ProblÉmy S PÍsty Od Chovance?!

prohledat
291 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 10.08.2013 do 26.09.2013, založil/a pecen
řadit dle data
21:24:48
31.08.2013
peter l
-> m8rinek: Ja by som mal taku otazku,mozno to bude zniet divne ale jedno DCOE by som aj mal v slusnom stave ma to vyznam dat na 8 kanal tak ako to mali rapid sport,ci je to blbost ohladom vykonu ak krmim teraz weber 32 dara....
21:19:42
31.08.2013
m8rinek
-> peter l: Na tuhle otázku jsi se mě ptal v SZ, tak se teď nediv. Na dcoe seženeš jakejkoli díl, zkus to u DHLA.... Já to zkoušel a některý věci jednoduše sehnat ani nejdou, jiný jsou za dvojnásobek.



DCOE je sice o polovinu dražší, ale rozdíl v nákupní ceně se vrátí ve chvíli, kdy ten karbec sundáš z poličky a budeš ho chtít dát na motor...
21:13:14
31.08.2013
peter l
-> m8rinek: No hotovo a ja idem do dellorta,No prosim a mi povies ze nenaladitelny..Hmm8
20:43:21
31.08.2013
m8rinek
-> Bery: Přesně, měnit jen trysky nemá smysl a pak už to leze do peněz, na druhou stranu jsou díly dostupný a kdo chce a má na to tak je schopnej to nastavit prakticky ve všech režimech...



Třeba takový levnější solexy, nebo orta jsou podle mě díky (ne)dostupnosti dílů prakticky nenaladitelný...
20:41:04
31.08.2013
Bery
-> m8rinek: v tomhle jsou ty webery drahý,ale pokud se pak naladí,tak to stojí za to.
09:57:07
31.08.2013
m8rinek
-> Evž@: 30mm je na 280 vačku určitě málo... Jezdil jsem 31mm na 260, teď tam jsou 28mm a vršek je výrazně oříznutej...



-> Urbi: Na DCOE jde nastavit cokoli, máš tam volnoběžku, jednu emulzku, hlavní trysku, další emulzku a vzdušník, celý pásmo si posouváš velikostí difu a ještě by bylo fajn měnit rozprašovače.



Aby Ti vršek nechudnul, tak dáš bohatší emulzku nahoře a menší vzdušník, zatímco bohatý spodky jsou daný tim, že všichni maj webery z 2L motorů a tam jsou veliký volnoběžký s chudou emulzní trubicí, takže pak všichni jezděj pootevřený klapku a volnoběžnej system je ten tam...
08:20:41
31.08.2013
vhml
-> Petr Urban 31.08.13 00:48:02: úplně že by to měla bejt vlastnost webrů že jsou dole přebohatý si nemyslím. On si málokdo hraje s tím aby tam dal správnou emulzku, správnou velikost rozprašovačů atd. Protože nabrzit maximum na plnej plyn je jedna věc, ale vychytat směs ve všech zátěžích už je alchymie, ale webry to umožňujou. Ale kdo má čas a chuť si s tím hrát? U závodního motoru je to jedno a doma málokdo má prostředky aby to odladil ve všech režimech,
upraveno 2x, naposled 31.08.2013 08:25:42
00:48:02
31.08.2013
Petr Urban
-> Čokin: Absolutně si odporuješ v tom co píšeš, pár příspěvků zpátky a i v jiných tématech si právě nespokojen. A zase si jen vymýšlíš...právě mnoha lidem doporučuji elektroniku, ale když vysvětlím situaci se zapojením a snímáním, tak od toho většina dá ruky pryč a snímat předstih v rozdělovači pro jednotku je hloupost. Všem také říkám že odladění rozdělovače je vždy nejlepší kompromisní řešení co jde s danou konstrukcí udělat. Dokonce i ve svém článku píši že je nejlepší elektronika, jenže ta i s příslušenstvím je pořád za víc jako rozdělovač a pro mnoho lidí složitá, pro závodící historiky nemyslitelná. Já nikde nevystupuji jako motorář, tak proč si to pořád překrucuješ. Jen píši co si myslím, od čeho je forum ? A zkušenosti s laděním mnoha motorů mám už na místní poměry dost abych mohl říkat své názory co mám ověřené a krom kliky a pístní sady jsem u těch motorů viděl mnohokrát vše a u mnoha opravdových motorářů zjišťoval mnohokrát co a jak a nyní budu se dvěma spolupracovat. Svůj motor stavím podruhé, poprvé se ulomil chovancův ventil. Neboj, tvými řečmi zřejmě nic neovlivníš, 2/3 zákazníků nejsou odsud a zatím 99% (ty si ta vyjímka 1%) všech jsou s prací na rozdělovačích, karb. či motorech spokojeni.

