Grafy motorů

prohledat
2256 příspěvků (zobrazeno 951 až 1000) od 28.10.2011 do 12.11.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
08:06:27
31.10.2017
Petr Urban
-> AZmotor: A to má částečně pravdu. Jsou to zrovna otáčky, kde jsou vlny s takto ostrými vačkami docela běžné. V kontextu to znamená, že plnící účinnost v těchto otáčkách s danou délkou sání a výfuků je špatná, nestřetly se tyto délky s vačkou a proto propad je, navíc určitě v tomto bodě bude špatná bohatost, ta vše ještě prohloubí. Každopádně to není v pracovním režimu otáček motoru a nevadí to tolik, horší je to jen pro prudké akcelerace někde z vracáku když se neudrží ot. tam kde by vždy měli být, což správný řidič by neměl ideálně dopustit.
00:03:45
31.10.2017
AZmotor
-> Urbi: no ten graf je celý divný, o tom žádná, a pokud je dobře změřený tak to 1300ccm opravdu nebude.... me zaujal ten propad vseho kolem 4 tisíc, a ještě vic ten komentář od firmy co to brzdila že prý to asi bude ostrou vačkou...130
22:53:36
30.10.2017
jate-line
-> AZmotor: Asi ani není o čem dohadovat,nikdo nevime jaký motor ma obsah(nikde není uvedeno),co vse je dle HL a asi se to nikdy nedozvíme 1
22:26:34
30.10.2017
Petr Urban
-> AZmotor: Zato tvůj příspěvek má opravdu hodnotu... Nikdo nic takového netvrdí, avšak popis LR motor vs. hodnoty-grag jsou pouze úsměvné.
22:09:00
30.10.2017
AZmotor
-> jate-line 30.10.17 21:00:44: to je na to aby se tu měli o čem dohadovat... 1



chtěl bych mít ty schopnosti jako zdejší motoráři kteří z malinké fotky jasně definují typ komponentů viditelných, výkon a kroutící moment určují od oka dle dílenské praxe... ba dokonce vidí i dovnitř motoru9
21:00:44
30.10.2017
jate-line
Nevím jak to jede po odladění, ale loni to jelo takto (viz odkaz dole) a zdali je to pořád ten stejný motor můžeme jenom polemizovat. Na co takové koně a krut, když to půlku rovinky prochrchlá jako v čase 9:05....však posuďte 1

Rallye Tatry 2016 DUDŽÁK Martin-DUDŽÁK Ján
20:38:01
30.10.2017
Petr Urban
-> Tom Troll: Ano měli, kdoví co je vše uvnitř v motoru.
19:12:27
30.10.2017
MVM
-> Tom Troll 30.10.17 18:53:51: Ale ten motor z odkaz není LR. Je pouze postavený (možná) podle homologace. Nemá ani LR hlavu - ale upravenou seriovou 6 Víko ventilů je prakticko - kosmetický detail umožňující pohodlnější "dolívání oleje" - ale protože motor má suchý kárter, dolívají stejně olej do nádrže a víčko je jim k ničemu.. 4
18:53:51
30.10.2017
Tom Troll
-> Urbi: možná se pletu, ale neměli všechny 130LR elektronová víka ventilů s víčkem pro olej pod úhlem, a ne s adhézním pod weberama jako sériový 136?
18:34:47
30.10.2017
MVM
-> Petr Urban 30.10.17 16:30:24: To mi bylo okamžitě dosti nápadné, že že by "čistá" třináctka měla Webrech a rozdělovači oněch 150Nm.. (Hodnota úžasná,ale podle mě ne z objemu 1298.) 6
16:30:24
30.10.2017
Petr Urban
-> zabiakPUK: Za dob kdy se tovární LR jezdili mívali kolem 125 - 130 Nm. Dnešní "lepší technologie" (vačky, pružiny, lepší úpravy aerodynamiky v celém sacím traktu,výfuku atd.) dovolují kolem 140 Nm, max. 145Nm a když má motor takto velký krouťák v určité oblasti, už nedosahuje většinou takových maximálních hodnot výkonu a tady je oboje zároveň a ještě tak velké.... Trochu divné v dané homologaci LR. A pokud to není LR motor, mělo se to napsat, protože nadpis a popis tomu odpovídají.
16:15:04
30.10.2017
zabiakPUK
A prezradíš, koľlko tak max. dosahujú špičkoví motorári priemerne, nech

