebo ne... chce to zkusit... Já kdysi když dělal lekra tak jsem si udělal svůj plechovej box a bylo hotovo



skoda-virt.cz/cz/.../1669 98-rucny-plyn-do-s105-rapi d?gotopost=3...
23:04:03
25.11.2014
Vojťas
A co nejakej koncernovej nadech sani? neco jak prodaval Tomaso nedavno
22:59:21
25.11.2014
Kadelus
Takže by to znamenalo udělat podle minna to čůro z boku parohů..... No asi jo no.
22:51:06
25.11.2014
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Kadelus: Polož to na origo sací 136, dej tam podložku a přechodku a upravený filtrbox ti tam vleze. Upravit se dá jak FA, tak 120. 4 Osobně zkušenosti s tímto typem mezipodložek na sací FA nemám.
upraveno 1x, naposled 25.11.2014 22:53:06
22:46:09
25.11.2014
stepan
-> Kadelus: Je tam prostě málo místa no. Můžeš kouknout ke mě do karty, mám nižší sání, vyrobenej box a jde sundat jenom když se spustí o pár cm motor.
22:45:25
25.11.2014
Kadelus
Takhle to je líp vidět.
zvětšit Sedr vs. Lekr - obrázek od Kadelus vložen 25.11.2014 22:45:25
22:42:58
25.11.2014
Kadelus
Tak se do toho začínám pouštět a jak to tam tak skládám dohromady tak zjišťuju že potom všem tam už nezbyde moc místa na nějakej filtr či filtrbox. A to tam nemám ani žádný těsnění ještě. Vlastně se tam nevejde už nic....

Teď jsem to měřil a je tam cca 5,5 cm. Co s tim?
zvětšit Sedr vs. Lekr - obrázek od Kadelus vložen 25.11.2014 22:42:58
upraveno 2x, naposled 25.11.2014 22:44:50
12:01:24
17.10.2014
Kadelus
Aha vlastně je fáčko jinak nakloněný......
11:54:52
17.10.2014
dragon_cb_cz
-> Kadelus: Jako 136 vzadu? Samozřejmě, že potřebuješ, jinak by ten karburátor byl nakřivo.... Pokud ho teda plánuješ dát na favoriťácký sání. Pokud bys dělal redukční podložku a la minno na sání 742.136, tak ne.
11:52:48
17.10.2014
Kadelus
Hele zeptám se.... S karburatorem LEKR,sáním favorit mi přišla i ta 10°podložka tu ale na 136 nepotřebuju,že jo?
16:18:22
12.10.2014
stepan
-> Nwkt: To cukání za studena trochu asi může bejt, pokud to není něčim jinym.
16:14:16
12.10.2014
Nwkt
-> ochoda: Neplynulý přechody, cukání za studena a tak
13:29:33
12.10.2014
ochoda
-> Nwkt: Co je například menší problém? 1
12:46:36
12.10.2014
Nwkt
-> ochoda: zásadní ne, menší se můžou projevit
Extreme Tyres