Grafy motorů

prohledat
2177 příspěvků (zobrazeno 401 až 450) od 28.10.2011 do 31.05.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
07:09:49
02.01.2021
MVM
-> Václav Vašák 02.01.21 01:28:43: To co jsem psal je mechanický vstřikování. Úplný pravěk,v podstatě hodně přibližně řadový naftovy čerpadlo,upraveny na benzin. A pise se rok 1970. Nevim o nikom kdo by to na východě v ty době používal,ani experimentoval,mozná lidi kolem Škody 2000 Mi... atd. Šoupata v ty době měl každej pořádnej motor.

Ja nikde nepíšu ze z toho je NASA motor. Ale motor ktery je řízeny elektronicky a sáni není škrceno difuzorem se prostě vždycky chová agresivnejsi,lepsi odezvou na plyn, atd.

Ja moc dobře vim kam míříš,znam ze života lidi kteří z nouze prostě na autech (obecně, nejen škodovka) zahodili vstrikovani a osadili karburatory závodili,odjeli s tim. A zas naopak lidi kteri v ramci postupu si zaplatili a překopali na vstřiky. A vysledek je takový, že mnozí "jezdci" rozdil nepoznají,ladiči z nic doji penize. Ale vec obecně je taková, že prostě se vstriky motor ma uplne brutální rychlost reakce na plyn. Dokáže okamžitě reagovat na zmenu okolnich podminek, absolutně za všech okolnosti ten motor ma optimalni provozni prostředí.. Ten přínos tam je. Ale musi byt k tomu spravně udělany datový pole, zkratka jednotka a celek musi fungovat top.

Ber to tak,že třeba Ty v tom rozdil nevidíš, může zase jiny namitnout ze má trochu jiný názor.

Protože kdyby to tak bylo zbytečný ,jsou karburatory dodnes montovaný všude.
upraveno 1x, naposled 02.01.2021 07:39:17
01:28:43
02.01.2021
Václav Vašák
-> Čokin 25.12.20 22:06:21: No řekněme,že tímto příspěvkem se ukončilo naše "přátelství".Po kud ti stojí propagace "vlastních" výrobků za tyhle řeči,o kterých nemáš ani ponětí,tak prosím.Já jenom vím,že jste nabrzdily o min. 10hp více,než je motor týhle konstrukce reálný dát a postavil jsem jich dost na to,abych věděl,že 115hp je optimum.Takže prodávejte zapalování,které přidá + 15hp...určitě to koupí dost lidí.



Místo psaní nesmyslů bys měl radši pracovat na tom,aby tě zase nepodrtila nějaká 1,3 1





-> MVM: porsche ale neni škodovka,...pokud někdo experimentuje s takto vysokým tlakem paliva a navíc tímto typem "škrtící" klapky na škodovce,tak budiž.Ale koupit Čínský tělesa,tlačit pumpou z Aliexpresu na 4bar a vstřiky z koncernu,tohle z motoru raketu neudělá...funkčnost takového vstřikování a karburátoru bude stále stejná.



Neporovnávám F1,ale funkčnost těchto věcí na škodovce,nebo podobné staré konstrukci....ten motor je konstrukčně tak zastaralý,že mu NASA technologie nepřinese téměř nic a až mě někdo přesvědčí o opaku,nemám problém.Já stejný motor osadil rozdělovačem a karburátorem,poté dal nepřímý 4x vstřik a zapalování na programovatelné ŘJ...výsledek stejný...můžeš mě to vysvětlit jinak,než že jsem kokot a nic neumím?...když ten motor má nějaký konstrukční parametry,tak je uplně jedno,jestli ho budeš přesvědčovat ŘJ o tom,že nemá brát ohled na vačku,ventily,sání,zdvih, vrtání,ale má jet podle toho,co chce ŘJ...tohle mě snad tvrdit nechceš.



Karburátor a to i DCO/E umí jet v nesmyslném rozsahu otáček,umí směšovat téměř dokonale i s dif. určeným pouze na výkon a stejně do toho motoru dostaneš jenom tolik směsi,kolik dovolí ventil,ať karbecem a nebo vstřikem...až někdo vyrobí hlavu na 120-ku s přímým vstřikováním,tak to bude jiná a bude se moci začít kouzlit.



-> Petr Urban: no jo no,...asi brzda kam jezdím já brzdí špatně,přijeď jí ocejchovat.





