skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátory z motorky
prohledat
791 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 29.11.2011 do 21.06.2019, založil/a Matysek007
21:07:23
23.05.2014
23.05.2014
elbacil
-> Majklsto: To akože máš tie karbce ,,pres hlavu".Ten airbox ti nebude buchať do kasne?Trubku daj radšej 80.
15:33:12
23.05.2014
23.05.2014
Majklsto
-> vhml: Mám tam 40mm difuzory, mám dat radčej trubku 75 alebo 80mm
Doteraz som to jazdil z 55mm trubkou
edit: klamal som, difuzory majú iba 27, takže tam dám tú 70mm prívodnú trubku
Doteraz som to jazdil z 55mm trubkou
edit: klamal som, difuzory majú iba 27, takže tam dám tú 70mm prívodnú trubku
15:23:12
23.05.2014
23.05.2014
vhml
-> Majklsto 23.05.14 13:16:12: jaký máš difuzory? Těch 70mm je dost na hraně. To je pro 4x35mm.
15:17:49
23.05.2014
23.05.2014
Majklsto
-> Olgoj Chorchoj: No málo snad nie :D
Airbox má objem 7 litrov a prívodná trubka má priemer 70mm
Airbox má objem 7 litrov a prívodná trubka má priemer 70mm
15:02:17
23.05.2014
23.05.2014
Olgoj Chorchoj
-> Majklsto: a nebude to málo, Antone Pavloviči?
13:14:38
23.05.2014
23.05.2014
Majklsto
Tak airbox je hotový, teraz riešim odkial doňho privádzať vzduch. Či by bolo lepšie uprostred, alebo z konca
19:27:47
07.05.2014
07.05.2014
elbacil
-> Petr Urban 05.05.14 10:40:12: Take mi prišli akurát do ruky.Rychlo som ich predal.Na 1,3 to nakoniec stacilo.Neviem z akej motorky boli .
17:30:36
07.05.2014
07.05.2014
Gemini
-> Majklsto 01.05.14 14:33:10: -> Majklsto: chlapik co robi zavodne motorky, jeho nezaujma vykon v 5-6-7000 otackach ale 12-13-14 000, tam su tie karburatory 3cm od hlavy
da sa to vyratat celkovo na motor, nie len na dlzku sacieho potrubia
pripadne sa treba inspirovat tym, co chodilo....trebars 130RS zvody cez hlavu
da sa to vyratat celkovo na motor, nie len na dlzku sacieho potrubia
pripadne sa treba inspirovat tym, co chodilo....trebars 130RS zvody cez hlavu
10:40:12
05.05.2014
05.05.2014
Petr Urban
-> elbacil: = špatná volba těla karb. Z jaké motorky to bylo ?
12:00:30
04.05.2014
04.05.2014
elbacil
-> stika87 - Maschinenführer 03.05.14 10:59:57: Mal som karbce ktore išli najlepšie bez trysiek.Ladené lambdou a stále to bolo mierne chudobné.
10:35:50
04.05.2014
04.05.2014
stika87 - Maschinenführer
Ach jo tady uz se nemuze ani vtipkovat tak nic beru zpet
00:38:05
04.05.2014
04.05.2014
Petr Urban
Ještě tak říkat to natryskování s ohledem na karb. a co je to za motor, jinak je to jak říct že mám doma 4 štrycle chleba
Já mám zkušenost s karb. CBR 900RR s vačkou 300 st. Kp 12, svody 4-1, 170 trysky a je potřeba upravit mnohem více aby to fungovalo jak má
Já mám zkušenost s karb. CBR 900RR s vačkou 300 st. Kp 12, svody 4-1, 170 trysky a je potřeba upravit mnohem více aby to fungovalo jak má
17:47:38
03.05.2014
03.05.2014
steyr
-> stika87 - Maschinenführer: hlasim 190tky :) a odladene lamdou
13:14:07
03.05.2014
03.05.2014
vhml
-> stika87 - Maschinenführer 03.05.14 10:59:57: To je dost odvážný tvrzení už kvůli tomu, že různí výrobci motokarbů používají různý značení trysek...
