Grafy motorů

prohledat
2177 příspěvků (zobrazeno 1101 až 1150) od 28.10.2011 do 31.05.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
07:27:32
06.11.2015
Petr Urban
-> Šediváček: A proč je to jako v grafech ? To je do inzerce, nabídky od členů nebo pro machrování na jiný portály, zde už se to přece v všech tématech zkoušelo, nebo obnovení trapného psaní jedné osoby za dvě, protože samotný způsob vyjadřování Veny je přinejmenším pokaždé vychloubačný a urážející ostatní, tak budeš dělat zase filtr a přidávat nesouvisející příspěvky a "chytré připomínky" ?
07:15:27
06.11.2015
Petr Urban
-> Alenka: Já tam před tím ladil 4hodiny áčko favorit, takže nulový čas, najel se graf a šup z brzdy dom, chlap už toho měl taky dost jako já po týdenním nevyspaní. Určitě bude něco navíc u Molsa, snad na jaře jak udělám nový karb. budeme moci sjet zase a testovat jak jednotku, tak ladění karb. a určitě bychom se někam pohli. Stávající karb. není co by mohl být, difuzory nemohou vypadat jako rovná trubka. I tak jsme s tímto spokojení - 110HP na docela "špatným" SEDRU 6 do normálního provozu a na slalomy, tuším stačí.

-> Čokin: Děkuji.
upraveno 1x, naposled 06.11.2015 07:17:14
22:03:58
05.11.2015
Alenka
To by šlo :)

Aji jste ladili, nebo se jen měřilo?
21:53:31
05.11.2015
elbacil
-> MOLSO 05.11.15 20:20:53: Pekné.Konfiguracia?
20:38:40
05.11.2015
Čokin
-> MOLSO: Gratulace....i p. Urbanovi pěkný výsledek!
20:20:53
05.11.2015
MOLSO
1396ccm, powered by Urbi 1



80.5kW @ 6460rpm

133Nm @ 4980rpm
zvětšit Grafy motorů - obrázek od MOLSO vložen 05.11.2015 20:20:53
19:07:21
05.11.2015
Šediváček
Protože se tady u "nás v ráji šmirgl-kotoučků" neumí dělat žádný úpravy co se aut týká, tak tady je namátkou jedna sériová hlava co se dokončila...dá se myslím předpokládat,že se slušným zbytkem motoru by mohla dát litrový výkon min. 30 koní. A jsou tam nové a podložené kuželové pružiny...takže bacha na to 5



Za nějaký čas by měla být hotová jedna skladovka z fábie v ještě sériovějším podobným provedení,...kdyby někdo chtěl na svůj sériový motor, bude v regálu 1



Véna136
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 05.11.2015 19:07:21
19:32:36
04.11.2015
Čokin
-> Tuner#2: Tak to já myslel hrušky a ty jabka.
18:41:10
04.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rOMAN 04.11.15 18:32:20: Já neříkám, že to jede špatně. Kolem 140HP tam určitě bude dle možnosti srovnání s ostatnína v Kramolíně jak to odjíždělo z kosy apod. 4
upraveno 1x, naposled 04.11.2015 22:07:26
18:32:20
04.11.2015
rOMAN
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.11.15 18:20:28: Ale jede mu to pekne :)jeste ted me boli krk jak to taha, kdyz me o vikendu povozil
18:20:28
04.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 04.11.15 18:16:42: Já jsem ale psal Wéna, ne Véna to je rozdíl...



Wéna naměřil toto: www.facebook.com/19944139 6750018/.../11172600016348 15?type=3 nicméně ta brzda byť motorová vyplivává nesmyslné data - ověřeno z jiného zdroje. 4
18:16:42
04.11.2015
Čokin
-> Tuner#2: No myslel jsem ze Alenka ma vice nez Vena...
17:45:09
04.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
17:25:42
04.11.2015
czechino
-> Tuner#2: Můžu poprosit karty aut, docela hezke parametry. Dik.
16:25:12
04.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
11:02:42
04.11.2015
Čokin
-> Alenka: Presne tak na 95 uz jsem nekolikrat nouzove dojizdel ale uz se nesvezu naplno....... kupodivu v Rakousku nebo Chorvatsku je 98 nebo 100 dostupnejsi vic jak u nas.



Ecko by melo smysl na zavody tam stejne furt dolevas, ale asi to pro zavodniky neni povolene palivo ....
10:36:35
04.11.2015
Alenka
-> Čokin: vidíš, na to jsem úplně zapomněl.

