
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátory z motorky
prohledat
791 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 29.11.2011 do 21.06.2019, založil/a Matysek007
-> Majklsto: To akože máš tie karbce ,,pres hlavu".Ten airbox ti nebude buchať do kasne?Trubku daj radšej 80.

-> vhml: Mám tam 40mm difuzory, mám dat radčej trubku 75 alebo 80mm
Doteraz som to jazdil z 55mm trubkou

edit: klamal som, difuzory majú iba 27, takže tam dám tú 70mm prívodnú trubku
Doteraz som to jazdil z 55mm trubkou

edit: klamal som, difuzory majú iba 27, takže tam dám tú 70mm prívodnú trubku
-> Majklsto 23.05.14 13:16:12: jaký máš difuzory? Těch 70mm je dost na hraně. To je pro 4x35mm.
-> Olgoj Chorchoj: No málo snad nie :D
Airbox má objem 7 litrov a prívodná trubka má priemer 70mm
Airbox má objem 7 litrov a prívodná trubka má priemer 70mm
-> Majklsto: a nebude to málo, Antone Pavloviči?
Tak airbox je hotový, teraz riešim odkial doňho privádzať vzduch. Či by bolo lepšie uprostred, alebo z konca
-> Petr Urban 05.05.14 10:40:12: Take mi prišli akurát do ruky.Rychlo som ich predal.Na 1,3 to nakoniec stacilo.Neviem z akej motorky boli .

-> Majklsto 01.05.14 14:33:10: -> Majklsto: chlapik co robi zavodne motorky, jeho nezaujma vykon v 5-6-7000 otackach ale 12-13-14 000, tam su tie karburatory 3cm od hlavy
da sa to vyratat celkovo na motor, nie len na dlzku sacieho potrubia
pripadne sa treba inspirovat tym, co chodilo....trebars 130RS zvody cez hlavu
da sa to vyratat celkovo na motor, nie len na dlzku sacieho potrubia
pripadne sa treba inspirovat tym, co chodilo....trebars 130RS zvody cez hlavu
-> elbacil: = špatná volba těla karb. Z jaké motorky to bylo ?
-> stika87 - Maschinenführer 03.05.14 10:59:57: Mal som karbce ktore išli najlepšie bez trysiek.Ladené lambdou a stále to bolo mierne chudobné.

Ach jo tady uz se nemuze ani vtipkovat tak nic beru zpet
Ještě tak říkat to natryskování s ohledem na karb. a co je to za motor, jinak je to jak říct že mám doma 4 štrycle chleba
Já mám zkušenost s karb. CBR 900RR s vačkou 300 st. Kp 12, svody 4-1, 170 trysky a je potřeba upravit mnohem více aby to fungovalo jak má

Já mám zkušenost s karb. CBR 900RR s vačkou 300 st. Kp 12, svody 4-1, 170 trysky a je potřeba upravit mnohem více aby to fungovalo jak má

-> stika87 - Maschinenführer: hlasim 190tky :) a odladene lamdou 

-> stika87 - Maschinenführer 03.05.14 10:59:57: To je dost odvážný tvrzení už kvůli tomu, že různí výrobci motokarbů používají různý značení trysek...
www.jetsrus.com/FAQs/FAQ_ mikuni_vs_dynojet_vs_keihi n_sizes.htm
www.jetsrus.com/FAQs/FAQ_ mikuni_vs_dynojet_vs_keihi n_sizes.htm
az to nekdo budete tryskovat tak 150 je moc 

-> Majklsto: Sání je potřeba mít v pozvoleném trychtýři z průměru do průměru. Délka vliv má, ale není to tak hlavní co je potřeba řešit. Více do zpráv.
-> Majklsto: kratke to mas na nahananie krutaku a akurat na dobry vykon 

