karbec Polmo-Weber

prohledat
181 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 25.08.2009 do 23.12.2013, založil/a steyr
řadit dle data
20:27:01
04.03.2010
darklord
-> Pavel P..: aka ludova cena
20:14:01
04.03.2010
Pavel P..
17:33:25
28.02.2010
Gemini
Olgoj Chorchoj 28.02.10 07:36:27 napsal:

libovolnej polák na libovolný škodovce musí vždycky vyjít lepší než

jakejkoliv sedr3
pekna pikacovina
11:24:12
28.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> m8rinek: to je jedina moznost3
10:01:57
28.02.2010
m8rinek
-> gabo000000: rychlejší stopky :)))
09:10:25
28.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: a co povies na to ze som si prehodenim sedru zlepsil cas z 0-100 takmer o 1s
07:36:27
28.02.2010
Olgoj Chorchoj
libovolnej polák na libovolný škodovce musí vždycky vyjít lepší než jakejkoliv sedr3
22:28:44
27.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> Klubko_: aky sedr si mal ze sa ti pozdava polomo lepsie???
00:07:27
27.02.2010
AZmotor
-> Klubko_: zvetsit trysku na druhem stupni..
23:33:55
26.02.2010
Klubko_
tak jsem to vceera konecne testoval 6 jede to hezky. Jde pouzirtelne vytocit zas az do 6-6500. Ale cekal jsem tam jeste trochu narust nad 4500 jak byval na LEKEu, SEDRu. Mam zkusit zvetsit trysku nebo vzdusnik na te 2. komore?
00:19:59
20.02.2010
Klubko_
-> Pavel P..: tak to uz si na tym mym asi nekdo hral se vzdusnikama, kdyz na 1. st. nemam 210. Nebo ze b zrovna ve vyrobe nemeli?

Su zvedavej, jak to pojede, az bude otevirat i 2. klapka. 1
00:14:25
20.02.2010
Klubko_
ovsem pak jsem prisel na celkem zasadni problem. Praskla memebrana podtlaku. 132 nastesti v predchozim byla membrana v poradku, takze probehla vymena 6



a to je pro dnesek vsechno. Zitra ladime.
zvětšit karbec Polmo-Weber - obrázek od Klubko_ vložen 20.02.2010 00:14:25
upraveno 1x, naposled 20.02.2010 00:15:59
00:13:10
20.02.2010
Klubko_
2. st taky 34
zvětšit karbec Polmo-Weber - obrázek od Klubko_ vložen 20.02.2010 00:13:10
00:12:35
20.02.2010
Klubko_
1. st. prumer 34
zvětšit karbec Polmo-Weber - obrázek od Klubko_ vložen 20.02.2010 00:12:35
00:11:10
20.02.2010
Klubko_
1. st 120
zvětšit karbec Polmo-Weber - obrázek od Klubko_ vložen 20.02.2010 00:11:10
00:10:34
20.02.2010
Klubko_
1. st 100
zvětšit karbec Polmo-Weber - obrázek od Klubko_ vložen 20.02.2010 00:10:34
00:09:11
20.02.2010
Klubko_
2. st 45
zvětšit karbec Polmo-Weber - obrázek od Klubko_ vložen 20.02.2010 00:09:11
00:08:41
20.02.2010
Klubko_
2. st 145
zvětšit karbec Polmo-Weber - obrázek od Klubko_ vložen 20.02.2010 00:08:41
00:07:52
20.02.2010
Klubko_
00:07:46
20.02.2010
Pavel P..
34DCHD mám ten samý..

trysky 1s/2s.: 115/140

vzdušníky 1s/2s.: 210/200
00:07:18
20.02.2010
Klubko_
00:06:49
20.02.2010
Klubko_
00:06:22
20.02.2010
Klubko_
00:05:29
20.02.2010
Klubko_
a jedem otryskovani: 150
zvětšit karbec Polmo-Weber - obrázek od Klubko_ vložen 20.02.2010 00:05:29
upraveno 1x, naposled 20.02.2010 00:05:43
00:04:49
20.02.2010
Klubko_
typ bohuzel necitelny
zvětšit karbec Polmo-Weber - obrázek od Klubko_ vložen 20.02.2010 00:04:49
00:03:54
20.02.2010
Klubko_
dnes jsem provedl fest rozborku
zvětšit karbec Polmo-Weber - obrázek od Klubko_ vložen 20.02.2010 00:03:54
21:20:58
24.01.2010
Klubko_
mladenci, nejak me ten novej karb zlobi 10 otryskovanej ho ted mam 120 na prvni a 150 na 2. stupni. Pri zahratym motoru se to chova tak, ze pri pomalym pridavani plynu jde motor do otacek, ale konci uz tak nejak okolo 5000ot/min a kdyz pridam plyn prudce, tak se motor (asi) zahlti, vynechava. Napred vynecha s pridanim a pak pravidelne jako by nepalil 1 nebo 2 valce, nakonec se chytnou vsechny, ale celkove to tak nejak moc netahne. Sice v porovnani s tim predchozim karbem hezky drzi vonobeh ale to je asi vse. Jo a este: startovat musim i ted v tech -8°C bez sytice a plynu. Jak ale chytne, musim sytic dat, abych mohl jet. Kdyz pak roztahuju 1 a sundam sytic, tak po prerazeni na 2 a pridani plynu se to zadusi, dam sytic a rozjede se to. Pak zas muzu sytic vypnout do dalsiho razeni.