Krásné je,jak se tady hned začne propagovat vlastní tvorba (já netvrdím kupte si karburátor a rozdělovač ode mě,...ale neutrácejte prachy za píčoviny,co nemají vliv) a tato nákaza se šíří i na lidi,o kterých jsem měl celkem slušné mínění,...no na to říci snad jen to,že pokud nebude nová sezona uplně stejná nebo horší,jako 2020,tak každý bude mít možnost se ukázat,jak mu zrovna ten jeho výtvor pojede...ale MČR kůli tomu začít jezdit nehodlám...bude to snadné,protože proti Vám bude stát neumětel s karburátorama a rozdělovačem 5 A proč vlastně někoho přesvědčovat,...každý ať kupuje co chce a o to lepší zábava z toho je potom pro mě 2
22:58:12
26.12.2020
Čokin
-> StepaNoFUN: Tak paní Colombová si dává na čas 3 Jinak bych o ní nemluvil4
20:44:18
26.12.2020
COL
V indukcnim zapalování favo cívka potřebuje pro "nabití" (tj. náběh proudu na pracovní hodnotu) pri 14V asi 2ms, z tohoto a zpožadované doby horeni vyplývají její limity. Krom toho moc nemiluje napetove pretezovani sekundaru, tedy dlouhá jiskriste atd...
upraveno 1x, naposled 26.12.2020 20:44:50
18:46:39
26.12.2020
Petr Urban
-> JRD McLAREN: S jednou cívkou - trafo kostkou nebo i jen Favoriztovou krmenou jednotkou to není zas tak horký.... Zvladala krmit v hodně velkým napětí až k 8mi... Měli jsme to na osciloskopu.
17:25:07
26.12.2020
JRD McLAREN
Sme na skodovackom fore, tak sa bavime o skodovkach ..

Cez vytahane rozvody, vymlateny klinek na spojke rozdelovaca, vole v ozubenych koleckach ...

az po vymlatene kladivko a asymetriu na "stvorhrane / vacke" pre palec ...

. ....



asi uz nemusim dalej pokracovat...



Ja netvrdim, ze to nemoze fugovat, resp. ze to nefunguje ...

ale co sa kvality a presnosti tyka, nieje to v dnesnej dobe bohvieco ...



Ad OTACKY:

pri takom 4 valci s rozdelovacom tu indukcnu cievku namahame 2 az 4 viac,

nez by tomu bolo u paroveho ci sekvencneho zapalovania ..



Ta cievka proste potrebuje neaky ten cas na regeneraciu (dajme si priklad 5ms)

a teda "hociake otacky" nad 6000 uz su skratka potencialny problem .. (a vacsinou aj realny)
upraveno 1x, naposled 26.12.2020 17:27:38
12:19:06
26.12.2020
MVM
-> JRD McLAREN: Zase to neni úplně přesná informace. On rozdělovač může fungovat pri vysokých otáčkách.(co jsou vysoký otačky že..)Jde o to, která součástka rozdělovače se dostane na svuj kriticky limit. A neni rozdělovač jako rozdělovač. Zapalovani se musi brat jako celek. Je to system.
upraveno 1x, naposled 26.12.2020 12:22:00
12:11:16
26.12.2020
JRD McLAREN
I boha, ale ste sa rozbehli .... 1



No takto, zapalovanie "riadene rozdelovacom" rozhodne nieje presne ...

a ani "kvalitne" obzvlast vo vysokych otackach ... teda tam uz vobec ne ...



A davkovanie paliva ... ono ten karburator je v podstate "taky dobre blby pristroj" ...

lebo to snim fuguje (ked je ako tak dobre nakonfigurovany) takmer vzdy, pocas celej jeho doby zivotnosti. (a nema ziadnu dieru v mape - rozumej blbe policko a pod.)

Lenze vobec nefuguje spravne, ked sa "vlna v sani odrazi od piestu" ...

zacne sa podybovat presne opacnym smerom ako by mala ...

"vyleti von karburatorm" niekde "do priestoru" pripadneho vzduchoveho filtra ...

kde si da jeden ten cyklus pauzu ... kym teda znova nezacne ten piest nasavat ...

..to potom "ta vlna" zase prejde difuzorom, zase to zobere zo sebou palivo ...

..a zas to bude chciet zhoret vo valci ...



