Grafy motorů

prohledat
2256 příspěvků (zobrazeno 1001 až 1050) od 28.10.2011 do 12.11.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
09:50:16
01.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 30.04.16 22:54:31: Treba na to Krejbychovi jinak upadla flexa 40 a nebo treba valcova brzda jednou nameri 141, podruhy 138 ale Vam z toho tady rupe cevka 5 Myslim, ze kdyz jsme na ni byli ostatni, tak urcite porovnani tady je, ale holt je lepsi donekonecna pliva na Venu... 81
09:42:13
01.05.2016
Petr Urban
-> Bery: 3 není to tak jednoduché jak by jste to všichni chtěli mít
upraveno 1x, naposled 01.05.2016 09:52:14
22:54:31
30.04.2016
Bery
-> Urbi: na ten krut ti stačí mít ne 6,6 ale třeba jen 7,1...jinak to může být 280ka. Tak to nehrot a nevysiluj se tu.
22:43:09
30.04.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: Je to také jen o lidech kolem techniky a měřící technika je hodně ovlivnitelná lidskou chybou, stejně tak informace podané svému okolí mohou být podané "nějak" a skutečná fakta mohou být jinde. A ty trapné řeči o sériové feldě... máš to zapotřebí...

Já těm hodnotám vs. popis prostě nevěřím, tečka. Ale také neříkám že jsou diametrálně jiné ve skutečnosti jak trapně ty podáváš za mě !
20:42:29
30.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 30.04.16 12:29:05: Hele ty základe, možná by sis měl doplnit základní vzdělání...



Už na začátku éry 130LR c 85tém měla továrna odbržděno 95kW a 137Nm: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../8355_2011-06 -13_19-59-21_71.jpg



Píšou asi a berou průměr dosažených hodnot u prvních motorů a takový Sedlář když mu půjčili tovární auta, tak se divil jak to nejede proti tomu jeho. Takže on a později i továrna na koncé éry měli ještě více než v tomhle první seznamovacím článku.



A co se týče rOMANa, tak naměřil to na stejné nové brzdě, kde jsme už brzdili řadu aut, ale zřejmě teda se musím spokojit s výkonem sériové Feldy 3 3 3 jasně válcovka je +/- nějaký ten poník, ale jak už jsem tady dokázal, to samé platí pro motorovou brzdu viz. pomalu 160koní ve Wénovo 120S že.
upraveno 1x, naposled 30.04.2016 20:44:41
20:38:08
30.04.2016
Petr Urban
-> Motomaniak: Tak pěkný motor to je určitě a máš pravdu že s těmito komponenty takový motor udělat neumím. Nabrzdit na válcích možná ano, ale postavit s daným popisem ne.
20:00:35
30.04.2016
Šediváček
Nevim co tady pořád řešíte. Motor se poved tak co dodat, jede jak z praku, podle videa. U motoru jsem párkrát byl když se stavěl a není na něm nic zvláštního. Neni tam žádný racingový udělátko ale poctivá práce. Jinak souhlasím s -> Motomaniak: co psal.
12:41:34
30.04.2016
Motomaniak
-> Urbi: Je vtipné to tu sledovat. Dlouhou dobu tu má spousta z vás připomínky, že Vena neumí udělat pořádný motor, že se stále jen na něco vymlouvá, ale když nějaký udělá a odbrzdí, tak hned řeči, že to neni možný na tyhle hodnoty upravit, protože tobě se to taky nepovedlo 3
12:29:05
30.04.2016
Petr Urban
-> Bery: asi jo ... Tady s tou starou vačkou to neumím, budeš muset třeba za lepšíma a na jinou brzdu, takové hodnoty krutu s daným popisem motoru udělat já neumím :)

-> Tuner#2: Já neříkám co tam má nebo nemá pane překroutitel, jen podotýkám, že nejen pro mě z daného popisu mi to nesedí už jen ze základů fungování motoru... tzn. také že spousta renomovaných motorářů česka z dob mnulých i současných není natolik dobrá, aby na 1.3 s 280-kou zdvih 6,6 měli 141Nm... Tak se buď něco moc povedlo a sedli si věci, něco dobře nenaměřilo nebo se něco tají o motoru ... to je můj názor. Pak to ale také může mistifikovat ostatní, kteří by si snad mysleli že je to docela normálním standartem, dát si 280ku, pošlechtit hlavu a mít 140 Nm na 1.3 a to určitě standartem není. Takové hodnoty neměla žádná dobová 130RS ani posléze dobová stará 130LR z fabriky, nedosahovala takových kroutících momentů, proto se nad tímto maličko pozastavuji a ty máš zase překroucené výsměvačné řeči... co jiného čekat.
22:46:21
29.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 29.04.16 00:33:52: Nevím kde chodíš na to, že nám to brzdí pokaždé jinak? Já před xy lety nabrzdil se svodama od Hriciny s malým průměrem trubek nějakých 89HP/129Nm, teď po letech kdy ten motor už má něco za sebou s jinýma svodama s větším průměrem jsem nabrzdil 92HP/122Nm a tak nějak to odpovídá tomu, že po změně svodů byl motor pocitově točivější a rozdíl pár Nm dole vykompenzuje větší výkon a točivost nahoře. Takže myslím, že obě brzdy mělřili s dostatečnou přesností na válcovku.



