Grafy motorů

prohledat
2256 příspěvků (zobrazeno 1051 až 1100) od 28.10.2011 do 12.11.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
18:50:35
24.04.2016
Šediváček
Od Véna136:

Tohle nemělo ani nastartovat a nebo se rozpadnout krátce po startu, ..1400ccm, 2xDCOE, No-name vačka a spousta věcí špatně... jako KP 12+, palivo Natural 95 atd.

Dělal jsem DCOE + zapérování hlavy.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 24.04.2016 18:50:35
18:16:07
24.04.2016
Šediváček
-> Urbi: pěkné hodnoty, vidíš dal si graf a nic se nestalo 4
16:43:55
20.04.2016
sep
-> Urbi: :jasně,tady je vidět že to smysl má.
16:38:59
20.04.2016
Petr Urban
-> sep: Na to ta brzda je ...
16:38:52
20.04.2016
Přema
-> miguelias: počkej až schovám, do litr bloku pořádné písty a hlavičce pořádné kanály 3 to bude sleeper.. 52
16:28:03
20.04.2016
sep
-> Urbi: :získat laděním 20% výkonu je docela luxus4
16:19:59
20.04.2016
Petr Urban
1.4, FAJS 45 DCOE, program zapal., výfuky 4-2-1, vačka 300/300, KP13

Stavba motoru Krejčí (olomoucký kraj). Webry, zapalování a ladění v mé režii. Provozovatel : Jiří Volena (Praha), využití : sosnová, vrchy, ...

Odměření na válích MAHA, přepočet do DIN jde vidět na obrázku, tepl. nasávaného vzduchu snímáno přímo na trumpetě karb. a i dle ní a dalších korekcí přepočítán normovaný výkon v DIN : 101 kw, 141 Nm. Při každém najetí grafu také najetí ztrát. První graf před započetím testů : 83,5 kw a 124 Nm.

Lepší foto nyní nemám, čekám na všechna poslaná data k vyhodnocování.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Petr Urban vložen 20.04.2016 16:19:59
upraveno 1x, naposled 20.04.2016 16:21:45
11:04:37
10.04.2016
Šediváček
-> miguelias: Tak pro koho ne. 4 jo je s tim hezký svezení, ale musim zmínit že mi s motorem pomáhal Véna (z Mirošova) pár věcí je od něj.
09:53:18
09.04.2016
miguelias
-> Šediváček 05.04.16 19:53:19: Pro mě by bylo ideál takový motor. okolo 140Nm a 100hp bych si představoval..

S né úplně šílenou spotřebou

1

Základ by měl být 136B 50kw
15:32:13
07.04.2016
ochoda
-> darabos: Děkuju
15:30:39
07.04.2016
darabos
-> ochoda: brake specific fuel consumption g/kWh
upraveno 1x, naposled 07.04.2016 15:30:53
14:57:59
07.04.2016
ochoda
-> MVM: Co značí prosimtě ta křivka dole? Jinak podle mýho hodně laickýho názoru to vypadá moc pěkně. 6
22:38:24
06.04.2016
MVM
1,4 Fabia OHV,Pierburg,okruhový motor,kontaktní rozdělovač,graf z roku 2005



*motor jsem nestavěl,je to profi stavba na závody. Dávám NIKOLIV z důvodů chlubení cizí prací,ale pro jakousi představu co bylo v tý době dosahováno za parametry motorů Škoda.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od MVM vložen 06.04.2016 22:38:24
upraveno 1x, naposled 07.04.2016 19:47:36
17:33:41
06.04.2016
Šediváček
-> pavucina: tak dávám jsem graf protože jsem byl na brzdě, aby nějaký příbejvali. Holt mi vytisk blbej graf ale jsou tam ty hodnoty co píšu. Na brzdě jsem ho nezkontroloval, tak je tady aby tu nějaký byl. Jestli to tak vadí tak stejně jinej nemam. Bylo to o ladění ne o tisknutí grafů. Hodnoty to samozřejmě vyhodilo po každý jiný ale koukali jsme jenom na počítači

-> miguelias: dalo by se to tak říct, ale je tam i hodně jiných úprav než jenom motor.