Takze takto neako vznika dva krat obohatena zmes, . . . . ...... . ....
11:20:07
26.12.2020
pavucina
Jsem rad, ze jsem navedl debatu spravnym smerem 4

Jen bych soplnul, ze ano karburatory jsou vetsinou levnejsi pri porizovani, ale co to hrabani v tom, rozebirani, nekdy se musi pockat i na vychladnuti motoru, aby to clovek mohl pretryskovat. Chapu, ze jiz se zlusenostma to trva zlomek casu(ze zvolim trysky jiz na poprve dobre), ale i tak, u EFI zmacknu dve tlacitka a mam tam uplne neco jineho.

Ale jsem rad, ze se to chape, ja to pochopil jiz v 2011 v praxi. A jediny, kde mi zustal karburator je trabant, ptz to jezdi tak malo a je to dobovy.
09:53:59
26.12.2020
MVM
-> Václav Vašák: Strikačka nepotřebuje difuzor.Což je omezovač v sacim traktu.Nejlip bez škrtici klapky a se šoupatky.Má vždy rychlejší odezvu na polohu klapky,což je pro zavodni využití výhoda.Palivo je lip atomizovano(lip rozprašeno vzdycky pod tlakem a lip se misi se vzduchem) Teď mam v praci 1970 Porschemotor s KugelfischerBosch Mechanickým vstřikováním uz tenkrát 16 Bar. Uz tehdy věděli proč. A kupodivu už ETZ zapalovani Bosch.

Myslel jsem že někdo kdo dělá motory nemůže snad neco takovýho vypustit veřejně..-> Václav Vašák 25.12.20 21:51:57:

Co se Weberu DCO týká- byly vždycky navržený pro auta s max výkonem. V ty době se tolik neřešil průběh a pružnost motorů.Každý Italská 70.-80. má točivej motor... Zvlášť když si zavodni auto snadno vystačí s rozsahem 1000ot.

A co se průběhu lambdy na těchto karburatorech týká, mam teď Činu a průběh jak vino. Jde o to vyladění. A DCOE opravdu nežerou za kazdou cenu.



OK, to s tim škrcenim už tady píše dřív Petr..
upraveno 1x, naposled 26.12.2020 10:07:49
09:35:01
26.12.2020
Bery
kdyby ta trumpeta byla v eloxu, mohlo by to byt těleso pro paní kolombovou:-)
04:00:25
26.12.2020
Petr Urban
Motor = vzduchová pumpa, kolik vzduchu dostaneme nad píst v daný okamžik, takový potenciál k výkonu v daný okamžik.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Petr Urban vložen 26.12.2020 04:00:25
03:04:15
26.12.2020
Petr Urban
-> Václav Vašák: Nemyslím si že nová přímá brzda SuperFlow, která projde hodnotou na kalibrační tyči ihned po sundání motoru nějak více kecá, ale rozumím snaze to zpochybnit, avšak rozhodně to nemusím dokazovat nějakému Vašákovi a přemlouvat majitele závodníka, aby kvůli "trapnostem nařčení" jezdil přes půl republiky dokazovat tlučhubovi pravdu, který na místě zpochybní dalších x věcí za kterými si bude trapně stát a už nikdo nezaplatí celodenní výletování, palivo, zbytečně ztracený čas několika osob a amortizaci veškerých zúčastněných vozů.



Samozřejmě sem na brzdě zkoušel rozdělovač vs. jednotku a rozdíly byli velmi markantní už na áčko 1400. Jednotka dává velmi přesné impulzy +- 0,5 st. předstihu na každý válec stejně, dává je neustále stejně nehledě na délku používání v řádech mnoha let, zcela individuálně a ideálně lze nastavit křivka pod hodnotami klepání a to v celém pásmu a jednotka také ideálně budí silnější indukční cívku / cívky v celém spektru otáček a mění nabíjecí čas např. i s ohledem na aktuální palubní napětí, to vše udělá výkonnostně několik koní i Nm a trapnost tvého neověřeného ťápání - tlučení pusou je pro jen mírně myslícího člověka hodně směšné.



A také nikde nebylo zatím řečeno, že karb. vždy má určitý druh škrcení : směšovač a za ním difuzér - kde se děje podtlak (odpor) pro "podávání" a míchání paliva z rozprašovače, u motokarb. přímo z emulzní šachty, toto odpadá u 4 klapky a společně s perfektním mícháním - rozprašováním paliva pod tlakem několika otvory dobrým vstřikovačem, který za všech režimů dává nejideálnější hodnotu mísícího poměru (při ideálním nastavení). Výhody jsou zde zcela očividné a jasné každému průměrnému motorovému laikovi ...