Ale chápu, rOMAN kecá, má tam s bídou 100koní, Motomaniak tím pádem nemá 100 ale 80HP a já nemám 90, ale 70 protože jsme všichni brzdili na stejné brzdě... Zajímavé je, že 70 (respektive 68) má sériová Felda a ani jedna v rodině nejede tak jako Žlutka 3 3 3
upraveno 1x, naposled 29.04.2016 22:47:01
19:51:15
29.04.2016
Bery
-> Urbi: no,máš se ještě co učit, greenhorne5
08:30:31
29.04.2016
Motomaniak
-> Urbi: Vzhledem k tomu, že já jsem měl s tou vačkou 130Nm a 101koní a hlavu jsem si dělal sám, bez jakýchkoliv předchozích zkušeností, nechal jsem tam nálitky a původní vodítka (teď už by jsem ji dělal trochu jinak), tak nevím, proč by hodnoty co naměřil Roman neměli být reálný, když má hlavu udělanou tak, jak má být.
00:33:52
29.04.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: Nic takového o sobě netvrdím... tak zase neser...

Máte ty hřebečky v PLzni asi někdy větší, někdy zase menší, že se jim tam vleze tolik :D

Neříkám že brzda ... ptám se na okolnosti brždění, takových popisů ti vyseru celý kýbl. Ale zkus až se budeš bavit s tvojí modlou Čepkem, náhlásit mu popis a ukázat graf... Co na to řekne. Něco mi neštimuje. Všechny ostatní grafy co jste dávali se všemi co píšeš nyní a jsou jiné než ty dřívější ... jak bylo že najednou motory nemají tlaky jak jste na brzdě konečně s reálnějšími hodnotami než z dřívějška, jsou uvěřitelné. Ale tady je něco co mě opravdu moc nehraje, třeba se mýlím a křivdil bych někomu, to bych nerad. Protože tu vačku dobře znám, jak jede a mám ji změřenou, nepřijde mi reál aby na objemu 1289ccm s pošlechtěnou hlavou jak bylo řečeno měla 141 Nm a ještě takový průběh... věřím že tam ta vačka je, ale něco není ok. Reálu přednesených hodnot bych uvěřil, až bych znal celé okolnosti... ale jinak je mi to fuk.
18:16:36
28.04.2016
Motomaniak
17:56:37
28.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 28.04.16 17:52:18: Píše, že těm hodnotám na 1289 a 280tku od Krejbicha nevěří - to je něco jiného než jsem psal? 4
17:52:18
28.04.2016
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.04.16 17:01:48: nechci se nějak míchat do vaší populární soutěže o největšího pindíka, ale kde vidíš zpochybnění brzdy? Já vidím jen dotaz na normu, na který i celkem záleží...
upraveno 1x, naposled 28.04.2016 17:53:23
17:46:26
28.04.2016
rOMAN
-> TTomas 28.04.16 14:25:01: To musis na Venu ja dal pozadavky 100 - 105 koni a udelej si to jak chces . Dodal jsem vyfuk, vacku a sani s karburatorama kde mimochodem je jeste velka rezerva pac je delany na starou hlavu kde byl kanal 26,5 a jeste neni uplne sparovana ted .



-> Petr Urban 28.04.16 15:14:20: Hele vacku jsem mu daval ja a posilal me ji p. Krejbich nevim pred 2 rokama tak pocitam ze neposilal od nekoho jineho :D

Tady je jeste video:

www.facebook.com/roman.ko var/.../10154553245010839? notif_t=li...

A jeste poznamenam ze otacky byli brany podle shiftlihtu pri tech 7t otackomer pomalu ukazoval 8 :D

Muzes zavolat do M+H ze maji brzdu na picu vic neporadim.
17:01:48
28.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 28.04.16 15:14:20: LOL už nevěříš ani této brzdě?



