-> Tuner#2: tak já srovnávám feldu,ne Martina...a jako na feldě je akorát otevřená hlava a to ještě z fábie,což je jako 40kW Mpi,takže nic extra...a kde teda je ten převod z hp na kw,který se koná u tebe vs. felda?Nesváděj to pořád na obsluhu,já taky brzdil vždycky od 1500ot a že ti to nevadilo když sme byli na brzdě všichni ještě když byl jeden válec?
Je to pouze kůli namáhání motoru a nedostatečnýmu mazání daný konstrukcí...nic by se nestalo,kdyby se to brzdilo třeba na 4-ku,ale kůli co nejpřesnějším hodnotám pomalu všechno začínám převádět na poslední kvalt.
A u Martina si toho viděl právě ještě málo Stále žiješ s těma 85hp co tam měl na posledním Mostu a tohle je krapet jiná písnička.
Já tě chápu a je to zcela jednoduché,...až zůstaneš někdy ve zpětným zrcátku na Mostě nás obou,tak uvěříš těm 82hp nebo kolik si naměřil...abys nebyl uplně zklamaný,odvez konečně tu 1,4 na Moravu,ať máš aspoň nějakou šanci proti našim 1,3
PS: prosimtě kde si přišel na to,že má Martin 304°?To už je zase tvoje věštění z koule?...ne má tam polotovarovku,abys byl spokojen...bohužel mě pořád leží v regále a nedaří se mě ho přinutit k tomu,aby jí tam dal
skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
08:55:35
04.10.2020
04.10.2020
Václav Vašák
00:40:16
04.10.2020
04.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
Celý den si říkám, zda na to má vůbec smysl reagovat? je to pořád stejný dokola... Ale jako prorovnávat moje měření, které dělala neproškolená obsluha jako by šlo o nafťák od ani ne 1500rpm s měřením Feldy, které začlo na 3000rpm a měřit si čas do omezovače je úsměvné.
Stejně tak úsměvné jako srovnávat můj sériový spodek motoru s 280tkou vačkou versus motor s Téčkama, 304° vačkou a krmeno motorkarbcema...
Završeno nesmyslem, že z Martinovo auta jde strach a LRy na rallye nejedou. Asi chodíme každý na jiné soutěže, ale pánům jako je Kolář ml., Burget, Kašpar, Perník a mnoho dalším to jede rozhodně lépe než to co jsem zatím u Martina viděl...
Stejně tak úsměvné jako srovnávat můj sériový spodek motoru s 280tkou vačkou versus motor s Téčkama, 304° vačkou a krmeno motorkarbcema...
Završeno nesmyslem, že z Martinovo auta jde strach a LRy na rallye nejedou. Asi chodíme každý na jiné soutěže, ale pánům jako je Kolář ml., Burget, Kašpar, Perník a mnoho dalším to jede rozhodně lépe než to co jsem zatím u Martina viděl...
23:42:06
03.10.2020
03.10.2020
Václav Vašák
-> MVM: jak myslíš A podle mě není nad pěknou 1,3,...traktorydní fábie mě osobně nic neřiká a udělat 1,4 na vrtání neni proveditelné...ano,něco s 80mm vrtáním,ale to už je zase konstrukční nesmysl.
PS: myslíš,že tyhle sériovky s hlavou a přebrus vačkou co tady prezentuju jsou motory na max? Martin je jedna ze dvou vyjímek a to pouze kůli dostupnosti nového tubusu vs. Almet pístů.První bylo požadavek na "historický" motor a že se to prostě tak dřív dělalo.
PS: myslíš,že tyhle sériovky s hlavou a přebrus vačkou co tady prezentuju jsou motory na max? Martin je jedna ze dvou vyjímek a to pouze kůli dostupnosti nového tubusu vs. Almet pístů.První bylo požadavek na "historický" motor a že se to prostě tak dřív dělalo.
20:14:47
03.10.2020
03.10.2020
MVM
-> Václav Vašák 03.10.20 19:32:38: Dik za nabídku.Ale vážně to brzdit nepotrebuju. Ten motor byl dělanej s velķou rezervou kvuli zivotnosti. V podstate s tim neni záměr ani závodit, stejne maji lidi dneska spíš 1400.
19:32:38
03.10.2020
03.10.2020
Václav Vašák
-> MVM: a myslíš,že já testuju v nějakých laboratorních podmínkách? Brzda je jenom kůli tomu,aby se vidělo,jak to jede a nebo nejede v reálu vs. hodnoty a když to někdo chce,tak aby byl důkaz,že tam není série s weberama třeba.
Nám to na blbnutí taky stačí (akcelerace z 0-100 na dva kvalty je zajímavá),ale čím dál méně mě baví jezdit na závody,protože ty auta tam nějak časem míň a míň jedou U Martina z toho jde krutý respekt a koukat na to auto z venku,zvuk i zrychlení,kam se hrabe většina "LR" a to mě klidně ukamenujte
A to by tě právě mělo zajímat nejvíc,kolik tam máš koní (kolik peněz tě stálo to stádečko) a jakou to má hlavně křivku,protože tu ne uplně poznáš,pokud nejseš fakt dobrý testovací jezdec...a přijeď do M+H,benzín platíš sám,brzdu já Co ty na to?