-> m8rinek: Jakože by se to škrtilo např. 30 dif. nebo tím že by to nahoře příliš chudlo? Pověz jak to je, ty už máš s webry cosi za sebou. Mě ale většina co sem dělal na vrcholu chudla, ať jsme ladili jak chtěly...což beru jako vlastnost většiny karb. nejen wébrů, že na špici otáček prostě určiým způsobem chudnou. Na druhou stranu už sem viděl několik grafů z brzd, kde weber směšoval ideálně v docela rovném pásmu od 4000ot. až na špičku. Na spodu otáček ale weber většinou dost bohatý.
upraveno 1x, naposled 31.08.2013 00:49:50
00:19:26
31.08.2013
Evž@
-> m8rinek: právě přemýšlím.Difuzory mám 30 a myslím že by stálo za zkoušku je převrtat na 32.V tom programu co počítá ty hodnoty osazení je to jasně vidět že do 6500 to vyhodí 29 mm a když dáš že chceš točit 7000 tak už je tam rázem difuzor 32 mm.
23:51:03
30.08.2013
isti
-> Bukaj: ok,díkes
20:15:22
30.08.2013
Čokin
-> Urbi: No no no, ještě jednou Ti říkám, že tady vůbec neřeším ten tvůj rozdělovač a ani ladění, takže Ti tohle tady vůbec nevyčítám. Nevím, kde jsi zjistil, že mám problém s motorem nebo s jeho cenou.....motor funguje bezvadně jen zapalování nestíhá, ale to si dořeším el. zapalkem. Zrovna ty by jsi tohle měl chápat, protože máš Ignitech na svůj motor taky v šuplíku. Jen si prostě nechceš přiznat, že tvůj rozdělovač už je prostě na takový motor málo. Ale ted mě budeš tvrdit, že rozdělovač je supr drupr a chyba je v motoru.



Ale zpět k tématu co tady řeším a co mě vadí je to jak se tady vyjadřuješ, jakého děláš frajera a velkého motoráře ale ruku na srdce kolik jsi těch motorů složil, kolik vaček jsi otestoval? Je mě jasné, že se Ti nelíbí jakákoliv negativní reakce na tvou adresu, protože to ohrožuje dobré jméno tvého byznysu s rozdělovači.



Mysli si o mě co chceš je mě to jedno, ale právě proto, že tě znám tak mě vadí některé tvoje příspěvky a nemám problém se k nim vyjádřit.



A těším se až postavíš motor od těch svých renomovaných motorářů a budeš prezentovat kvalitu versus cenu, abychom všichni věděli koho zvolit pro ty svoje ,,závodní" motory.
18:13:22
30.08.2013
m8rinek
-> Evž@: Bůh ví jak máš ty Webery nastavený, pokud tam máš malej difuzor, tak je jasný, že to je nahoře zavřený.
16:54:44
30.08.2013
Bukaj
16:51:16
30.08.2013
isti
-> Bukaj: Keď sme už pri tom tak by som mal aj ja jednu otázku.Dá sa použiť cívku pôvodne s odporom bez predranáho odporu?
16:45:15
30.08.2013
Bukaj
-> vhml:

Cívky lze rozeznat dle čísla dílu na "bakelitovém" vršku:

443 212 215 600 je cívka s předřadným odporem (105/120/130 od modelu 1980 (nebo 81?, teď si nejsem jist) Některé mají toto číslo vyražené i zespodu na Al pouzdru.

Favorití cívky (bezkontakt) nemají na "bakelitu" žádné číslo, jen označení výrobce. "bakelit" je jiný, než u staršího provedení - novější (nenasákavé) provedení je oranžové, tmavězelené, či šedé barvy - stejně jako víčka a palce rozdělovačů z přelomu 80. a 90. let. Číslo je taktéž na "dně" cívky.

02-9216.00, a ostatní cívky s tímto formátem čísla jsou bezodporové z šedesátých až sedmdesátých let.

