skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátory z motorky
prohledat
791 příspěvků (zobrazeno 651 až 700) od 29.11.2011 do 21.06.2019, založil/a Matysek007
-> TooM-As: a to se vyplatí:D
-> TooM-As: kdyby to bylo bohaté tak jsou svíčky černé ne?
dnes jsem to prvně projel , pocity dobré jen se mi zdá že to táhne míň než na původní lekr. taky se mi to zdá dost bohatý , ještě to musím vše naladit.
motor série 136 , vačka 280krejbich , kompresní poměr sériový (upravená hlava už je na cestě (poznámka pro rejpaly)) a jelikož ještě nemám vyřešen airbox tak jsem dal přes trumpetky jen kus hadru. Tady dávám fotku svíček.
Co na to říkají znalejší členové klubu ?
motor série 136 , vačka 280krejbich , kompresní poměr sériový (upravená hlava už je na cestě (poznámka pro rejpaly)) a jelikož ještě nemám vyřešen airbox tak jsem dal přes trumpetky jen kus hadru. Tady dávám fotku svíček.
Co na to říkají znalejší členové klubu ?
ještě možná budu upravovat úhel , tak by to trochu kleslo níž.
je to velmi těsně , nevím jestli trochu pokrátit sání , nebo udělat dutinu do kapoty , nebo nízký sání.
-> havlik: tak asi to ma spocitany a pokud ne tak flexa pomuze :)
-> havlik: musíš rychle přibouchnout a ona se poddá
a vejde se to pod kapotu?:)
-> TooM-As: možný to je, to byl jen můj skromný tip proč je to nakloněný
-> vhml:
Jak jsem byl soukromě poučen od jednoho zdejšího člena, trysky mají být svisle a tomu odpovídá tato poloha, a to souhlasí i s polohou na motorce.
A motorka přeci není ve zrychlení pořád, taky se jezdí nějakou konstantní rychlostí kdy je hladina víceméně v klidu.
Jak jsem byl soukromě poučen od jednoho zdejšího člena, trysky mají být svisle a tomu odpovídá tato poloha, a to souhlasí i s polohou na motorce.
A motorka přeci není ve zrychlení pořád, taky se jezdí nějakou konstantní rychlostí kdy je hladina víceméně v klidu.
Tak pro dnešek tady vede slovo OKRUCH a slovo SITIČ. 

Já bych tipoval náklon karbu u motorku kvůli pekelnýmu zrychlení co má. Hladina se pak natlačí dozadu a je rovnobezne s osou karbu
Já to ale mám do favorita :-D a přesně přes sání jsem to kontroloval.
-> TooM-As: takhle jak to máš na fotce, tak mi přijde motor skloněnej jak ve favoritu, škodovka to má ještě trochu víc... najdi si rovinu tak, že si k hlavně přiložíš aspoň 5kanálový sací potrubí a vodováhou +- vypodložíš motor blok do roviny... pak bych se taky podíval do auta, jestli ti ty trumpetky nebudou kolidovat s kastlí (mám na mysli u sedan/rapid)...
samozřejmě , s úhlem je počítáno , motor na kterém je to focené je podložen špalkem (není vidět) .
-> TooM-As: nj ale vem si, že motor je ještě v autě uložen pod úhlem. To budeš ty karbce mít uplně nastojato
Takle maj bejt, je to z CBR900 RR a ta je má tekle šíleně 
edit: tady je to trochu vidět
cbrforum.com/forum/.../ca rburetor-cleaning-tuning-1 01-a-96888

edit: tady je to trochu vidět
cbrforum.com/forum/.../ca rburetor-cleaning-tuning-1 01-a-96888
-> TooM-As: chcelo by to dat do roviny s plavakovkami
-> stika87: vypadá to, že jo
-> TooM-As: nebudou ty karbce mit spatnej uhel ?
moc mi to nekritizujte , dělal jsem to celý den a ještě není hotovo.
-> stika87: nene
ale to určitě víš. :-) Dát plný plyn, nastříkat do všech difuzorů a zatočit. Mohlo by to zablafat 