Nám to na blbnutí taky stačí (akcelerace z 0-100 na dva kvalty je zajímavá),ale čím dál méně mě baví jezdit na závody,protože ty auta tam nějak časem míň a míň jedou U Martina z toho jde krutý respekt a koukat na to auto z venku,zvuk i zrychlení,kam se hrabe většina "LR" a to mě klidně ukamenujte
A to by tě právě mělo zajímat nejvíc,kolik tam máš koní (kolik peněz tě stálo to stádečko) a jakou to má hlavně křivku,protože tu ne uplně poznáš,pokud nejseš fakt dobrý testovací jezdec...a přijeď do M+H,benzín platíš sám,brzdu já Co ty na to?
14:26:01
03.10.2020
03.10.2020
MVM
-> Václav Vašák: Ja to nemyslim vuci nikomu tady. Ja to psal obecně jaky lidi ruzne potkávám na závodech, a jak kdo vyklada pohádky a ruzny story jak objíždí po ladění a nebo nejaky úpravě motoru různý brzdy. Protože se mu to nezdá pocitově jak to jede atd.. A ten mu řekl něco a jiny mu zas radi tamto..
Tak musím říct, vyser se na to a jdi jen jednim směrem. Nebo ty penize investuj do jiny činnosti.
Co se tyka "myho" motoru,ja mu rikam 1,3R,tak ten na brzdě nebyl. Lambdu mam udělenou pod zátěží v ruznych režimech realne za provozu a na blbnutí to stačí. Me fakt nezajima kolik to má.
Tak musím říct, vyser se na to a jdi jen jednim směrem. Nebo ty penize investuj do jiny činnosti.
Co se tyka "myho" motoru,ja mu rikam 1,3R,tak ten na brzdě nebyl. Lambdu mam udělenou pod zátěží v ruznych režimech realne za provozu a na blbnutí to stačí. Me fakt nezajima kolik to má.
14:05:32
03.10.2020
03.10.2020
Václav Vašák
-> MVM: já sem ale ten poslední,kdo řeší přesnost měření,...jezdím na tu samou brzdu od doby,kdy jí namontovaly,mám svoje výsledky a hlavně to nejdůležitější je,že mě zajímá pouze porovnání úprav,abych právě věděl,že nedávám prachy a čas do něčeho,co nemá smysl...tak sem zjistil,jaké vačky co udělají,že svody 4-1 nemají cenu na tyhle polosériovky,že nastavení předstihu je krom zničení motoru (extrém) na špičkový výkon naprosto irelevantní atd...jediné s čím se dá pohrát je pružnost motoru,pokud se zaměřím na špičku hodnot,je téměř jedno,co s tím dělám a ono to jede pořád "stejně".
Já se tady nesmál,když se dal 32/36DGV a svody 4-1 místo 130 sedr a 2-1 od litiny a udělo se z 92hp a 130Nm motoru 85hp a 120Nm...ale motor byl lepší na spodku a tak se s ním lépe užívala jízda...ale to bylo keců a teď to Honza tvrdí o svých 80hp z 92hp,když vyměnil vačku,jeden píst a ojnici...já mu to neberu,ale ať mě netvrdí,že brzda měří špatně.Ale pokud nabrzdím 85hp na 1,4 s motokarbecama,tak musí být něco hodně špatně i kdyby se jednalo o sérii s vačkou...já nemám důvod ospravedlňovat svoje chyby,...teď je z 85hp motoru 94kw blbýma karbecama a pístama,na Pohofestu nejrychlejší atmosféra a to tam bylo pár úpravců a stejně vypadající motory,webery,skldádané převodovky...celou dobu to v tom motoru bylo,jenom se ten potenciál nevyužil (nemohu nutit majitele dej tam webery a sání přes hlavu za 40 litrů).Rozdělovač je třeba pořád stejný bez opravy (pár desitek tisíc km),stále stejný rozsah regulace i průběh předstihu...a pak tady čtu,jak ke každé vačce,pístu,ventilu,karbe cu musím mít jiný rozdělovač.Leda kulový a jsou to jenom keci,jak z lidí vytáhnout prachy,nebo mě tady chce někdo tvrdit,že z toho motoru udělá 100-105kw tím,že se dá jiný výfuk,sání,rozdělovač?Ovl ivní se max. opět ta pružnost,protože tohle neni F1,ale obyčejná škodovka,kde těch možností není zase nekonečno.