-> Eidy: asi to nechám tak ako to je-> Urbi: sacie potrubie je dost odfláknuté, tam sú určite rezervy. Vyrábal som to s kúrenárskych kolienok, lenže kde zohnat kolienka, ktoré sú v tvare pozvolného kuželu? To je asi neriešitelný problém. Rovná trubka a karby na výfukovú stranu sa mi nezmestia, čiže to musí zostat približne takto :/
Čo sa dĺžky sania týka, je nejaký empirický vzorec, alebo to treba skúšat a ladit? Gemini mi povedal že to mám krátke, chlapík čo robí závodné motorky a nastavoval karbíky, tak povedal že dlžka sania je ok
Čo sa dĺžky sania týka, je nejaký empirický vzorec, alebo to treba skúšat a ladit? Gemini mi povedal že to mám krátke, chlapík čo robí závodné motorky a nastavoval karbíky, tak povedal že dlžka sania je ok
-> Majklsto: Nátrubek zde nemá význam řešit, protože je z výroby odlit na karb. jakoby zcela krátký náběh a nemůžeš tak jednoduše změnit parametry jako u webr, neměl by si to jak uchytit a dopasovat. Pokud chceš někde nahánět výkon s motokarb., je to v délce a provedení sání, dále v zvoleném karb. Veškeré přechody dolícované a sací trakt v tvaru pozvolného kužele až po vstup do hlavy, který bude také pečlivě dolícován a pokud možno náběh do hlavy bude udělán pod úhlem kanálu v hlavě vůči dosedací ploše. Vzduch nerad zahýbá a při proudění přes hrany se otrhává (vznikají turbolence) a seškrcuje průtočný profil, tento vliv se značně zvyšuje s rychlostí proudění = vysoké otáčky... toto má smysl řešit společně s jeho délkou vzhledem k otáčkám v kterých má motor fungovat.
-> Majklsto: Předpokládám, že tahkle jsou ty karby původně rovnou do filtru, ne?Tak to bych to nechal tak jak to máš.
Trochu to tu oživím. Vyrábam nový airbox, na zatesnenie som použil klasické guferá a zaistil som ich nejakou dvojzložkovou plastelínou. Má význam, alebo prínos vyrábať pred guferom nejaký nábeh ako klasický nátrubok, alebo to netreba vôbec riešit?
-> stika87: zere len tolko kolko zrat má 

-> stika87: tak to vitaj v klube 

-> bigfavo: netrha ale zere to travu okolo

-> steyr: filter si tam dal aky ?
trha to uz asfalt ? 


takze namontovane, naladene, odskusane :) velka vdaka patri "Mikimu" za trpezlivost pri zvarania vyrobe sania :D a aj pri merani lamdou 

etapa prva :D fyzicka praca :D nasleduje etapa druha :D psychycka :D
spinu nevsimat este z predchadzajucich pretekov
spinu nevsimat este z predchadzajucich pretekov

-> steyr: závidím, štestí
-> Urbi: ulovok z bazosu....inzerat tam bol pol mesiaca len :D hlupo zapisany :) ze sa nedal vyhladat klucovymi slovami 

-> steyr: Zapojit benzínovou hadici, přepad hadici strčit někde do podběhu, ty dvě nahoře s těmi většími válečky nezapojovat, stačí nechat tak nebo dát je do filtrboxu, pokud to půjde, vyčistit, vyfoukat, větší hlavní trysky a mohlo by to stačit. Prosimtě kde si sehnal karb. a kolik za něj ? Sháním 40mm za slušnou cenu půl roku.
-> steyr: kouknout na presny oznaceni stahnout manual a zapojit :)
dneska dorazili.... :) 40 mm... spodna hruba benzin ostane ? :D co a kam

-> Urbi: ano trošku im budem musiet ubrat, lebo už cítit viac benzín s výfuku, ale strašne blbo sa to robí, musím vždy zahdzovat karby s motora aby som sa k tomu dostal, takže to urobím až na jar
-> mira76: Stojí to za to, ale kdyby si sehnal něco z většího objemu, např. 900ccm a vyšší, určitě by to bylo lepší. Difuzory 38 a větší pro takovýto objem, záleží také jak moc je dobře udělaná hlava, kanály, větší ventily apod. Ladí se hlavně velikost trysek a podtlakové šoupě. Důležité je, aby tvar sání byl trychtýřovitý po celé délce, tzn. když bude výstup z karb velikosti 38 a kanály v hlavě 30, aby se po celé délce sání trychtýřově změnšovalo a bylo perfektně dolícováno jak z hlavou, tak s karb. Jinak LEKR 23/27 dobře naladěný udělá také dobrou službu, jak velké jsou trysky a vzdušníky ? Základ je to kvalitní sání a odladění at už je to jakýkoli karb.
-> Majklsto:
Super. A to sem je ještě nikdy neladil, mám je jen na stole doma. Tak v létě to zase můžeš trochu přiškrtit aby to nebylo zbytečně bohaté. Základ je také mít správně seřízené podtlaky a kontrolovat to, někdy může gumka trochu povolit či steřet, karb. prý většinou nastavení drží dobře, né jak SEDR 