sme zbytok menej informovaných v obraze?
16:11:26
30.10.2017
Petr Urban
-> zabiakPUK: Opravdu se mi to nezdá jako objektivní sdělení. Pokud je to 1.3 dle homologace, není možné nejen dle mého názoru takovýchto hodnot... Nikdo nikdy takový krut na 1.3 dle homologace LR neměl a to jsou v ČR staří matadoři co zažili s OHV snad všechno a neznám podobnou hodnotu u kohokoliv.
15:35:02
30.10.2017
zabiakPUK
Ľudia za to nemôžu, že všetci merajú blbosti, (a ničia trh) len všetky tvoje merania -sú správne, presné, a top.
11:01:27
30.10.2017
Petr Urban
-> Tuner#2: Takovýmahla blbostma se přesně níčí trh. 152Nm na 1300 na webry ... Pak jsou lidi co takový motory chtějí a nerozumí tomu že je to hloupost a jdou za motorářema co jim prostě takovou hloupost vytisknou nebo to není 1.3 a zase se okolí uvádí zbytečně v omyl.
23:25:52
29.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
20:33:51
22.10.2017
Tomaso435
-> AZmotor: a co sem slyšel hodnocení firmy co se týký karburátoru, tak to je prej ještě lepší než tvrzení že je to slabší ale jede to lip 3
20:18:03
22.10.2017
AZmotor
a kdo je to jako ten OHV racing? to je někdo zdejší? motory sem dělal někdy před 8 lety a nic takového neexistovalo.. možná bohudík, teď už jsem podruhé narazil na tuto "firmu" a výsledky teda dost bída
upraveno 1x, naposled 22.10.2017 22:40:08
18:28:20
06.10.2017
Šediváček
Tak dostat se to z toho dá ale taky záleží jak se motor povede. Protože co kus to originál. Jak každý jistě ví. O ceně se nemá cenu zmiňovat protože motor se komplet generálkoval. A cenu generálky radši ani vědět nechci. Taky původně měl být sériový a nějak se to zvrtlo.
09:38:39
06.10.2017
Petr Urban
Takové hodnoty jako u posledního grafu jdou dostat jen z čistě 50kw s 7mm ventily s kužel péry, s sníženou hlavou, vačkou 280st. ale 7mm zdvih viz. : skoda-virt.cz/cz/.../1887 15-zavodni-vackovy-hridel spasovaným sáním, upraveným rozdělovačem, velmi mírně upraveným zcela sériovým výfukem, 15 minutová změna filtrboxu a správně nastaveným motorem. Pokud by měl někdo zájem, dodám vačku, úpravu rozdělovače, trysky a kompletní info jak na to. Hádám třetinu ceny celého motoru za takovou úpravu.
21:09:42
05.10.2017
Šediváček
Jo aby tu byli všichni tak tu byl i Roman, T, Mates, ale to bylo na tom jednom válci. Já jsem první se škodovku na 2 válcích. 4
21:03:45
05.10.2017
Šediváček
-> koko: auto je zatím stejně těžké jako bylo
21:02:47
05.10.2017
Šediváček
-> Urbi: tak je to tak, jede to líp ale ukazuje to horší hodnoty. Tady mam naměřeno myslím 89 koní na sníženej hlavě a 280° vačce, ojnice vyvážené neodlehčené -> Tuner#2 - zrušená registrace 24.10.15 20:40:26: a jsou tu i ostatní abych tam nebyl sám. -> vhml: hodnoty jsou takovy jaky naměřili, jak tam jde nebo nejde udělat výkon nevim ale zajímá mě reálná hodnota.
09:01:46
05.10.2017
koko
-> Šediváček: nějaké změny ve váze auta?
07:02:53
05.10.2017
vhml
Asi špatně zadanej Koeficient očekávaných výsledků 3
00:13:15
05.10.2017
Petr Urban
Má to horší hodnoty, ale jede to líp. Dobrá antireklama a objektivnost...
upraveno 1x, naposled 05.10.2017 00:13:55
20:39:41
04.10.2017
Šediváček
-> Čokin: taky mi to napadlo ale jak zjistit kde je chyba, když je jiný set-up věci na motoru, jako svody a karbec. Na brzdě maj 2 válce na 4x4 místo jednoho předtím.
20:19:44
04.10.2017
Čokin
-> Šediváček: Pak asi byla chyba v předchozím měření ?!
20:12:28
04.10.2017
Šediváček
-> havlik: ano dá se to tak říct ale motor se snaž roztáčí a řek bych ze jede o dost líp 6
19:55:46
04.10.2017
havlik
-> Šediváček: Takže jsi to vyladil o -20Nm a -4kW?
upraveno 1x, naposled 04.10.2017 19:56:05
19:52:38
04.10.2017
Šediváček
Tak jsem tu znova, doufám že to bude více viditelné 4

