![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
-> pavucina: ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> OTA-MTX: Pěkný, ale jdi do prdele (to jen, aby byla splněna podstata tohoto vlákna)
A to jezdís na seriové jednotce v chipu ?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A to jezdís na seriové jednotce v chipu ?
-> Petr Urban: 1.5 ...
-> OTA-MTX: Průběh velice pěkný, ale 140Nm v 2500ot. na 1.4 v tuningové konfiguraci a maximum 150, asi nebude úplně reálně dobře změřeno, prosím bez urážky, jen říkám dlouholetou zkušenost.
-> OTA-MTX 27.05.24 18:03:52: To by šlo.
To ti stačej tři kvalty.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> OTA-MTX 27.05.24 18:03:52: být to naopak,tak řeknu,že tady musel někdo škubat s volantem,...to je celkem brutální pila ty křivky,dějou se tam nějaké nekalosti s AI jménem ŘJ ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A teď. Bez posilovače. Další rozdíl je svod 4-1 (předtím sériová litina), delší sání a škrtící klapka z 1.8.
Ještě teda má navic výměník voda-olej, blok není lakovaný do červena, ale to už moc koní nepřidá![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Ještě teda má navic výměník voda-olej, blok není lakovaný do červena, ale to už moc koní nepřidá
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Delej a nemel. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Byl jsem s tím po 14-ti letech na brzde. Jen teď nevím zda sem nahrát graf nebo se mám doprdele poslat sám?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: nějaký JZD?....lobotom JZD? :D
-> Dušan: já to říkám furt,že jses zakomplexovanej a tady to mas![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan 06.04.24 08:42:19: a i tak z toho dokáže někdo mít Minderwertigkeitskomplex viď?
-> Václav Vašák: my ti všichni děkujeme, že z tvého příspěvku zase nic nepoznáme. Čtyři odstavce ničeho bez podstatných informací.
Důkaz toho,že každý kdo má výfukové svody na klasickém sání a jednom karbecu vyhazuje pouze peníze,ale co by člověk pro ten zvuk neudělal a je to hlavně jenom 6-matek a jedno těsnění :-D
Ale zatím jsem asi neviděl motor,který by měl defakto stejný kroutící moment od začátku do konce měření,v tomto případě od 2 do 6000ot s odchylkou 5Nm od maxima s maximem výkonu v 6500ot.
Za mě na motor bez úprav "železa" krom vačky pěkný výsledek co těžce konkuruje většině mnohem "upravenějších" motorů,kteří se na té samé brzdě o něco pokoušely...holt kdo umí,ten umí :-D
PS: graf druhého měření,kde se pokoušel najít maximální předstih a otáčky (našlo se obojí,v případě předstihu to bylo už moc),první graf bude pouze na videu na youtube,protože se neuložil a vymazal.
Ale zatím jsem asi neviděl motor,který by měl defakto stejný kroutící moment od začátku do konce měření,v tomto případě od 2 do 6000ot s odchylkou 5Nm od maxima s maximem výkonu v 6500ot.
Za mě na motor bez úprav "železa" krom vačky pěkný výsledek co těžce konkuruje většině mnohem "upravenějších" motorů,kteří se na té samé brzdě o něco pokoušely...holt kdo umí,ten umí :-D
PS: graf druhého měření,kde se pokoušel najít maximální předstih a otáčky (našlo se obojí,v případě předstihu to bylo už moc),první graf bude pouze na videu na youtube,protože se neuložil a vymazal.
-> Čokin: čo napisal je jedna vec ale z grafu, aj ked fakt dost neostrého som “vyluštil” cca 94kW a 140Nm
-> MVM: To bude 1,6ka Žigul... Vždycky sem něco hodí, čitelný to není.... A co to je, taky nenapíše......
-> Václav Vašák 25.12.23 14:45:48: 174 Nm.. z jakyho motoru? 1,6?
-> Václav Vašák: zeny rozhodne...