Řeknu,že felda má max. 190km/h,brzdilo se na 5-ku,otáčky 3-7400ot...vedle toho si pusť Honzovo video,max. cca 170km/h na 4-ku,otáčky 2-7000ot (kdyžtak upřesní sám) a uplně stejná váha válců a tím pádem i odpor,který musí motor překonat (bude tam hrát roli SP,obvod kol-oboje R15),zařazený kvalt,dosažená rychlost a otáčky...ale stačí vzít stopky a nejde říct,že já to mám nafejkovaný a Honza je chudák a blbě mu to změřily.Ty motory jsou na tom diametrálně jinde a s tou feldou je opravdu super svezení,...motor co jede od 2000-7400 (omezeno kůli sériovým ojnicím) je opravdu zábavný...akorát by k tomu pasovala víc převodovka s maximálkou 150 a na RZ by sis myslel,že jede KIT-CAR,než bys uviděl sérii
Tě klidně svezu,pokud se někde potkáme,...pokud to oplatíš,budu jenom rád a osobně nemám problém říct "tobě to jede fakt super" bez ohledu,s kým spolupracuješ a stejně tak "jede to nahovno" bez ohledu,s kým spolupracuješ...na tobě bude,jestli přijmeš jednu a nebo druhou možnost.Proč bych se jako dospělý chlap nechal ovlivnit nějakýma osobníma pocitama.Dětinskost neni moje vlastnost Ale pomlouvat a srát na hlavu si dobrovolně také nenechám.
Já se tady nesmál,když se dal 32/36DGV a svody 4-1 místo 130 sedr a 2-1 od litiny a udělo se z 92hp a 130Nm motoru 85hp a 120Nm...ale motor byl lepší na spodku a tak se s ním lépe užívala jízda...ale to bylo keců a teď to Honza tvrdí o svých 80hp z 92hp,když vyměnil vačku,jeden píst a ojnici...já mu to neberu,ale ať mě netvrdí,že brzda měří špatně.Ale pokud nabrzdím 85hp na 1,4 s motokarbecama,tak musí být něco hodně špatně i kdyby se jednalo o sérii s vačkou...já nemám důvod ospravedlňovat svoje chyby,...teď je z 85hp motoru 94kw blbýma karbecama a pístama,na Pohofestu nejrychlejší atmosféra a to tam bylo pár úpravců a stejně vypadající motory,webery,skldádané převodovky...celou dobu to v tom motoru bylo,jenom se ten potenciál nevyužil (nemohu nutit majitele dej tam webery a sání přes hlavu za 40 litrů).Rozdělovač je třeba pořád stejný bez opravy (pár desitek tisíc km),stále stejný rozsah regulace i průběh předstihu...a pak tady čtu,jak ke každé vačce,pístu,ventilu,karbe cu musím mít jiný rozdělovač.Leda kulový a jsou to jenom keci,jak z lidí vytáhnout prachy,nebo mě tady chce někdo tvrdit,že z toho motoru udělá 100-105kw tím,že se dá jiný výfuk,sání,rozdělovač?Ovl ivní se max. opět ta pružnost,protože tohle neni F1,ale obyčejná škodovka,kde těch možností není zase nekonečno.
Řeknu,že felda má max. 190km/h,brzdilo se na 5-ku,otáčky 3-7400ot...vedle toho si pusť Honzovo video,max. cca 170km/h na 4-ku,otáčky 2-7000ot (kdyžtak upřesní sám) a uplně stejná váha válců a tím pádem i odpor,který musí motor překonat (bude tam hrát roli SP,obvod kol-oboje R15),zařazený kvalt,dosažená rychlost a otáčky...ale stačí vzít stopky a nejde říct,že já to mám nafejkovaný a Honza je chudák a blbě mu to změřily.Ty motory jsou na tom diametrálně jinde a s tou feldou je opravdu super svezení,...motor co jede od 2000-7400 (omezeno kůli sériovým ojnicím) je opravdu zábavný...akorát by k tomu pasovala víc převodovka s maximálkou 150 a na RZ by sis myslel,že jede KIT-CAR,než bys uviděl sérii
Tě klidně svezu,pokud se někde potkáme,...pokud to oplatíš,budu jenom rád a osobně nemám problém říct "tobě to jede fakt super" bez ohledu,s kým spolupracuješ a stejně tak "jede to nahovno" bez ohledu,s kým spolupracuješ...na tobě bude,jestli přijmeš jednu a nebo druhou možnost.Proč bych se jako dospělý chlap nechal ovlivnit nějakýma osobníma pocitama.Dětinskost neni moje vlastnost Ale pomlouvat a srát na hlavu si dobrovolně také nenechám.
12:51:56
03.10.2020
03.10.2020
MVM
-> Václav Vašák: Vono to fšecko funguje i opačně. Dokud někdo objíždí válcovky a nameri stejně,nebo i vic ..je spokojený,bez keců. Ale když neměří míň,hned to je chyba ty brzdy. A tak furt dokola. Takovych pacientů jsem potkal tucet, a pak nevim jestli mam brečet nebo se jim smát..
12:41:35
03.10.2020
03.10.2020
Václav Vašák
Ono jak píše Honza by se potom mohlo stát,že na nenáviděné brzdě naměříte potom třeba víc Jediná vstupní hodnota na tyhle programi jsou otáčky motoru a pokud se nezadají uplně mimo mísu,beztak se dá hnout s hodnotou v oblasti 1-2%,což je při toleranci brzdy 3% irelevantní.
