-> růža: To ani ne, tohle posral můj návyk ze zadokolky, v těsný moment před, jsem trhl až moc do leva jak kdybych jel se zadkem a pak se to nestihlo už přehoupnout přes brzdu na ledu, s nefunkčním ABS a jel jsem rovně do pekel i díky také nefunkčnímu ACD, což udělá že se zamkne mezináprava a auto je silně nedotáčivé. Závada se snad vyřeší kroužkem na poloose z kterého nesnímá ABS. Hold je to trošku pelíšek ještě.
Jinak je to groub A, neskutečné. Kdybych to mohl testovat déle šly by s tím dělat děsný věci. Za mě je to věc ideální pro někoho kdo chce být ultra rychlý na nezpevněném povrchu, potažmo mokré Sosnové.
Na suchou okresku, okruh atd.. lepší zadokolka se špérou.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d
prohledat
2430 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 18.08.2015 do 20.11.2024, založil/a Mantrabeach
23:20:17
20.01.2024
20.01.2024
růža
-> czechino: Chtělo to v ten osudnej moment přidat co? Tohle mě taky dostalo, když jsem se začal sžívat s pevnou čtyřkolou. Když pod plynem, tak přetáčivost, když bez plynu, tak nedotáčivost. A jaké máš jinak pocity z Micáka?
15:30:23
20.01.2024
20.01.2024
Bery
me přijde že jsi to vzdal příliš brzy..
20:37:05
19.01.2024
19.01.2024
czechino
Včerejší posypání na asfalt, led, sníh.. nefunkčni AYC
Člověk jak jezdí furt tou Feldou.
Člověk jak jezdí furt tou Feldou.
12:23:02
18.01.2024
18.01.2024
T
-> m8rinek 17.01.24 21:35:14: nemám....kupoval jsem to už jeté kousek od baráku...tak jestli je to nějaká starší verze nebo co....něco budu muset sesmolit.....
fotku nemáš ? Něco jsem našel, ale žádný detail....
-> ajok 18.01.24 07:03:06: o homologaci se asi bavit nebudeme za ty peníze
fotku nemáš ? Něco jsem našel, ale žádný detail....
-> ajok 18.01.24 07:03:06: o homologaci se asi bavit nebudeme za ty peníze
07:03:06
18.01.2024
18.01.2024
ajok
-> T 14.01.24 18:12:33: MTX Roa to ma podobne na obloucich a mluvil jsem s clovekem z Metalexu a pry to byl nejvetsi legislativni problem pri nove vyrobe tech 10 ks.
Ten ram ma homologaci? dyztak se omlouvam za blbej dotaz, ale pravidelne to tu bohuzel nesleduju.
Ten ram ma homologaci? dyztak se omlouvam za blbej dotaz, ale pravidelne to tu bohuzel nesleduju.
21:35:14
17.01.2024
17.01.2024
m8rinek
-> vhml: ale uplně topový řešení to taky není...
-> T: Sauberer dodával takový mezikus na relokaci pásu, to k tomu nemáš?
-> T: Sauberer dodával takový mezikus na relokaci pásu, to k tomu nemáš?
18:52:02
14.01.2024
14.01.2024
T
-> vhml 14.01.24 18:44:49: to jsem viděl někde u amíků…. Tohle je Sauberer…. Takže nevíš ?
18:44:49
14.01.2024
14.01.2024
vhml
-> T 14.01.24 18:12:33: Cybul rám tam ma navařený oko aby ten pás vedl jinudy
18:12:33
14.01.2024
14.01.2024
T
Řešíte nějak polohu pásu ? Mě se to takhle moc nelíbí…. Nebo jsem jen koupil špatně rám ?
13:18:08
16.07.2023
16.07.2023
m8rinek
-> Pavel P..: přesně jak říkáš :)))), jen to bude asi aplikovatelný na celej zbytek světa
08:32:21
16.07.2023
16.07.2023
radekp
-> Pavel P..: můžu potvrdit, že to funguje, ikdyž si MX-5 půjčím od táty
19:43:28
15.07.2023
15.07.2023
michael
-> Pavel P..: Já, když se jedu projet s MX5 tak si jen tak pluju krajinou a nic mi nechybí. Většinou s ní blbne někdo, kdo má nějakou vránu co sotva drží pohromadě.
