Grafy motorů

prohledat
2177 příspěvků (zobrazeno 551 až 600) od 28.10.2011 do 31.05.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
06:53:48
09.10.2020
Petr Urban
-> Václav Vašák: chápu že je to neuvěřitelné, i pro mě bylo. Odpovídá to mému danému úsilí však. Je to graf 1430ccm a takové byly 2 motory za sebou na přesné motorovce u Vančíka, kterého mám kousek. Co si zrovna ty o tom myslíš je mi opět zcela lhostejné a ano lidi mě věří, když byli u toho co jsem jim dal do motoru.
15:51:46
08.10.2020
Václav Vašák
-> Bery: ale mě to baví víc tady a narozdíl od "ostatních" mám raději realitu,než pohádky 5



-> Petr Urban: 160Hp/170Nm z 1,4+,...keci,prdy,beďary. ..ale tak když ti to lidi žerou 2 Každopádně nemáš koule na to,abys dokázal,že to co tvrdíš je pravda...s nějakýma vítězstvíma to nemá vůbec nic společnýho,tam je motor pouze jedna z mnoha součástek a kopytu ani 500 koní nepomůže 4
16:36:08
06.10.2020
Petr Urban
Podobné 3 grafy tento rok z motorovky. 1430ccm, čínský webry, kovaný motor. 7 motorů první místa v 7mi různých kat. a disciplínách rally, vrchů, autokrosu, slalomů.

-> Václav Vašák: u mě si jen puberťák co se ještě nedohonil nad sebou samým, lži a trapnohejty na prvním místě. Nemám potřebu komukoliv co dokazovat. To je tvůj ubohý ego pohled a je mi lhostejný.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Petr Urban vložen 06.10.2020 16:36:08
upraveno 2x, naposled 08.10.2020 02:33:33
14:23:51
06.10.2020
Bery
-> Václav Vašák: říkám ze mas jít s těma kecama do politiky. je to dlouhý...A Na posílání lidi do prdele musíš mít lepší výsledky. dlouhá cesta před tebou ještě...
12:43:10
06.10.2020
Václav Vašák
-> Petr Urban: takže máš plný kalhoty,kdyby se výsledek nepovedl....já bych k tobě klidně jel,kdybys mě tohle nabídnul 4 Samozřejmě v tvém i mém případě je dohled toho druhého samozřejmostí...
22:33:41
05.10.2020
Petr Urban
-> Václav Vašák: Já se s ubožáky nemám o čem bavit a už vůbec potřeby egoisticky něco dokazovat.... To je tvoje soutěž.
22:16:05
05.10.2020
Václav Vašák
-> Tuner#2: a co jako?...které auto je ode mě?Jako nějaká výsledková listina má co společnýho s tím,jaký postavím motor?



Prosimtě podívej se,kde jsem měl vrchol výkonu já na bílý1,kde měl Roman,kde měl Martin...vše to bylo min. na 6500ot a atakovalo hranici 7000ot na 280-ce,popřípadě motor neumíral.Roman má teď taky 304°,protože už neni kde brát na hlavě a světe div se,špičku výkonu uplně stejně...ale ono na tom,kde je posazen výkon si rozhoduju sám při dělání hlavy a vačka už na to takový vliv nemá...ale na to se jdi zeptat jinam.



Dodělej auto,ať můžeš zůstat v prachu ve zpětným zrcátku...co ti na to mám jinýho říct 4 Necháš si udělat 1,4 na Moravě a výsledek bude uplně stejný,...ale ano,nemůžu možná machrovat nějakou výsledkovou listinou a kdybych tam měl 10 aut,nebudu to tady bez souhlasu majitelů psát,abych udělal dojem na koho?...tebe?Prober se...převedu to trochu jinak,...Urban tam má jedno auto byť na prvním místě (nijak jeho úspěch nezlehčuju),...kdo dělal ty zbylý desítky aut?Neni úspěch mít 5 aut v 1-desítce větší,než jedno auto na 1-místě?...protože má 5x větší možnost,že to nedojede...to je trochu příklad.