U nás je to k sehnání všude kam obvykle jezdím a kanystr si vezmu jen pro jistotu, když jedu někam daleko, kde to neznám, ale ještě jsem ho nikdy nepoužil.

Na benzín máš dobrý, že kdybys nesehnal 100 oktan, můžeš nouzově použít N95, ale pokud neseženu Éčko, tak jsem dojezdil.

Dobře, no, už jsem si zase uvědomil, proč to nikdo nepoužívá 3
10:30:29
04.11.2015
Petr Urban
-> vhml: Na vstřiky z 1,5 pochopitelné :)
upraveno 1x, naposled 04.11.2015 10:30:47
10:23:45
04.11.2015
vhml
10:19:09
04.11.2015
Čokin
-> Alenka: Ona ta E85 ma sve nevyhody v dostupnosti zalezi co a kam se s autem jezdi. Vidim to u sebe se 100 oktanem taky uz musim vozit kanystr.
10:17:49
04.11.2015
Petr Urban
-> vhml: objem ? na webrech ?
10:15:47
04.11.2015
vhml
Já nedávno viděl jeden parádní graf na 159 koní a 170 Nm ( 100 koní má ve 4500ot. ) . Ale to zveřejnit tady tak z toho zas bude měsíční dohadování 3
upraveno 1x, naposled 04.11.2015 10:17:42
10:14:11
04.11.2015
Alenka
Já mám maximum krouťáku "přiměřené" objemu a za zbytek může E85.

Ostatně, je tady někdo další, kdo úspěšně doladil E85 na atmosféře s karbem, nebo s tím blbnu jenom já a turboladiči?
09:59:07
04.11.2015
Petr Urban
Snažím se o krouťák ... né o maxima nevyužitelných koní nahoře.

1289ccm - 147 Nm na zkalibrované Brzdě SUPER Flow 902

Ale mám novou výzvu v 1.5 na dlouhou zimu - 180 Nm ...

Alenka má nejlepší motor s jedním karb. tady na virtu. Zítra se jede na brzdu s LEKREM co jsem vyhráli republiku, tak uvidíme, ale tolik tam asi mít nebudem.
upraveno 1x, naposled 04.11.2015 10:02:20
09:41:38
04.11.2015
Čokin
-> gabo0000: Jinak pak asi Urbanovi zavodni atmosfery , zalezi jestli Ti jde o maximum jako takove........
09:31:00
04.11.2015
Čokin
-> Tuner#2: Ja myslel ze Alenka ?
23:04:58
03.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo0000 03.11.15 23:02:21: Wena, ale té brzdě se nedá věřit...
23:02:21
03.11.2015
gabo0000
kto tu ma graf najsilnejsieho skodovackeho atmosferickeho motora?
11:56:21
29.10.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 28.10.15 22:42:52: Hlavně černý nepadaj. 3
09:22:36
29.10.2015
Milan 136
-> Urbi: tady toho je mimo tema...
07:19:44
29.10.2015
Petr Urban
-> Milan 136: trochu mimo téma
23:05:39
28.10.2015
Milan 136
-> šrek: ?
23:04:06
28.10.2015
šrek
-> Milan 136 28.10.15 22:42:52: Sis zajel mbčkem do Budějc?
22:42:52
28.10.2015
Milan 136
Všichni honí koně a já si jich tak 5 ubral /nebo kolik vlastně červený brzdy přidávají/ načerněním bubnů 1
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Milan 136 vložen 28.10.2015 22:42:52
19:15:18
28.10.2015
Bery
Vacka 304 zdvih 7,1 podlozku pod pružinou ,odlehceny ventil rozvod,kuželova pera,úprava hlavy- to vše pro někoho více,pro někoho méně populární URBANMOTOR omezovat 7600 a no problem.radim 7200-7400
18:19:22
28.10.2015
Šediváček
-> Urbi: No tak matu, já jenom říkám své zkušenosti. je pravda že ocelové podložky pod pružinama mam. ale je tam fakt málo místa u stlačené pružiny. ale jestli to od tebe někde jezdí bez podložek pod pružinama ale se zdvihem 7.2 tak proč ne.
14:28:44
28.10.2015
Petr Urban
-> Šediváček: Neříkáš to správně a T2 jen mateš. Dal jsem kužel péra k vačce se zdivhy 7,2 ...motor pracuje už chvíli a nevypadá že by se mu něco v 7500ot. nelíbilo, to by dal najevo poklesem výkonnosti, ta se rozhodně nekonná. Z výroby kužel péra leží přímo v hlavě bez podložek. Je možné tam dát např. 0,3mm, ale je lepší si ověřit zápérování hlavy - při maximálním zdvihu určitou bezpečností mezeru. Dá se to určit i přesně výpočtově.
13:03:57
28.10.2015
Šediváček
-> Urbi: taky se zmíním já mam vačku Krejbich 280° a zdvihem 6,6mm a kuželové pružiny (nové) to maj tak akorát aby se motor otočil.