-> Minik03: takze navrtat 4 dirky a vzdy pri startu nastrikat benal :)
To musíte naladiť aj okruch sytiča lebo je tam málo zmesi.Potom to pojde štartovať aj v zime.Malá tryska .Takto mám riešení filterbox(to len pre niektorých ,ktory žiadali foto)
-> stika87: nevím zda je to dobrá rada, ale jediné jako finta mě napadlo, zkusit mu fouknout benzín do difuzoru stříkačkou
-> vhml: plynem sem tocil jak steklej a sitic jsem mel natahnutej ;-) no zejtra to pujdu trapit zas. ja jen jestli na to nemate nakou fintu nebo radu cim by to mohlo byt
moje to samy ... obzvlast po zime to vetsinou napoprve ani nenatocim a musim to chvili nechat chvili vydejchat a pak to je jeden dva obcas tri :)
-> stika87: zkousel pridat plyn pri startování? Sytic jsi mel? I kdyz to jsou blby otazky. Ale nastartovaní mojí motky je celkem ritual :-)
tak dotaz !!! dnes jsem byl startovat. ale nenaahodil :) plyn funguje cerpadlo karburatory naplni (kdyz povolim odkalovace ze vsech tece.) svicky jsou ale suchy :( takze nejde smes asi po 2 hodinach trapeni a behani kolem auta byl tam jeden zachvev kdy to mela snaho chytit ale pak nic :) tak cim pak to muze byt ? cim ma postelovat do karbcu neni vedene zadna elektrika ?
-> TooM-As: Tak ty šoupatka se zvedají přes vzdušník a ne touhle přípojkou.Respektive při přetlaku v te přípojce se ještě víc přiotevřou aby se obohatila směs.No pokud to máš v autě,tak to stejně namáš kam zapojit a když to necháš jen tak,tak ti to tama bude podsávat nefiltrovaný vzduch.Bud bych to zaslepil a kdyby to delalo problém,tak bych to zapojil za vzduchový filtr.
-> TooM-As: plovakovky sved normalne volne nekam dolu k vane.. tim pretlakem ze sani myslis ten oddech z podtlaku od membran??
-> anubis: presne tak to je

Mám to do favorita taže odvětrání nádrže bude problém , a zaslepit ten vzduch se mi nezdá dobrej nápad , pomocí něho (a podtlaku někde u klapky) se ovládají šoupátka tak aby to nedělalo problém.
-> TooM-As: Odvětrání můžes propojit s ovzdusnením nádrže a ten vzduch jen zaslep a nezapojuj.
pánové kam zapojujete odvětrání plovákovek a přetlak ze sání ?
takže prostě a jednoduše... stojí webery vůbec za ty peníze co stojí?? řekněme že i kdyby byly o maličko lepší (a věřím tomu) tak stojej v řádu násobků ceny motokarbců... takže pokud člověk chce sportovní motor na karbcích a ne motor na závody historiků tak se mu webery nemůžou vyplatit...
pocitově je to o něčem jiném... člověk co si je koupil (i když mu nefungujou jak maj) tak bude házet špínu na motokarbce atd. protože by vypadal jako debil že utratit desetinásobek ceny za něco co mu udělá stejnou službu
pocitově je to o něčem jiném... člověk co si je koupil (i když mu nefungujou jak maj) tak bude házet špínu na motokarbce atd. protože by vypadal jako debil že utratit desetinásobek ceny za něco co mu udělá stejnou službu

Pro zajimavost ostra vacka i tlaci vzduch ven z vystupu na podtlak. Po vetsinu casu saje, ale vzdy v nejake fazi foukne ven. Takze kdyz k tomu das prst tak se pricucne, ale kdyz ho das dal tak jen citis jak fouka ven
jj, aj ja som mal casto benzin vo filterboxe...
karburatory pluju benzin aj von, a s "ostrostou" vacky sa to zvacsuje.......takze silikon ee, ne
-> Majklsto: presne
-> rc007: ale ved okolo trupmetiek benzín netečie
mě ale benzín červenej silikon u krbecu rozpustil a byl k ničemu...