A uděláme petici "Frei na brzdu v M+H"...naposledy tam bylo 103kW nebo kolik tady bylo prezentováno,kurňa to by bylo,aby aspoň 100hp nebylo 3



PS: když už to tady probíráme,...nedělal motor i Šimurdovi a byl s ním pak Šimurda spokojen?...zrovna ty si tady hned dával info o tom,jak se neuvěřitelné stalo skutkem...chtělo by to brát v trochu širším kontextu.
upraveno 2x, naposled 05.10.2020 22:28:04
21:06:56
05.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 05.10.20 06:58:36: lépe to vystihnout nešlo. 4
21:06:16
05.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Václav Vašák 05.10.20 20:34:45: kdy jsem tě proboha oslovil? 9 Možná jsem to utrousil první rok co jsme se znali, ale rozhodně by to ze mě nevypadlo teď a mám k tomu mnoho důvodů...
21:04:21
05.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Václav Vašák 04.10.20 08:55:35: ano věštím z křišťálové koule, protože tady nezazněl ani přesný popis motoru a grafama tady házíte jak s pískem do míchačky, takže absolutně není jasné, co je felda, co hnědá a co třeba úplně něco jiného... Když jsem viděl jeden graf co končil s vrcholem skoro v 7500rpm, tak jsme z toho usoudil, že tam máte jinou vačku než doposud obligátní 280tku přebrus od Krejbicha.



Co se týče MČR HA, tak Honza Frei je 3 x mistr republiky, motor mu stavěl Petr Urban a světě div se postavil mu teď nový, protože Honza byl maximálně spokojený a to to má k němu doslova přes celou republiku. Které, že to auto je od tebe, když to podle tebe klukům nejede? 5
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 05.10.2020 21:04:21
20:54:54
05.10.2020
Václav Vašák
-> Bery: říkáš,že mám přitvrdit a taky poslat pár lidí jako kokoty do prdele,abych byl na úrovni zdejšího osazenstva? 5
20:53:49
05.10.2020
Václav Vašák
-> Petr Urban: a teď ještě tu o Karkulce a létajícím ševci 2 A přijeď na brzdu,neměj strach...
upraveno 1x, naposled 05.10.2020 20:55:53
20:34:45
05.10.2020
Václav Vašák
-> vhml: hele Vašku nevím,....to je taková otázka,jako se zeptej lesbičky,proč se jí líbí frndy a buzíka proč klobásy,když od přírody sme všichni nastaveni stejně...asi každýho věc ne? 5 A ty to taky nemáš daleko a známe se léta,víš,že když třeba Roman doveze auto v jednom kuse,že ho doveze na bedně,víš jak mě jezdila Bíla1 kdyby mě nevyškrtávaly ze startovky a nemáš taky vačku od "Urbana?" 3



Hele já tohle neřeším,lidi dneska kouknou na net,tam si přečtou 20 komentářů,jak je Urban nejlepší (i když je možná napsal sám) a jdou za ním...proč by to mělo zrovna mě trápit?Další podle mě nejdůležitější věc je,že sem se zbavil škodovky a stejně jako na netu,i v reálu uděláš nejvíc reklamu sám sobě...lidi o mě prostě neví (je to možná tak lepší)...to,že sem byl u Bezkompresáka ve videu se X-lidí od nás ozvalo,že neví,že dělám auta a já to dělám víc jak 10let...a ono lepší reklama mezi normálníma,než náctiletýma na facebooku a podobný sračky...takže se svezu tady ve feldě,tamhle v 603-ce,550 spyderu a to je styl,co se mě líbí...tohle tady je jenom sport na nudný večery,kdy sem utahaný po práci a zrovna se nesoudím s bývalkou o děti 8