Kdyby více soudruhů přemýšlelo jako Vašák, nikam by se nic nevyvíjelo ...

A všechny druhy jeho zbytečných hejtů, pomluv a odrbané práce se mu vrátí a nebo vrací v osobním i profesním životě ... Jen tak dál konej ... Jen tak dál ...



-> StepaNoFUN: Pracuje se na tom i přes svátky... Vývoj a obnova mnoho komponent za lepší snad konečně půjde někam do finiše 1
00:33:47
26.12.2020
StepaNoFUN
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Nerejpej do vosího hnízda víc, než je nutný... :-D
23:43:23
25.12.2020
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Pěkné čtení...



-> Václav Vašák: no rozhodně nejsi tak dobrý jako "Urbi et Orbi" neb "Urbi et Orbi" a ostatně i další zde zjevně chápou význam λ=1 3
22:33:55
25.12.2020
Vrba
-> Václav Vašák: stejně tak nenastavíš webers pro částečnou zátěž s uspokojivou učinností. Vždy budeš mít měrnou spotřebu v násobkách hodnot oproti přesnému dávkování paliva vstřikovacím systémem. Jinými slovy webers budou vždycky žrát. Motokarbs jsou na tom lépe, ale montáž je v podstatě vždy prototyp se všemi vlastnostmi prototypu. Což z toho pro komerční použití nedělá úplně ideální konfiguraci.
22:19:08
25.12.2020
Vrba
-> Václav Vašák: asi uděláš podobný výsledek, když se ne zrovna úzkým rozptylem hodnot trefíš do ideálního pásma nastavení, které vyžaduje konkrétní motor. Je to ale pracně získaný a nestabilní setup. I to je třeba zahrnout do tohoto ne uplně relevantního porovnání.
22:11:19
25.12.2020
StepaNoFUN
-> Čokin: O paní Colombové bych v souvislosti s motorama nemluvil. Že jo Bery. :-D
22:06:21
25.12.2020
Čokin
-> Václav Vašák: No konkrétně tvůj zákazník co jezdí tvůj motor si ho pochvaluje až po našem seřízení a přestavbě na elektroniku, před tím přišel akorát k díře v pístu.

To jen k těm výhodám nevýhodam elektroniky.



Ano karbec lze nastavit stejně co se maximálních hodnot týče, ale kulturu vs. spravnou bohatost a tím i spotřebu nikdy nedocíliš. Buď máš na karbecu v určitém pásmu díru nebo už moc bohaté aby jsi tu díru překryl. Argument, že závodníci na spotřebu nejezdí neberu! Aneb pod heslem nezkusíš.... nevíš Vašíku.



Njn někdo tady o tom jen mluví, ale jinak je to jako s paní Colombovou..... taky ji nikdo neviděl 3
21:51:57
25.12.2020
Václav Vašák
-> JRD McLAREN: na tyto hodnoty doporučuji pořídit něco s použitelnými otáčkami řekněme 9000+...což tedy škodovácký motor rozhodně neni.



Samo tedy mluvím o reálných hodnotách výkonu,kde +/- 100hp/1000ccm je "Svatý grál",kterého lze u 50 let staré koncepce škody dosáhnout...to,že to někdo nabrzdí totiž neznamená,že to je pravda 5



Ovšem já nejsem tedy tak šikovný,jako "Urbi et Orbi",takže mě karburátor jede stejně,jako programovatelné NEPŘÍMÉ vstřikování...jako laik opravdu nechápu rozdíl,pokud motoru dávám stejné množství benzínu a vzduchu buď karburátorem a nebo klapkou + vstřik...a bohužel minutové točení motorem než motor s webery chytne a musí mít volnoběh 2000ot také neznám,...v tu dobu auto už bývá někde v nedohlednu 1



No a na zapalování směsi bohužel také tolik nezáleží,protože ten motor nemá otáčky,při kterých by to mělo význam...ale samo sebou se musí každému tvrdit,jak elektronické zapalování funguje,aby byly zákazníci a nikdo už neověří na brzdě stejný motor s rozdělovačem,...ono tedy 99% lidí na tu brzdu ani nikdy nejede a věří těm 110hp z litru,protože se to píše na internetu 1