www.jetsrus.com/FAQs/FAQ_ mikuni_vs_dynojet_vs_keihi n_sizes.htm
www.jetsrus.com/FAQs/FAQ_ mikuni_vs_dynojet_vs_keihi n_sizes.htm
10:59:57
03.05.2014
03.05.2014
stika87 - Maschinenführer
az to nekdo budete tryskovat tak 150 je moc
00:50:09
03.05.2014
03.05.2014
Petr Urban
-> Majklsto: Sání je potřeba mít v pozvoleném trychtýři z průměru do průměru. Délka vliv má, ale není to tak hlavní co je potřeba řešit. Více do zpráv.
20:07:20
01.05.2014
01.05.2014
bigfavo
-> Majklsto: kratke to mas na nahananie krutaku a akurat na dobry vykon
14:33:10
01.05.2014
01.05.2014
Majklsto
-> Eidy: asi to nechám tak ako to je-> Urbi: sacie potrubie je dost odfláknuté, tam sú určite rezervy. Vyrábal som to s kúrenárskych kolienok, lenže kde zohnat kolienka, ktoré sú v tvare pozvolného kuželu? To je asi neriešitelný problém. Rovná trubka a karby na výfukovú stranu sa mi nezmestia, čiže to musí zostat približne takto :/
Čo sa dĺžky sania týka, je nejaký empirický vzorec, alebo to treba skúšat a ladit? Gemini mi povedal že to mám krátke, chlapík čo robí závodné motorky a nastavoval karbíky, tak povedal že dlžka sania je ok
Čo sa dĺžky sania týka, je nejaký empirický vzorec, alebo to treba skúšat a ladit? Gemini mi povedal že to mám krátke, chlapík čo robí závodné motorky a nastavoval karbíky, tak povedal že dlžka sania je ok
00:46:42
01.05.2014
01.05.2014
Petr Urban
-> Majklsto: Nátrubek zde nemá význam řešit, protože je z výroby odlit na karb. jakoby zcela krátký náběh a nemůžeš tak jednoduše změnit parametry jako u webr, neměl by si to jak uchytit a dopasovat. Pokud chceš někde nahánět výkon s motokarb., je to v délce a provedení sání, dále v zvoleném karb. Veškeré přechody dolícované a sací trakt v tvaru pozvolného kužele až po vstup do hlavy, který bude také pečlivě dolícován a pokud možno náběh do hlavy bude udělán pod úhlem kanálu v hlavě vůči dosedací ploše. Vzduch nerad zahýbá a při proudění přes hrany se otrhává (vznikají turbolence) a seškrcuje průtočný profil, tento vliv se značně zvyšuje s rychlostí proudění = vysoké otáčky... toto má smysl řešit společně s jeho délkou vzhledem k otáčkám v kterých má motor fungovat.
22:24:51
30.04.2014
30.04.2014
Eidy
-> Majklsto: Předpokládám, že tahkle jsou ty karby původně rovnou do filtru, ne?Tak to bych to nechal tak jak to máš.
15:49:48
30.04.2014
30.04.2014
Majklsto
Trochu to tu oživím. Vyrábam nový airbox, na zatesnenie som použil klasické guferá a zaistil som ich nejakou dvojzložkovou plastelínou. Má význam, alebo prínos vyrábať pred guferom nejaký nábeh ako klasický nátrubok, alebo to netreba vôbec riešit?
08:25:00
27.04.2013
27.04.2013
darabos
-> stika87: zere len tolko kolko zrat má
15:50:50
26.04.2013
26.04.2013
Péďa17
22:09:51
25.04.2013
25.04.2013
bigfavo
-> stika87: tak to vitaj v klube
23:11:13
23.04.2013
23.04.2013
stika87 - Maschinenführer
-> bigfavo: netrha ale zere to travu okolo
23:09:35
23.04.2013
23.04.2013
bigfavo
-> steyr: filter si tam dal aky ? trha to uz asfalt ?