Ale aby se nekončilo zase tak vážně,...asi chodí na Moravu,aby to měli daleko 1 Tady Honza (T2) mě taky oslovil "možná od tebe budu něco chtít,protože seš kousek",...tak jestli udělal chybu nebo ne se zjistí až časem,...já auto nemám,Martin neumí řídit,s odladěnou 613-kou na okruh nikdo nepojede,...tak je rychlejší s 80hp,...co by nebyl...možná proto se postavila felda,protože mě to za ty leta začalo prostě už srát 5 Zadohrab podle mých představ je mimo moje finanční možnosti a kompromisní auto už stavět nehodlám...ale ono to s tou "dálkou" je i opačně možná proto,že už ho všichni znají 3
06:58:36
05.10.2020
vhml
-> Václav Vašák 04.10.20 21:42:56: ty Veno, to mi řekni jednu věc, který pořád nějak nerozumím. Proč lidi z Plzeňska a takhle tvýho okolí teda jezdí pro motory a jejich díly na Moravu a ne k tobě, když máš tak skvělý výsledky a mají to přes kopec 19
06:09:23
05.10.2020
Bery
-> Václav Vašák: píšeš dlouze, nudně - zkus to v politice4
22:05:56
04.10.2020
Petr Urban
-> Václav Vašák: ses ubožák co jen žvaní nesmysly, lži a rád ty své pubescetní arogantní věci poslouchá
21:42:56
04.10.2020
Václav Vašák
-> Petr Urban: já bych to viděl tak,že za chvíli tady napíšeš,že sem karbeci přišrouboval nátrubkama k sání a proto to nejelo 3...Ziga nemám důvod řešit,má karbeci defakto zadarmo,tak tady nemel nesmysly.A co sem tak viděl na aktuálním videu,tak mu to nějak extra nejelo,zvuk to mělo jak vysypaný pendlovky a nakonec 4-varovný...možná to byl nějaký šotek ode mě ještě,ty si přece BŮH 5



A co tady vůbec prudíš?...val sem 10 motorů se 100kW z 1,3,to přece děláš jeden za druhým,všechno tě bolí,seš chudák souchotinář,jak tě každý ojebává a děláš defakto zadarmo,...kurva to už musí celá republika jezdit jenom motory od tebe,když seš tak pracovně vytížený,jak každýmu tvrdíš...tady nemůžeš být vystresovaný z nějakých 85-90kW z 1,3,to mají tvoje motory na sedru,150Nm z 1,3 na tvých vačkách na tuning motorech uplně levou zadní,...tak kde to všechno je?Pošli někoho taky sem (a ať má aspoň 1,5 litru),nabídka s brzdou jako pro MVM a nebo někam na sraz,ať se ukáže,jak mu to jede...já nemůžu za to,že nedělám pro závodníky (většinou),ale obyčejný lidi,tak se nemůžu chlubit pohárama z MČR jako to tady děláš ty,...na druhou stranu možná tim líp pro tebe :-) Osobně bych třeba držel zobák,protože motor je k hovnu bez zbytku auta,ale ty seš z toho evidentně vystříkaný...mě seš uplně volný,ale já ti nejspíš stojím na kuřím oku,když ti nestačí tvoje výsledky a musíš navíc roznášet lži o ostatních,aby ses uživil...jak bych to řekl,...trotlem,co pomlouvá cizí práci pohrdám a pokud si tady z tebe mám veřejně udělat prdel,tak váhat nehodlám :-)
upraveno 2x, naposled 04.10.2020 21:59:23
21:27:47
04.10.2020
Václav Vašák
-> Petr Urban: ty něco hulíš kámo? 3
21:23:39
04.10.2020
Šediváček
-> Petr Urban 04.10.20 21:01:31: No ještě, že si ten komentář doplnil o další věci, jinak bych se divil proč bys mě tak napadl za to, že jsem sem dal graf s nějakym povídáním. Jak to teď čtu, tak nevim o kom mluvíš tudíž to mělo bejt asi k Václav Vašák, ale co, vypadá to že sis spletl nick. Jo a jestli je ten p. Zigo ten s tou felicií, co nechtěl vůbec nic zkoušet, tak vlastně vim o kom je řeč, přijel jsem se na ně na letiště podívat ale už se nic nedílo.
21:01:31
04.10.2020
Petr Urban
-> Šediváček: Ty si normální chudák čímkoliv co píšeš pro vynuceni pozornosti, lačnění po navyšování ega.... Nechceš se léčit na jiném webu? Kdykoliv se setkávám s tvou prací, odbyté dokurvené předražené věci... Viz. jak si chtěl u p. ZIGA sundavat hlavu, když si v webrech otočil naoak smesovač a vzal sis za opravu dvou webru víc než kolik stojí nový. Jdi už do hajzlu s tím tvým trapno povyšováním.
upraveno 1x, naposled 04.10.2020 21:04:52
20:33:10
04.10.2020
Šediváček
Aby se to tu trochu rozjelo. Tak jsem dám taky graf s M+H aby bylo nějaké porovnání, když už jsem tu taky zmíněný. Rozdíl je tedy minimální, mezi grafy. Ano mam nějakého koně dolů ale je to rozdíl neznatelný při jízdě. Vačku opravdu nemám 304° ale zbytek je pravda. Motokarbeci, T-písty. A pár jistých úprav od Vaška V. aby se to nezaměnilo za jinýho Vénu. Prostě požitek z jízdy je nepopsatelnej. Že to jede jako prase už mi pár lidí potvrdilo, co jsem je svezl. I jejich výraz ve tváři to řekl za ně. Ale je možný že se to někomu zdá pořád málo z venku.