Ale každý by si měl uvědomit,že pokud dá do sériového motoru vačku nevalné kvality,veškerá úprava je snížení hlavy,zvětšení trysek v karbecu a ideálně nasazení svodů 4-1 (většina lidí tím bohužel začíná) a očekává zdvojnásobení výkonu motoru (protože mu to někdo řekl) a nemá o problému vůbec žádné ponětí,musí zaručeně následovat velké zklamání na brzdě a nikdo o sobě neřekne "to sem ale kokot,že sem vyhodil prachy za nic"...pak následuje polemizace o tom,jak to musí být brzdou a jak vše se dá ovlivnit a ideálně jet pro dobré hodnoty na Moravu
Osobně sem porovnal 4 válcovky u lidí,kteří na mě neměli žádnou vazbu,auta se přesouvaly i v průběhu několika let (cejchovalo se mým favoritem s defakto nulovým nájezdem a motorem postaveným v MB bez žádného zásahu za posledních 30let) a hodnoty nebyly rozdílné ani o to 1%,nebylo to zadarmo,ale mohu teď reálně porovnat co má a nemá na motoru smysl a každý by se divil,jak velké zásahy přinesou nulový výsledek a jak nějaká blbost ovlivní motor v oblasti několika kW.
Jaký je z toho výsledek?Osobně mám čisté svědomí,že nikoho nepodvádím nesmyslnýma výsledkama z brzdy a neinkasuju prachy za úpravy,co sice vypadají dobře,ale postrádají smysl.Mohu se pouze pousmát nad výsledkem 110kW a 160Nm z 1,3 atd.,jaké se i tady občas objeví a čím se někteří lidé prezentují.Když tomu někdo věří,je evidentní,že nikdy neměl tu možnost mít ve své 120-ce ani ten 100hp motor a nebo to je člověk,co má pouze naditou peněženku a nulové znalosti...pokud se někomu nelíbí malé,ovšem reálné výsledky výkonu,má možnost chodit jinam pro víc,ale nechat se pak předjet stejně "polosériovým" motorem o menším papírovém výkonu se mě zdá jako větší potupa.
Kouzlo je ovšem v tom,že se dá vykecat z čehokoliv a stačí se obklopit pár lidma,kteří mají stejný názor a jde ospravedlnit cokoliv
Pokud to v grafu nebude vidět,tak 84kw/7300ot a 122Nm/6000ot...sranda je,že defakto stejný výkon na brzdě v M+H mělo jedno nejmenované vrchařské auto co se pravidelně umisťovalo na předních 3-místech v kategorii MČR.Profesionální přístup mě nedovoluje uvádět jméno,ale mě těší,že kdybych chtěl,měl bych tu samou možnost...samozřejmě faktor váhy,převodovky,řidiče stejný není,ale co se týká motoru,ten by stačil i proti konkurenci s nabržděnýma 150hp a určitě tam takových pár aut je
Co říci na závěr?Vím své a komu se to nelíbí,ať mě prdel políbí Já na keci ostatních nikdy nedal (na nejvyšší strom taky nejvíc fouká,...nebo jak se to řiká) a není nic snažšího,než se domluvit a sejít se jeden den na té samé brzdě s tou samou obsluhou Já se toho nebojím a když se najde někdo šikovnější,...proč ne,aspoň budu vědět,že na to nejsem sám.
Ale každý by si měl uvědomit,že pokud dá do sériového motoru vačku nevalné kvality,veškerá úprava je snížení hlavy,zvětšení trysek v karbecu a ideálně nasazení svodů 4-1 (většina lidí tím bohužel začíná) a očekává zdvojnásobení výkonu motoru (protože mu to někdo řekl) a nemá o problému vůbec žádné ponětí,musí zaručeně následovat velké zklamání na brzdě a nikdo o sobě neřekne "to sem ale kokot,že sem vyhodil prachy za nic"...pak následuje polemizace o tom,jak to musí být brzdou a jak vše se dá ovlivnit a ideálně jet pro dobré hodnoty na Moravu
Osobně sem porovnal 4 válcovky u lidí,kteří na mě neměli žádnou vazbu,auta se přesouvaly i v průběhu několika let (cejchovalo se mým favoritem s defakto nulovým nájezdem a motorem postaveným v MB bez žádného zásahu za posledních 30let) a hodnoty nebyly rozdílné ani o to 1%,nebylo to zadarmo,ale mohu teď reálně porovnat co má a nemá na motoru smysl a každý by se divil,jak velké zásahy přinesou nulový výsledek a jak nějaká blbost ovlivní motor v oblasti několika kW.
Jaký je z toho výsledek?Osobně mám čisté svědomí,že nikoho nepodvádím nesmyslnýma výsledkama z brzdy a neinkasuju prachy za úpravy,co sice vypadají dobře,ale postrádají smysl.Mohu se pouze pousmát nad výsledkem 110kW a 160Nm z 1,3 atd.,jaké se i tady občas objeví a čím se někteří lidé prezentují.Když tomu někdo věří,je evidentní,že nikdy neměl tu možnost mít ve své 120-ce ani ten 100hp motor a nebo to je člověk,co má pouze naditou peněženku a nulové znalosti...pokud se někomu nelíbí malé,ovšem reálné výsledky výkonu,má možnost chodit jinam pro víc,ale nechat se pak předjet stejně "polosériovým" motorem o menším papírovém výkonu se mě zdá jako větší potupa.