S tou správnou korekcí 115kw a 174Nm...bože jak blbě to zní,ale lidi by to třeba sežraly :-D
-> Jirik_Tuňák1983: U moderních haldex systémů a 4x4 jde zadek/předek odpojit. Jinak v tom budou započítané ztráty pohonu, ale to bych už přesně kecal. Brzdu plánuje kamarád co se v tom vyzná hodně.
Jak to vůbec funguje na brzdě u aut, které mají 4x4 nebo haldex? Tam to musí stejně lézt dost zkresleně, protože to na kolech a válcích nasbírá další ztráty, nebo?
-> MVM: Jedou, ale pak přijde třeba vracák, nebo utáhlé esíčko. V Brně nevím, v Mostě už se to hodit bude a na smyčce již rozhodně.
Hold časování (vanos), proměnný zdvih (valvetronic) a proměnná délka sání (disa klapka), příklady u BMW. Udělají s průběhem své. Ne že bude med to řešit na motorech po 300tkm. Ale jinak k čemu dnes diesel, přímovstřik v B58 dnes pojede za 8/100 od 1500ot. a mám turbobenál se 400ps. Jediné tak to karbonuje podobně jak diesel![78](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/78.gif)
Naše OHV hold pojedou v těch krátkých rozmezích pokud žádáme výkon a nic s tím neuděláme, zase je to zábava a mě to určitě baví, stejně jako jezdit na dvoutaktní motorce nad přívěrou a udržovat si otáčky plynulostí a řazením.
Já plánuji 130 na okresky tak se mi bude rozsáhlý průběh hodit. Případně srko umí i příjemný výkon s průběhem také bez dvouprofilu. Graf teda 2.2 stroker, ale to zacházíme do šíleností, spíš pro příklad.
Hold časování (vanos), proměnný zdvih (valvetronic) a proměnná délka sání (disa klapka), příklady u BMW. Udělají s průběhem své. Ne že bude med to řešit na motorech po 300tkm. Ale jinak k čemu dnes diesel, přímovstřik v B58 dnes pojede za 8/100 od 1500ot. a mám turbobenál se 400ps. Jediné tak to karbonuje podobně jak diesel
![78](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/78.gif)
Naše OHV hold pojedou v těch krátkých rozmezích pokud žádáme výkon a nic s tím neuděláme, zase je to zábava a mě to určitě baví, stejně jako jezdit na dvoutaktní motorce nad přívěrou a udržovat si otáčky plynulostí a řazením.
Já plánuji 130 na okresky tak se mi bude rozsáhlý průběh hodit. Případně srko umí i příjemný výkon s průběhem také bez dvouprofilu. Graf teda 2.2 stroker, ale to zacházíme do šíleností, spíš pro příklad.
-> czechino: Ano .Tohle chápu a je "pěkný" a uživatelsky příjemný s takovým motorem jezdit. (Proto si lidi velice oblíbili turbomotory, nebo atmosféru s pružným průběhem). Doposud tomu není co vytknout. A zároveň pochopitelně takto, na velký rozsah seřízený motor i ledacos o něčem vypovídá.
Ale třeba některý závodní auta ,podle discipiliny, jedou v režimu kdy (kromě rozjezdu/startu) jedou trvale v rozsahu cca 1500 - 2000 otáček.
Tudíž je zbytečný "ladit" pásmo pod. Respektive zbytečný to je v uvozovkách. Ale takový auto/motor je nekomfortní na jizdu. A vyžaduje větší úsilí/umění a cit...
Ale třeba některý závodní auta ,podle discipiliny, jedou v režimu kdy (kromě rozjezdu/startu) jedou trvale v rozsahu cca 1500 - 2000 otáček.
Tudíž je zbytečný "ladit" pásmo pod. Respektive zbytečný to je v uvozovkách. Ale takový auto/motor je nekomfortní na jizdu. A vyžaduje větší úsilí/umění a cit...
-> MVM: Mě teď dost zajímá motor s průběhem od 1500, 2500ot. do 8500+ Plynulost je pak výhodou.
A to umí víceméně jen motor s dvouprofilovou vačkou.
A to umí víceméně jen motor s dvouprofilovou vačkou.