Škoda 120 dyno-test


Nějaké video aby bylo na co kouknout kromě grafu.



Jinak Hodnoty: 138,96Nm při 5699ot. 91,5kW při 7027ot.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 04.10.2020 20:33:10
08:55:35
04.10.2020
Václav Vašák
-> Tuner#2: tak já srovnávám feldu,ne Martina...a jako na feldě je akorát otevřená hlava a to ještě z fábie,což je jako 40kW Mpi,takže nic extra...a kde teda je ten převod z hp na kw,který se koná u tebe vs. felda?Nesváděj to pořád na obsluhu,já taky brzdil vždycky od 1500ot a že ti to nevadilo když sme byli na brzdě všichni ještě když byl jeden válec?



Je to pouze kůli namáhání motoru a nedostatečnýmu mazání daný konstrukcí...nic by se nestalo,kdyby se to brzdilo třeba na 4-ku,ale kůli co nejpřesnějším hodnotám pomalu všechno začínám převádět na poslední kvalt.



A u Martina si toho viděl právě ještě málo 4 Stále žiješ s těma 85hp co tam měl na posledním Mostu a tohle je krapet jiná písnička.



Já tě chápu a je to zcela jednoduché,...až zůstaneš někdy ve zpětným zrcátku na Mostě nás obou,tak uvěříš těm 82hp nebo kolik si naměřil...abys nebyl uplně zklamaný,odvez konečně tu 1,4 na Moravu,ať máš aspoň nějakou šanci proti našim 1,3 4



PS: prosimtě kde si přišel na to,že má Martin 304°?To už je zase tvoje věštění z koule?...ne má tam polotovarovku,abys byl spokojen...bohužel mě pořád leží v regále a nedaří se mě ho přinutit k tomu,aby jí tam dal 3
00:40:16
04.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
Celý den si říkám, zda na to má vůbec smysl reagovat? je to pořád stejný dokola... Ale jako prorovnávat moje měření, které dělala neproškolená obsluha jako by šlo o nafťák od ani ne 1500rpm s měřením Feldy, které začlo na 3000rpm a měřit si čas do omezovače je úsměvné.



Stejně tak úsměvné jako srovnávat můj sériový spodek motoru s 280tkou vačkou versus motor s Téčkama, 304° vačkou a krmeno motorkarbcema...



Završeno nesmyslem, že z Martinovo auta jde strach a LRy na rallye nejedou. 3 Asi chodíme každý na jiné soutěže, ale pánům jako je Kolář ml., Burget, Kašpar, Perník a mnoho dalším to jede rozhodně lépe než to co jsem zatím u Martina viděl...
23:42:06
03.10.2020
Václav Vašák
-> MVM: jak myslíš 5 A podle mě není nad pěknou 1,3,...traktorydní fábie mě osobně nic neřiká a udělat 1,4 na vrtání neni proveditelné...ano,něco s 80mm vrtáním,ale to už je zase konstrukční nesmysl.



PS: myslíš,že tyhle sériovky s hlavou a přebrus vačkou co tady prezentuju jsou motory na max? 4 Martin je jedna ze dvou vyjímek a to pouze kůli dostupnosti nového tubusu vs. Almet pístů.První bylo požadavek na "historický" motor a že se to prostě tak dřív dělalo.
20:14:47
03.10.2020
MVM
-> Václav Vašák 03.10.20 19:32:38: Dik za nabídku.Ale vážně to brzdit nepotrebuju. Ten motor byl dělanej s velķou rezervou kvuli zivotnosti. V podstate s tim neni záměr ani závodit, stejne maji lidi dneska spíš 1400.
19:32:38
03.10.2020
Václav Vašák
-> MVM: a myslíš,že já testuju v nějakých laboratorních podmínkách? 5 Brzda je jenom kůli tomu,aby se vidělo,jak to jede a nebo nejede v reálu vs. hodnoty a když to někdo chce,tak aby byl důkaz,že tam není série s weberama třeba.