19:31:24
15.07.2023
15.07.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Pavel P.. 15.07.23 17:57:04: My tady máme exota s BMW řady 7, který v tom má dvanáctiválec a to je řev bez ohledu na hodinu. Klidně v noci to tady vytáčí. Zvuk krásný, ale ne o půlnoci.
19:14:34
15.07.2023
15.07.2023
David29
Mě takhle daleko víc serou čmoudi.. ale taky špatný téma, to je někam do tématu turbodýzl
17:57:04
15.07.2023
15.07.2023
Pavel P..
To je nejaky pravidlo ze majitele mx5 jsou takovy prostoduchy ze maj furt potrebu s tim machrovat a obtezovat ostatni? Tri dny po sobe jedu pres Prahu a vzdycky vecer v tunelu potkam nejakyho retarda ktery musi turovat motor a zkouset akceleraci a urvany vyfuk tak ze chvili tam jede 40 a pak tomu nalozi a zase zpomali a takhle celou cestu.... a dalsi debil ma zase potrebu vsem ukazat jak mu to jede bokem na kulataku v Dejvicich a malem mi napral bok pri predjizdeni vnitrnim pruhem.
Asi starnu ale takovyhle retardi uz me zacinaj srat v beznem provozu... jo a pardon za offtopic ale musel jsem
Asi starnu ale takovyhle retardi uz me zacinaj srat v beznem provozu... jo a pardon za offtopic ale musel jsem
22:10:53
13.07.2023
13.07.2023
m8rinek
-> Bery: T4 v topu... jen nemam klimu, asi na příští jízdu počkám do podzimu :D
12:14:22
11.07.2023
11.07.2023
michael
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tohle dobře znám, protože jsem vezl známého, který je poměrně vyžraný a následně si chtěl alespoň sednout za volant, ale posléze jsem mu musel trochu zatlačit z místa spolujezdce, aby vůbec vylezl
12:06:45
09.07.2023
09.07.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bery:
10:45:27
09.07.2023
09.07.2023
Bery
-> m8rinek: včera 530 km a na pohodu. jel jsem teda z té tvé rady t4kou
21:43:20
06.07.2023
06.07.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> m8rinek: Jak rika kamos, proti veku neni leku Kdyz jsem mel S40, tak jsem po delsi jizde mel taky problem vystoupit
21:38:12
06.07.2023
06.07.2023
m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tve jestli ti dela problem vystoupit z nc, tak bych Ti tohle nepral
21:24:21
06.07.2023
06.07.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
Svezeni super, ale neni to auto pro tlusty zirafy. Vystoupit, to je strasny Kolena pod bradou, stisnenej do boku... Jeste jsem jako trubka musel volat sefovi jak se otevira nadrz.
08:49:02
01.07.2023
01.07.2023
Mantrabeach
-> Skili 09.04.23 21:11:40: mam neco podobnyho v toyote aristo
21:31:34
18.04.2023
18.04.2023
Jarda/felda
-> Kuladmin 03.04.23 08:56:06: tak report u mýho passata nakonec pomohla výměna gumiček v HBV a pak jsem ovzdušňoval odsávačkou a propadání je pryč
21:40:08
13.04.2023
13.04.2023
Jirik_Tuňák1983
20:30:52
13.04.2023
13.04.2023
Kuladmin
Tak zpět k problému CR-V ani diagnostika jen to odzkouší abs čerpadlo s jednotlivými ventilky - nakope mě to zpětně do pedálu. Ale problém přetrvává - s nastartovaným motorem jde pedál postupně behem cca 2sekund až na podlahu. Já to vzdávám uvidíme jestli si s tím někde jinde poraděj.
21:19:14
09.04.2023
09.04.2023
Skili
-> Tom Troll 09.04.23 21:05:37: jj kompas, 北 (kita) sever, je jedno z mála kanji ktery si pamatuju
jinak ja japonsky skoro vůbec neumím jen jsem se naučil hiraganu a katakanu
jinak ja japonsky skoro vůbec neumím jen jsem se naučil hiraganu a katakanu
21:17:19
09.04.2023
09.04.2023
Tom Troll
-> Skili: Když u toho podržíš levý tlačítko tak se to zresetuje na nulu a pak to postupně s časem roste, takže to bude servisní interval.
E: Netušim ale proč jsou olej a filtr zvlášť, a co je to memo.