-> czechino 27.11.23 17:22:37: Graf je "jen" obrázek na čtvrečkovaným pozadí. Pokud v něm někdo neumí číst, je to úplně zbytečný.
Pro mnohý stačí stručně 130Nm v 5470 ot/min a 128 PS při 7242 ot/min... tečka.
A mě třeba vubec nezajímá, že ve 3tis to třeba má díru jak prase, protože to bez grafu nevidim.
Ale dokážu si odvodit, že s s dobrou převodovku to je pěkná 1.3 a pokud ji budu furt držet pod krkem pojede hezky....
Ja jsem třeba graf na závodech používal k tomu, abych mohl poskládat převody, abych mohl nastavit shift kontrolku nebo omezovač..
Pro mnohý stačí stručně 130Nm v 5470 ot/min a 128 PS při 7242 ot/min... tečka.
A mě třeba vubec nezajímá, že ve 3tis to třeba má díru jak prase, protože to bez grafu nevidim.
Ale dokážu si odvodit, že s s dobrou převodovku to je pěkná 1.3 a pokud ji budu furt držet pod krkem pojede hezky....
Ja jsem třeba graf na závodech používal k tomu, abych mohl poskládat převody, abych mohl nastavit shift kontrolku nebo omezovač..
Zase po sezóně tady.
Upřímně éra karbců a rozdělovačů je jaksi za zenitem, chápu to v historikách atd.. odlívání bych opravdu nezvládal. Plný souhlas s pavucinkou.
Tudíž s příchodem paliva E10 přemýšlím rovnou nad úpravou než lít 100 oktan zbytečně.
Furt jsem chtěl turbo, u feluš práce tak do týdne (budget) a v kopcích budu král, uvidím. Ovšem jak to tady stále čtu, vypadá to že se cení převážně atmo. Což je mnohem složitější, hold každá hranka dělá neplechu jak píše pan Vašák.
Ale zase mám to na daily kolem komína tak bych rád jezdil s oem vzhledem motoráku, navíc tady stále visí výzva v Mostě pod 2:10
blbé že Van má pohotovostku 1100kg, ale zase je rozvážen téměř 50:50, neutrální chování je také výhoda.
Omlouvám se za ideu bez grafu.
Upřímně éra karbců a rozdělovačů je jaksi za zenitem, chápu to v historikách atd.. odlívání bych opravdu nezvládal. Plný souhlas s pavucinkou.
Tudíž s příchodem paliva E10 přemýšlím rovnou nad úpravou než lít 100 oktan zbytečně.
Furt jsem chtěl turbo, u feluš práce tak do týdne (budget) a v kopcích budu král, uvidím. Ovšem jak to tady stále čtu, vypadá to že se cení převážně atmo. Což je mnohem složitější, hold každá hranka dělá neplechu jak píše pan Vašák.
Ale zase mám to na daily kolem komína tak bych rád jezdil s oem vzhledem motoráku, navíc tady stále visí výzva v Mostě pod 2:10
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Omlouvám se za ideu bez grafu.
-> MVM 26.11.23 11:14:59: hezky napsano![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM:
Ahoj Kamaráde,
Plně souhlasím,
Jen mi zde dostávají lidé, co zde svojí inteligenci ukazují to, že udávají nesmysly... Byl jsem jednou na cz srazu a tam dokonce dokázal tento dotyčný říct na špatně dotažené šrouby setrváku, že asi moc velký výkon...
Stavím motory, starám se o auta za desítky milionů , viděl jsem dost , ale tato atmosféra je jen zde ...( V takové míře).
Každá věc má svoje... atmosféra či turbo nafta benzín , rotor atd atd .
Každej může mít svůj názor , ale když zde člověk ukáže věc, a ostatní mu dají podložené důkazy a fakta, že to tak není... Tak on-i se budou ještě dále navážet? místo toho, aby stáhl ocas...
Ahoj Kamaráde,
Plně souhlasím,
Jen mi zde dostávají lidé, co zde svojí inteligenci ukazují to, že udávají nesmysly... Byl jsem jednou na cz srazu a tam dokonce dokázal tento dotyčný říct na špatně dotažené šrouby setrváku, že asi moc velký výkon...