Novější označení těchto cívek je 443 212 215 101.



Bavíme se tu o cívkách PAL Magneton... 4
upraveno 1x, naposled 30.08.2013 16:50:25
16:00:10
30.08.2013
vhml
Lze podle nějakých čísel rozluštit jaká cívka je jaká? Mám jich tu bednu, všechny se sundaným odporem pokud ho měly, jak rozlišit co je nový typ a co starý?
15:45:42
30.08.2013
TTomas
-> Evž@: Na ebay.co.uk jsou bezne za 40-50Liber.



-> Alenka: Jakou konkretne mas? Staci cislo typ nebo alespon popsat vzhled:)



www.ebay.co.uk/sch/i.html ?_trksid=p2...
15:38:30
30.08.2013
Alenka
-> Evž@: nic takoveho jsem na speedpru nenasel, ale zkus napsat Havlikoví kdysi jsem mu posilal odkaz odkud jsem ji sehnal ja.
15:26:19
30.08.2013
Petr Urban
-> Evž@: Čoveče taky nebydlíš daleko a já ti už říkal že na to mrknem někdy. Vem obyčejnou cívku z emka a ten předřadný odpor nezapojuj, sice budou dříve odcházet kontakty, ale intenzita pro svíčky bude dostatečná, pokud dáš Bosch kontakty, vydrží to dlouhodobě. Ta stará bezodporová cívka má moc velký vnitřní odpor. Co se týče přesnosti otáčkoměru, mohu to zkontrolovat se stroboskopem i ve vys. ot. Můžeme naladit webry lambdou nebo aspoň ověřit zda s vys. ot. moc nechudnou a zkusit si ještě pohrát se zapalováním, určitě bychom na něco přišli. A pokud by si chtěl Bosch cívku, můžu sehnat za méně jak polovinu tvé zmiňované.
15:18:48
30.08.2013
Petr Urban
-> Čokin: To ale není pravda ! Proč tady lžeš a píšeš takové věci. Vy jste se vůbec neozvali a ni ty ses se mnou nikdy nedomlouval že potřebuješ něco doladit na rozdělovači. Jen na lambdu, ještě v neděli a ty si nepřijel ! Ty a Vrba jste si do toho zasáhli sami aniž byste mi dali vědět že máte problém ! Chtěl si po mě jen lambdu a ani se neumíš domluvit jako člověk když si jednou nemohl a pak tady píšeš toto, tak panáčku trochu klidu ! Rozhodně nedělám to samé co pan Chovanec. Sám Tunerovi2 něco vyčítáš co se ti nelíbí, ale děláš úplně to samé, z mého pohledu ještě horší věci, urážíš kamaráda a ještě s absolutně smyšlených věcí jen z afektu že se ti snad sám ještě nevnucuju abych ti mohl naladit auto, ty se přitom neuíš domluvit a hlavně ses se mnou ani nedomlouval, pouze jednou a to nevyšlo protože si nemohl když já na tebe celý den čekal a dál si se nedomluvil, ale pořád si cosi vymýšlíš, nechápu proč. Už se vzpamatuj a přestaň mě všude napadat.

Možná že bojuješ za Chovance, protože si sám nechceš přiznat že 35tis. si vyhodil a neprojevilo se ti to v motoru jak si chtěl, ale to je nás bohužel hodně, tak proč před tím nevarovat další. A pokud si myslíš že práci chovanec odvedl za ty peníze dobrou pro tebe, tak si nalij motor a změř si KP jestli je těch 10,8 garantovaných opravdu i skutečnost. A jen čas ukáže co ten motor vydrží.
14:29:15
30.08.2013
Evž@
-> Alenka: no pane...to je ta co stoji na speedpru 2500 ?
14:03:43
30.08.2013
Alenka
-> Evž@: ja mam klasickovou valcovou civku pro rozdelovac od MSD. Pouzit by urcite sly i nejake OEM, ale to se mi nechtelo zjistovat, navic nekteri vyrobci uz fakt nevi, kolik si za kus medeneho dratu zaliteho v plastovem obalu rict :(
13:42:52
30.08.2013
Evž@
-> Alenka: je to možný no.Nicméně která je prokazatelně lepší než pal?Používám ještě tu starou bezodporovou.
13:17:32
30.08.2013
Alenka
-> Evž@: abych pravdu rekl, vubec netusim, kolik ukazuje ten muj. Mam vypocitane rychlosti na jednotoive kvalty a radim podle ucha nebo podle rychlosti :)