Kouzlo je ovšem v tom,že se dá vykecat z čehokoliv a stačí se obklopit pár lidma,kteří mají stejný názor a jde ospravedlnit cokoliv
Pokud to v grafu nebude vidět,tak 84kw/7300ot a 122Nm/6000ot...sranda je,že defakto stejný výkon na brzdě v M+H mělo jedno nejmenované vrchařské auto co se pravidelně umisťovalo na předních 3-místech v kategorii MČR.Profesionální přístup mě nedovoluje uvádět jméno,ale mě těší,že kdybych chtěl,měl bych tu samou možnost...samozřejmě faktor váhy,převodovky,řidiče stejný není,ale co se týká motoru,ten by stačil i proti konkurenci s nabržděnýma 150hp a určitě tam takových pár aut je
Co říci na závěr?Vím své a komu se to nelíbí,ať mě prdel políbí Já na keci ostatních nikdy nedal (na nejvyšší strom taky nejvíc fouká,...nebo jak se to řiká) a není nic snažšího,než se domluvit a sejít se jeden den na té samé brzdě s tou samou obsluhou Já se toho nebojím a když se najde někdo šikovnější,...proč ne,aspoň budu vědět,že na to nejsem sám.
22:06:38
02.10.2020
02.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 02.10.20 21:59:18: Aha, už koukám na datum. Cestou na Pohofest je to po ruce to je pravda.
Co se týče válcové brzdy, už tehdy jsem popsal co a proč, stačí si to dohledat. Je tam tolik faktorů, že jde tak nějak porovnat měření ve stejný den, se stejnými vstupními parametry, se stejnou obsluhou, atd. Jinak je to neporovnatelné...
Co se týče válcové brzdy, už tehdy jsem popsal co a proč, stačí si to dohledat. Je tam tolik faktorů, že jde tak nějak porovnat měření ve stejný den, se stejnými vstupními parametry, se stejnou obsluhou, atd. Jinak je to neporovnatelné...
21:59:39
02.10.2020
02.10.2020
Václav Vašák
-> Tuner#2: jeli sme schválně na jinou brzdu,protože máme strach,že by sme v M+H nabrzdili 80hp jako většina těch,co tam byli,...pardon,teda kromě těch,co mají něco ode mě,ale já sem s nima přece spolčený a fejkuju to
21:59:18
02.10.2020
02.10.2020
Šediváček
-> Tuner#2: Ne nejezdíme měřit až k Hradci, ale když jsme jeli na Pohofest, tak cestou byla možnost. Tak jsme jí využily. Proč mysliš že to není porovnatelné?
21:36:29
02.10.2020
02.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 02.10.20 20:50:56: hodnoty pěkné, jen škoda, že na úplně jiné brzdě, takže ani trochu porovnatelné...
To jezdíte teď brzdit až k Hradci?
To jezdíte teď brzdit až k Hradci?
21:20:11
02.10.2020
02.10.2020
Šediváček
-> T: Jo mam místo kladívka snímač. A T-písty jak jsem někam dával už dřív + motokarbeci.
20:56:48
02.10.2020
02.10.2020
Václav Vašák
Tak se dala jiná vačka,chip + filtr KN...předchozí graf někde hluboko pod tou snůškou keců,kdyby někoho zajímalo srovnání,musí si ho najít sám.Ale je tam cca 20kW a 12Nm k dobru...což na 1,3MPi není hodnota uplně k zahození....výsledek 110hp/6800 a 122Nm/5800.
20:55:44
02.10.2020
02.10.2020
T
-> Šediváček: a zbytek údajů?
20:50:56
02.10.2020
02.10.2020
Šediváček
Tak už tu dlouho nebyl novej graf. Tak moje škodovka a nově motokarbeci. Kroutící moment 141,12 Nm při 5831, výkon 127koní (93kW) při 6865ot. kdyby to bylo blbě čitelný.
14:49:24
23.06.2020
23.06.2020
Petr Urban
Cokoliv nad 140Nm už je krásné a beru za normálně použitelné pásmo otáček, tzn. 5000-7200. Mám doma graf s stejnou vačkou, kde motor zabírá už před 5 tis. a jede do 7500 na 2x weber 45. Absolutní hodnoty jsou velmi pěkná, pokud jde o 1396ccm.
00:51:54
23.06.2020
23.06.2020
TTomas
-> Gemini: Nějaké video z akce by nebylo?
22:57:29
22.06.2020
22.06.2020
Gemini
-> TTomas: za 3 sezony najede az az, ale okrem vloziek valcov to neni poznat
prevodovka je skladana nova, tak uvidime ako to pojde....ladime dalej a snazime sa Nm posunut viac dole
prevodovka je skladana nova, tak uvidime ako to pojde....ladime dalej a snazime sa Nm posunut viac dole
22:05:09
21.06.2020
21.06.2020
TTomas
-> Gemini: Od 6-7tis to musí jezdit moc pěkně:) Co k tomu používá za převody?