pánové má z vás nekdo Keihiny z cbr 600f r.v.2000 dif.36,5mm?
Mám motor 1560ccm s vačkou 280st. rád bych je tam dal, otázkou je co budu muset tunit, a jestli to stojí za to.
Momentálně jezdím na LEKR s vrtanými dif. na 23/27, jezdí bez problému.....a to jsem se vzdušníkama ani nic nedělal, jen to otryskoval........
Mám motor 1560ccm s vačkou 280st. rád bych je tam dal, otázkou je co budu muset tunit, a jestli to stojí za to.
Momentálně jezdím na LEKR s vrtanými dif. na 23/27, jezdí bez problému.....a to jsem se vzdušníkama ani nic nedělal, jen to otryskoval........
-> Urbi: mal si pravdu, trošku som pridal zmesi, okrem iného som ich zase nakomplet rozobral a vyčistil a ide to geniálne, a štartuje aj úplne studené bez problémv
-> Urbi: díky, skúsim s tým trošku polaborovat
-> Majklsto: Sytič se ti otvírá do plna na všech komorách ? Mrkni na to, už sem to viděl párkrát přidřené, zatvrdlé. pootevři si klapky...volnoběh jakoby a na všech komorách zkus půl otočky bohatejší směs volnoběhu.
Priatelia prišla zima a s Ňou problémy. Včera som prvý krát skúšal štartovať auto v mínusových teplotách a bola to skutočne patália. Ked chytilo, tak len na nejakých 250 otáčok, plynu som sa nemohol ani dostknút a tak som len čakal kým sa motor aspon trošku s tých otáčok rozbehne. Ked som sa dotkol čo i len trošku plynu, hned to chcíplo. Tak sa vynára otázka sytiča. Treba zvečit vzdušník, trysku, alebo oboje? Počul som teóriu, že ked má motor vyšší objem ako mala motorka, tak vytvorí vyšší podtlak, a tým si dokáže cez trysku nasat viac paliva. Ale či to platí aj v oblasti sytiča to fakt netuším.
Za 2 týždne máme preteky a ak sa mi nepodarí spolahlivo rozbehat sytičový systém, tak tam budem musiet vrátit SEDR, aby som to dokázal ráno v mraze spolahlivo naštartovat
Za 2 týždne máme preteky a ak sa mi nepodarí spolahlivo rozbehat sytičový systém, tak tam budem musiet vrátit SEDR, aby som to dokázal ráno v mraze spolahlivo naštartovat
-> Urbi: já jen koukal co má za rozměry, sehnatelnost netuším.
-> vhml: To by bylo super, kdyby to šlo sehnat. Od roku 2001 jsou tam vstřiky. Dělalo se to i před ? Kde si to našel, rozhodně na inzerce ani v dávné se žádné karb. na FJR neprodávaly.
-> škodec: 

-> castrol: take nemam cize vediet kde

-> Maťulo: obcas zalezi aj na stasti
-> Urbi: když koukám na motky, tak třeba FJR 1300, max ot 8000 má difuzor 42mm, takže asi proč ne...
Ale obecně bych přece jenom volil karb z motorky vlastnostma podobnější autu než R1 ( tj. vyšší objem, nižsí otáčky ) Už jen třeba kvůli pružinám na šoupěti. Ale věřím, že se to mohlo náhodně sejít a fungovat.
Ale obecně bych přece jenom volil karb z motorky vlastnostma podobnější autu než R1 ( tj. vyšší objem, nižsí otáčky ) Už jen třeba kvůli pružinám na šoupěti. Ale věřím, že se to mohlo náhodně sejít a fungovat.
-> škodec: treba vediet kde nakupovat... 
