Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d

prohledat
2423 příspěvků (zobrazeno 2301 až 2350) od 18.08.2015 do 25.08.2024, založil/a Mantrabeach
řadit dle data
22:09:59
24.08.2015
Venca.
-> m8rinek: Chci něco jak tohle auto.bazos.cz/inzerat/... /Rollcage-ochranny-ram-mx- 5-miata.php



Vypadá to za dobře...
22:06:35
24.08.2015
vhml
-> Venca. 24.08.15 22:01:22: jo, je to neprakticky, ale nefouká :-)
22:05:40
24.08.2015
m8rinek
-> Venca.: pořiď Rollbar a udělej Windshot z Lexanu vysouvací....
22:01:22
24.08.2015
Venca.
-> vhml 24.08.15 22:00:02: No právě, takhle jí cca do 50 zavřu za jízdy.
22:00:02
24.08.2015
vhml
-> Venca. 24.08.15 21:58:09: na natahnuti strechy musíš pak vystoupit a nic si pod střechu neschováš...
21:59:17
24.08.2015
Syny
-> palinator 24.08.15 21:50:31: Tak ja tam mam vzadu regulator tlaku, takze zadni kola nezablokuju ani kdyz bych chtel a kdy dosahujou sveho maximalniho brzdnyho ucinku tezko hadat... Zas tak jsem to nikdy nezkoumal. Staci mi, ze na valcich to brzdi spravne a symetricky :)
21:58:09
24.08.2015
Venca.
-> m8rinek: Nad vyšším windshotem sem taky přemýšlel, ale pak se bude blbě natahovat střecha...máš foto něčeho co funguje?



Kšiltofka dozadu je málo...



Asi vezmu kuklu z motorky, pak už můžu jezdit od 10°C. 1
21:57:26
24.08.2015
Hurdis
-> m8rinek: Mne tenhle směr docela zajímá, ale nemám dech se tím zabývat, raději bych dostal radu :-). Např. jako nevzdělanec si dávám takovou otázku, zda třeba v současné době není méně náročné, levnější a dostupnější první generace profláknuté a poměrně masové 350ky než již dnes minoritní a trochu pozapomenuté starší řady s horší dostupností ND a výběrem nezničených exemplářů. Byť to je spíš mainstream než "auto". Ale to je v dobrém slova smyslu i MX, jestli mi rozumíš.

To že odvádím topic jiným směrem, je dáno názvem tématu, jelikož ty auta považuji za souproud. A taky se mi nepozdává směr ostatní debaty, která jde opět do kelu.
21:54:27
24.08.2015
Jirik_Tuňák1983
A ještě pod tímto výrazem:



www.google.cz/search?q=ma zda+mx...
21:53:41
24.08.2015
Jirik_Tuňák1983
21:52:24
24.08.2015
vhml
-> Venca. 24.08.15 21:47:39: kšiltovka s kšiltem dozadu. Jako kokot vypadáš taky ale nefouká na hlavu ani krk.



-> m8rinek 24.08.15 21:50:08: vysokej windshot mám, na tvojí vejsku asi fajn, ale mě to cechra vlasy nahore a pekelne me to mrda :-D
upraveno 1x, naposled 24.08.2015 21:53:26
21:51:27
24.08.2015
vhml
-> Syny 24.08.15 21:11:02: všimni se třeba na videích z WRC kterak jsou o tu šotolinu opřený.
21:50:31
24.08.2015
palinator
-> Syny:

A seš si jistej že máš ty brzdy tak dobře vyvážený, že jdou na skluz stejně přední a zadní kola? Případně po změně zátěže? Myslim že než dostaneš zadní kola na hranici skluzu, tak přední budou už hodně dávno zablokovaný.
21:50:08
24.08.2015
m8rinek
-> Venca.: Jezdim v beckovce a když je vyloženě klendra, tak mam v kasliku navlíkací šátek... Chce to udělat vyšší windshot, to co má NB v serii nepomáhá...
21:47:39
24.08.2015
Venca.
Takovej jeden cabrio dotaz, tak nějak se snažim jezdit bez střechy jak jen to trochu jde, ale celkem mi fouká za krk a na hlavu, tak mi soused věnoval jakousi koženou hnědou kuklu ( www.outdoor-military.cz/f iles/.../mr_10146a_2.jpg ), jako komfort super, ale je to spíš do veterána a vypadam v tom jak kokot. Neexistuje nějaká modernější náhrada?
upraveno 1x, naposled 24.08.2015 21:48:44
21:47:31
24.08.2015
MVM
-> Milan 136: Takhle nějak jsem to chtěl tady -> MVM 24.08.15 21:19:09: říct.. Dík 6
21:43:51
24.08.2015
Milan 136
-> Syny: právě, když budeš brzdit očekávaně, tak to nadávkuješ.

