skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karbec Polmo-Weber
-> Pavel P..: aka ludova cena
Olgoj Chorchoj 28.02.10 07:36:27 napsal:
libovolnej polák na libovolný škodovce musí vždycky vyjít lepší než
jakejkoliv sedr
pekna pikacovina
libovolnej polák na libovolný škodovce musí vždycky vyjít lepší než
jakejkoliv sedr

-> m8rinek: to je jedina moznost

-> gabo000000: rychlejší stopky :)))
-> Olgoj Chorchoj: a co povies na to ze som si prehodenim sedru zlepsil cas z 0-100 takmer o 1s
libovolnej polák na libovolný škodovce musí vždycky vyjít lepší než jakejkoliv sedr

-> Klubko_: aky sedr si mal ze sa ti pozdava polomo lepsie???
-> Klubko_: zvetsit trysku na druhem stupni..
tak jsem to vceera konecne testoval
jede to hezky. Jde pouzirtelne vytocit zas az do 6-6500. Ale cekal jsem tam jeste trochu narust nad 4500 jak byval na LEKEu, SEDRu. Mam zkusit zvetsit trysku nebo vzdusnik na te 2. komore?

-> Pavel P..: tak to uz si na tym mym asi nekdo hral se vzdusnikama, kdyz na 1. st. nemam 210. Nebo ze b zrovna ve vyrobe nemeli?
Su zvedavej, jak to pojede, az bude otevirat i 2. klapka.
Su zvedavej, jak to pojede, az bude otevirat i 2. klapka.

ovsem pak jsem prisel na celkem zasadni problem. Praskla memebrana podtlaku.
nastesti v predchozim byla membrana v poradku, takze probehla vymena 
a to je pro dnesek vsechno. Zitra ladime.


a to je pro dnesek vsechno. Zitra ladime.
34DCHD mám ten samý..
trysky 1s/2s.: 115/140
vzdušníky 1s/2s.: 210/200
trysky 1s/2s.: 115/140
vzdušníky 1s/2s.: 210/200
a jedem otryskovani: 150
mladenci, nejak me ten novej karb zlobi
otryskovanej ho ted mam 120 na prvni a 150 na 2. stupni. Pri zahratym motoru se to chova tak, ze pri pomalym pridavani plynu jde motor do otacek, ale konci uz tak nejak okolo 5000ot/min a kdyz pridam plyn prudce, tak se motor (asi) zahlti, vynechava. Napred vynecha s pridanim a pak pravidelne jako by nepalil 1 nebo 2 valce, nakonec se chytnou vsechny, ale celkove to tak nejak moc netahne. Sice v porovnani s tim predchozim karbem hezky drzi vonobeh ale to je asi vse. Jo a este: startovat musim i ted v tech -8°C bez sytice a plynu. Jak ale chytne, musim sytic dat, abych mohl jet. Kdyz pak roztahuju 1 a sundam sytic, tak po prerazeni na 2 a pridani plynu se to zadusi, dam sytic a rozjede se to. Pak zas muzu sytic vypnout do dalsiho razeni.
na ty vzdusniky jsem se jeste nedival, protoze su nemocnej. Tusi nekdo co s tim?