Nemyslim si, ze by webery/LEKR mely nejaky vliv na to, kolik bude motor tocit. Jakmile tam mas dostatecne velky prutok vaduchu, tak je ulne jedno, jestli proteka dvema nebo ctyrmi dirami. Rekl bych, ze vetsi vliv bude mit zapalovani, protoze PAL civky nejsou nic moc, tak je mozne, ze ve vyssich otackach pusobi jako prirozeny omezovac.
12:42:55
30.08.2013
Čokin
-> Urbi: Ale já nemám problém s tvým rozdelovacem a ani to tu neresim. Jen říkám, že najednu stranu si stezujes a pak děláš to samé a pises to tady, takže já jen reaguji na tvé příspěvky a opět zde, nemám vůbec žádný problém Ti to klidně říct do oči.
12:38:17
30.08.2013
Čokin
-> Tuner#2: A k čemu, aby jsi měl důvod k diskuzi, s tebou nemá smysl vubec o něčem tady mluvit.
11:46:56
30.08.2013
Evž@
-> Alenka: ty favoritacky otačkoměry ukazujou vůbec nejvíc ne? :D

Jinak je to asi na zamyšlení.Na lekru dáš přes 7 a mě na webrech 6,5 a to už přetáčím,řadím při 6000.
upraveno 1x, naposled 30.08.2013 11:49:21
02:49:49
30.08.2013
Alenka
-> Urbi: jak uz jsem ti psal, nespecham na to, ale chci kvalitni vyrobek, takze zadne sermovani, rez, aby nebyla kriva, nejspis radsi i premerit, jestli tam neco nenabrousil od oka plnikem atd.



-> Evž@ 29.08.13 19:51:01: tak, ja mam protokol z brzdy, kde se meri na ctyrku pod zatezi a kdybych jim nerekl, at to netoci pres 6,6 - 6,8, tak mam grafy s carou az za 7000.

Ja nemam ve zvyku poustet jen tak nejake otackomerove bludy do vetru :)
00:57:23
30.08.2013
Petr Urban
-> Čokin: Nebyl jsi u toho a zase máš kusé překroucené informace od někoho 3 Jednám s lidmi dost slušně. Kdyby ti někdo rok sliboval práci, kterou nechce dokončit, sem zvědavý jak by si jednal. Když jste ladili auto ty a Vrba, vůbec jste se neozvali že to jdete dělat, ani jste nevolali že do rozd. jde Vrba zasahovat a že se vám něco nezdá, prostě nic. Když jsme se domluvili na lambdu, tak si nemohl. Když si přijel neohlášeně, byl tam na ladění někdo jiný, ty si odjel a pak tady ještě píšeš takový věci. Rozdělovače fungují x-desítkám lidí, hodně jich závodí. Jsi zatím jediný co se mu něco nelíbí a aby si nakonec nezjistil že problém je jinde než v rozdělovači.... A jak to zjistíš, to už budeš frajersky držet hubu. Zrovna pro tebe jsem dělal hodně tvrdé nastavení aby předstih nerostl a mám na desítkách motorů ověřeno že to funguje, jak je tedy možné že ty máš o cca 5st. menší základ než většina ostatních co jim to funguje a ještě ti to detonuje ? Dost divný že...

Právě vůbec nic nepřeháním, říkám jak to s Chovancem je z mojí zkušenosti. Ty máš jinou ale kvůli tomu ti nepíšu takové věci co ty mě. Osobně si za mnou byl tolikrát a vždy si se choval normálně a tady píšeš jak jiný člověk a sám do očí nic....jó na netu to se to "vostře" píše. 3