Nám to na blbnutí taky stačí (akcelerace z 0-100 na dva kvalty je zajímavá),ale čím dál méně mě baví jezdit na závody,protože ty auta tam nějak časem míň a míň jedou 3 U Martina z toho jde krutý respekt a koukat na to auto z venku,zvuk i zrychlení,kam se hrabe většina "LR" a to mě klidně ukamenujte 5



A to by tě právě mělo zajímat nejvíc,kolik tam máš koní (kolik peněz tě stálo to stádečko) a jakou to má hlavně křivku,protože tu ne uplně poznáš,pokud nejseš fakt dobrý testovací jezdec...a přijeď do M+H,benzín platíš sám,brzdu já 4 Co ty na to? 1
14:26:01
03.10.2020
MVM
-> Václav Vašák: Ja to nemyslim vuci nikomu tady. Ja to psal obecně jaky lidi ruzne potkávám na závodech, a jak kdo vyklada pohádky a ruzny story jak objíždí po ladění a nebo nejaky úpravě motoru různý brzdy. Protože se mu to nezdá pocitově jak to jede atd.. A ten mu řekl něco a jiny mu zas radi tamto.. 3

Tak musím říct, vyser se na to a jdi jen jednim směrem. Nebo ty penize investuj do jiny činnosti.

Co se tyka "myho" motoru,ja mu rikam 1,3R,tak ten na brzdě nebyl. Lambdu mam udělenou pod zátěží v ruznych režimech realne za provozu a na blbnutí to stačí. Me fakt nezajima kolik to má.
14:05:32
03.10.2020
Václav Vašák
-> MVM: já sem ale ten poslední,kdo řeší přesnost měření,...jezdím na tu samou brzdu od doby,kdy jí namontovaly,mám svoje výsledky a hlavně to nejdůležitější je,že mě zajímá pouze porovnání úprav,abych právě věděl,že nedávám prachy a čas do něčeho,co nemá smysl...tak sem zjistil,jaké vačky co udělají,že svody 4-1 nemají cenu na tyhle polosériovky,že nastavení předstihu je krom zničení motoru (extrém) na špičkový výkon naprosto irelevantní atd...jediné s čím se dá pohrát je pružnost motoru,pokud se zaměřím na špičku hodnot,je téměř jedno,co s tím dělám a ono to jede pořád "stejně".



Já se tady nesmál,když se dal 32/36DGV a svody 4-1 místo 130 sedr a 2-1 od litiny a udělo se z 92hp a 130Nm motoru 85hp a 120Nm...ale motor byl lepší na spodku a tak se s ním lépe užívala jízda...ale to bylo keců a teď to Honza tvrdí o svých 80hp z 92hp,když vyměnil vačku,jeden píst a ojnici...já mu to neberu,ale ať mě netvrdí,že brzda měří špatně.Ale pokud nabrzdím 85hp na 1,4 s motokarbecama,tak musí být něco hodně špatně i kdyby se jednalo o sérii s vačkou...já nemám důvod ospravedlňovat svoje chyby,...teď je z 85hp motoru 94kw blbýma karbecama a pístama,na Pohofestu nejrychlejší atmosféra a to tam bylo pár úpravců a stejně vypadající motory,webery,skldádané převodovky...celou dobu to v tom motoru bylo,jenom se ten potenciál nevyužil (nemohu nutit majitele dej tam webery a sání přes hlavu za 40 litrů).Rozdělovač je třeba pořád stejný bez opravy (pár desitek tisíc km),stále stejný rozsah regulace i průběh předstihu...a pak tady čtu,jak ke každé vačce,pístu,ventilu,karbe cu musím mít jiný rozdělovač.Leda kulový a jsou to jenom keci,jak z lidí vytáhnout prachy,nebo mě tady chce někdo tvrdit,že z toho motoru udělá 100-105kw tím,že se dá jiný výfuk,sání,rozdělovač?Ovl ivní se max. opět ta pružnost,protože tohle neni F1,ale obyčejná škodovka,kde těch možností není zase nekonečno.