A když přijde nabídka na ověření a to dokonce zdarma,utichne to a nikomu se do toho nechce...to pro mě znamená pouze jednu věc a to,že to jsou keci...odmítnout totiž reklamu zdarma může jenom hlupák...kdyby se někdo chtěl přecejenom vyhecovat a přijet,tak já už o to zájem nemám a pro informaci cena brzdy je +/- 3000kč jako kdekoliv jinde...kdo zaváhá,ten nežere 5
16:51:35
25.12.2020
Petr Urban
-> pavucina: Ano dobře pojmenované výhody 1 Ale když to někdo neumí a ani se to učit nechce, ego mu tady velí být za borce a tvrdit o karburátorech jak je to super... Nenacházím jediný důvod krom finančního, že by něco bylo s karburátory lepší pro motor.

Avšak po delší době ladění i ten karb. umí relativně dobře držet lambdu v nějakých mezích jak potřebuješ, zvláště pak motokarby třeba, která navíc perfektně míchají směs a mají proměnný difuzér, ale nikdy to nebude jako dobrá stříkačka, kterou zase ale někdo musí umět naladit, takže furt vše o lidech a umu/rozumu. Stačí moc optimistická mapa předstihu a motor zdechne tak či tak, nepomáhají jakékoliv drahé věci :D
upraveno 2x, naposled 25.12.2020 16:55:26
13:22:22
25.12.2020
Čokin
-> pavucina: 3 3 3
13:02:58
25.12.2020
pavucina
-> JRD McLAREN: Opovaz se davat efi.. to je zbytecny a moc moderni... predstava perfektniho startovani za kazdych okolnosti, pekny volnobeh a nedej boze zpetnovazebni rizeni dle lambdy v kazdem rezimu je sprosty slovo !!!

Pardon za muj zbytecny vyjev, mam zrejme nejakou vanocni slabost.
11:44:09
25.12.2020
Petr Urban
-> JRD McLAREN: EFI se mi zdá zbytečně drahé za dané funkce. Mám doma k vstřikům vše na tři motory... Zlepšení perfektní řízení motoru za všech režimů jízdy očekávám, také lepší průběh díky ideálním stavům pal. mapy, ale velké zvýšení výkonové už nikoliv. Nyní na FAJS z toho tahám 110HP z litru a už to mi přišlo, že se takových hodnot nedožiju a na tomto OHV ani nepůjde, takže nechám se možná překvapit... Každopádně tu už nemám ani lidi, co by do toho chtěli tolik imvestovat za vše kované a ještě vstřik...

A ty hrozné trapnosti a srajdy co tady někteří plodí pro trapné zvyšování si zamindrakovaneho ega a protože mají rádi pozornost, no potěš... teď s tímto forem celkově.
11:08:34
25.12.2020
JRD McLAREN
Uz som si to cele poprecitaval...

(aspon tie 3 strany dozadu)...



Co to tak nejaky ten rok sledujem, tak vacsinou pouzivate Webre alebo motorkove karbece

podobne jak to "robil" bacil2 a elNino ...



By ma zaujimalo, ze co by som z toho dokazal dostat ja na EFI .. 1



Ono da sa dostat cca 100-115 koni z litra ...

takze cokolvek co sa k tomu priblizuje je dobre ... ...
13:19:54
24.12.2020
Václav Vašák
-> JRD McLAREN: No viděl jsem lepší 5



A je to jak jsem psal,osazená sériová fábie weberama a hlavou...vačka jak jinak než Krejbich 4



Našel jsem to v PC a je to tady spíš pro zajímavost viz. -> Šediváček 04.10.20 20:33:10: Motory s +/- stejnými parametry,ale pojaté uplně jinak.Pokud by byly použity stejné vačky,tak 1,3 by 1,4 naprosto deklasovala...zde je rozdíl tak 1mm ve zdvihu a 40° na časování v neprospěch 1,3...prostě i na tom,jak je udělán základ motoru záleží i když je sériový (má to teda T-písty,ale pořád jsou o dost těžší,než fábie).
22:21:17
23.12.2020
JRD McLAREN
a toto je pekny graf toto ... . 4



vime aj nejake tie podrobnosti, co boli pouzite komponenty ..??

vzhladom na nastup vykonu v otackach od 4000 tam asi bola pomerne ostra vacka ..
10:01:47
18.12.2020
Václav Vašák
-> Čokin: jestli dobře nebo špatně,těžko říct...výsledek není špatný,ale taky ne nejlepší.A je to jeden závoďák,netuším,jestli to ještě jezdí,je to už fakt těch 5 let.
08:08:47
18.12.2020
Čokin
-> Václav Vašák: Správně naladěno a elektronika...... ČÍ to byl motor?
19:23:45
16.12.2020
Václav Vašák
Při zatápění jsem v papírech objevil tohle,...je to obyč 1,4 s novými díly,polotovarovka,elektr onické zapalování,...moje práce byla hlava,sání,webery a doporučení vačky.Trochu jsem dohlídnul potom na naladění.Je to už na dvouválcovce v M+H a bude to tak 5-let zpátky.



