Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d

prohledat
2423 příspěvků (zobrazeno 2351 až 2400) od 18.08.2015 do 25.08.2024, založil/a Mantrabeach
řadit dle data
19:44:28
24.08.2015
Venca.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.08.15 06:12:32: Nemluvim o kamarádovi, ty se s tím svez 6



MX-5 je super v tom, že v sérii má super jízdní vlastnosti, super motor, zvuk a vlastně všechno, i ten komfort je celkem ok. Jakékoliv ladění bych řekl už bude na úkor pohodlí a na normální ježdění je tam všeho akorát. A navíc není třeba se vůbec obávat PaCh, jezdit někam na plaťáku a tak. Sem dneska po 14 dnech ježdění s Mazdou vyrazil do práce Broukem a tak nějak mě to vůbec nebavilo, už aby Mazda zase jezdila, je to fakt návykový 1
19:42:52
24.08.2015
darklord
-> m8rinek: hehe, konecne po tejto fotke mi doslo ze som s s takymto autom pretahoval na jednej klukatej okreske. Ale neprislo mi to oproti rapidovi s 50kW nijak rychlejsie 40 Na predbehnutie som teda nemal, ale na pocechranie narazniku som mal celu dobu. Na druhu stranu, mozno bol ten mladoch v riti z toho ze som sa ho nechcel pustit tak bol rozhodeny 47
19:37:16
24.08.2015
m8rinek
Já si vloni koupil asi nejlevnější variantu 1,6 NB co je z modelů na výběr, abych si to zkusil, hned po vyřízení TP jsme absolvovali Alpy s totálním nadšením. Přesto jsem snil o silnější variantě. Až v Essenu se našla NBfl Sportive (Bilstein podvozek, velké brzdy, 1,8 107kW s VVT, 6q, špéra) v hezkém stavu s vadou ŘJ. Byl to risk, první MX stále doma, ale jelo se. Auto nepojízdný delší dobu, sem tam lišejník, přesto udržovaný, ale výměna ŘJ byla na majitele velkým soustem. Auto jsem dovezl, ŘJ nebylo třeba měnit, problém bylo čidlo kliky, následně proběhla výměna pružin za snížené, jiná kola, gumy, sání, vytažení dolíků ....



To auto nemá vadu ani kaz, jde s ním jet v klídku a taky umí v zatáčkách kde co vyškolit... Zatím teda asi všechno :D. Ať si říká kdo chce co chce, ale tohle auto se povedlo...



E: lepší foto hýr forum.mx-5.biz/download/f ile.php?id=12403&a...
zvětšit Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d - obrázek od m8rinek vložen 24.08.2015 19:37:16
upraveno 2x, naposled 24.08.2015 19:41:37
17:26:28
24.08.2015
vhml
Tak mám hotovou geo, kde byly z nějakýho zvrácenýho důvodu nulový odklony. Vpředu je teď 0,9 ( už je to bohužel nadoraz, asi to bude chtít nový silentbloky ) a vzadu je 1,5 a je to sotva ve 3/4 rozsahu štelování. Hned se to zase chová o něco líp :-)



S Radkem můžu jedině souhlasit. Ta možnost ject ukrutnou palbu a pak zničeho nic přejít do režimu kochačky se staženou střechou je parádní.
upraveno 1x, naposled 24.08.2015 17:27:39
14:32:55
24.08.2015
radekp
Já sem napíšu story s naší NC:



Otec snad odjakživa snil o sportovním autě. Vyhrávala Cobra, pak cokoliv s V8, Lotus, MX-5, 350Z. Někde mezi nimi 130RS. Já ho nabádal kvůli sofistikovanosti, provozním nákladům a každodenní použitelnosti k MX-5 nebo Elisu. Jednou jsem mu svěřil otěže své žluté hujdy a jeho nadšený poznatek byl: "co potřebuju víc - jede to, sedí to". Následovalo odrazování z mé strany - přece jen být tunerem po padesátce není úplně kůl. Bohužel jsem nebyl vyslyšen a zanedlouho jsme dotáhli hujdu červenou. Jelo to a to bylo tak všechno. Celou zimu otec zadrbal opravami úprav. Na jaře proběhlo pár neúspěšných vyjížděk s následným vystřízlivěním přecházejícím ve zhnusení, prodej a hledání MX-5 na mobile.de.

Našla se levná NC s přidřeným 2.0 motorem. Nechal se udělat motor, vytáhlo se pár promáčklin a jezdí se.