-> Urbi: na normální ježdění dostačující. Holt je tu další graf aby se tu něco dělo.
09:16:35
06.04.2016
Petr Urban
-> pavucina: 4 plně souhlasím s tím co to jako má být za sdělení a dále se raději nevyjadřuji. Na 1.3 do normálního provozu pěkná čísla.
21:52:05
05.04.2016
miguelias
-> Šediváček: copak to je za auto ? sériová stodváca s natuněnýn motorem ? 1
21:47:44
05.04.2016
pavucina
Sorry, ale uz si musim rejpnout... Neresim co je tam za cisla nb neni...

Ale co má sakra zase znamenat: " takže Graf mam jenom orientační, takže i ten propad tam nakonec nebyl, všechny nemělo ani cenu tisknout. "

Vubec nechapu vypovidající hodnotu tohoto sdělení. Jel jsem na brzdu, abych to doladil, ale vlastne nevim co jsem naladil, ptz jsme neudelal finální mereni a dávám sem graf z nejakého mereni uprostred ?!

To sem dávás, aby jsi vyvolal flame nebo o co jde ?
19:57:14
05.04.2016
Šediváček
Jo a zde je motor v kterém je to stádo schované 3
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 05.04.2016 19:57:14
19:53:19
05.04.2016
Šediváček
Tak další ladění proběhlo tentokrát na brzdě aby se něčeho docílilo. takže Graf mam jenom orientační, takže i ten propad tam nakonec nebyl, všechny nemělo ani cenu tisknout.



Tak nakonec 131Nm asi při 4200ot. a 94hp při 5900ot.

zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 05.04.2016 19:53:19
upraveno 1x, naposled 05.04.2016 19:54:56
17:23:56
14.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 14.03.16 17:21:27: Není to v nějakém nářečí v překladu jsem úd? To by sedělo 5
17:21:27
14.03.2016
Čokin
-> Urbi: Jsu ? S takovou to tady zase nekdo zamkne8
01:00:15
14.03.2016
Petr Urban
-> Šediváček: grafů je doma dost, chuť přešla. Nic mi to nepřinese, právě naopak.
18:42:26
13.03.2016
Šediváček
-> Bery 13.03.16 08:48:22: Chtěl jsem taky napsat že si nikde neříkal ty že to není poznat. ale už to tu bylo napsáno.



-> Urbi: Já osobně bych byl taky na graf zvědavej, přeci jenom je toto téma právě na ty grafy, tak aby se tu nějaké objevovali.
15:22:58
13.03.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: jsi ud ! "opraven překlep"
upraveno 1x, naposled 14.03.2016 23:33:47
14:22:50
13.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 13.03.16 12:29:56: Video i majitele znam, jen nechapu, proc bych mu mel psat sz kde te budu pomluvat? Chlape prober se dokud je cas... Do Vasich sporu s Venou me netahej, maslo na hlave mate oba...



-> Bery 13.03.16 13:34:27: Proc zase ty keci jak je to na virt moc koni? Na virtu jsou auta i grafy min. na stejne urovni: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3228_2014-04 -13_19-37-18_81.jpg



Nebo jsou to zas jen keci jako ohledne zajizdeni desek, kdy to 3/4 z vas zajizdelo blbe? Chapu, ze mas s moravou jiste zavazky, ale hlavne z toho nezacni blbnout 4
13:34:27
13.03.2016
Bery
-> Tuner#2: ten tvůj smysl pro detail... a vysvětlovat vše podrobně aby to každý (a ty)přesně pochopil a nevznikl z toho odstavec kecu ktere budou zpochybnovany je vysilujici. A nezveřejneny graf znamená že je Urbi lhář. Na virt je to moc koní a moc vysvětlování.
12:29:56
13.03.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: Já nic nesrovnávám... a rozhodně nic stále nepřekrucuji. Já ale tady nikomu nic nepotřebuji dokazovat a nebudu poslouchat že v 3,5 tis. je propad a podobné trapárny jak psával automobilní profesor Vena apod.... co z toho jako já osobně budu mít ? Z těch keců, ty si najdeš že to v grafu bylo např. jen o 27,6 HP a postavíš na tom další řeč že to není 30 3