Je to zajímavé porovnání toho,že opravdu nestačí vzít sériový motor a to i "moderní" fábii a pověsit na to to "nej".Protože téměř stejného výsledku se dá dosáhnout i na mnohem "horším" motoru typu favorit s obyč přebrusem a to jenom tím,že se dá péče tomu základu.



Do kamen šlo hodně grafů,co zde nejsou "vystaveny",ale tohle mě přišlo jako zajímavé srovnání s Martinovo (šediváček) aktuálním motorem.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 16.12.2020 19:23:45
19:07:51
15.12.2020
Václav Vašák
-> Čokin: třeba si chce někdo připsat zásluhy jenom za to,abych to nedělal já 1 Hele ať si každý se svým autem dělá co chce,já mám svých starostí dost a stejně tak "pokusných" motorů,jejichž grafy zde rozpoutají mnoho diskuzí a SZ a přivodí nejeden záchvat konkurenci,ovšem pokud s nima majitelé někam pojedou...což také neovlivním.Ať si někdo závodí na MS se sériovkou a říká tomu závodnička,mě to je jedno.
08:47:17
15.12.2020
Čokin
-> Václav Vašák: Tak jestli to někdo dělá zadarmo to si na to rád počkám, jestli to bude ve stejném stylu jako do teď vše na tom autě, ještě se i pobavím. Jediné co mu fakt jde je točit ty videa, ale ten přístup je zvláštní. No uvidíme.... A ten polomotor co tam dávali to jsi jim dělal ty nebo už, taky nekdo jiný?
23:09:16
14.12.2020
Václav Vašák
-> Eidy: tak něco pořiď ne?Něco staršího,na čem se ještě bude dát dělat a místa máš dost...určitě by se ti to vyplatilo.Jezdit s každou kravinou za někým,to je lepší dát 50-100 do soustruhu a uděláš většinu věcí a to nejen na auto.
23:05:27
14.12.2020
Václav Vašák
-> Čokin: bylo mě řečeno zhruba toto "někdo kdo si dal na auto vstřikování a jede to mě to udělá zadarmo"...zde dvě proměnné,...jelikož se na feldě odzkoušelo,že řiditelný motor nepřináší krom "blbuvzdornosti" ; žádný užitek,netřeba se tím tedy na těchto starých motorech zabývat (můj názor je ten,že by sportovní veterány,což naše auta už jsou,měl provozovat někdo,kdo tomu dá adekvátní péči)...nakonec sranda okolo motoru v takovém případě vyjde na pár desítek tisíc a já to tudíž zadarmo nedokážu...takže se dá odpovědět,...asi ano.Z motoru bych na jiných nebo stávajících karbecích po G.O.,novém sání a rozdělovači dokázal dostat 125-130hp v M+H...je to přecejenom 1,4 s "malou Argentinou"...jestli to bude na vstřikování lepší nebo horší,do toho se já pléct už nebudu.
11:20:14
11.12.2020
Čokin
-> Václav Vašák: Vilda má nového motoráře nebo ses už dal i na vstřikování? 1
07:50:30
20.11.2020
Eidy
-> Václav Vašák 18.11.20 18:14:28: Prosím tě Vašíku, čemu nerozumíš na větě: "Protože nemám doma soustruh a neznám nikoho, kdo by to udělal." Na soustruhu umím, ale když není žádný k dispozici ani v okolí, tak to prostě nejde.
23:24:05
19.11.2020
Bery
-> Václav Vašák: jsi mě pobavil ty "anketo".

ja taky končím, tohle je bezcenný mlácení....asi ovsa, když jsou tu ty koně.
23:19:13
19.11.2020
Luky
-> MVM: Jo takový závodění by mě bavilo. Nevím jestli šlo (možná jo, pokud by nebyla moc kvalitní konkurence 1 ), ale ježdění to muselo být skvělý. Trať nacpaná stejnými auty na nefunkčním podvozku (z dnešního pohledu)
23:16:06
19.11.2020
Luky
To jsem rád, že jsem vám to tady po týdnech nikam nevedoucích dohadů vyřešil...