Ale v krizovce to zadupneš a jedeš... ve výzkumech došli dokonce tak daleko, že zjistili, že lidi to zadupnou a pak i dokonce trochu povolí a součástí abs je brzdový asistent, který tím dupnutím rozpozná panické brzdění a v systému nastaví nejvyšší vhodný tlak
21:36:00
24.08.2015
m8rinek
-> Hurdis: Bohužel, MX5 už znám docela detailně, vím po čem koukat a jak neudělat chybu. Takže místy projedu lokální nabídky od soukromníků, ale ještě jsem se neodhodlal k dalšímu činu :))
21:31:01
24.08.2015
m8rinek
-> Syny: Vím, že se kdosi ozve, že to je nesmysl, ale zrovna MX i u NA má nástup ABS příjemnej, hezky čitelnej. V podstatě první funkční ABS se kterým jsem měl tu čest... Na druhou stranu jsem krizový brždění zažil jen v Passatu B5,5 z novějších aut... ale i tak je to přes 10let rozdíl...
21:28:56
24.08.2015
Hurdis
-> m8rinek: Já jen jestli nesleduješ v DE i jiná auta, jen jsem se zkusil optat, zda třeba coupé Nissan není Tvůj šálek čaje. 4
21:27:03
24.08.2015
Syny
-> Milan 136 24.08.15 21:17:30: Tak treba u myho auta mam pocit, ze tu hranici udrzim celkem "snadno" (samozrejem na jednotnem pevnem povrchu). Delaj to hodne i gumy, takze ten moment kdy uz to ma tendenci se trhat je celkem dobre cejtit a jde to regulovat. Otazkou ale je, jestli na todle bude v pripade nejaky necekany krizovky cas. To bude asi rozdil oproti jizde, kdy brzdis zamerne a ocekavatelne. Osobne bych ale v dnesni dobe byl jednoznacne pro auto s ABS (ac mam bez ABS 3 ). Ty drivejsi prvni pokusy asi nebyly uplne nic extra (kamarad mel na Escortovi dokonce ABS jen na predni kola), ale dneska uz to je nekde jinde rekl bych :)
upraveno 1x, naposled 24.08.2015 21:28:09
21:25:58
24.08.2015
m8rinek
-> Hurdis: SX? a číslo značí copak?
21:24:36
24.08.2015
Hurdis
-> m8rinek: Koukáš i po jiných? Dá se vůbec ještě něco vybrat z nezprzněných SX? (180-300).
21:21:23
24.08.2015
MVM
-> Milan 136 24.08.15 21:07:37: Ano Pane ..ten klín .. 4
21:19:09
24.08.2015
MVM
-> Tuner#2: Hrách proti zdi házet nebudu,dnes jsem porovnával data a bavil se o tom s jezdcem. Na asfaltu a slickách brzdili oba (soupeř měl ABS) na stejno a bylo to srovnatelný. Velkou výhodu měl ten s ABS v tom že mohl brzdit bez rizika vypálení plošky a mohl brzdit dýl,téměř do nájezdu do zatáčky. Na mokru samozřejmě výhoda. Píšeš zžitý s autem,ale krizový brždění je co nejrychlejší zadupnutí vší silu do pedálu. Takže bez ABS sáňkuješ -pochybuji že letíce na děcko který vběhlo do cesty budeš umět nabzdit na první sešlápnutí 10-30% skluzu. (Na okruhu mi to trvá několik zatáček,nevylučuji ale že jsi dobrý jezdec a umíš takto brzdit ihned). Zvlášť u aut s posilovačem je ten cit a dávkování pro tento způsob brždění omezenej,nepřesnej.

Omlouvám se za zaprcávání kravinama - tímto bych to ABS uzavřel 4
21:18:46
24.08.2015
Venca.
-> Tuner#2: Tak asi jezdim jinym autem.