17:46:56
14.04.2013
14.04.2013
steyr
takze namontovane, naladene, odskusane :) velka vdaka patri "Mikimu" za trpezlivost pri zvarania vyrobe sania :D a aj pri merani lamdou
21:08:28
15.03.2013
15.03.2013
steyr
etapa prva :D fyzicka praca :D nasleduje etapa druha :D psychycka :D
spinu nevsimat este z predchadzajucich pretekov
spinu nevsimat este z predchadzajucich pretekov
01:46:23
10.02.2013
10.02.2013
Petr Urban
-> steyr: závidím, štestí
16:06:06
09.02.2013
09.02.2013
steyr
-> Urbi: ulovok z bazosu....inzerat tam bol pol mesiaca len :D hlupo zapisany :) ze sa nedal vyhladat klucovymi slovami
14:41:52
09.02.2013
09.02.2013
Petr Urban
-> steyr: Zapojit benzínovou hadici, přepad hadici strčit někde do podběhu, ty dvě nahoře s těmi většími válečky nezapojovat, stačí nechat tak nebo dát je do filtrboxu, pokud to půjde, vyčistit, vyfoukat, větší hlavní trysky a mohlo by to stačit. Prosimtě kde si sehnal karb. a kolik za něj ? Sháním 40mm za slušnou cenu půl roku.
17:05:19
08.02.2013
08.02.2013
stika87 - Maschinenführer
-> steyr: kouknout na presny oznaceni stahnout manual a zapojit :)
17:02:17
08.02.2013
08.02.2013
steyr
dneska dorazili.... :) 40 mm... spodna hruba benzin ostane ? :D co a kam
20:24:50
30.01.2013
30.01.2013
Majklsto
-> Urbi: ano trošku im budem musiet ubrat, lebo už cítit viac benzín s výfuku, ale strašne blbo sa to robí, musím vždy zahdzovat karby s motora aby som sa k tomu dostal, takže to urobím až na jar
16:45:27
30.01.2013
30.01.2013
Petr Urban
-> mira76: Stojí to za to, ale kdyby si sehnal něco z většího objemu, např. 900ccm a vyšší, určitě by to bylo lepší. Difuzory 38 a větší pro takovýto objem, záleží také jak moc je dobře udělaná hlava, kanály, větší ventily apod. Ladí se hlavně velikost trysek a podtlakové šoupě. Důležité je, aby tvar sání byl trychtýřovitý po celé délce, tzn. když bude výstup z karb velikosti 38 a kanály v hlavě 30, aby se po celé délce sání trychtýřově změnšovalo a bylo perfektně dolícováno jak z hlavou, tak s karb. Jinak LEKR 23/27 dobře naladěný udělá také dobrou službu, jak velké jsou trysky a vzdušníky ? Základ je to kvalitní sání a odladění at už je to jakýkoli karb.
16:17:25
30.01.2013
30.01.2013
Petr Urban
-> Majklsto: Super. A to sem je ještě nikdy neladil, mám je jen na stole doma. Tak v létě to zase můžeš trochu přiškrtit aby to nebylo zbytečně bohaté. Základ je také mít správně seřízené podtlaky a kontrolovat to, někdy může gumka trochu povolit či steřet, karb. prý většinou nastavení drží dobře, né jak SEDR
11:22:21
27.01.2013
27.01.2013
mira76
pánové má z vás nekdo Keihiny z cbr 600f r.v.2000 dif.36,5mm?
Mám motor 1560ccm s vačkou 280st. rád bych je tam dal, otázkou je co budu muset tunit, a jestli to stojí za to.
Momentálně jezdím na LEKR s vrtanými dif. na 23/27, jezdí bez problému.....a to jsem se vzdušníkama ani nic nedělal, jen to otryskoval........