Takže motor je origo 742.136, obsah 1289ccm, vačka 280°/280° Kreibich, upravená hlava od OHV Racing, upravený rozdělovač taky od OHV Racing, ojnice origo odlehčené, vyvážené, karburátor weber 32/36 DGEV. Taky upraven a dolaďen od OHV Racing. to je asi všechno o motoru. předešlé brždění zde: -> Šediváček 05.04.16 19:53:19:



Měření s komorovým výfukem: 63,2kW při 6500ot.

Maximální moment: 109,8 při 4935ot.



Tak a teď do mě 1
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 04.10.2017 19:52:38
upraveno 1x, naposled 04.10.2017 20:42:00
19:50:21
04.10.2017
Šediváček
Měření s trubkou výfukem: 65,1kW při 6614ot.

maximální moment: 112,2 při 4590ot.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 04.10.2017 19:50:21
19:48:07
04.10.2017
Šediváček
Měření s průchozím výfukem: 64,7kW při 6721ot.

Maximální moment: 109,9nM při 4920ot.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 04.10.2017 19:48:07
21:52:53
03.10.2017
MVM
-> Šediváček: Proč tam nejsou aspoň základní údaje,popis,třeba objem,a vůbec něco co dá těm hodnotám smysl?
21:39:18
03.10.2017
Šediváček
Protože jsem nemoh naskenovat obrázek. Tak jsem ho tam rovnou hodil. To možná vyfotim a dam znova. Ale až zítra. Křivky jakž takž vidět jsou.
21:26:53
03.10.2017
Nwkt
-> Šediváček: Z toho obrázku je vidět úplný prd 1
21:16:10
03.10.2017
Petr Abrahámek
-> Šediváček: Proč je ten obrázek tak dobře čitelný? :D
20:58:52
03.10.2017
Šediváček
tak už se tu dlouho nic nedílo, tak zase obnovíme nějakým grafem 4

jinak 65,1kW při 6614ot.

maximální krouták 112,2nM při 4590ot.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 03.10.2017 20:58:52
10:20:43
12.04.2017
Petr Urban
-> Gemini: Trošku mě mrzí, že vůbec nezmiňuješ okolnosti - vačka, péra a čí know-how o motorových věcech... Kdybys nešel vyrobit ty trumpety a měřil si motor zcela bez nich jak si chtěl, teď by tu byl graf s -10 HP nebo možná by tu ani nebyl. O tom horším výf. systému si mi řekl až po brzdě a ihned jsem se k tomu vyjádřil.