Felicia 1,3 Mpi dyno-test




Řeknu,že felda má max. 190km/h,brzdilo se na 5-ku,otáčky 3-7400ot...vedle toho si pusť Honzovo video,max. cca 170km/h na 4-ku,otáčky 2-7000ot (kdyžtak upřesní sám) a uplně stejná váha válců a tím pádem i odpor,který musí motor překonat (bude tam hrát roli SP,obvod kol-oboje R15),zařazený kvalt,dosažená rychlost a otáčky...ale stačí vzít stopky a nejde říct,že já to mám nafejkovaný a Honza je chudák a blbě mu to změřily.Ty motory jsou na tom diametrálně jinde a s tou feldou je opravdu super svezení,...motor co jede od 2000-7400 (omezeno kůli sériovým ojnicím) je opravdu zábavný...akorát by k tomu pasovala víc převodovka s maximálkou 150 a na RZ by sis myslel,že jede KIT-CAR,než bys uviděl sérii 4



Tě klidně svezu,pokud se někde potkáme,...pokud to oplatíš,budu jenom rád a osobně nemám problém říct "tobě to jede fakt super" bez ohledu,s kým spolupracuješ a stejně tak "jede to nahovno" bez ohledu,s kým spolupracuješ...na tobě bude,jestli přijmeš jednu a nebo druhou možnost.Proč bych se jako dospělý chlap nechal ovlivnit nějakýma osobníma pocitama.Dětinskost neni moje vlastnost 4 Ale pomlouvat a srát na hlavu si dobrovolně také nenechám.
12:51:56
03.10.2020
MVM
-> Václav Vašák: Vono to fšecko funguje i opačně. Dokud někdo objíždí válcovky a nameri stejně,nebo i vic ..je spokojený,bez keců. Ale když neměří míň,hned to je chyba ty brzdy. A tak furt dokola. Takovych pacientů jsem potkal tucet, a pak nevim jestli mam brečet nebo se jim smát..
12:41:35
03.10.2020
Václav Vašák
Ono jak píše Honza by se potom mohlo stát,že na nenáviděné brzdě naměříte potom třeba víc 3 Jediná vstupní hodnota na tyhle programi jsou otáčky motoru a pokud se nezadají uplně mimo mísu,beztak se dá hnout s hodnotou v oblasti 1-2%,což je při toleranci brzdy 3% irelevantní.



Ale každý by si měl uvědomit,že pokud dá do sériového motoru vačku nevalné kvality,veškerá úprava je snížení hlavy,zvětšení trysek v karbecu a ideálně nasazení svodů 4-1 (většina lidí tím bohužel začíná) a očekává zdvojnásobení výkonu motoru (protože mu to někdo řekl) a nemá o problému vůbec žádné ponětí,musí zaručeně následovat velké zklamání na brzdě a nikdo o sobě neřekne "to sem ale kokot,že sem vyhodil prachy za nic"...pak následuje polemizace o tom,jak to musí být brzdou a jak vše se dá ovlivnit a ideálně jet pro dobré hodnoty na Moravu 5



Osobně sem porovnal 4 válcovky u lidí,kteří na mě neměli žádnou vazbu,auta se přesouvaly i v průběhu několika let (cejchovalo se mým favoritem s defakto nulovým nájezdem a motorem postaveným v MB bez žádného zásahu za posledních 30let) a hodnoty nebyly rozdílné ani o to 1%,nebylo to zadarmo,ale mohu teď reálně porovnat co má a nemá na motoru smysl a každý by se divil,jak velké zásahy přinesou nulový výsledek a jak nějaká blbost ovlivní motor v oblasti několika kW.



Jaký je z toho výsledek?Osobně mám čisté svědomí,že nikoho nepodvádím nesmyslnýma výsledkama z brzdy a neinkasuju prachy za úpravy,co sice vypadají dobře,ale postrádají smysl.Mohu se pouze pousmát nad výsledkem 110kW a 160Nm z 1,3 atd.,jaké se i tady občas objeví a čím se někteří lidé prezentují.Když tomu někdo věří,je evidentní,že nikdy neměl tu možnost mít ve své 120-ce ani ten 100hp motor a nebo to je člověk,co má pouze naditou peněženku a nulové znalosti...pokud se někomu nelíbí malé,ovšem reálné výsledky výkonu,má možnost chodit jinam pro víc,ale nechat se pak předjet stejně "polosériovým" motorem o menším papírovém výkonu se mě zdá jako větší potupa.