Ten motor na kopci toho asi nenajde tolik aby odcházel spodek a sériové komponenty.
Ten motor na kopci toho asi nenajde tolik aby odcházel spodek a sériové komponenty.
20:49:42
19.06.2020
19.06.2020
MVM
-> pavucina: Ale to vis ze dá. Jen musi byt vše tak jak má.
20:31:29
19.06.2020
19.06.2020
pavucina
-> Petr Urban: Jo to souhlasi, ze ty motory spis nemaji radi otacky, ale to je vseobecne ... motor, kdyz toci vic nez ma, tak to dlouhodobe neda.
16:20:17
19.06.2020
19.06.2020
Petr Urban
-> Bery: A proč to bezvěrcům říkáš ? Viděl si sám co to dělá na pořádným motoru a já taky několikrát nejen na brzdě. Ať si s tím grilovacím roštem každý dělá jak umí
-> pavucina: Z vlastních zkušeností ne, z zkušeností spíše zdejších uživatelů a jak říkáš na karb., atd. Když ty motory stavím atmosférické s menšími absolutními hodnotami, ale s výše používanými otáčkami, nevydrží v závodním režimu více jak několik tis. km ostrých, tak z těchto zkušeností jsem nabyl tohoto názoru.
-> pavucina: Z vlastních zkušeností ne, z zkušeností spíše zdejších uživatelů a jak říkáš na karb., atd. Když ty motory stavím atmosférické s menšími absolutními hodnotami, ale s výše používanými otáčkami, nevydrží v závodním režimu více jak několik tis. km ostrých, tak z těchto zkušeností jsem nabyl tohoto názoru.
13:15:29
19.06.2020
19.06.2020
MVM
-> Eidy: Tak ja to znal vždycky vyřezany....ale dneska je zas doba jinde.
13:14:26
19.06.2020
19.06.2020
pavucina
-> Petr Urban 18.06.20 22:54:35: Rekl bych, ze to nesplinolo moje očekávání, aby to bylo celé v poměru cena/výkon, proč to bylo v roce 2011 dělané....
Napred to odbrzdím na aktuální čísla, aby jsme se mohli bavit v přesných intencích toho poměru cena/výkon.
Ale pochop ty mě, že pokud ted je na hraně převodovka, tak se mi opravdu nechce do favorita cpát skřín s poloosama za nesmysl... To už mi smysl nedává.
Ale vydrž, třeba se na ní dostane
"Já si to myslím odjakživa, že to není cesta dlouhodobá..."
Omlouvám se předem, ale na tohle jsem alergickej.
Tohle prohlašuj, až to budeš mít odzkoušené... A ne, zdejsi zkusenosti na virtu opravdu nejsou vypovídající o nicem, ptz karburátor a rozdelovac...
Co jsem sem dávál graf, ten motor jezdi od srpna 2015, za tu dobu to mělo závady: zadřeno na mostě pod matadorem (zřejmě málo oleje), již se neopakovalo, upálenej ventil (to bylo jeste s Briskama, kdyz 3 ze 4 svicek meli spadlou keramiku na jiskriste), praskly koník.
Dobře je tam 3. převodovka, ptž odchazí sychnrony (z videi poznas, ze se k tomu nechovam moc hezky). Za 5 sezon to má najeto 45.000km a je to kazdy jaro a podzim na moste, mezitim nekolikrát na sosnové atd...
Tak vole, a ted mi rekni, tvoje zkusenosti, ze kterých cerpas ?
Jestli budes na Pohofestu, tak se prijd svézt
Jeste přidám moji odpoved na tvoji zprávu, nehodlám tady hrát vaše motorářské hry:
"Dobře děkuji za ceny..
Ja bych jeste chtel jiné sání, dle toho kam se to posune, bych viděl dále...
Ale nejhorsi na tom, je že to auto má motor 5 let, jezdí to a v zásadě se to nesere... Bohužel už me trošku začíná děsit výdrž převodovky, která byla vždy bez problému (až na synchrony), a jak mile by se měli začít srát poloosy, tak se vracím tam kde to je ted...
Nejede to spatne, a jak mile by to mělo překročit mez seriových komponent, tak to pro me nemá cenu provozovat, na to mám jiný stroj..."
Napred to odbrzdím na aktuální čísla, aby jsme se mohli bavit v přesných intencích toho poměru cena/výkon.
Ale pochop ty mě, že pokud ted je na hraně převodovka, tak se mi opravdu nechce do favorita cpát skřín s poloosama za nesmysl... To už mi smysl nedává.
Ale vydrž, třeba se na ní dostane
"Já si to myslím odjakživa, že to není cesta dlouhodobá..."
Omlouvám se předem, ale na tohle jsem alergickej.
Tohle prohlašuj, až to budeš mít odzkoušené... A ne, zdejsi zkusenosti na virtu opravdu nejsou vypovídající o nicem, ptz karburátor a rozdelovac...