Stavím motory, starám se o auta za desítky milionů , viděl jsem dost , ale tato atmosféra je jen zde ...( V takové míře).
Každá věc má svoje... atmosféra či turbo nafta benzín , rotor atd atd .
Každej může mít svůj názor , ale když zde člověk ukáže věc, a ostatní mu dají podložené důkazy a fakta, že to tak není... Tak on-i se budou ještě dále navážet? místo toho, aby stáhl ocas...
-> djmaso: Ja jsem se za tu spoustu let na závodech v republice i v zahraničí setkal s kde čím. Ale ta nevraživost byla všude.
Samozřejmě venku se to točí v jinych penězích, nicméně starý Škodovky se dostaly úplně někam jinam. (A teď řečnická otázka kam a zda je to dobře).Logicky jsou dneska některý materiály i technologie dostupnější, ta stará konstrukce prošla vývojem, je vidět že je v podstatě řešitelný turbomotor,vstřikování a podobně. Na druhou stranu jsou některý díly nesehnatelný. To k tomu patří a je to motoricky historik.Nicméně jakmile se vývoj dostane na vrchol, a ten vrchol je postavenej na financich, dosáhne to obvykle kritické špičky následuje úpadek.
Ja jsem pár motorů ať už sám nebo s Petrem Urbanem ,kterej mě v tom hrozně moc pomohl, postavil. Tak mám reálnou představu co je atmosféra schopná utočit.
A měření vykonu.. To jsem se setkal a byl jsem snad u všech dostupných typu zkušeben. Ať uz mobilních nebo valcovych,nebo u dynamometrů.
To je kapitola sama o sobě..
Ja bych hlavně přál ať ty auta a motorky se spalivacim motorem ještě par let dělají radost, ať je benzin dostupnej i obyčejným lidem. A aby to mel člověk možnost ve zdraví užít..
Samozřejmě venku se to točí v jinych penězích, nicméně starý Škodovky se dostaly úplně někam jinam. (A teď řečnická otázka kam a zda je to dobře).Logicky jsou dneska některý materiály i technologie dostupnější, ta stará konstrukce prošla vývojem, je vidět že je v podstatě řešitelný turbomotor,vstřikování a podobně. Na druhou stranu jsou některý díly nesehnatelný. To k tomu patří a je to motoricky historik.Nicméně jakmile se vývoj dostane na vrchol, a ten vrchol je postavenej na financich, dosáhne to obvykle kritické špičky následuje úpadek.
Ja jsem pár motorů ať už sám nebo s Petrem Urbanem ,kterej mě v tom hrozně moc pomohl, postavil. Tak mám reálnou představu co je atmosféra schopná utočit.
A měření vykonu.. To jsem se setkal a byl jsem snad u všech dostupných typu zkušeben. Ať uz mobilních nebo valcovych,nebo u dynamometrů.
To je kapitola sama o sobě..
Ja bych hlavně přál ať ty auta a motorky se spalivacim motorem ještě par let dělají radost, ať je benzin dostupnej i obyčejným lidem. A aby to mel člověk možnost ve zdraví užít..
-> Skili 25.11.23 20:47:42: napsal jsi to přesně![52](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
-> Skili: aaa TO je Václav
-> djmaso 24.11.23 10:50:43: Jestli se nepletu tak původně měl nick Vena136, ale pak zrušil registraci, takže proto ta registrace 2019.
-> djmaso 25.11.23 17:34:33: Na pár fórech kde byla "tvrdá ruka" jsem se v dávné minulosti vyskytoval a můžu ti s naprostou jistotou říct že to je nejrychlejší cesta jak zabít forum.
-> djmaso 25.11.23 17:34:33: Na pár fórech kde byla "tvrdá ruka" jsem se v dávné minulosti vyskytoval a můžu ti s naprostou jistotou říct že to je nejrychlejší cesta jak zabít forum.
Zánik Virtu to snad Nééééé.
Je to myslím jediný web s fórem co přežil FB.