Video je na FB na "Autoservis Leoš Hradil" a nezapomeň ho do zpráv otravovat s mými pomluvami a jestli vůbec něco poznává. Ten velmi slušný, férový a pracovitý chlap to neřeší, tak extrémně maká, že si to nedokážem představit a auto řeší jako relax.

-> Bery: Dle Leoše kdyby ta S1600 neměla tak perfektní brzdy co zastavují na metru, tak by na ni ta 1000MB aji měla 3
12:07:34
13.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 13.03.16 11:50:44: Blby keci zde zatim predvadis Ty. Pokud mas graf kde je pred ladeni 122HP a po ladeni 150, tak prece neni problem ho zde ukazat? Podle grafu Te nikdo nic neokopiruje, takze nevidim jediny duvod proc sve tvrzeni nepodlozit. A ano, pokud jsi ladil nejen rozdelovac, ale i karburatory, tak tomu se pak da uz verit nicmene rec byla o zkousce jineho rozdelovace na v podstate seriovem motoru a Bery napsal, ze se naslo 30 koni... Verim, ze na totalne rozhasene 1,5 je to mozne, ovsem na seriovem motoru asi tezko. Srovnavate nesrovnatelne...
11:50:44
13.03.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: A když ho sem dám co z toho budu mít krom tvých blbých keců a nebo jiných tvého nabubřele trapného ražení ... úplný hovno a teď začni vymýšlet teorie jak to není pravda, že si to vymýšlíme... asi to máme zapotřebí :D Lidé co jsou na virtu k něčemu velmi málo přispívají nebo vůbec.

A já jsem nikde netrvrdil nic o tom že rozdělvoač udělá 30 koní ! To není moje řeč, já psal o celkovém ladění a proto možná Bery vzpoměl, že má smysl třeba jet více km, když se pak dělá vše, nejen testování rozdělovače, může to udělat ve výslledku více. Ale pořádný ud tvého ražení se toho všeho chytl, překroutil a teď slovíčkaří na 28 - 30 koní a blá blá ... jdi se bodnout.
upraveno 1x, naposled 13.03.2016 11:55:25
09:09:18
13.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 13.03.16 08:48:22: Zalistuj o tri posty nize a uvidis, ktery mistr tvrdi, ze rozdil ve vykonu nepoznas... Ano u auta kam Te poprve posadi to nepoznas, ale u sveho auta jsem zasadne poznal i lonskou promenu. Reaguj mene podrazdene, nikdo tu nikoho z Moravy nezpochybnuje, jen se ukazalo, ze oproti puvodnimu kecu 30 koni rozdelovacem uz je to malinko jinak a sahalo se na vic veci.
upraveno 1x, naposled 13.03.2016 09:09:55
08:48:22
13.03.2016
Bery
Píše tu někdo že to není poznat? Je to poznat,říkám že ten motor by to auto roztrhal. Dostanu motor,funguje,jezdim,někd o mi nabídne upgrade a doladění,procesu,najdu hromadu koní a je to asi kurva poznat,jen to nemusím zdůrazňovat celému virtu.

Např. Poslední sosnova- byla tam R5kastle rallyecrosovka motor 1600- rozdíl oproti 1000mb rozdil 200 let a 3miliony a časové necelá vteřina na kole?

Není to poznat,je to na hovno poladeny, od toho jelita z moravy.