-> Tuner#2: Já se ani nestačím vždy divit co někteří nejbližší dokážou takto napsat. A v reálu i normální lidi, ale na netu... Přiznávám pamatuji doby kdy jsem možná nebyl jiný, ale to byl čas růstu více fyzicky, než duševně. Ale co je za omezenost se takto chovat ke kamarádovi zde, než přijet pár metrů a říct do oči - fakt síla. Pořád se divím.
00:00:20
30.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin: Tak hlavně, že jsi mě znova odpověděl na otázku: skoda-virt.cz/cz/.../1729 89-problemy-s-pisty-od-cho vance?gotopost=3... 4
upraveno 1x, naposled 30.08.2013 00:00:28
23:55:26
29.08.2013
Čokin
-> Tuner#2: Jasně, Já jsem ten nejhustější kluk s 15kou na virtu, to ví přece všichni..........
22:36:13
29.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin: Tam u Vás na Moravě to pěkně vře koukám... Ještě tak odpovídat na otázky by to chtělo, když už jseš tak hustej kluk s patnáctkou 5
22:04:58
29.08.2013
peter l
-> Evž@: To moze byt ze premeruje,na volnobeh 1200ot real je 1100 anejakych drobnych podla merania na pristrojo CO2,tak v otackach netisim kolko to premeruje,ale dik ze si nato upozornil si chytry noo...4
22:02:40
29.08.2013
Čokin
-> Urbi: Hotový motorář co? Hlavně že jsi nesložil zatím ani jeden, kecy Ti jdou tak dobře jako pohádky o rozdělovačích, ale když Ti za něj dá člověk taky nemalé peníze tak doladění už se taky nemáš..............zamysl i se nad sebou jak se chováš a co mluvíš, tady děláš frajera, ale lidi co Tě znají osobně ví své.

Byl jsem u toho ldyž jsis jednou telefonoval s Chovancem, takhle se bavit někdo semnou tak ho z fleku pošlu do p...... a ještě mu jednu střelím.

Už to fakt trošku přeháníš, místo těch keců radši něco dělej, ale to je problém když všechno není 100% naleštěné a tip top............jenže to nebude nikdy!
21:17:39
29.08.2013
m8rinek
On stačí omezovač, když mě zazvoní tak budík ukazuje krásnejch 7800ot, problém je, že omezovač je nastaven na 6800ot.... takže mam vlastně jeden z nejrealističtějších 110r otáčáků :D.
20:01:42
29.08.2013
Evž@
-> TTomas: vystřídal sem 2 lumely.Ten druhý mi ukazoval v max otáčkách o 400 víc.Věřím že paly ukazují vůbec nejvíc :)
19:57:35
29.08.2013
TTomas
-> Evž@: Taky si myslim.4
19:51:01
29.08.2013
Evž@
-> peter l: mě to s 278 nejde nad 6500 i kdybych se posr.l

Každý otáčkoměr jiná ves.
19:21:36
29.08.2013
TTomas
-> vhml: Jak to je presne ti bohuzel nepovim. Jen z dokumentace ti muzu rict, ze fabrickej kit 1,5 mel kanal u vstupu do hlavy jen 27,5 a pokud se dobre pamatuju, tak byl krmenej klapkama o prumeru 45 a vykon pres 120kW. Ono ty hlavni kouzla se dejou az od voditka dal, coz prave mozna i pan Chovanec udelal na te hlave, ale Petr to povazuje za spatne. Tim ho absolutne nehajim. Hlavu jsme osobne nevidel a sam bych si od nej nekoupil ani zavlacku.
16:49:29
29.08.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.08.13 16:42:12: to vše ale vyřešila změna za eSkovou vačku. S tou Čepkovo to i střílelo zpátky do sání ( rozvody byly dobře, kontroloval jsem pak při demontáži ). Kdo ví co tomu chybí
16:47:55
29.08.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.08.13 15:52:37: to jo, i tak nevím jak 28mm kanálem udělám podtlak u 32mm difuzoru :-D



-> Petr Urban 29.08.13 16:06:01: nejspíš to bude zabitý na vejfuku, je tam erková litina a za ní domácí pokus o hezký svody spolu se 120LS/A tlumičem, viz -> vhml 12.06.13 21:42:52:
16:42:12
29.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 29.08.13 14:06:19: Ještě takový dovětek. Pokud si pamatuju, tak Tě v tom nefungovala ani 265/258 od Čepka, která jinde vykazuje super výsledky, takže ta chyba asi fakt bude jinde 4
16:21:20
29.08.2013
pecen
-> Urbi:



jojo svatá pravda8 bohužel
upraveno 1x, naposled 29.08.2013 16:21:46
16:11:57
29.08.2013
Petr Urban
-> TTomas: To nemám, zálaží k čemu jsou. Když se někdo domluví že to je pro 1.5 na pořádné vačce a on řekne že udělá 30mm a domluvíte se tedy že by to pro daný motor s vačkou z odlitku a většími venily bylo vhodné, tak snad udělám to co slíbím za smluvenou cenu, pan chovanec to udělá hubou a nechá si to zaplatit. Tak kurva má zavolat, že to přehodnotil, že stačí takto a takto a že cena bude menší a ne že poleští origo kanál, vybere to u vodítka, ještě jsou kanály křivé a nechá si zaplatit pálku...udělal sis z toho biznis s tím, že tomu asi lidi co to od něho berou nerozumí a budou počítat s tím co řekne, bohužel se najdou takový co si to opravdu projdou a zjistí že věc se má jinak než byla domluva a je to omrd za těžký love.
16:06:01
29.08.2013
Petr Urban
-> Ultim: Kámošovi popraskali 3 i když byly dobré mezizávitové vůle při max. stlačení a u vačky se zdivhem 6.9.

-> Alenka: Ty z odlitku od něho byly v dobrém stavu, dívej čekám na vyjádření jiného opravdového motoráře, tu 292 co máš slíbenou by mohla být docela dobře okopírovaná - "ukradená" vačka, ale je potřeba tu mou 292 změřit v bloku. Jinak mi ji ten druhý motorář od kterého by byla 100% se všemi informacemi nabídl za 6000,- a zřejmě to bude ta samá co ji schopně Chovanec šlohl, takže jen ji musíme změřit zda je správně okopírovaná. Ale 6000,- už není tak malá cena jak u chovance, zase lepší jak 9000,- Krejbich. Pokud by sis teda radši přitlačil a mám objednat tuto, která by byla do týdne, max. dvou, napiš mi na FB.

-> vhml: Máš na 100% problém jinde než v pružinách, spíše bych hledal v naladění motoru - karb.+zapal. a jeho průchodnosti - sací trakt/výfuk atd. S kuželovými pružinami mi tvrdil jeden závodník že točívá 7500-8000 s vačkou 304 přebrus., s minimálně odlehčenými ventily a zdvihátky a úplně bez problémů...je to jenom tvrzení, ale proč ne. Takže 7000ot. by neměl být problém.

-> darabos: Má to skoro podobnou tuhost jak mají mít ty chovancové, při stlačení cca 13mm, 70kilo....údajně je to potřeba až k pořádným vačkám z odlitku nad 300st., do té doby údajně postačí kuželové a 7mm ventily, které jsou vlastně lehčí a kuž. pružiny jsou trochu tvrdší a mají mít progresy...všechno jen sdělené info, prakticky sem neměřil.
16:03:40
29.08.2013
pecen
-> Urbi:

ta prasklina tam je, je to po chládnutí pístu, snad jsou tam i nějaký vměstky, prostě jdou vidět nečistoty asi špatná technologie výroby - ryclé ochlazení, špatný materiál, vím já? Na fotce to fakt není moc vidět, blbě se to fotí...



píst samotný váží 320g měřeno na kuchyňské váze, čepy klasikafavo, kroužky tady teď nemám



jo a jsem rád, že někomu aspoň ještě drží, někdo mi tu psal, že mu komplet taky popraskaly, ale já jsem člověk nevěřící, msím si to zkusit sám :-)
15:52:37
29.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 29.08.13 15:26:52: Od ventilu si odpočti dřík, dosedací hrany a jsi na tom svém 4
15:46:32
29.08.2013
peter l
-> vhml: Tsk dobra otazka?? ako vecsie ventili logiku ma ked odpocitas priemer drieku pri otvorenom ventilu a zavisi aj od zdvihu vacky kolko je ventil otvorene a zmeras obvod ventilu seriveho a vetsieho ...tag logiku to ma takto sa nejako vyrovna priemeru kanalu ale mozno nie tvojom pripade!?!?
15:26:52
29.08.2013
vhml
-> TTomas 29.08.13 15:15:17: jak to vůbec s těma kanálama je, vůbec nerozumím tomu jak to funguje. Ve 140LS například je 32mm difuzor, 28mm kanál a 37mm ventil. Vůbec nerozumím tomu jak to v tom může nějak logicky proudit.
15:15:17
29.08.2013
TTomas
-> Urbi: Ty mas Petre snad pocit, ze by kanaly mely byt 30mm v cele delce nebo co se ti na tom nezda?
Extreme Tyres