na ty vzdusniky jsem se jeste nedival, protoze su nemocnej. Tusi nekdo co s tim?
17:16:13
07.01.2010
Klubko_
-> AZmotor: dik za radu, kdyztak to prehodim. Zatim jsem to jen vcera vecer nastartoval, proturoval v garazi a sel dom.
16:05:14
07.01.2010
AZmotor
-> Klubko_: ty to mas cele naopak, jestli to mas prvni stupen/druhy stupen tzn. tech 150/145 tak je to spatne a má tam byt první max 135-140/ druhy 150-160, když sem dal víc tak už to nejelo... original na 1500ccm (na 1300ccm to nema ani smysl dávat a laborovat s tím) je 120/220 a 155/220
14:14:33
07.01.2010
steyr
Pavel P.. 07.01.10 13:37:32 napsal:

→ Klubko_: já píšu osazení tryska/vzdušník


presne tak
13:37:32
07.01.2010
Pavel P..
-> Klubko_: já píšu osazení tryska/vzdušník
13:18:14
07.01.2010
Klubko_
jen pro upresneni, pred / pisete benzin, za / vzduch?

ja to myslel tak, ze pred / 1. komora benzin, za / 2. komora benzin. Vzduch nevim, jak mam osazenej, to sem se nedival.
12:33:33
07.01.2010
steyr
mam dif 24/26 a tryskovanie take ak ov tom bolo :D cize asi 115/220 a 155/220 ale chelo by to prvu komoru upravyt benzin a druhu komoru vzduch
11:38:47
07.01.2010
Pavel P..
kdyby to někoho zajímalo tak na tom mém novém POLMO karbu jsou trysky první 115/210 a druhá 140/200 a difuzory 23/25
11:31:28
07.01.2010
Klubko_
viz: skoda-virt.cz/cz/.../3419 5-dnesni-nakup?gotopost=2. ..



-> gabo000000: difuzory sem nezmeril 10

v aute sem mel otryskovano 145/120

ten novej byl 150/120

tak jsem udelal 150/145 vic jsem zatim s tryskama neexperimentoval a vcera jsem to jen nastartoval v garazi a trochu polechtal, ani jsem to jeste neprojel. Stejne ted na tom snehu akceleraci ani moc nezkusim 8
upraveno 1x, naposled 07.01.2010 11:33:45
22:42:00
24.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> mirco: predsa tam treba nejaky matros dat:D toto je take cudne...
22:27:03
24.09.2009
mirco
-> gabo000000: ono to aj tak surovo ide ale keď som šlapol naplno tak to je o niečom inom ako zrýchlenie parádne také som ešte nemal len noo s tými 34 by to bolo asi o niečo inom
22:25:00
24.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> mirco: nie je to idealne ale keby sa spravili nejake nove difuzery...take 34ky a spravilo by sa dobre natriskovanie mohlo by to byt super..tak je to priserne surove3
22:09:10
24.09.2009
mirco
-> gabo000000: no už som to skúsil dnes ako super to ide fakt a odspodku ... aj trysky som dal preč a no máš pravdu už to trošku aj kleslo tak som to už znova normálne poskladal
17:17:54
24.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> mirco: bez difuzerov to nepôjde... bez difuzerov a trisiek to pôjde..ale po kratkom case ti zacne upadavat rozprasovac od vybracii ako mne...a zrazu to pôjde len na polovicny vykon a nakoniec koniec srandy:P
upraveno 1x, naposled 24.09.2009 17:18:31
14:29:57
24.09.2009
mirco
-> gabo000000: tak som zvedavý idem to skúsiť ako to pôjde bez tých difúzorov som ich tiež dal preč noo uvidím ... ale super to vyzerá 3
12:05:19
24.09.2009
Klubko_
gabo000000 22.09.09 20:40:16 napsal: ja (ne)mam momentalne difuzery 38/38a jaks toho dosahl?
11:52:59
24.09.2009
AZmotor
-> Zazaa: no jsou ale Ozon vyrabel v licenci i tento karburator.. mel jsem ho v rukach..
20:52:00
23.09.2009
Zazaa
-> AZmotor: karbce OZON sou ze zigula ...
19:34:56
23.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Klubko_: nieco som zabudol ja a nieco sa malilo motoru takto zjedol3



paci sa mi ta fotka 3
zvětšit karbec Polmo-Weber - obrázek od gabo000000 - zrušená registrace vložen 23.09.2009 19:34:56
00:54:12
23.09.2009
Klubko_
-> gabo000000: nejak hodne ne?9 a cos to teda zapomnel namontovat do toho karbu?
20:40:16
22.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
ja (ne)mam momentalne difuzery 38/38
19:21:57
22.09.2009
steyr
tak mam asi nejaky hybrid... 24/26 ma oznacenie 9 co som cital znamena 1300. oznacenie 12 znamena motor 1500

sice to druhe polmo zo starkeho fiata 1500 ma oznacenu iba druhu komoru za 25 na prvej nema nic napisane cize moze to byt aj 24/25
upraveno 2x, naposled 22.09.2009 19:31:22
19:14:50
22.09.2009
AZmotor
pro upresneni: 1300ccm melo 23/25, 1500ccm melo 24/26



starsi typy: 1300 24/25, 1500 24/25



na starsich je napsane weber nebo ozon, na novejsich jen polmo
19:14:36
22.09.2009
Klubko_
-> steyr: toz s tema oznacenima, to je to samy, jak LEKR a Pierburg
Extreme Tyres