-> Tuner#2: První graf Šedivá tady na virtu a momentálně je motor u kamaráda v GLi co byl na Běšinách, Želivu i na Mostu (takový to oplastovaný na leštěných meteorech). Elektronika nějak nechtěla poslouchat tak proto je teď karbec-jiný motor, na přezrok bude snad zpátky 100% funkční elektronika. Tenhle motor je snad nesmrtelnej a aspoň nějak jede.
Druhý je bílý favorit z jarních Běšiin na "leštěných" pavučinách, motor je dělaný v roce 90 na výrobní lince a má najeto stejně jako zbytek auta. Mozná by se ještě rozjezdil, přece jenom je po tech 22 letech ještě moc syrovej
GLi i Favorit má stejného majitele.
Poslední graf je z bývalého motoru co byl v hnědej 120L (mé druhé auto), taky byla na Želivu, Běšinách a Mostu. Momentálně je nahrazen o něco silnějším agregátem, především s lepším kroutícím momentem pro pohodlnější jízdu Motor z grafu už nebyl na Mostu a je škoda ho rozebrat na ND, tak bych byl rád kdyby se ho někdo ujal. Určitě by někoho povozil ještě pár let.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
01:08:30
29.10.2011
29.10.2011
Šediváček
01:06:31
29.10.2011
29.10.2011
DuriQ
fajn tema dufam to takto v klude ostene bez zvastov a ze budu pribudat grafy :)
00:40:58
29.10.2011
29.10.2011
palinator
Taky se mi tohle téma líbí, ale tam, kde toto většinou sleduji, mají grafy trochu jiné průběhy.
00:27:21
29.10.2011
29.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček: Jinak dobrej nápad a vzhledem k tomu, že jezdíme na stejnou brzdu, tak přidám taky svůj graf Ještě by mě zajímalo k jakým autům ty hodnoty patří, tak to k tomu prosím doedituj, případně napiš. Vaší bandu znám podle aut, tak mě stačí nasměrovat
00:25:21
29.10.2011
29.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Motor Škoda Felicia MPI 1289ccm, najeto kolem 45.000km, KP kolem 10,6:1, spodek série až na setrvák a lehce lízlé ojnice, vačka Motor Excel 265/258 (zdvihy 6,5/6,3mm), sání Š 136 zvětšené cca. na průměr těsnění + k tomu slícovaná hlava, ale jen začátek a celý kanál má ještě rezervy (byť je kanál MPI údajně nejlepší), sériová vahadla a kuželové pružiny, karburátor Sedr (sériové difuzory, trysky120/145, vzdušníky 200/140), svody 4in1 a průchozí tlumič od Bohouška Krejčího, bezkontaktní rozdělovač Hanhart 9204 880, předstih cca. kolem 13 - 15° na volnoběh (maximální 35°), palivo 100octan.
Max. točivý moment 129,95 Nm při 4255 ot/min.
Max. výkon 89,24 PS při 5376 ot/min.
Max. točivý moment 129,95 Nm při 4255 ot/min.
Max. výkon 89,24 PS při 5376 ot/min.
00:17:18
29.10.2011
29.10.2011
Šediváček
-> Star LC20: Tak myslím, že něco podobného tady asi není. No uvidí se, jestli se ještě někdo další přidá a nebo tady zůstanu sám. A díky za pochvalu
23:39:31
28.10.2011
28.10.2011
Star LC20
Super nápad s Tímhle tématem, škoda, že sám nemám nic, čím bych přispěl svojí troskou do mlýna. Tak jsem Tě aspoň pochválil.
23:34:18
28.10.2011
28.10.2011
Šediváček
Teď jsou tu grafy moje (naše) nyní je řada na vás.
23:32:31
28.10.2011
28.10.2011
Šediváček
Motor 781.135, najeto něco přes 130 000km, KP pravděpodobně 10:1,originální sání a výfukové potrubí 742.136, příčný výfuk dle 130LA svod od litiny, přeleštěné kanály v hlavě, snížená hlava o 1mm, neslícováno se sáním, C - vahadla, karburátor Jikov 130 s větší tryskou na 1. komoře, rozdělovač bezkontaktní z Favorita, předstih 10° při 1500 ot./min. Vačka sériová, Klikový mechanizmus bez uprav (odlehčení).
Max. točivý moment 102,7 Nm při 3965ot/min.
Max. výkon 63,33 PS při 4854 ot/min.
Motor je eventuelně na prodej za 2500kč. motor je ovšem holý ale komplet přetěsněný, nové kroužky Buzuluk, lágry atd. nové těsnění pod hlavou (sice Temac ale né ten aušusový)
Max. točivý moment 102,7 Nm při 3965ot/min.
Max. výkon 63,33 PS při 4854 ot/min.
Motor je eventuelně na prodej za 2500kč. motor je ovšem holý ale komplet přetěsněný, nové kroužky Buzuluk, lágry atd. nové těsnění pod hlavou (sice Temac ale né ten aušusový)
23:04:34
28.10.2011
28.10.2011
Šediváček
Motor 781.136(favorit 136LS), motor stavěn v Mladé Boleslavi, najeto 11 000km, 100% originál bez jakýchkoliv zásahů, předstih cca 14° při 1500ot.
Max. točivý moment 104,19 Nm při 3686ot/min.
Max. výkon 64,75 PS při 4977ot/min.
Max. točivý moment 104,19 Nm při 3686ot/min.
Max. výkon 64,75 PS při 4977ot/min.
22:46:48
28.10.2011
28.10.2011
Šediváček
Motor 742.136, najeto cca 100 000km, KP pravděpodobně 9,7, origo hliníkové sací a litinové sběrné potrubí, sériový výfuk, ostrý přechod mezi hlavou a potrubím, žádné slícování ani leštění, kanály v sání 25-26mm, v hlavě 28mm, C-vahadla, karburátor Jikov pro 136, sériově natryskovaný, rozdělovač kontaktní pro 120-136, předstih při 1000ot/min cca 10°, vačka neznámé časování-zdvih SV 5,5mm, VV 5,3mm, zdvih na ventilu cca 10mm, klikový mechanismus beze změn(odlehčení). Motor je z karty mého auta, je to takový dost podrobný, ale takhle bych si to nějak představoval, komu se nechce říkat až takové podrobnosti nemusí
Tento motor měl při měření špatný přechod a chudou směs na 1. komoře.
Max. točivý moment 94,21 Nm při 4303ot/min.
Max. výkon 69,5 PS při 5843ot/min.
Tento motor měl při měření špatný přechod a chudou směs na 1. komoře.
Max. točivý moment 94,21 Nm při 4303ot/min.
Max. výkon 69,5 PS při 5843ot/min.
22:22:35
28.10.2011
28.10.2011
Šediváček
Napadlo mě založit takovéto téma, je tu už dost lidí, co mají odměřený výkon, ale je to roztroušený všude možně. Tak bych to nějak ucelil, kdo bude chtít, ať sem vloží graf a napíše, jaké byly provedeny úpravy. Mohlo by to být zajímavé srovnání. Potom se může prodiskutovat, co jakému motoru sedí, co zase ne a co by třeba vůbec nemělo jezdit Předem prosím o klidnou hlavu a žádné rozbroje.