na ty vzdusniky jsem se jeste nedival, protoze su nemocnej. Tusi nekdo co s tim?
-> AZmotor: dik za radu, kdyztak to prehodim. Zatim jsem to jen vcera vecer nastartoval, proturoval v garazi a sel dom.
-> Klubko_: ty to mas cele naopak, jestli to mas prvni stupen/druhy stupen tzn. tech 150/145 tak je to spatne a má tam byt první max 135-140/ druhy 150-160, když sem dal víc tak už to nejelo... original na 1500ccm (na 1300ccm to nema ani smysl dávat a laborovat s tím) je 120/220 a 155/220
Pavel P.. 07.01.10 13:37:32 napsal:
→ Klubko_: já píšu osazení tryska/vzdušník
presne tak
→ Klubko_: já píšu osazení tryska/vzdušník
presne tak
-> Klubko_: já píšu osazení tryska/vzdušník
jen pro upresneni, pred / pisete benzin, za / vzduch?
ja to myslel tak, ze pred / 1. komora benzin, za / 2. komora benzin. Vzduch nevim, jak mam osazenej, to sem se nedival.
ja to myslel tak, ze pred / 1. komora benzin, za / 2. komora benzin. Vzduch nevim, jak mam osazenej, to sem se nedival.
mam dif 24/26 a tryskovanie take ak ov tom bolo :D cize asi 115/220 a 155/220 ale chelo by to prvu komoru upravyt benzin a druhu komoru vzduch
kdyby to někoho zajímalo tak na tom mém novém POLMO karbu jsou trysky první 115/210 a druhá 140/200 a difuzory 23/25
viz: skoda-virt.cz/cz/.../3419
5-dnesni-nakup?gotopost=2.
..
-> gabo000000: difuzory sem nezmeril
v aute sem mel otryskovano 145/120
ten novej byl 150/120
tak jsem udelal 150/145 vic jsem zatim s tryskama neexperimentoval a vcera jsem to jen nastartoval v garazi a trochu polechtal, ani jsem to jeste neprojel. Stejne ted na tom snehu akceleraci ani moc nezkusim
-> gabo000000: difuzory sem nezmeril

v aute sem mel otryskovano 145/120
ten novej byl 150/120
tak jsem udelal 150/145 vic jsem zatim s tryskama neexperimentoval a vcera jsem to jen nastartoval v garazi a trochu polechtal, ani jsem to jeste neprojel. Stejne ted na tom snehu akceleraci ani moc nezkusim

-> mirco: predsa tam treba nejaky matros dat:D toto je take cudne...
-> gabo000000: ono to aj tak surovo ide ale keď som šlapol naplno tak to je o niečom inom ako zrýchlenie parádne také som ešte nemal len noo s tými 34 by to bolo asi o niečo inom
-> mirco: nie je to idealne ale keby sa spravili nejake nove difuzery...take 34ky a spravilo by sa dobre natriskovanie mohlo by to byt super..tak je to priserne surove

-> gabo000000: no už som to skúsil dnes ako super to ide fakt a odspodku ... aj trysky som dal preč a no máš pravdu už to trošku aj kleslo tak som to už znova normálne poskladal
-> mirco: bez difuzerov to nepôjde... bez difuzerov a trisiek to pôjde..ale po kratkom case ti zacne upadavat rozprasovac od vybracii ako mne...a zrazu to pôjde len na polovicny vykon a nakoniec koniec srandy:P
-> gabo000000: tak som zvedavý idem to skúsiť ako to pôjde bez tých difúzorov som ich tiež dal preč noo uvidím ... ale super to vyzerá 

gabo000000 22.09.09 20:40:16 napsal: ja (ne)mam momentalne difuzery 38/38a jaks toho dosahl?
-> Zazaa: no jsou ale Ozon vyrabel v licenci i tento karburator.. mel jsem ho v rukach..
-> AZmotor: karbce OZON sou ze zigula ...
-> Klubko_: nieco som zabudol ja a nieco sa malilo motoru takto zjedol
paci sa mi ta fotka

paci sa mi ta fotka

-> gabo000000: nejak hodne ne?
a cos to teda zapomnel namontovat do toho karbu?

ja (ne)mam momentalne difuzery 38/38
tak mam asi nejaky hybrid... 24/26 ma oznacenie 9 co som cital znamena 1300. oznacenie 12 znamena motor 1500
sice to druhe polmo zo starkeho fiata 1500 ma oznacenu iba druhu komoru za 25 na prvej nema nic napisane cize moze to byt aj 24/25
sice to druhe polmo zo starkeho fiata 1500 ma oznacenu iba druhu komoru za 25 na prvej nema nic napisane cize moze to byt aj 24/25
pro upresneni: 1300ccm melo 23/25, 1500ccm melo 24/26
starsi typy: 1300 24/25, 1500 24/25
na starsich je napsane weber nebo ozon, na novejsich jen polmo
starsi typy: 1300 24/25, 1500 24/25
na starsich je napsane weber nebo ozon, na novejsich jen polmo
-> steyr: toz s tema oznacenima, to je to samy, jak LEKR a Pierburg