Dokud se s tím otec nesžil, na semislickách jsem mu v serpentýnách stačil. Ovšem po pár měsících si v seriovém autě dovolil to, čeho moje škodovka asi schopná nebude. Pokud ano, tak bude mít techničák jen na okrasu. Kastle je tuhá, odpružení je měkčí (u mojí škodovky mi to připadá přesně naopak). Auto je hlavně čitelné - Rapid ustřelil bez varování, s MX-5 si troufal jít do smyku hned při prvních projížďkách, přechod do smyku je čitelný, kontrolovatelný. Když jsem jel s Mazdou slalom, cítil jsem, kdy jsou gumy na hraně přilnavosti.

Na jaře jsem si auto půjčil a vyvezli jsme se s přítelkyní na dovolenou. 150 km českými silničkami (Bruntál, Šumerk, Skřítek, Červená Voda....hodně zatáček, serpentin...) do Orlických hor. Minimum provozu na cestách, v horách mimo sezonu žádní turisté. Příkopy byly ještě plné sněhu, na cestách plno štěrku, sundali jsme střechu a jezdili po horách jako blázni.

Možná až po téhle zkušenosti jsem poznal, o čem tohle auto je - o vyváženosti, dobrém podvozku. Pár zatáček jedeš zostra, zbytek cesty si klidně jezdíš, auto z Tebe nevytřese duši.

Podle mě je pohodové i na delší cesty.

Úplně chápu zdejší nákupní horečku a i já bych si dokázal představit výměnu škodovky za MX-5. Tím ale neříkám, že k tomu dojde.





BTW dejte sem fotky Vašich MX5, ať víme co kdo má...
13:32:32
24.08.2015
vhml
-> havlik 24.08.15 13:29:03: Propásnul jsem na ebayi jednu za 1200E hned za hranicema. Ne že ne 3 2
13:29:03
24.08.2015
havlik
-> vhml: ono to přijde:D koupíš nějakou větší vránu vyrabuješ to do sraček, přijde rám a bude47
13:19:34
24.08.2015
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 24.08.15 13:10:58: no v plánu mám nějaký pružiny a stabíky, ale nechci to přehnat abych zachoval pohodlí. Pohárů ze slalomů už mám doma plný bedny, takže to není úplně priorita z toho zase udělat nějakou jednoúčelovku.
13:10:58
24.08.2015
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 24.08.15 12:37:07: A co ty kachní vlastnostě? 3
12:37:07
24.08.2015
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 24.08.15 12:33:55: Nebyla :-) Ono to v tahu příjemně zvučí ze sání což mi stačí.
12:33:55
24.08.2015
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 24.08.15 12:15:08: No nebyla by to krása? Větry ve vlasech a fousech, bordel z vejfuku, smrad spálených gum? 3
12:15:08
24.08.2015
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 24.08.15 11:36:32: dej mě pokoj, já jsem rád že to nedělá žádnej kravál, kdopa to má poslouchat 3
11:36:32
24.08.2015
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 24.08.15 11:31:19: Tak tam dej aspoň ňákej vejfuk, ať to trochu bručí. 3
11:31:19
24.08.2015
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 24.08.15 11:26:11: taky. Ale celej ten nákup byl o tom mít auto pro radost s kterým se dá jezdit denně a ne jednoúčelovku, s kterou se jede 5x do roka.
11:26:11
24.08.2015
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 24.08.15 06:56:48: Hlavně to asi vyšlo a vyjde na menší peníze s už odpovídajícíma jízdníma výkonama, nebo?
07:11:58
24.08.2015
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.08.15 22:58:48: No přišel jsem na to tak,protože jsem mj. technik (ne instruktor) při škole bezpečný jízdy a jsem u všech praktických výuk 6 Je to znát z tabulek brzdných drah pro různý povrchy s rozlišným koef.přilnavosti.Brzdění a vyhýbání je základní cvik. Jinak ABS v závodní konfiguraci mají zase pro změnu auta Porsche 997 R a 80% všech závodních a sportovních aut. Závodní auto stejný specifikace bez ABS prostě brzdí hůř 4 I špičkový jezdec na brzdách ztrácí.. (A to má stejné brzdy a obutí) Ale to tady během pár řádků nevysvětlím..
06:56:48
24.08.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.08.15 06:12:32: myslíš změně jednoúčelovýho auta za auto na výlety a pro denní použití? Podle mě super 4
06:12:32
24.08.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Venca. 24.08.15 05:14:58: Jak uz jsem psal, kamarad to pred BRZ mel, dokonce na tom zkousel moje semislicky... A nebavim se o serii, ale o konkretni zmene u vhml.
05:14:58
24.08.2015
Venca.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.08.15 22:58:48: Oproti sériové škodovce?



