Zase po sezóně tady.
Upřímně éra karbců a rozdělovačů je jaksi za zenitem, chápu to v historikách atd.. odlívání bych opravdu nezvládal. Plný souhlas s pavucinkou.
Tudíž s příchodem paliva E10 přemýšlím rovnou nad úpravou než lít 100 oktan zbytečně.
Furt jsem chtěl turbo, u feluš práce tak do týdne (budget) a v kopcích budu král, uvidím. Ovšem jak to tady stále čtu, vypadá to že se cení převážně atmo. Což je mnohem složitější, hold každá hranka dělá neplechu jak píše pan Vašák.
Ale zase mám to na daily kolem komína tak bych rád jezdil s oem vzhledem motoráku, navíc tady stále visí výzva v Mostě pod 2:10

blbé že Van má pohotovostku 1100kg, ale zase je rozvážen téměř 50:50, neutrální chování je také výhoda.
Omlouvám se za ideu bez grafu.