Takže si myslím že vačka s větším zdvihem by mohla dělat problém a motor by se nemusel otočit jak by šli závity pružiny na sebe. To je moje zkušenost. Vyndavat ocelové podložky z pod pružin by se asi Tunerovi#2 nechtělo, a hlavě by se to taky nelíbilo.
upraveno 1x, naposled 28.10.2015 13:05:02
23:20:59
27.10.2015
Petr Urban
-> Tuner#2: péra to dají, dal jsem těch vaček hodně a hromady aut jsem s tím ladil dokonce i na těžké 8mm ventily to fungovalo, se 7mm a kuželkama není problém, dokonce nedávno s 304st. v 7500ot. na nové kuželky a šlapalo. Pokud chceš mít jistotu, dej nové neunavené. Jinak mám tu původní česanovksou "270-ku" jak se jí říkalo také, jen levněji 1

Ale já vím ... to určitě není tam samá co má pan mistr.
18:40:56
27.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 27.10.15 07:25:02: Neříkám o MVM opak, už jsme si i lecos vysvětlil přes SZ a na dost věcech se shodneme. Tím bych to asi uzavřel, není to tu o převodech, ale o motorech. 4 Trochu jsi mě nahlodal s tou vačkou, možná to přece jen zkusím a uvidíme. není to žádná velká investice, jen mám obavy aby to kuželové pružiny ustály. Přece jen Čepek už k téhle vačce doporučuje svoje pružiny a sahat na hlavu se mě nechce. Jinak Véna naměřil myslím 120Nm a nějakých 96HP? I z jízdního projevu je znát, že mu to nejede jako dřív. Dřív mě poodjížděl, teď už mu ujíždím já díky váze, na cílovce v Mostě jsme byli fifty fifty. Takže tam asi opravdu k něčemu došlo...



-> Alenka 26.10.15 23:56:19: Mě teda 130,2Nm co naměřil Motomaniak přijde jako 100Nm z litru, když má 1289ccm...
09:09:20
27.10.2015
Motomaniak
-> Alenka: Zvuk není špatný, to je fakt. Seřízení sice dalo nějakou práci, ale teď si myslým že ten průběh je celkem dobrý, a při lehké noze na plynu díky šoupátkům nebude ani ta spotřeba nějak vysoká. A hlavně jsem je pořizoval kvůli poměru cena/výkon.
upraveno 1x, naposled 27.10.2015 09:10:25
08:09:35
27.10.2015
Alenka
-> Motomaniak: kdybych nebyl línej, pořídil bych si motokarbce už jen kvůli tomu zvuku, který je slyšet i na videu, ale zatím jsem se k tomu nedokázal donutit, když stejné výsledky se dají dosáhnout i s obyč dvojkomorákem, který se mnohem snadněji seřizuje i ladí.



Jinak, parametry motoru jsou naprosto odpovídající provedeným úpravám a možná bych se vykašlal na nějaké "lepší" svody a místo toho pořádně upravil litinu, kterou bych doplnil nějakým slušným příčňákem.

Nebude to sice vypadat tak dobře, ale dle mých zkušeností je správně upravená litina lepší než všechny běžně dostupné 4-1 svody.
07:50:30
27.10.2015
Motomaniak
-> Alenka: Já jsem s výsledkem měření spokojen. Ano, je pravda že ty motokarbce by zvládly nakrmit větší stádo koní, ale na to, že jsem se nikdy v životě úpravou motorů nezabýval a úpravu hlavy, vyvážení ojnic a další úpravy jsem si dělal sám, tak si myslým, že to není tak špatný.
07:25:02
27.10.2015
Petr Urban
-> Tuner#2: MVM je slušný, neurážlivý a nestranný a kolikrát se hanbím že mám špatné domněnky k dané problematice. Ruku na srdce... není "přechytralý" a "urážlivý k ostatním" jako dokážeme být my ostatní a nepíše nám rozhodně z pozice "jenom já jsem ve středu dění" To co je kdo za člověka nám plně neukáže zdejší forum a rychlé zaujaté soudy bez osobní zkušenosti nejsou na místě ... ne pro "normálního neupjatého nezahleděného člověka"