Tak vyčůrat, pomodlit a spát!! 40
21:56:30
19.11.2020
MVM
Škoda ze už je pryč doba pohárových motorů, at uz formule, nebo pickup. Co nejvic seriovych dílů a potom se ukazalo kdo je jak dobry.
21:10:22
19.11.2020
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.11.20 20:47:09: asi nějaká lepší aktualizace, mě spíš přijde že to moje tak 5 přidává a ještě to sprostě nalže i do kamery3 3 3
21:06:03
19.11.2020
suri
-> jate-line: to je pekný film
21:05:19
19.11.2020
jate-line
Co deset let...3 Už v roce 86 o stejném dohadování natočili film 1
zvětšit Grafy motorů - obrázek od jate-line vložen 19.11.2020 21:05:19
20:47:09
19.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Václav Vašák 19.11.20 19:49:57: race chrono zlepšuje čas o 5 sekund...



Tak určitě, já končím, to fakt nemá smysl... To, že mě nemáš rád s tím se nějak zkusím vypořádat. 5
20:38:14
19.11.2020
Václav Vašák
-> Luky: nevěřil bych,že někdo pochopí,oč mě tady 10 let jde,...aneb "neni kůň jako kůň"



dynaimage.cdn.cnn.com/cnn /.../https%3A%2F%2Fcdn.cnn .com%2Fcnnnext%2Fdam%2Fass ets%2F180514125152-thumbel ina-smallest-horse-3.jpg
20:20:48
19.11.2020
Milan 136
-> Luky 19.11.20 20:19:33: Konečně věcný příspěvek 3
20:19:33
19.11.2020
Luky
Hele a nenapadlo vás třeba že máte těch koní stejně, jen je někdo má slabší než ten druhý? 1
20:16:15
19.11.2020
Petr Urban
-> Václav Vašák: opět jen fabuluješ bez sebereflexe... Úroveň myslíš urážení, lhaní a pomlouvání 3 Ty už se nemnož.
20:02:57
19.11.2020
Václav Vašák
-> Bery: a proč bych jí měl obsluhovat?...na to tam jsou lidi a vždycky byli,já pouze budu přítomen,kdyby náhodou se pak zde nic nebjevilo...jo a teda myslíš,že tam máš třeba 140hp nebo 110hp?...jak jsem řekl,v případě toho,že tam bude nějaký nízký nesmysl,tak nic neplatím a jde to za majitelem...pokud auto bržděné nemáš,tak těžko porovnávat,ale tak máš 1,4 na weberech a 130hp bych bral v tvém případě jako nutné minimum...nehodlám platit brzdu každému,kdo bude chtít znát výkon svojí sériovky,to postrádá smysl "hecu".



Dej termíny,kdy můžeš a tvůj odhad výkonu (popřípadě uděláme anketu) a nějak to uděláme,ať je jednou pro vždy klid...máš někde nějaké video,podle kterého bych mohl odhadnout výkon já a uvidíme,kdo jak byl daleko...jako pokud bys mě svezl,bylo by to super,ale nebudu chtít po někom něco,co sám dělat nechci 4
19:49:57
19.11.2020
Václav Vašák
-> Petr Urban: karbeci jsem předal,na auto nemontoval,...majitel mě při "návštěvě" zakázal jakkoliv šahat do čehokoliv,...a pokud vím,tak kamarád,který u toho byl přítomen řikal,žes dělal pouze něco s hladinou...kdo se v tom šťoural,když to ode mě odešlo a bylo na to času víc než dost mě absolutně nezajímá.