E: Netušim ale proč jsou olej a filtr zvlášť, a co je to memo.
21:11:40
09.04.2023
09.04.2023
Skili
-> Tom Troll: tak teď jsem ještě zmatenější
engine oil / check
oil filter / check
tyre / check
memo / check
co to má znamenat netuším, ale vypadá to pěkně
engine oil / check
oil filter / check
tyre / check
memo / check
co to má znamenat netuším, ale vypadá to pěkně
19:52:25
09.04.2023
09.04.2023
Skili
-> Tom Troll: ekvalizér to asi nebude, v modrých rámečkách to píše
セット (set) potom エンジンオ *dál nečitelny* (engine o**)
オイル*zase nečitelny* (oil*)
potom je tam právě タイヤ (tyre) což mě zmátlo a proto jsem se ptal jestli to má hlídání tlaku v pneu
セット (set) potom エンジンオ *dál nečitelny* (engine o**)
オイル*zase nečitelny* (oil*)
potom je tam právě タイヤ (tyre) což mě zmátlo a proto jsem se ptal jestli to má hlídání tlaku v pneu
18:55:47
09.04.2023
09.04.2023
Tom Troll
-> Skili: Tpms to nemá, tohle bude hádám zrovna ekvalizér.
18:13:55
09.04.2023
09.04.2023
Skili
-> Tom Troll: Škoda té mázlé fotky.
To má i snímače tlaku v pneu?
To má i snímače tlaku v pneu?
12:01:47
09.04.2023
09.04.2023
Tom Troll
-> Hřib: Ok
Transkript mého postu z FB:
Proč by se v Japonsku zahazovali se západním faux luxusem, když dokáží vyrobit vlastní dokonalý vůz dle obrazu svého.
Stručný výčet vlastností kterými disponuje:
Toyota Crown ve výbavě Royal Saloon z roku 1989 (typ od 1987)
- Čtyřdveřová hardtop karoserie sedící na rámu, ve všech dimenzích menší než BMW E34
- Bezrámová okna dveří
- 4.0L 1UZ-FE DOHC V8 + zde laděný výfuk
- Hydraulický adaptivní podvozek, tj regulace tvrdosti do zatáček, při brždění, stavitelná výška (4x nezávislé odpružení samozřejmostí)
- V interiéru jsem napočítal 9 obrazovek, možná jsem nějaké přehlédl. Segmentové displeje na topení, (vpředu i vzadu), hodiny, digitální budíky, CRT televize v palubní desce pro infotainment a navigaci (+ Analogová televize, která v evropě však nelze naladit, + GPS navigace)
- CD Přehrávač (kazeta už nikoliv), radio vpředu i vzadu + asi tak milion reproduktorů
- Všechno představitelné v elektrice, od zrcátek až po stavitelný volant s pamětí, po vypnutí klíčku se přisune k paluní dece pro snadnější nástup a výstup
- Semišové koberce a čalounění obecně hodné pětihvězdičkového hotelu - teké tak bylo cítit, včetně kufru
- Drobnosti jako kmitání větracích mřížek ze strany na stranu, a to včetně vzadu uprostřed, a vzadu na stropě. Blinkry vyvedené optickými vlákny na horní stranu blatníků, atd atd.
Co mě zarazilo je, že paradoně tento vůz neměl v konfiguraci navoleno dálkové odemykání.
Crown šel objednat ve velmi široké paletě výbav, od personálního korábu jako je toto, až po standardní taxíky s koženkovými lavicemi pro šest, řazením pod volantem, a naftovými čtyřválci.
Tento raketoplán dotáhl včetně dovozu na druhou stranu planety, cla, registrace, daně, atd, za cenu u nás obdobné "pouhé" W124, nebo hezčího Rapida.
... A potom jsem po týdnu přijel ze služebky domů a obratem jel Š120 na nákup, s rohlíkem od ucha k uchu. Některým lidem se prostě nezavděčíš.
Transkript mého postu z FB:
Proč by se v Japonsku zahazovali se západním faux luxusem, když dokáží vyrobit vlastní dokonalý vůz dle obrazu svého.