MOTOR : stále si myslím, že dřívější brzda, kde jste jezdili maličko přidávala na krutu, jako rozdíl 138Nm a 116Nm...se neokecá tlakama :D

To že máš nyní větší koně je zásluha snad jak říkáš výfuku a i dalších parametrů vč. ovlivnění stavem a okolím při brždění, při samotném brždění i při najetí podruhé toho samého motoru to hází někdy až +-1-2HP, kdy do toho promlouvá i teplota oleje a nepřesnost měření atd., takže bavení se o několika konících nahoru dolů je bezpředmětné. Nebál bych se vrtat do stávajícího motoru, KP ani zvyšovat nemusíš, vačka 278/265 excel ti tam pojede s velmi malou změnou průběhu úplně vespod, od středních vyšších ot. bude nárůst, nemusíš se absolutně obávat že nebude chtít jet dole. Přeladění karb., snad i maličko zapal.1 určitě neuškodí. S tím plánováním 290+ bych byl možná i střízlivější, už to nebude úplně vůz na výletní jízdu na víkend.



NECHME PŘEVODOVKY do PŘEVODOVEK...
upraveno 2x, naposled 27.10.2015 07:30:29
07:23:10
27.10.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.10.15 22:02:52: právě naopak to synchrony budou stíhat o dost lépe, protože brzdí menší rozdíl otáček.
23:56:19
26.10.2015
Alenka
-> Šediváček: já jen čekal, že uvidím parádně sladěné motory s krouťákem přes 100 Nm na litr, aby se konečně ukázalo, že jsem se mýlil, ale bohužel se nezadařilo ani s motokarby a ty výmluvy na tlaky si o rejpanec přímo říkaly :)
23:35:53
26.10.2015
Šediváček
-> Urbi: a -> Alenka: nevím vám dvěma se člověk asi fakt nezavděčí. To že je -> Alenka: hroznej rejpal vím už dávno, ale takovýdle řeči už jsou fakt moc.

-> Urbi: vypadal že dá i přínos s tou vačkou pro -> Tuner#2: ale pak zase blbý řeči.

Fakt nevím proč si to nenecháte pro sebe. Hodnoty z brzdy jsou věrohodné i na té předchozí byli, ale prostě to neudělal někdo z Prahy nebo z Moravy tak to tak bejt nemuže. tentokrát nejsou takové vysoké hodnoty protože ty motory jsou v podstatě buď lepší série Já a Motomaniak. Tuner#2 má něco naběháno ale výkon srovnatelný, u Vény jsou hodnoty nižší ale zase jsou o 1000ot. víš. i když to vlastně podle vás není krok kupředu.

teď zase do mě vy dva mistři světa. 4
upraveno 2x, naposled 26.10.2015 23:45:48
22:58:14
26.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 26.10.15 22:48:59: Pokud je tohle trefná glosa -> Alenka 26.10.15 10:03:30: tak bych si dal při příštím osobním setkání bacha aby někdo někoho opravdu netrefil... 4 (záměrně nejmenuju ať si tam každý dosadí konkrétní osoby dle libosti).
22:48:59
26.10.2015
Nepér
-> Tuner#2: Píšou to tobě, protože zatímco oni pronesou krátkou trefnou glosu, se kterou buď souhlasíš, nebo ne, ty tady vytvoříš slohový cvičení na téma proč jsou ostatní blbci a proč máš pravdu ty, protože ti to někdo tak řekl a poradil. Ale to je pořád dokolečka, asi standardní stav. Nemáš nic lepšího na práci?
upraveno 2x, naposled 26.10.2015 22:50:28
22:02:52
26.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 26.10.15 21:34:45: Však já to taky nepopírám, zřejmě nečteš co píšu -> Tuner#2 - zrušená registrace 26.10.15 18:40:31: hned v druhé odrážce...



-> T 26.10.15 21:40:19: Proč to Tomáši píšeš mě? Zřejmě jsi se překliknul a měl tam být Alenka, elbacil apod... Nezlob se na mě, ale nenechám na sebe a moje kamarády kydat špínu... V tomhle jinej nebudu.
Extreme Tyres