Co jsem sem dávál graf, ten motor jezdi od srpna 2015, za tu dobu to mělo závady: zadřeno na mostě pod matadorem (zřejmě málo oleje), již se neopakovalo, upálenej ventil (to bylo jeste s Briskama, kdyz 3 ze 4 svicek meli spadlou keramiku na jiskriste), praskly koník.
Dobře je tam 3. převodovka, ptž odchazí sychnrony (z videi poznas, ze se k tomu nechovam moc hezky). Za 5 sezon to má najeto 45.000km a je to kazdy jaro a podzim na moste, mezitim nekolikrát na sosnové atd...
Tak vole, a ted mi rekni, tvoje zkusenosti, ze kterých cerpas ?
Jestli budes na Pohofestu, tak se prijd svézt
Jeste přidám moji odpoved na tvoji zprávu, nehodlám tady hrát vaše motorářské hry:
"Dobře děkuji za ceny..
Ja bych jeste chtel jiné sání, dle toho kam se to posune, bych viděl dále...
Ale nejhorsi na tom, je že to auto má motor 5 let, jezdí to a v zásadě se to nesere... Bohužel už me trošku začíná děsit výdrž převodovky, která byla vždy bez problému (až na synchrony), a jak mile by se měli začít srát poloosy, tak se vracím tam kde to je ted...
Nejede to spatne, a jak mile by to mělo překročit mez seriových komponent, tak to pro me nemá cenu provozovat, na to mám jiný stroj..."
12:52:15
19.06.2020
19.06.2020
Eidy
-> Bery: Tak jak vidíš, asi ne.
12:27:25
19.06.2020
19.06.2020
Gemini
spodny rost je seriovy, ziadne rezanie....podla stavu klznych lozisk vsetko funguje dokonale. Je to dane aj upravou mazania, dokonale vyvazene vsetky komponenty/skupiny do 1 gramu.
11:54:37
19.06.2020
19.06.2020
Eidy
-> MVM: No to právě nevím. Píše "žádné úpravy".
11:38:46
19.06.2020
19.06.2020
MVM
-> Eidy: Spíš jste se nepochopili. Bude to vyrezany.
11:35:54
19.06.2020
19.06.2020
Bery
-> Eidy: to není teorie, fakt se to pridira jak se litina a blok kroutí jinak.
09:51:04
19.06.2020
19.06.2020
Eidy
-> Gemini: Takže je tam pořád ten spodní rošt (výztuha bloku) v jednom kuse? Ok. Díky.
09:37:50
19.06.2020
19.06.2020
Gemini
-> Eidy: loziska povodne seriove, ziadne upravy....aj po troch sezonach vyzerali ako nove
09:19:50
19.06.2020
19.06.2020
Eidy
-> Gemini: To jsou ale moc hezký parametry a průběh. Napadá mě jeden dotaz. Spodní ložiska resp. víka jsou na tom motoru v původním stavu nebo je to rozřezaný na 3 kusy? Slyšel jsem na to různé teorie, tak mě to zajímá.
Gratulace k tak pěkně odladěnému motoru.
Gratulace k tak pěkně odladěnému motoru.
09:13:27
19.06.2020
19.06.2020
palinator
-> Gemini:
Tyvole max. krouťák v 6750 a max. výkon o 200 ot. výše. Tomu se říká využitelný rozsah otáček To by chtělo převodovku s půlkama.
Ale ty absolutní hodnoty jsou teda fakt hustý.
Tyvole max. krouťák v 6750 a max. výkon o 200 ot. výše. Tomu se říká využitelný rozsah otáček To by chtělo převodovku s půlkama.
Ale ty absolutní hodnoty jsou teda fakt hustý.
09:06:06
19.06.2020
19.06.2020
Gemini
Caute, po dlhej dobe pridavam zaujmavy graf..... je to zaklad fabka, 8-ventil OHV na seriovych piestoch, brutal vacka (Urbi), brutal hlava (GR), 4 klapka s elektronikou, atd....
161HP 165Nm
absolutne hodnoty su neskutocne vysoko, chybaju Nm okolo 4000 ot, motor jazdil 3 sezony MSR(kazdy rok majster) dovrchu, teraz sme to zrepasovali a doladili.
Ked som sa tu v r.2004 zaregistroval, bol som snilek s velkymi planmi, s nulovymi skusenostami s autami a v zivote by ma nenapadlo, kam to dotiahnem.....Dakujem vsetkym, ktory ma tie dlhe roky podporovali.
Michal "Gemini" Dobiaš
161HP 165Nm
absolutne hodnoty su neskutocne vysoko, chybaju Nm okolo 4000 ot, motor jazdil 3 sezony MSR(kazdy rok majster) dovrchu, teraz sme to zrepasovali a doladili.
Ked som sa tu v r.2004 zaregistroval, bol som snilek s velkymi planmi, s nulovymi skusenostami s autami a v zivote by ma nenapadlo, kam to dotiahnem.....Dakujem vsetkym, ktory ma tie dlhe roky podporovali.