Jděte radši něco dělat. Tohle placani jater je o hovne. Až to bude všem jezdit jako to některým keca,to bude fofr....
22:39:20
12.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 12.03.16 21:33:27: Proč by to měl mít těžký? Má to takový jaký si to udělal, nicméně tady v tom nehledej žádné pochybování apod. Prostě mě zajímá výsledný graf té naladěné 15tky. Nic víc, nic méně.



-> Šediváček 12.03.16 22:31:35: Přesně tak, ve svém autě těch 30HP pozná snad každý. Já loni odlehčil 130Kg a bylo to sakra znát (přepočtem je to jako kdybych přidal nějakých 14HP). Pro rejpaly bylo to znát i na brzdách a v zatáčkách, ale to tu teď neřešíme.
22:31:35
12.03.2016
Šediváček
-> MVM: Tak proto jsem se ptal jak to je. Nevím ale už jenom podle jak to jelo a jak to jede to musí bejt poznat. Přeci jenom 30 koní už je velkej rozdíl. Jako když si sednu do něčeho v čem jsem nikdy nejel tak nepoznám kolik to má koní, ale když jsem v tom už jel tak to poznám, jestli to je lepší nebo horší, 30 koní určitě. Teď mam o 20 koní víc než jsem měl v předchozím motoru a je to sakra poznat.
21:55:31
12.03.2016
MVM
-> Šediváček: A proč myslíš že někdo pozná rozdíl jen tak mezi 120 a 150 HP ..? Bez stopek a měření a pouze na pocit jak to jede a nedetonuje pozná kulový. Dlouho jsem lidem tvrdil že ve formuli MTX která se pujčovala běžně zájemcům je něco přes sto koní,přičemž tam byla seriová 135 s otevřeným tlumičem. Krátká skřín,mala hmotnost - a všichni z toho lezli vytřepaní jak to jede. A točili to do šesti 4 Když nemáš s čím porovnat tak pocit je uplně nahouby - znám z nastavení vozů a jsem a tom názorově stejně s inženýry v německu.
21:33:27
12.03.2016
Bery
-> Tuner#2: ten kluk to má tady těžký,i když má na vsechno graf

V tomhle telefonu už to nemám,bohužel.
21:27:47
12.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 12.03.16 20:08:27: Takže ve finále už z toho máme 28HP - můžeš ukázat ten graf se 150ti?
20:40:45
12.03.2016
Bery
-> Šediváček: ani to nestavěl a ani neserizoval;-)prostě jezdil.
upraveno 1x, naposled 12.03.2016 20:41:17
20:09:50
12.03.2016
Šediváček
-> Bery: Se taky zeptám to ten motor měl 120 koní po seřízení? nebo se doseřídil na 150koní? Taky je trochu zarážející že když si postavil takovej peklo motor že to neuměl pořádně seřídit.
upraveno 1x, naposled 12.03.2016 20:15:00
20:08:27
12.03.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: Bery ti odpověděl, měl tam tuším 122 HP než jsem začli a opravdu to nejelo špatně... převodovka a lehká váha, ale 150 jede lépe, ale plně chápu tvou nedůvěru a je mi plně jedno.
18:10:46
12.03.2016
Bery
-> Tuner#2: neměl,jen to teď funguje ještě lip. Sám říkal že ladění stejně nepozná,že je to jen že zvědavosti a to doladění o 5koni - proč to teda nezkusit... A teď by ten motor auto roztrhal.