To už je druhá brzda v Plzni, které nejlepší motorář moravy nevěří ač na ní byl Véna, já, Šediváček, Mates, Motomaniak a řada dalších lidí v mém okolí. 1
upraveno 1x, naposled 28.04.2016 17:02:03
15:14:20
28.04.2016
Petr Urban
-> Jirik_Tuňák1983: Je nízký a neměl být, lepší nastavení už nešlo udělat, takže něco v motoru, nedělal jsem ho, nevím co je vevnitř.



-> Šediváček: Popis 1.3 + 280st. s zdvihem pouze 6,6 od Krejbicha (klasická česanovská vačka - měřil jsem je, má ji stejnou jako původní škodovácká) a "pošlechtěná hlava" Tento popis mi nesedí k naměřeným hodnotám. Nikde jsem tuto vačku neviděl takto jet a to jsem těch motorů s ní viděl hodně.... leda by měl něco jiného už, protože je i jiná s velkým zdvihem. Ta vačka bez zdvihu negeneruje takový krut ani koně, celkem logicky zavřená vačka na 280st. a zdvih 6,6 má malou plochu zdvihové charateristiky = motor prostě nenaplní. Já těm hodnotám s 1289ccm vs. tato vačka nevěřím, už jen vůči tomu co jsi s ní naměřil v vlastním motoru. V jaké normě vidíme graf a jaké byly aktuální hodnoty vůči kterým se dělali korekce do dané normy ?
14:25:01
28.04.2016
TTomas
-> rOMAN: Maš moc pěkný motor4 Jaky mas KP?
13:58:07
28.04.2016
Vrba
-> Šediváček: a kolik jsi mel s tim klasickym karbecem?
13:13:38
28.04.2016
Šediváček
Jsem zapomněl dodat že to je od Vény: -> rOMAN 28.04.16 10:14:08: Jinak bych chtěl tady Romanovi poděkovat, že ve mě vložil svojí důvěru a trochu peněz, ...hlavně ta důvěra :-) A i když to bylo někdy opravdu přesvědčování, tak si myslím, že není nespokojen... požadavek 100hp motor.



Co jinak k tomu říct, at si řekne co chce on, já jenom, že to běhá na sériovým jetým spodku, obyč kontakt rozdělovač, trochu hlava pošlechtěná, vačka 280. "K"...když jsem se před lety rozhodoval od koho brát vačky, tak si myslím, že jsem chybu neudělal a ten člověk je profík na svém místě.



Motor je defakto kopie mýho původního z "bily1", akorát udělaný trošku líp a ne pomoci šmirgl kotoučků a na zemi v prachu... dost lidem se to tu nelíbilo, když se dal první graf ...tady je vidět, že to jde a motor je akorát líp krmen, než vertikálním dvoukomorákem, co jsem měl já

6
upraveno 1x, naposled 28.04.2016 18:19:25
13:03:56
28.04.2016
Šediváček
-> Urbi: od Vény: Jo máš naprostou pravdu, ..s hromadou šrotu na brzdu. Ale tak nejsem majitel, nemam do toho co kecat. Udělal jsem co jsem měl a šmitec, ...je to složený doma z dílů co si majitel našel a měl a na to si myslím, že to je v celku hezký... jinak asi 137Nm a 117Hp,...
11:34:29
28.04.2016
Motomaniak
-> rOMAN: Parádní výkon, i ten krouťák je velice slušný na 1.3. Že by jsem přes zimu sundal hlavu a zkusil jí ještě doupravit, tam budu mít asi ještě rezervy :-D
11:22:19
28.04.2016
rOMAN
10:26:37
28.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> rOMAN 27.04.16 19:05:33: Ta ručička rychloměru je nějaká rozdováděná. 1
10:21:22
28.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Petr Urban 20.04.16 16:19:59: Krouťák je ale celkem nízký.
10:18:02
28.04.2016
rOMAN
I 7000 ot. si nechal libit a vykon neklesal na 280 krejbicha myslim pekny
zvětšit Grafy motorů - obrázek od rOMAN vložen 28.04.2016 10:18:02
10:14:08
28.04.2016
rOMAN
Tak koukam ze Dusan brzdu nepotrebuje ..pekny odhad



A ted:

1.3ka powered by Vena136



88.8kW @ 6500rpm

141,7Nm @ 5000rpm

www.imgup.cz/image/2WG
zvětšit Grafy motorů - obrázek od rOMAN vložen 28.04.2016 10:14:08
upraveno 3x, naposled 28.04.2016 11:21:31
21:11:13
27.04.2016
Dušan
-> Motomaniak: pres 100 urcite. To uz vypada na 120k, ale jen dle tacho a otacek coz muze zkreslovat.
19:38:19
27.04.2016
Motomaniak
-> rOMAN: no myslím, že přes 100 koní tam rozhodně bude :-)
19:15:47
27.04.2016
MVM
Dneska jak psal tady Urbi se to dělá právě nejvíc na tom pětiosým CNC..
zvětšit Grafy motorů - obrázek od MVM vložen 27.04.2016 19:15:47
19:11:25
27.04.2016
doking
-> Urbi: Tak já to netvrdím,ale když jsem se k tomu náhodou nachomejtnul,tak ty formy,mají kolikrát takové zákruty a zákoutí,že bych se tomu nedivil.
19:05:33
27.04.2016
rOMAN
Kolik bude cca vykon? :)

https://www.youtube.com/w atch?v=BeV1oZ6-ttc



Kola 14, prevodovka 4.44

Motor delal Vena.
upraveno 1x, naposled 27.04.2016 19:48:10
08:15:31
27.04.2016
Petr Urban
-> doking: Tak to na 99% nebude, dělal jsem technologa pro vstřikolisové formy :) Dle toho že je to dutina a co je v ní za povrch a strukturu povrchu není možné to udělat formou. Dle mě z 5-ti osého CNC a program musí jet pěkně dlouho.



A je to dle mě zbytečné ... jsou jiné efektivnější věci pro naplnění válce a promísení směsi než se dělat s tímto.

V německu Vám vyhrábnou jakoukoli hlavu i spalováky na 5ti osce, cena pokud si budou dělat program na Vaši hlavu kolem 2500 E. Na hlavu co už mají programy cca polovina, cena závisí od složitosti a počtu kanálů a může být i hodně jiná.
upraveno 2x, naposled 27.04.2016 08:17:14
02:00:07
27.04.2016
doking
-> vhml: www.modelarna-liaz.cz/vyr obky/29-formy-spray-a-mask y to bude vyrábění asi podobně,jako ty formy na ty interiérový plasty a pod,už si to nepamatuji přesně,ale ten vzor se do té formy leptá nějak chemicky, rok jsem v té firmě dělal,ale s tímhle jsem do styku bohužel nepřišel.
21:19:24
26.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 26.04.16 21:13:23: Ne, ne je to úprava.
21:13:23
26.04.2016
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.04.16 21:06:06: a to je v originále takhle? Nějak si nedokážu představit jakou technologií to vyrobit.
21:06:06
26.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
21:02:17
26.04.2016
vhml
20:54:05
26.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
20:52:21
26.04.2016
Tomaso435
-> Tuner#2: já to měl rozepsaný hned po první force, ale než sem sežral milenu, tak sem to odklik až po tobě.
20:49:08
26.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomaso435 26.04.16 20:46:45: No však ano, proto píšu, že to chápu u bassreflexu, ale u sání, kde je spíš vhodnější drsný povrch, který vzduch a směs naopak rozvíří - nevím, nevím.
20:46:45
26.04.2016
Tomaso435
-> Tuner#2: v bořičích mýtů bylo, že tvarování golfového míčku je pro prunik vzduchem přínosem.... Dragon_CB ví jak vypadá karoserie mojí fábie.. je to velký přínos pro aerodynamiku a tim pádem i spotřebu 3 40
20:45:10
26.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Nicméně povrch jako golfový míček používá B&W už leta u bassreflexu a je to spíš na zlepšení proudění a zmírnění turbulencí, což u sání, nevím, nevím.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 26.04.2016 20:45:10
upraveno 1x, naposled 26.04.2016 20:46:10
20:43:53
26.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak kdo to jako první bude mít ve škodovce?
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 26.04.2016 20:43:53
08:23:31
25.04.2016
Petr Urban
-> Šediváček: Nečitelný graf absolutně. A co to jsou zase za řeči jako popis ?

Jedu s hromadou šrotu o kterém nic nevím brzdit motor....? Tak to totiž vypadá napsané. A za druhé, když už vím že je tam velké KP, co tam dělá N95 ? 3
19:39:59
24.04.2016
Mates
-> Tuner#2: Vidím 86,3 kW při 6600 ot, pěkný výkon
18:54:46
24.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 24.04.16 18:50:35: Absolutně nečitelné, vytušil jsem jen kolem 136Nm, ale výkon?
18:52:25
24.04.2016
Šediváček
Původní podložky pružin (celkem 28ks), ...nahrazeno na míru vyrobenými 8ks ...podobně vypada/l i zbytek motoru, to je něco pro odlehčení

od Vény136.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 24.04.2016 18:52:25
upraveno 1x, naposled 24.04.2016 18:52:53
Extreme Tyres