Popros někoho, ať tě s tím sveze, ať tady nemusíš psát takový bludy :-)
upraveno 1x, naposled 24.08.2015 05:16:04
23:46:37
23.08.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.08.15 22:58:48: Doufám, že jsi v té zimě měl krom rukavic ještě ušanku a boty s kožíškem. 3
22:58:48
23.08.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 23.08.15 21:35:03: Jak jsi přišel na ten štěrk? Tak bych zrovna řekl, že s ABS už na tom auto bude s méně zkušeným řidičem lépe a čím klouzavější, tím lepší pro ABS. Naopak, ABS je zlo na kvalitním suchém asfaltu kde auto bez má kratší brzdnou dráhu.



-> vhml 23.08.15 14:19:37: Docela slabota proti škodovce. Vlastnosti to má takové kachní, zvuk žádnej, nějak to nechápu...



BTW dneska jezdili nějací MX pětkaří u Zvíkovce, tady jsem je zachytil při odstávce 5
zvětšit Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 23.08.2015 22:58:48
21:35:03
23.08.2015
MVM
-> vhml: Jedinej povrch kde ABS brzdnou dráhu prodlouží je štěrk. 90% lidí neumí krizově brzdit, nastavení skluzu ABS je taky dáno konstrukcí pneumatik. (Dneska už všechny musí být kompatibilní s ABS ale v 90Tých letech to tak nebylo.)
21:28:19
23.08.2015
Venca.
-> vhml: V zimě mě sere ABS na všech autech, jako ono to možná brzdí dobře, ale pocit takovej nijakej...
20:43:19
23.08.2015
palinator
-> vhml:

Já kvůli ABS vlít málem do plotu, protože mi nevyšel smyk, tak jsem to chtěl zachránit sáněma, ale ABS říkalo že ne tak se mi to stáčelo přes plný kontra furt ven ze silnice.
20:31:22
23.08.2015
vhml
-> Venca. 23.08.15 20:25:40: Kousek od nás, ale je to samej štěrk, moc se tam vymýšlet nedá. Mě to ABSko celkem vyhovuje, jen se s ním naučit spolupracovat. Na sharanu v zimě si ho nemůžu vynachválit. Samozřejmě pokud potřebuješ fakt zastavit tak je to pak průser
20:25:40
23.08.2015
Venca.
-> vhml 23.08.15 17:22:26: A kde to je? Taky bych se někdy sklouznul. Jinak s ABS na asfaltu problém nemam, řekl bych že je nastavený dobře, nejdřív gumy zapískaj a pak až sepne, ale na kluzkým to stojí za prd, tam zabírá moc brzo.



Asi tam dodělam vypínač.
upraveno 1x, naposled 23.08.2015 20:26:03
19:34:04
23.08.2015
palinator
-> vhml 23.08.15 14:19:37:

Vyndej pojistku ABS.4 Kdybych nebyl línej tak na kravení na sněhu si jí vyndám.
17:26:27
23.08.2015
Venca.
Vypadá to jak rozmačkaná klec ložiska. Táta se ještě snaží dostat dovnitř do diferenciálu, páč nám to nějak nejde oddělit, ale takhle pohledem zvenka není žádný poškození vidět.
17:24:59
23.08.2015
Venca.
Jinak ta rozvodovka už byla otevřená, takže už se v tom někdo vrtal. Ale nikde není viděl, že by cokoliv chybělo. Jediný vysvtlení co mě napadá, že měnili vnitřek diferenciálu a nevyčistly to...
17:24:49
23.08.2015
vhml
-> Venca. 23.08.15 17:23:13: to jsou nějaký zuby vyštípaný ne? Možná zevnitř torsenu?
17:23:13
23.08.2015
Venca.
Tohle sem našel uvnitř.
zvětšit Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d - obrázek od Venca. vložen 23.08.2015 17:23:13
17:22:26
23.08.2015
vhml
-> Venca. 23.08.15 17:15:33: zametací četa k dispozici nebyla. Je třeba tam vyrazit častějš a vymést to autama :-)



Hrst bordelu jakýho? Železný špony?
17:15:33
23.08.2015
Venca.
-> vhml: Ty trénuješ na šotolinu? 6



Já už mam doma Enkeie s Toyo R1R od M8, včera jsem rozhodil diferák a co sem tam neviděl... vysypal jsem z toho hrst bordelu, ale nikde nic, jedno ložisko už je načatý, ale z čeho se vzal ten bordel nechápu...
14:19:37
23.08.2015
vhml
Štěstí přeje připraveným. Poznatky jsou, že se budu muset naučit jezdit s ABS a servem a bude potřeba to pekelně utáhnout na stabilizátorech.