Ono 120 koní na lehké kastli a hewland dělá na 200/530 pneu dost.
16:10:37
12.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 12.03.16 12:18:10: A to je teda vysledek ladeni Leose? To to mel pred tim total rozesrane teda...
12:18:10
12.03.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: Nejen v rozdělovači, laděním R1 karb. + rozdělovač na objemu 1.5 a když už se mnou někdo jede na brzdu, dělám vše a zkouším vše co vidím že není ok, nejen zapalování, to by byly vyhozené prachy.
upraveno 1x, naposled 12.03.2016 12:19:05
20:20:20
11.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 11.03.16 20:16:17: 30 koní v rozdělovači? To tam před tím měl něco co fungovalo na principu náhodných výbuchů? 3
20:16:17
11.03.2016
Bery
-> Šediváček: krásná zajizdeci projížďka. Kolega taky nevěřil a našlo se 30 koní...
20:11:06
11.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Petr Urban 11.03.16 12:31:19: Díky 4. Mám i bezkontakt (někde), ale ten se mi dávat nechce.
17:27:19
11.03.2016
Šediváček
-> Urbi: Tak já říkám jenom jak to je. Jako jet 700km bez zaručenýho vyššího výkonu je fakt dost z ruky. Já vznesl dotaz když už teda, nevhazoval jsem žádnou rukavici. 4
12:31:19
11.03.2016
Petr Urban
-> Jirik_Tuňák1983: Tak se v tom horizontu až to bude aktuální a budeš vědět co chceš dávat do motoru, ozvy. Upozorňuji však že už nedělám rozdělvoače každému kdo si řekne, je potřeba se domlouvat jako normální člověk, né jak nedávno mi tady borec psal, že si hned rozdělovač rozebere jak mu přijde, aby se podíval jestli je všechno uděláno správně. On sice nikdy rozdělovač vevnitř neviděl a absolutně neví o co jde a jak to funguje, ale prostě si to okamžitě zkontroluje, jestli je vše jak má být, ale vlastně ani netuší co jak má být... takže trochu soudnosti a buďme normální, jinak přestávám komunikovat. Bavit se s blbcem déle než 5 minut z Vás dělá stejného blbce 4 Werich. A mě už přestalo bavit být stejným blbcem... Mám jen jeden život a jeden čas na jeho žití.
11:39:47
11.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Petr Urban 11.03.16 10:18:31: A udělal bys kontaktní rozdělovač i Jižímu? Plánuji to auto někdy v horizontu patnácti let zprovoznit. 3
10:18:31
11.03.2016
Petr Urban
-> Šediváček: Já s nikým soutěžit ale nepotřebuji 3 Udělal jsem rozdělovačů hromadu a kdyby jsem řekl kdo všechno je už použil a s úspěchem odbrzdil s velkými výkony, tak to nikdo neuvěří a ještě bych byl za namachrovaného hňupa, nejsem Vena a snažím se aby mi to jako jemu nestoupalo do hlavy. Já vzal hozenou rukavici, nevzedl si ji s sociálními výmluvami, chápu.
23:40:19
10.03.2016
MVM
-> vhml 10.03.16 09:09:53: ALE je tady v týhle rovnici veličina které se říká hnací síla vozidla.A jako každá správná síla je v jednotkách (KiloNewton)a vypočítá se z Mt motoru. A právě tahle síla musí být vždycky větší než součet všech dynamických jízdních odporů (odp.zrychlení,stoupání,v alivý,čelní odpor vzduchu,protivítr,atd.. opět v KN) Na překonání tohoto slouží točivý moment motoru. A jestli auto má zrychlovat pod zátěží - potřebuje co nejvíce výkonu při dostatečné hnací síle. Čím je auto těžšší,a má nahouby převodovku - tím větší potřebuje "krouťák" aby to jelo,resp aby to překonalo odpory. Pokud se vyrovná odpor a hnací síla - může být výkonu kolik chce ale auto zkrátka nezrychlí a setrvá na té určité rychlosti. Proto i motorkový litrový motor Yamaha R1 s malým kroutákem ale se 180PS a miliardou otáček a krátkým progresivním odstupňováním kvaltů dokáže zametat s kdejakou formulí. Nebo tady mám Radical SR se Suzuki Hayabusa 1500ccm a 260PS,krouťák zádná sláva - ale třeba Brno ve dvou lidech kde už jsem se i bál jako spolujezdec 1:57min 5 Proto se říká že motor dává k dispozici výkon ale převodovka ho díky momentu prodává 4
Extreme Tyres