Michal "Gemini" Dobiaš
22:54:35
18.06.2020
18.06.2020
Petr Urban
-> pavucina: Čoveče měl si takový řeči o turbo výzvách... A když mám super tipa na turbo vačku, dokonce by tedy šla i z přebrusu, tak si to v zprávě zahrál do autu s tím že to stejně nevydrží zbytek věcí... Já si to myslím odjakživa, že to není cesta dlouhodobá... Ale myslel jsem dle informace, že z toho chceš dostat ještě více.
15:27:38
18.06.2020
18.06.2020
MaxxFucktor
-> pavucina: Asi tak a za těžký prachy ...
08:44:57
18.06.2020
18.06.2020
pavucina
-> MaxxFucktor: A pak prijde nakej super upravovac hlav pilníkem a odbrzdí to po uprave 60kW
07:54:42
18.06.2020
18.06.2020
MaxxFucktor
-> MVM:
Tak tenhle výsledek byl změřen na autě, který si Svět motorů náhodně vypůjčilo z bazaru. Ale tenhle výsledek je u MPi celkem běžný, když se podívaš na různý fóra ..
Tak tenhle výsledek byl změřen na autě, který si Svět motorů náhodně vypůjčilo z bazaru. Ale tenhle výsledek je u MPi celkem běžný, když se podívaš na různý fóra ..
20:51:36
16.06.2020
16.06.2020
MVM
-> MaxxFucktor 14.06.20 14:40:28: To,že může mit reálně vic než je psaný je hlavně o tom,že záleží jak dobře je ten motor zajety,jak jsou serizeny ventilovy vůle atd. Protože tim padem ten motor muze mit razem o pár Nm vic a to se vysledně projevi na kW. Otacky totiž zustanou u seriovky porad okolo 5000.
12:09:23
16.06.2020
16.06.2020
JuroSport
-> MaxxFucktor 14.06.20 14:40:28: Hej hej, aj to som kedysi počul, že bežne má 50kW felda 55-57kW ale pre srandu ísť na brzdu to stálo :D
14:40:28
14.06.2020
14.06.2020
MaxxFucktor
-> JuroSport:
Jen k tomu grafu .. Každá zdravá 1.3 MPi 50 KW má v sérii běžně cca 57 kW, stejně jako AEE má 63 kW. Cimbu to akorát nakrmil, tak vyskočili Nm
Jen k tomu grafu .. Každá zdravá 1.3 MPi 50 KW má v sérii běžně cca 57 kW, stejně jako AEE má 63 kW. Cimbu to akorát nakrmil, tak vyskočili Nm
23:47:25
12.06.2020
12.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
11:15:58
10.06.2020
10.06.2020
Petr Urban
-> Motomaniak: To je pravda. Právě skrz to prostředí, je nepřidávám.
06:55:35
10.06.2020
10.06.2020
Motomaniak
ještě že nedělám motoráře Bohužel je tu čím dál víc pomluv, nařčení a hádek než grafů motorů
18:18:13
09.06.2020
09.06.2020
Petr Urban
-> Motomaniak: Vašák kupříkladu nejen zde -> Václav Vašák 20.05.20 00:12:11: přišel s výsměšnými přispěvky s nosem nahoru a ubohou trapnou mluvou o své ješitné velikosti. Má však máslo na hlavě za hodně věcí co se mu nepovedly (už sem 7mi motorům opravoval komponenty, kdy motor mohl rychle umřít a zákazníci byly hodně překvapení, zklamaní celým přístupem nevyřešení věci) Chtěl sem tedy po jeho egem nasátých příspěvcích ukázat i na jeho jiné kvality, když se tak okázale vysmívá ostatním, tím sem šel na jeho úroveň a čekal sem i takové reakce jako tvé. Pochopitelně, když se dva "přou" vypadají pro okolí časem jako dva stejní.
17:43:05
09.06.2020
09.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Motomaniak 09.06.20 17:36:05: to si právě díky znalostem souvislostí Martine nemyslím. Podívej se tady na to. Já ukázal, že záhadného motorare co dělá bez netu a jen dobře znám včetně jeho práce a dotyčný to ještě obrátil proti mě??? Kde to jsme...
17:36:05
09.06.2020
09.06.2020
Motomaniak
-> Tuner#2: nevím, jaký vliv na to má, jestli se někdo zajímá o škodovky 20, nebo třeba vůbec. Když čtu nějaký příspěvek, že někdo na někoho kydá špínu a aby se raději zajímal jen o sebe a jak tohle chování nemá rád a o pár příspěvku dál se chová naprosto stejně jako ten, kterému to vyčítal....
22:03:14
05.06.2020
05.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Motomaniak 04.06.20 22:54:55: možná ten kdo se o škodovky nezajímá 20 let to tak může vnímat.
Ale jinak nechápu a moje otázka stále platí. Kde jsem hejtoval Dušana pane -> 11mAjA11 03.06.20 15:21:41: ?
Ale jinak nechápu a moje otázka stále platí. Kde jsem hejtoval Dušana pane -> 11mAjA11 03.06.20 15:21:41: ?