skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karbec Polmo-Weber
mam doma dve polma jedne dif 24/26 ten ma mnalozeny povodom fiat 1300 ak ostarky povedal :D a druhy 23/25 skopceny z jeho 1500vky predvcerom :D zaujimavostou je ze na jednom je napisane weber a na druhom len polmo :D
-> gabo000000: moj má 23/25 som mal vonku difúzori dajú sa pekne vybrať tak možno boli aj také
poloma mali vsetky 23/25? mam doma jedno a boli v nom dve 25ky
asi tuning ci jak sa tomu povie


ak by ste niekto chcel polmo tak mám jeden na predaj a plne fuknčný ide pekne aj voľnobeh nastaviť dif. 23 a 25 leštené a trochu natryskovaný
mas pravdu nove potrubie to vyreisi
-> steyr: sehnat origo potrubi.. je jich dost...
a este dve hrube podlozky pod karbecom tiez... :( mam pocit ze sa mozem rozlucit s webrikom :(
-> steyr: jo to je ten problem..
sanie je z favorita a nato navarena priruba zo sedr asi tam bude ten problem
-> steyr: nechapu jak je mozne ze to mas tak vysoko... co mas za saní? ja to mam v rapidu kde to je jeste nizsi a mam tam jeste hooodne mista..
-> steyr: neda sa to
mno na otmto som este nejazdil je ot iba nalozene a bolo nastartovane koli predstihu nic viac lebo este nemam doma stabilizator... a vrchne viko ohnute neni ale je iba na 2 sroboch je to vlozene koli prirovnavaniu ako vyreisit filterbox...rozmyslal som uz aj ze nad karbecom vyrezat dieru az kabiny tahat ale to by nebolo najlepsie reisenie tiez
-> steyr: 16.09.09 07:53:27 to vrchne viko nemas nahodou prehnute?
steyr 19.09.09 14:00:19 napsal:
tak tolkoto mam miesta ja… kto poradi ako vyriesit takto bude tahat teply
vzduch :(
hlavne ze nech nesaje teply vzduch co?
chudak skodovacke maotory a pak sa cudujete ze vam dlho nevydrzia...najhorsie co môze clovek spravit je nechat karbec bez filtra alebo na bezne jazdenie tam dat volaku lacnu sisku

steyr 19.09.09 14:00:19 napsal:
tak tolkoto mam miesta ja… kto poradi ako vyriesit takto bude tahat teply
vzduch :(
hlavne ze nech nesaje teply vzduch co?
chudak skodovacke maotory a pak sa cudujete ze vam dlho nevydrzia...najhorsie co môze clovek spravit je nechat karbec bez filtra alebo na bezne jazdenie tam dat volaku lacnu sisku

umyval som to benzinom lepsie to uz dole neslo :D a tiez kyselinou chlorovodikovou :D 32% :D a myslim is ze vzhlad dolezity neni vnutro karburatora je leskle :) ale to sa na fotke nevidi
-> steyr: nechapu jak jsi tohle dokazal...
a proc je ten karburator takovy zasrany a špinavý s rezavýma šroubkama....... to se pak ani nedivim ze vam tam porad neco nefunguje.. karburator je asi nejdulezitejsi soucast motoru a musi byt v perfektním stavu, zvlast na upravenem motoru..

tak tolkoto mam miesta ja... kto poradi ako vyriesit takto bude tahat teply vzduch :(
-> steyr: casem (pres zimu) se snad dostanu s novym motorem k podobnejm parametrum jak ty

ja mam toho viac :D motor 781,136 hlala - 1,2mm .. kp cca 10,8:1. zvetsene kanaly, vylestene kanaly, lestene sanie, polmo, odlahceny zotrvak podla L/A na 5kg a remenica tiez.. planujem vylestit ojnice :D kluku napchat s fabie a 77mm piesty :D ale to je ov hviezdach:D
-> steyr: parametry motoru mam v karte
781.135 hlava -1mm, takze k.p. srovnatelnej se 136 a dal jen ta vacka a polmo.