Mám motor 1560ccm s vačkou 280st. rád bych je tam dal, otázkou je co budu muset tunit, a jestli to stojí za to.
Momentálně jezdím na LEKR s vrtanými dif. na 23/27, jezdí bez problému.....a to jsem se vzdušníkama ani nic nedělal, jen to otryskoval........
01:53:45
21.01.2013
21.01.2013
Majklsto
-> Urbi: mal si pravdu, trošku som pridal zmesi, okrem iného som ich zase nakomplet rozobral a vyčistil a ide to geniálne, a štartuje aj úplne studené bez problémv
23:09:53
16.01.2013
16.01.2013
Majklsto
-> Urbi: díky, skúsim s tým trošku polaborovat
22:30:09
16.01.2013
16.01.2013
Petr Urban
-> Majklsto: Sytič se ti otvírá do plna na všech komorách ? Mrkni na to, už sem to viděl párkrát přidřené, zatvrdlé. pootevři si klapky...volnoběh jakoby a na všech komorách zkus půl otočky bohatejší směs volnoběhu.
09:28:20
12.01.2013
12.01.2013
Majklsto
Priatelia prišla zima a s Ňou problémy. Včera som prvý krát skúšal štartovať auto v mínusových teplotách a bola to skutočne patália. Ked chytilo, tak len na nejakých 250 otáčok, plynu som sa nemohol ani dostknút a tak som len čakal kým sa motor aspon trošku s tých otáčok rozbehne. Ked som sa dotkol čo i len trošku plynu, hned to chcíplo. Tak sa vynára otázka sytiča. Treba zvečit vzdušník, trysku, alebo oboje? Počul som teóriu, že ked má motor vyšší objem ako mala motorka, tak vytvorí vyšší podtlak, a tým si dokáže cez trysku nasat viac paliva. Ale či to platí aj v oblasti sytiča to fakt netuším.
Za 2 týždne máme preteky a ak sa mi nepodarí spolahlivo rozbehat sytičový systém, tak tam budem musiet vrátit SEDR, aby som to dokázal ráno v mraze spolahlivo naštartovat
Za 2 týždne máme preteky a ak sa mi nepodarí spolahlivo rozbehat sytičový systém, tak tam budem musiet vrátit SEDR, aby som to dokázal ráno v mraze spolahlivo naštartovat
10:26:51
01.01.2013
01.01.2013
vhml
-> Urbi: já jen koukal co má za rozměry, sehnatelnost netuším.
15:48:04
31.12.2012
31.12.2012
Petr Urban
-> vhml: To by bylo super, kdyby to šlo sehnat. Od roku 2001 jsou tam vstřiky. Dělalo se to i před ? Kde si to našel, rozhodně na inzerce ani v dávné se žádné karb. na FJR neprodávaly.
12:11:12
31.12.2012
31.12.2012
castrol
-> škodec:
12:07:57
31.12.2012
31.12.2012
škodec
-> castrol: take nemam cize vediet kde
11:59:55
31.12.2012
31.12.2012
castrol
-> Maťulo: obcas zalezi aj na stasti
11:59:13
31.12.2012
31.12.2012
vhml
-> Urbi: když koukám na motky, tak třeba FJR 1300, max ot 8000 má difuzor 42mm, takže asi proč ne...
Ale obecně bych přece jenom volil karb z motorky vlastnostma podobnější autu než R1 ( tj. vyšší objem, nižsí otáčky ) Už jen třeba kvůli pružinám na šoupěti. Ale věřím, že se to mohlo náhodně sejít a fungovat.
Ale obecně bych přece jenom volil karb z motorky vlastnostma podobnější autu než R1 ( tj. vyšší objem, nižsí otáčky ) Už jen třeba kvůli pružinám na šoupěti. Ale věřím, že se to mohlo náhodně sejít a fungovat.
11:46:27
31.12.2012
31.12.2012
Maťulo
-> škodec: treba vediet kde nakupovat...