Kouzlo je ovšem v tom,že se dá vykecat z čehokoliv a stačí se obklopit pár lidma,kteří mají stejný názor a jde ospravedlnit cokoliv 8



Pokud to v grafu nebude vidět,tak 84kw/7300ot a 122Nm/6000ot...sranda je,že defakto stejný výkon na brzdě v M+H mělo jedno nejmenované vrchařské auto co se pravidelně umisťovalo na předních 3-místech v kategorii MČR.Profesionální přístup mě nedovoluje uvádět jméno,ale mě těší,že kdybych chtěl,měl bych tu samou možnost...samozřejmě faktor váhy,převodovky,řidiče stejný není,ale co se týká motoru,ten by stačil i proti konkurenci s nabržděnýma 150hp a určitě tam takových pár aut je 1



Co říci na závěr?Vím své a komu se to nelíbí,ať mě prdel políbí 5 Já na keci ostatních nikdy nedal (na nejvyšší strom taky nejvíc fouká,...nebo jak se to řiká) a není nic snažšího,než se domluvit a sejít se jeden den na té samé brzdě s tou samou obsluhou 4 Já se toho nebojím a když se najde někdo šikovnější,...proč ne,aspoň budu vědět,že na to nejsem sám.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 03.10.2020 12:41:35
22:06:38
02.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 02.10.20 21:59:18: Aha, už koukám na datum. Cestou na Pohofest je to po ruce to je pravda. 4



Co se týče válcové brzdy, už tehdy jsem popsal co a proč, stačí si to dohledat. Je tam tolik faktorů, že jde tak nějak porovnat měření ve stejný den, se stejnými vstupními parametry, se stejnou obsluhou, atd. Jinak je to neporovnatelné...
21:59:39
02.10.2020
Václav Vašák
-> Tuner#2: jeli sme schválně na jinou brzdu,protože máme strach,že by sme v M+H nabrzdili 80hp jako většina těch,co tam byli,...pardon,teda kromě těch,co mají něco ode mě,ale já sem s nima přece spolčený a fejkuju to 2
21:59:18
02.10.2020
Šediváček
-> Tuner#2: Ne nejezdíme měřit až k Hradci, ale když jsme jeli na Pohofest, tak cestou byla možnost. Tak jsme jí využily. Proč mysliš že to není porovnatelné?
21:36:29
02.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 02.10.20 20:50:56: hodnoty pěkné, jen škoda, že na úplně jiné brzdě, takže ani trochu porovnatelné...



To jezdíte teď brzdit až k Hradci? 9
21:20:11
02.10.2020
Šediváček
-> T: Jo mam místo kladívka snímač. A T-písty jak jsem někam dával už dřív + motokarbeci.
upraveno 1x, naposled 02.10.2020 21:23:30
20:56:48
02.10.2020
Václav Vašák
Tak se dala jiná vačka,chip + filtr KN...předchozí graf někde hluboko pod tou snůškou keců,kdyby někoho zajímalo srovnání,musí si ho najít sám.Ale je tam cca 20kW a 12Nm k dobru...což na 1,3MPi není hodnota uplně k zahození....výsledek 110hp/6800 a 122Nm/5800.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 02.10.2020 20:56:48
20:55:44
02.10.2020
-> Šediváček: a zbytek údajů?
20:50:56
02.10.2020
Šediváček
Tak už tu dlouho nebyl novej graf. Tak moje škodovka a nově motokarbeci. Kroutící moment 141,12 Nm při 5831, výkon 127koní (93kW) při 6865ot. kdyby to bylo blbě čitelný.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 02.10.2020 20:50:56
14:49:24
23.06.2020
Petr Urban
Cokoliv nad 140Nm už je krásné a beru za normálně použitelné pásmo otáček, tzn. 5000-7200. Mám doma graf s stejnou vačkou, kde motor zabírá už před 5 tis. a jede do 7500 na 2x weber 45. Absolutní hodnoty jsou velmi pěkná, pokud jde o 1396ccm.
00:51:54
23.06.2020
TTomas
-> Gemini: Nějaké video z akce by nebylo?
22:57:29
22.06.2020
Gemini
-> TTomas: za 3 sezony najede az az, ale okrem vloziek valcov to neni poznat



prevodovka je skladana nova, tak uvidime ako to pojde....ladime dalej a snazime sa Nm posunut viac dole
22:05:09
21.06.2020
TTomas
-> Gemini: Od 6-7tis to musí jezdit moc pěkně:) Co k tomu používá za převody?