a kompresny pomer aky?? zotrvacnik seriovy ci odlahceny? :D
-> steyr: to cumim, mame stejny casovani vacky. Ja teda mam prebrousenou a s LEKRem se mi motor celkem schopne prevaloval este na 900ot/min.
mne to robi vačka ta ani na sedr nechela ist menej nez cca 1700 cize nerobim si z toho vedu :D
-> steyr: heh, tak me to drzi i min otacek 

mno asi hej lebo bez otvorenia klapky a nastelovania 1800 ot motor zdochne ihned... zapchal so maj podtlak a stale nic no neva:D
-> steyr: he, tak ze bysme oba meli spatne fungujici volnobezny system? :-D
ho mam uz takmer vysrobovany a volnobeh nic :( musim mat pridane na srobiku vedla ktory otvori klapku
-> steyr: kdyz s timhle sroubem tocim, tak se mi volnobeh meni
-> steyr: ja tam mam seriovej ze sade. Vesel se.
vedel by niekto zaslat fotku ako ma vyrieseny filter ?? dneska som zalozil komplet motor a medzi karbecom a plechom mam cca4 cm rozmyslam uz o sani z kabiny :D
volnobezny system ti nejde....
-> AZmotor: hmm hmm, az bude cas, tak karb este jednou rozeberu a zkusim prostarat. Uz sem to delal nejednou, ale tak muze se stat ze. Preci jen je to karb z vrakaca. Ovsem jak sem psal ohledne tech volnobeznych otacek, tak tech 1500 sem tam konkretne vcera mel jen kdyz nebyl motor jeste zahratej na provozni teplotu. Pak si udrzoval 1000-1100t/min. Ale na vobeh proste ty otacky i kolisaj kolem tech nastavenejch.
-> Klubko_: rekl bych ze ti onem volnobezny system nefunguje.. bo tam nejde benzin... takze volnobezna tryska a vzdusnik.. asi ucpáno.. přicpáno
-> steyr: sroubem, ktery ovlada klapku prvni komory a pak sroub bohatosti(asi)
ma to volnobezny system alebo sa volnobeh nastavuje dotiahnutym sroba na klapke ?
-> AZmotor: kdyz dam min, zdecha
-> Klubko_: chyba
-> steyr: hmm, mam 1500ot volnobeh
neni to tym ze po prudkom ubrati plynu zhasne motor sam koli zle nastaveniu volnobehu ?
-> steyr: nn, spojka, tocim, rucka, otocen do protismeru, stale stojim na spojce a motor stoji
nebude to zaradenou ryhlostou a motor nevladze a preto skape ?
tak sem vcera otocil asi ve 40km/h auto pres rucku na asfalte a zustal sem stat
zhasl motor, co s tim? Kupodivu sem ale pak bez problemu nastartoval.

34 DCHD 9... co znamena ta deviatka ?
-> Klubko_: tak jak se to dela na Sedru ale bez tesneni a minimalni vzdalenost 5mm a pri vyvesenem plavaku maximalne 13,5mm........proto tam mas mozna i jine problemy kdyz nemas spravne hladinu..
u tebe bych jeste zkontroloval zda strika akcel. pumpa tak jak ma... zda jde otevrit druha komora naplno-jestli nemas moc vysoko membranu v UFU.. a taky prohlednout trysky jestli nejsou ucpane..
u tebe bych jeste zkontroloval zda strika akcel. pumpa tak jak ma... zda jde otevrit druha komora naplno-jestli nemas moc vysoko membranu v UFU.. a taky prohlednout trysky jestli nejsou ucpane..
ohni ten dzindzik dohora co zatvra ihlu
-> AZmotor: hmm hmm a poradis, jak ju spravne nastavit?
-> Klubko_: nastavit spravne hladinu... jinak je to skoro technicky nemozne aby se odlil....
kdyz je tu to tema, mam problem s tim, ze se mi tenhle karb. pravdepodobne odliva. Proste a jednoduse, kdyz otocim auto pres rucku o 180°, tak motor skoro zhasne a pak se tak 1-2sekundy sbira do otacek. Co s tim?