Sice to tady je od těch dob trošku pomalejší, ale hlavně je tu slušná základna slušných členů co jsem pravidelně nahlíží alespoň 1x denně a je zde opravdu hodně užitečných informací, i když třeba mě se někdy obtížně vyhledávají.
A možná bych i řekl, že tyhle prudiči jsou známkou toho že Virt dobře funguje a zajímá "širokou" veřejnost a není to jen web kam chodí stárnoucí členové jen ze zvyku.
Je to myslím jediný web s fórem co přežil FB.
Sice to tady je od těch dob trošku pomalejší, ale hlavně je tu slušná základna slušných členů co jsem pravidelně nahlíží alespoň 1x denně a je zde opravdu hodně užitečných informací, i když třeba mě se někdy obtížně vyhledávají.
A možná bych i řekl, že tyhle prudiči jsou známkou toho že Virt dobře funguje a zajímá "širokou" veřejnost a není to jen web kam chodí stárnoucí členové jen ze zvyku.
-> Petrson: tak bys uznal, to co tu je , tak je to totálně k ničemu a zbyteční viz koeficinet ,
a nebo to nemyslím špatně a rád vysvětlím nevíš co to je
a nebo to nemyslím špatně a rád vysvětlím nevíš co to je
-> djmaso: si myslim, že když se vrátím ke jmenovanému tak asi jo tak beru s nadhledem. Kde jsi přišel ze mam rád hádky?
-> Petrson: tak když máš rad hádky , tak jdi na fb a nebo redtube
-> Petrson: víš ono urážky atd lidem , co to dělají mají za sebou mraky výzkumu a znalostí vs lidi co si zde myslej, že vědí a přidom se zde podíváš na základ protokolu a jeho nastavení a zde dávají falešné infa a polšné .... sorry to bych mazal .....
-> djmaso 25.11.23 17:55:37:
dobrej vtipálek. Jen nechci aby tady bylo něco co jsem popsal předešlém příspěvku![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> djmaso: pomalu zanikl
-> dragon_cb_cz: ale proto ten web zanik ..
-> Petrson: ty budeš nějakej kamarád toho čardy :D
-> djmaso 25.11.23 17:29:33: Jo, je to tady výživné... ale tak zase když ze sebe chce někdo dělat veřejně kokota, tak proč mu v tom bránit. Každej si to přebere sám - a tady to jde i celkem rychle ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> djmaso 25.11.23 17:34:33: jako s mazáním příspěvků, teda nevím. Můžeš to číst a nemusíš. Chodit sem můžeš a nemusíš aby jsi nebyl nasrany
Jednou je to fórum a ne soukroméj cenzurovanej web.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jednou je to fórum a ne soukroméj cenzurovanej web.
Nemá zde ten ´´člověk´´ auto nemá zde co kecat
bude mít , alespon se bude vědět na akcích o koho se jedná
bude mít blbé kecy - na akci jednoduché řešení :D
a věřte, že pro ránu daleko nejdu
bude mít , alespon se bude vědět na akcích o koho se jedná
bude mít blbé kecy - na akci jednoduché řešení :D
a věřte, že pro ránu daleko nejdu
Dostává mi, že se někdo, zde z nováčků , povodníků, vomrdáváču atd
naváží do lidí co to dělají na motorech každej den .
Jejich komentáře by měl admin automaticky mazat. Jinak to zde do pár měsíců zanikne a zůstane jen podělaný FB
Ukáži se zde po 2 letech a jsem o5 nasraný jako kdysi ......
proč toto někdo neřeší ??
dejte mi admina a uvidíte jak to zde vyčistím a bude zde tvrdá ruka
naváží do lidí co to dělají na motorech každej den .
Jejich komentáře by měl admin automaticky mazat. Jinak to zde do pár měsíců zanikne a zůstane jen podělaný FB
Ukáži se zde po 2 letech a jsem o5 nasraný jako kdysi ......
proč toto někdo neřeší ??
dejte mi admina a uvidíte jak to zde vyčistím a bude zde tvrdá ruka
-> dragon_cb_cz: no stačilo si příst poslední stránku a stačilo mi :D
promiň, ale jak to je moc.....
promiň, ale jak to je moc.....