Ještě mi napiš, že škodovka funguje líp a už to chápu 3



Ale jako tahle debata asi postrádá smysl, každej kdo se v tom svezl tak je nadšenej a začíná šetřit, ale chápu, že se to nemusí líbit každýmu.4
21:17:30
24.08.2015
Milan 136
-> Syny: pokud se povede. to je ono. v tomhle ideálním stavu vyhraje to bez abs, to je jasný
21:14:35
24.08.2015
m8rinek
-> Hurdis: Sem tam mám tendenci z DE něco dovést, nedávno to bylo sic nejslabší, ale krásný NA, chvíli ho povodit a pak pustit.... Nicméně zatím jsem se stále neodhodlal... Co by se muselo stát, aby šla modrá nevím, ta u nás už má pozici dost pevnou :))))
21:11:21
24.08.2015
Hurdis
-> m8rinek: V poho, já jen pro zajímavost. Ono mne to totiž nepřešlo a asi nepřejde, spíše se to bude s časem zhoršovat. Dokonce jsem takovému autu konečně dokončil bydlení. A jedno jestli malá X nebo Nissan.

Naštěstí (nebo možná naneštěstí ?) jsem od doby naší konverzace pustil sedmimístnou injektáž do tenké složky A4 dokumentů, tak mi tlak hemisféru v sekci "zábava a prdel" poklesl asi jako po zprávě "tatínku, máte trojčata". 1
upraveno 1x, naposled 24.08.2015 21:12:18
21:11:02
24.08.2015
Syny
-> Milan 136 24.08.15 21:07:37: Pokud se te podari u auta bez ABS udrzet brzdy tesne pred hranici blokace kol, tak zastavi na suchu mnohem rychleji auto bez ABS. Pokud se to ale utrhne, tak pak vede ABS.



To s tim sypkym povrchem slysim prvne a je to zajimava teorie. Docela by me to zajimalo v praxi. Osobne bych spis rekl, ze na takovem povrchu bude lepsi ABSko, ale kdo vi...
upraveno 1x, naposled 24.08.2015 21:11:35
21:07:37
24.08.2015
Milan 136
Já teda nevím, ale ABS zcela jistě zkrátí brzdnou dráhu i na asfaltu. U naprosto stejnýho auta určitě. A jak píše MVM, prodloužení nastane pouze u sypkých materiálů, u kterých se u bez abs vytvoří klín a zastaví rychleji...

takové informace a zkušenosti mám já
21:03:51
24.08.2015
m8rinek
-> Hurdis: Modrou? Tu jsem dovezl jako TOP model co se v daný generaci dělal a na prodej jsem s ní vůbec nepočítal. Prodal jsem stříbrné NB ;)...



-> Tuner#2: Pro blbce každej blbec..
21:00:43
24.08.2015
Hurdis
-> m8rinek: Auto. Předpokládal jsem, že to bude hned pryč.
20:59:16
24.08.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 24.08.15 20:48:46: Asi tolik, že jsme MX-5 nikdy neviděl a nikdy v ní nejel. Já jsem možná borec, ale ty blbec... 4



-> Jirik_Tuňák1983 24.08.15 20:49:32: Není ABS jako ABS. To jsem psal hned na začátku postu, nějak nevím na co reaguješ? Neříkáš žádnou novotu a ty testy kde auto a nebo i motorka s ABS prohraje proti té s jsou poměrně čerstvého data...
20:59:03
24.08.2015
vhml
-> Zazaa 24.08.15 20:57:19: to se tady snažíme celou dobu vyzdvihnout. NA jsem chtěl moc. Ale už dneska stojí víc než NB :-/ Nemluvě o dostupnosti 1,8 a absenci špéry.
20:57:34
24.08.2015
m8rinek
-> Hurdis: Moc nerozumím otázce... Myslíš jako celý auto, nebo špajz?
20:57:19
24.08.2015
Zazaa
NA je NA ...

da se v tom blbnout na okruhu a pak odjet na dovolenou 8000km za 3 tydny
zvětšit Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d - obrázek od Zazaa vložen 24.08.2015 20:57:19
20:53:21
24.08.2015
Hurdis
-> m8rinek 24.08.15 19:37:16: Ty ten 6Q ještě pořád máš? 4
20:52:09
24.08.2015
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 24.08.15 20:49:32: tak na druhou stranu ten rok autoškoly je celkem aktuální s rokem výroby MXky, kterážto nijak sofistikovaný systémy nemám. Každopádně i tak jsem pro ABS. Jen je potřeba se to naučit zneužívat k úspěchu svému. Ale budu zkoušet i chování bez ABS.
20:49:32
24.08.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.08.15 20:38:00: V autoškole v jakém roce, 1997? Dnes už nemáš jen samotné ABS, ale i další s ním zpřažené systémy, které ti vyhodnocují příčné i podélné zrychlení, natočení volantu, polohu pedálů atd. atd., takže ti udrží auto nerozhozené, nejdoucí do smyku u odlehčených kol. Nebo ti přijde, že dnešní auta mají čím dál delší brzdnou dráhu oproti starým autům bez ABS? Mě přijde, že se snaží výrobci délku brzdné dráhy naopak zkracovat.