No a ten volnoběh 4000ot atd. co mě majitel brečel,že po tvém ladění měl jsem tady už jednou řešil a tím to je pro mě uzavřené.Nebudu se snižovat na tvojí úroveň a psát tady,kdo o tobě co říká a jaké máš chování atd. 4



-> jate-line: neodlehčuj,není pak co číst 1 A ano,můžeme si na to hrát,že ovlivní,ale vypadnutý kvalt na 10km RZ to ovlivní určitě víc.Nejsme mistři světa a to můžeš začít počítat odpor vzduchu,jestli máš auto o 5cm výš než ten druhý...a jo,souhlas,auto jako celek je uplně něco jiného než motor a když do toho připočtu řidiče,jsou tyhle veškeré témata k ničemu...ale tady to je o motorech a tak o čem jiném se hádat...blb co utáhne přední ložiska na 50Nm a pojede s tím na závody bude potřebovat o hodně víc koní,než ten,co to bude mít utažené dobře...berme trochu s nadsázkou,protože to kolo by se asi ani netočilo 5



-> Tuner#2: hele já tě určitě nesvezu a Martinovi to zakážu pod výhružkou rozvrtání motoru šroubovákem 3 Jednoduše řečeno nemám tě rád 1 Jediné,co pro tebe můžu udělat je,že tě předjedu.



Co se týká videa,nevyznám se v tom jako ty,tak se holt radši zeptám...někdo dává nějaký "odkazy" s datumem mám vědět,jestli to je video a nebo příspěvek?Neni tak těžký napsat "hele vole myslel sem tebe nebo Freie"...



A že ti neni hamba,dávat sem tuhle "svatou trojici"...už si někdy měl v ruce třeba hlavu od Čepka nebo Fiedlera?...měřil sis Urbiho vačku aspoň šuplerou?Mě tyhle lidi nic neudělali,Urbi se mě snažil ojebat rozdělovačem rozjebnutým důlčíkem,místo aby tam aspoň "smrknul" elektrodu a kůli jeho šmejdský vačce sem musel rozebrat celý motor,než sem přišel,proč se mě nezavírá jeden ventil,protože mě jí přinesl majitel,ať jí tam dám,že četl,že je dobrá...samo jsem měl za to,že třeba vázne vodítko atd.Takto bych zde mohl pokračovat dalších 10 stránek,...ale ať si to každý řeší sám,ale lidi se bojí,protože jak zvednou telefon,tak slyší "pičo sem utahanej,všechno mě bolí,Vy ani neumíte nastavit předstih,s jakym debilem to mluvim atd." Že si to oni nechaj líbit je jejich věc,ale já takové jednání netoleruji.



Jo a všichni kamarádi,co nainstalovali "race-chrono" si zlepšily tak o 5s čas,...takže pustit video a zmáčknout stopky se mě zdá prostě nejlepší.A pokud tady budu machrovat s časem,tak si půjčím to udělátko přímo na okruhu a bude to oficiální jak jen může být.



Fedla udělala asi 2:20 naposledy,série jezdila 2:30...teď když se koně převedly na kw,udělala se převodovka,počítám,že bych od těch 2:10 neměl být daleko a to jsem zvlčel k předohrabům...Michal měl 2:17 hned první kolo,kdy mě vezl a ani nevěděl,kam zatáčet,kdybych mu to neřikal...takže "hewland,svor a gumy",...myslím,že nemám s jakoukoliv škodovkou šanci.A Martin má auto dalece za možnostma řidiče a se sériovou feldou sem mu ujel,když měl 85hp 1 Teď těch 92-94kw taky udělá svoje,ale bez zatáček to stačit nebude.



A já na vlastní auto prostě nemám čas,...ano,napsat všechny příspěvky zde trvalo tak hodinu,ale za tu dobu sice vyměním motor,ale neupravím si hlavu nebo tak podobně a bývalka a tahání o dítě mě k chuti něco dělat opravdu nepřidá,...prostě mám už jiné priority.



-> vhml: souhlas se vším,až na tu poslední větu,...co bych asi měl z toho,že bych tady byl "nejlepší"...a právě moje motory nejsou vidět,tak hovno umím,...nemyslíš,že to je tak trochu krátkozraké?Rád se kouknu na atletiku a Usain Bolt je sice nejrychlejší člověk planety...ale já věřím,že by ho předběhl kdejaký křovák,protože pokud nedá 100m pod 9s,tak umře hlady,není to pro něj pouze sport...takže je určitě mnoho lepších motorářů,ale třeba to je zedník,komeník,účetní,... nebo to třeba i dělá,ale neni "vidět".Doba je zvrácená a v tomhle jsem asi staromódní...a moc věcí mě napříč škodovkami a lidmi co se o ně zajímají a dělají je nepřekvapí,ale hodně věcí si hodlám vzít do hrobu,protože škraloup se dá najít na uplně každém,otázka je,jak moc je tlustý 4
Extreme Tyres