Stručný výčet vlastností kterými disponuje:
Toyota Crown ve výbavě Royal Saloon z roku 1989 (typ od 1987)
- Čtyřdveřová hardtop karoserie sedící na rámu, ve všech dimenzích menší než BMW E34
- Bezrámová okna dveří
- 4.0L 1UZ-FE DOHC V8 + zde laděný výfuk
- Hydraulický adaptivní podvozek, tj regulace tvrdosti do zatáček, při brždění, stavitelná výška (4x nezávislé odpružení samozřejmostí)
- V interiéru jsem napočítal 9 obrazovek, možná jsem nějaké přehlédl. Segmentové displeje na topení, (vpředu i vzadu), hodiny, digitální budíky, CRT televize v palubní desce pro infotainment a navigaci (+ Analogová televize, která v evropě však nelze naladit, + GPS navigace)
- CD Přehrávač (kazeta už nikoliv), radio vpředu i vzadu + asi tak milion reproduktorů
- Všechno představitelné v elektrice, od zrcátek až po stavitelný volant s pamětí, po vypnutí klíčku se přisune k paluní dece pro snadnější nástup a výstup
- Semišové koberce a čalounění obecně hodné pětihvězdičkového hotelu - teké tak bylo cítit, včetně kufru
- Drobnosti jako kmitání větracích mřížek ze strany na stranu, a to včetně vzadu uprostřed, a vzadu na stropě. Blinkry vyvedené optickými vlákny na horní stranu blatníků, atd atd.
Co mě zarazilo je, že paradoně tento vůz neměl v konfiguraci navoleno dálkové odemykání.
Crown šel objednat ve velmi široké paletě výbav, od personálního korábu jako je toto, až po standardní taxíky s koženkovými lavicemi pro šest, řazením pod volantem, a naftovými čtyřválci.
Tento raketoplán dotáhl včetně dovozu na druhou stranu planety, cla, registrace, daně, atd, za cenu u nás obdobné "pouhé" W124, nebo hezčího Rapida.
... A potom jsem po týdnu přijel ze služebky domů a obratem jel Š120 na nákup, s rohlíkem od ucha k uchu. Některým lidem se prostě nezavděčíš.
11:36:21
09.04.2023
09.04.2023
Hřib
-> Tom Troll: viděl jsem na FB, hoď sem popis výbavy
22:41:12
08.04.2023
08.04.2023
Tom Troll
-> darklord: Mercedes tomuhle nesahá ani po kotníky, ale reálně.
-> Skili: 4.0 DOHC V8 1UZ-GE, ale to je vpodstatě jenom drobnost v tom, co všechno to auto umí.
-> Skili: 4.0 DOHC V8 1UZ-GE, ale to je vpodstatě jenom drobnost v tom, co všechno to auto umí.
22:09:48
08.04.2023
08.04.2023
darklord
-> Tom Troll: volaky zvlastny mercedes
22:04:28
08.04.2023
08.04.2023
Skili
-> Tom Troll: Těžká závist. Co tam je za motor?
10:09:06
06.04.2023
06.04.2023
Kuladmin
Tak to vypadá, že se musí od odvzdušnit s diagnostikou - otevírá jednotlivé ventilky v absku.
13:43:32
03.04.2023
03.04.2023
gim
-> Kuladmin: záleží jak moc je to měkký :-D ve srovnání s koncernem a PSA výrazně. Z hlediska brzdného účinku si nemůžu stěžovat, ale chápu jak to myslíš. Máme ji v rodině 150kkm, tak vím jak se má chovat.
10:13:28
03.04.2023
03.04.2023
Kuladmin
-> gim: Tak teď jen jestli je to opravdu vlastnost nebo máš stejný problém jako já. Je pravda že takhle to člověka nutí jet alespoň klidnou jízdou a nehnat těch 150 koníku, který budou žrát asi i trávu okolo.
Otákou jen zůstává zda se to nemusí dělat s diagnostikou... nevíte někdo? nemáte někdo přístup
Otákou jen zůstává zda se to nemusí dělat s diagnostikou... nevíte někdo? nemáte někdo přístup
09:58:32
03.04.2023
03.04.2023
gim
-> Kuladmin: dvojkový CRVčko máme na chalupě jako rezervní vozidlo pro naše. Ony ty měkký brzdy jsou u CRVčka vlastnost - v klidu je pedál tuhý a za provozu, jak když šlápneš do hnoje. Tak jestli se nesnažíš dosáhnout neexistujícího stavu. Taky jsme se s tím natrápili.