Zároveň mi přijde trochu nepoměr lidí, kteří MX-5 zbožňují a těch, kteří na ni plijí.

Takže ta ohromná skupina příznivců a majitelů je mimo, ja?
20:48:46
24.08.2015
m8rinek
-> Tuner#2: Fondmetaly se nikdy z výroby na MX5 nemontovaly, nevím co tím chtěl básník říct, obul jsi Mazdí kola se škodováckym znakem na škodovku? Jsi borec :D. Dveře víš kde jsou?
20:48:03
24.08.2015
vhml
20:46:02
24.08.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 24.08.15 20:40:34: Asi jako ty o podvozku u kila v kartě a nebo vhml teď o budíku v co jste dnes udělali? Laskavě si oba zameťte před vlastním prahem...



BTW kde já ty kola jenom viděl? Tolik asi k tématu jak já o MX5 vím ho*no a nebo vy spíš víte hovno o mě? Jo to bude asi to správné a jak tradiční u vás... 5
zvětšit Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 24.08.2015 20:46:02
upraveno 2x, naposled 24.08.2015 20:47:20
20:40:34
24.08.2015
m8rinek
-> Tuner#2: Já fakt nechápu proč máš potřebu srát se do všeho co se kde šustne, i když o tom víš evidentně hovno, nezajímá Tě to a klasicky jen vysíráš....
upraveno 1x, naposled 24.08.2015 20:44:21
20:40:15
24.08.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.08.15 20:38:00: proč bych to neměl přiznávat? Tebe to evidentně sere 3 3 3
20:38:00
24.08.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 24.08.15 06:56:48: Tak ono i kdyby to nebylo super, tak to nepřiznáš takže je to asi zbytečný tady dál diskutovat...



-> MVM 24.08.15 07:11:58: Tak ono taky závodní ABS je trochu jiná liga oproti sériovému. Já tvrdím, že ABS pokud jsi s autem sžitý je pro zlost a na suchém asfaltu o dost horší. Dokazuje to i řada testů a byla to vždy obecná poučka co už nás i v autoškole učily. jasně od té doby to umí víc cyklů za vteřinu, ale i tak... O horším vlivu při horších tlumičích ani nemluvit: www.motofocus.cz/technika /3599,odpruzeni-vozu-tak-j ak-jste-ho-jeste-nevideli tema.novinky.cz/abs



-> Venca. 24.08.15 19:44:28: Však já se s tím svezl. Sice jako spolujezdec, takže ty zázračné (dle virtu až kosmické) jízdní vlastnosti potvrdit nemůžu, ale podvozek a zvuk takový nijaký. Asi mám rád víc agresivní pojetí...
20:29:19
24.08.2015
vhml
-> haso 24.08.15 19:57:30: jo, u dvou metrů věřím, že se tam s nohama nevejde. Hrozně ale záleží na celkový postavě. Známej je o málo vyšší než já ( já mám 190cm) ale má třeba o 30kg míň a ani nemá sedačku na posledním zubu. Stejně tak záleží na sedačkách. Pokud máš vyhřejvaný, tak jsou vejš a už je problém.



Ale obecně se tam já vejdu, s tím, že aby to bylo pohodlný, tak potřebuju mít závodní boty nebo číny.
19:57:30
24.08.2015
haso
-> Jirik_Tuňák1983: preto sa pytam, lebo mam kamarata co je asi 2m vysoky a chcel mx5 a dopadlo to tak, ze ju nekupil, lebo sa mu nevojdu kolena pod volant (citacia) 3
19:54:34
24.08.2015
Jirik_Tuňák1983
-> haso 24.08.15 19:45:58: Tady in da Plzeň s tím jezdil jeden indickej doktor a byl dost dlouhej, čupřina mu koukala nad úrovní hrany skla. 3
19:45:58
24.08.2015
haso
a ako ste vysoki? vzdy ked to vidim stat niekde mi to pride, ze to vytiahli z kindervajicka ake je to auto male 1 sedi sa vtom dobre?
Extreme Tyres