Důvody proč možná ta výkonnost padá nahoře sem řešil včera v telefonu a dnes jsou tady doslovně napsané všechny od tebe.

Nechci dělat uraženecký postoj, ale takle napsané jakou čistou sólovku jsem to nečekal. To vypadá jak prezentace pouze tvých závěrů. Tohle mě na tebe trochu mrzí Gemini...
upraveno 1x, naposled 13.04.2017 09:19:03
23:54:09
11.04.2017
Gemini
tak po dlhej dobe konecne nieco z garaze GR..... 1396ccm motor ( kluka fabia ) na 4klapke a programovatelnej jednotke, primarne urcenie - vrchy a kopce :)



Vcera sme prvy krat poriadne jazdili a ladili a dnes brzda ( a buduci tyzden Rechberg AT ), vysledok pre zaciatok 140 PS a 155Nm.......malo, budeme ladit dalej...potencial motora je trosku vyssie. Kratsie sanie a uuuuplne iny a lepsi vyfuk, zabehnuty motor a potom snad dostaneme ine cisla...tak drzte palce



zaroven velka vdaka patri Urbimu za poskytnute know-how, cenne rady a dodanie spickovych komponentov.



Gemini 1
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Gemini vložen 11.04.2017 23:54:09
upraveno 2x, naposled 12.04.2017 23:07:53
10:06:43
28.01.2017
Petr Urban
Svítil v 7 tis.ot.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Petr Urban vložen 28.01.2017 10:06:43
10:03:38
28.01.2017
Petr Urban
-> vhml: Ano pro Petra Frei, dočkal se.

-> Tomaso435: Jo to byl, musel jsem to dostkrát trápit než jsem to z toho karb. vydoloval. Zažínal jsem první graf s 90kw.

-> Eidy: -> TTomas: Díky. Taky mi to tak přišlo, jsem dost nad své očekávání, ale co mi to dalo zabrat by těžko to martirium někdo absolvoval.
20:05:02
26.01.2017
Tomaso435
-> Urbi: hukot 9
19:48:21
26.01.2017
vhml
-> Bery 26.01.17 19:40:12: a dostal ji naprosto poprávu 4 6
19:42:02
26.01.2017
TTomas
-> Urbi: Krásný hodnoty i průběh4 Na Ačko skoro až neuvěřitelný.
19:40:12
26.01.2017
Bery
-> vhml: I když to tam u vás dělají borci v garáži ze sériových dilu,na soustruhu a smirglem omotanym kolem prstu, dostal Urbi důvěru 4
12:15:45
26.01.2017
Eidy
-> Petr Urban 26.01.17 11:40:24: pěkný, moc pěkný.
11:46:32
26.01.2017
vhml
-> Petr Urban 26.01.17 11:40:24: zásilka na západ čech? :-)
upraveno 1x, naposled 26.01.2017 11:46:47
11:40:24
26.01.2017
Petr Urban
"Áčko" 1.4, T-pisty, vačka 300/300 zdvih 8, KP 13, tvrdé lehké ojnice, LEKR karb. v max.úpravě, zapalování individuální, na brzdě přes jednotku.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Petr Urban vložen 26.01.2017 11:40:24
upraveno 1x, naposled 26.01.2017 11:44:57
09:56:12
01.05.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: ty blbe nikdo nepilve... i když chování Veny je na pováženou...

to děláš ty : ve stylu podle sede soudím tebe :D Já jsem řekl svůj názor, který se samozřejmě nemusí líbit. A ty si furt cosi vymýšlíš a vnášíš do toho jenom sračkoidní laciné řečičky. Seru na to tady, ztrácím hlavně s tebou čas a ty máš nejen zde nulový přínos k věci.
upraveno 1x, naposled 01.05.2016 09:57:56
Extreme Tyres