Ten motor na kopci toho asi nenajde tolik aby odcházel spodek a sériové komponenty.
20:49:42
19.06.2020
MVM
-> pavucina: Ale to vis ze dá. Jen musi byt vše tak jak má. 4
20:31:29
19.06.2020
pavucina
-> Petr Urban: Jo to souhlasi, ze ty motory spis nemaji radi otacky, ale to je vseobecne ... motor, kdyz toci vic nez ma, tak to dlouhodobe neda.
16:20:17
19.06.2020
Petr Urban
-> Bery: A proč to bezvěrcům říkáš ? Viděl si sám co to dělá na pořádným motoru a já taky několikrát nejen na brzdě. Ať si s tím grilovacím roštem každý dělá jak umí 4

-> pavucina: Z vlastních zkušeností ne, z zkušeností spíše zdejších uživatelů a jak říkáš na karb., atd. Když ty motory stavím atmosférické s menšími absolutními hodnotami, ale s výše používanými otáčkami, nevydrží v závodním režimu více jak několik tis. km ostrých, tak z těchto zkušeností jsem nabyl tohoto názoru.
13:15:29
19.06.2020
MVM
-> Eidy: Tak ja to znal vždycky vyřezany....ale dneska je zas doba jinde.
13:14:26
19.06.2020
pavucina
-> Petr Urban 18.06.20 22:54:35: Rekl bych, ze to nesplinolo moje očekávání, aby to bylo celé v poměru cena/výkon, proč to bylo v roce 2011 dělané....



Napred to odbrzdím na aktuální čísla, aby jsme se mohli bavit v přesných intencích toho poměru cena/výkon.

Ale pochop ty mě, že pokud ted je na hraně převodovka, tak se mi opravdu nechce do favorita cpát skřín s poloosama za nesmysl... To už mi smysl nedává.

Ale vydrž, třeba se na ní dostane 4



"Já si to myslím odjakživa, že to není cesta dlouhodobá..."

Omlouvám se předem, ale na tohle jsem alergickej.

Tohle prohlašuj, až to budeš mít odzkoušené... A ne, zdejsi zkusenosti na virtu opravdu nejsou vypovídající o nicem, ptz karburátor a rozdelovac...



Co jsem sem dávál graf, ten motor jezdi od srpna 2015, za tu dobu to mělo závady: zadřeno na mostě pod matadorem (zřejmě málo oleje), již se neopakovalo, upálenej ventil (to bylo jeste s Briskama, kdyz 3 ze 4 svicek meli spadlou keramiku na jiskriste), praskly koník.

Dobře je tam 3. převodovka, ptž odchazí sychnrony (z videi poznas, ze se k tomu nechovam moc hezky). Za 5 sezon to má najeto 45.000km a je to kazdy jaro a podzim na moste, mezitim nekolikrát na sosnové atd...

Tak vole, a ted mi rekni, tvoje zkusenosti, ze kterých cerpas ?



Jestli budes na Pohofestu, tak se prijd svézt 4



Jeste přidám moji odpoved na tvoji zprávu, nehodlám tady hrát vaše motorářské hry:

"Dobře děkuji za ceny..

Ja bych jeste chtel jiné sání, dle toho kam se to posune, bych viděl dále...

Ale nejhorsi na tom, je že to auto má motor 5 let, jezdí to a v zásadě se to nesere... Bohužel už me trošku začíná děsit výdrž převodovky, která byla vždy bez problému (až na synchrony), a jak mile by se měli začít srát poloosy, tak se vracím tam kde to je ted...

Nejede to spatne, a jak mile by to mělo překročit mez seriových komponent, tak to pro me nemá cenu provozovat, na to mám jiný stroj..."
12:52:15
19.06.2020
Eidy
-> Bery: Tak jak vidíš, asi ne.
12:27:25
19.06.2020
Gemini
spodny rost je seriovy, ziadne rezanie....podla stavu klznych lozisk vsetko funguje dokonale. Je to dane aj upravou mazania, dokonale vyvazene vsetky komponenty/skupiny do 1 gramu.
11:54:37
19.06.2020
Eidy
-> MVM: No to právě nevím. Píše "žádné úpravy".
Extreme Tyres