MX-5 - první kličkování
23:34:06
21.08.2015
palinator
-> Lubes:

Odtamtud je video na YT jak lítaj se stopětkama co? 1
21:35:11
20.08.2015
Lubes - zrušená registrace
-> Flamo: jankov vršok 6
21:32:33
20.08.2015
Flamo
ešte malá štúdia driftu
zvětšit Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d - obrázek od Flamo vložen 20.08.2015 21:32:33
21:30:54
20.08.2015
Flamo
Ja síce nevlastním MX-5ku, ale pridám pár fotiek kamošovej Mazdy. Chcel nejaké fotky, tak sme vybehli blbnúť a trocha som mu ju pocvakal 2
zvětšit Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d - obrázek od Flamo vložen 20.08.2015 21:30:54
21:20:43
20.08.2015
Milan 136
-> vhml: kontaktuj pavucinu, ti to naladi ;)
21:19:52
20.08.2015
Venca.
-> vhml: Tak to hezky odlaď, vychytej a pak mi to zkopíruješ 1



Ba né, teď to jede pěkně a na normální ježdění až dost.
21:16:56
20.08.2015
vhml
-> Venca. 20.08.15 21:14:11: určitě se daj koupit hotový řešení a nebo se do toho pustit nějakou vlastní cestou.
21:14:11
20.08.2015
Venca.
-> vhml 20.08.15 21:11:53: A kde k tomu pak splašíš software? Nebo už něco existuje? Mě by se líbil kompresor, ale mam trochu pocit, že pak by ten zbytek auta nepřežil ani rok toho zacházení..
21:11:53
20.08.2015
vhml
-> Venca. 20.08.15 21:04:44: bylo mi darováno. Ale asi budu shánět právě Sharanový. Je to stejnej objem motoru, malý, nízkotlaký, proměnlivá geometrie. A nebo kompresora, uvidím co se naskytne.
21:04:44
20.08.2015
Venca.
-> vhml 20.08.15 17:32:01: Tos vyndal ze sharana? 3
21:04:02
20.08.2015
Venca.
-> vhml 20.08.15 10:32:31: Takže nejlepší asi bude 1.6-1.8, zbytek už bude dlouhej. No to sem zvědavej, jak se jim to z Angle bude chtít posílat do čech nebo todle někdo zajišťuje?



Zejtra to kuchnu, sem zvědavej co na mě vypadne.
17:32:01
20.08.2015
vhml
Kurva to by bylo aby to netahalo i pěkně vocpoda :-)
zvětšit Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d - obrázek od vhml vložen 20.08.2015 17:32:01
10:32:31
20.08.2015
vhml
-> Venca. 20.08.15 06:15:20: ebay a tahat to z anglie. Jinak je to o nahode a čekání kdy se to náhodou vyskytne a vyfoukne to někdo jinej. Pokud ti jen hučí zuby tak ani nepořebuješ celej diferák, natož samosvornej za raketu. Jen si pak přeházíš vnitřnosti ( kdo naměří podložky je veliká otázka ). Dostupný stálý převody jsou 4.3 pro 1.6 , 4.1 pro 1.8 , 3.9 z aniversárky a 3.63 ze šestikvaltu.
09:50:53
20.08.2015
m8rinek
V HK speciálně pro MX5 postavili nový kruhový objezd...
zvětšit Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d - obrázek od m8rinek vložen 20.08.2015 09:50:53
06:55:21
20.08.2015
rOMAN
-> Venca. 20.08.15 06:15:20: ty myslim jen prekupujou polsky allegro
06:15:20
20.08.2015
Venca.
Nemáte někdo tip, kde schánět náhradní díly, asi budu pravděpodobně potřebovat diferenciál, co všechno to ještě uvidím až to rozeberu. Na netu jsem našel jenom bazar.automedik.cz, ale podle hodnocení od nich nic nebrat...
Extreme Tyres