Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18853 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.01.2015 do 12.12.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
20:59:30
12.12.2024
CHIP
-> Milan 136: Hlavně mě to strašně nasralo. Taková zbytečná oprava .. 8
09:09:30
12.12.2024
Milan 136
-> CHIP 12.12.24 07:26:33: Pěkný. Hezky to někdo zkurvil. Zlámat ruce takovým lemplům.
07:26:33
12.12.2024
CHIP
Jen abych podal informace o haldexu, co jsem tady před časem řešil.

Takže můj haldex poškozen někdy v minulosti .. někdo chtěl dostat ven filtr a měl kurevsky dobrej šroubovák, obrázek vlevo .. tedy olej vždy "vytekl" ven a tím se i zničilo čerpadlo. Zakoupil jsem zcela nový haldex, obrázek vpravo. Celková oprava, včetně práce, olejů a prostě všeho 15300 Kč.

Vzhledem k ceně dílu ve škodovce .. což je 84500 Kč .. myslím, že velice pěkné.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od CHIP vložen 12.12.2024 07:26:33
13:40:10
11.12.2024
Jakub05
-> Milan 136: Je to tak, díky. Nevím, co mě napadlo tam rvát to XZN.
18:14:00
10.12.2024
SO545
-> Milan 136 10.12.24 17:32:22: nemusi byt torx....a hlavne ked to nema klasicky sestrhran na 13mm.
17:32:22
10.12.2024
Milan 136
-> Jakub05 10.12.24 11:55:56: Na pantech je podle mě torx 45. XZN bývá na omezovači dveří.
11:55:56
10.12.2024
Jakub05
Ahoj, nevíte někdo, čím povolit panty předních dveří na OIII? Řidičovy jsou už svěšené. Mě to přijde jako XZN M7, ale moc tam není vidět.
06:59:49
10.12.2024
MATTESS
Můj poznatek k ovládání ventilace v autě -> minno 19.11.24 12:39:06: . Taky si to ovládám sám. Teď jsem měl ventilaci týden na AUTO. Ventilátor se na vyšší otáčky roztočil tak po půl kilomteru, manuálně ho pouštím na vyšší hned. Ale hlavně mi udivilo, že se auto ohřívalo o kus cesty déle, zhruba o 4km. Nevím, jakou to má souvislost? Jestli na AUTO "topí" Webasto méně? Dělo se tak pravidelně. A i spotřeba byla vyšší. Dnes jsem "přepnul" na manuál a chladící byla ohřátá v obvyklém místě
upraveno 1x, naposled 10.12.2024 08:30:49
18:52:57
05.12.2024
ajok
-> vhml 05.12.24 18:34:10: no to jsem koupil cca 1250,- a zasekaval se uz novej4 navic vypadavalko lanko, takze jsem stejne musel dat paku ze staryho, pistek po zime uz orezlej, takze ne, fakt neni...

-> Matthes, záškodník z TechWebu 05.12.24 18:37:16: kdyby alespon na repas pouzili origo dily... tak by to slo

-> 11mAjA11 05.12.24 18:51:34: na svou octu jsem koupil zadni siroky trmeny po repasu a od zacatku jsou s tim problemy, pistky jdou zatlacit jen obrovskou silo, navic oproti origu druhoskovy pistky silene reznou

-> StepaNoFUN 05.12.24 18:48:56: myslis dlouhodobe? protoze ja zrepasnul 4ks a no problem, casu to moc nezabere, orezly veci jsem vylestil a tanatoval ponorem, zkousel jsem to na plechu a pres zimu na zahrade nezacel reznout, jen na tom nedrzi barva, ale to tady neva, tanatuju paku a osicku4

Pro me je vetsinou mnohem narocnejsi montaz, nez renovace dilu... Za cas vymeny pruzin na octe bych tech trmenu zrenovoval tak 10ks :).

edit: jestli mi u tanatovani budete vycitat ten ponor, tak bych chtel rict, ze ja pouzivam bezfosforecny tanatovaci roztok (s H3PO4 mam zkusenost, ze to je pak mene korozne odolne), takze to neni agresivni a dlouhodobe pusobeni korozni pory nasyti a podle toho jak se to chova, tak to nasyti i povrchovou vrstvu nezrezle oceli, chci jeste zkusit jestli je odolnejsi galvanicky zinkovane nebo tanatovane, ale treba japonsky test by na to byl asi moc drsnej

edit2: jeste k tem zadnim sirokejm trmenum, uz jsem tady na to kolikrat nadaval, loni jsem pred chorvatskem vymenil desky a jak jsem ty pistky zatlacil, tak to na stridacku pribrzdovalo, jednou pravy kolo, pak levy, stale jsem to kontroloval a konstatoval, ze vazne, ale ne kriticke - po par tisicich km se to zlepsilo, ale desky zas uz jen cca 50%, paky se vracely, letos, jak jsou pistky vic venku, tak s tim uz problem nebyl, pak mi teda zacala viset paka na rucku, tak jsem vydloubnul tu gumicku s gufirkem, nacpal tam ATE vazelinu a uz to chodi, ale chci ty brzdy delat cely znova a poradne a to by bylo, aby to bez problemu jeste nefungovalo alespon 200tis.km, jen kdybych sehnal origo RS predni desky
upraveno 3x, naposled 06.12.2024 08:50:53
18:51:34
05.12.2024
11mAjA11
Lidi co mají čas a peníze repasujou. Když spočtu čas na tom strávený , kolik stojí díly na repas (aby aspoň trochu za něco staly) a že za dva roky to dělám znova (u zadního trmenu, protože hridelka ručky je vyzobana korozi a zhnije na kurwu do dvou let zas), tak do litru koupím nový díl a jebat , vydrží to déle a funguje to lépe, btw. pístky sem snad nikdy zhnile neviděl (za předpokladu že nejezdilo auto s poškozenýma prachovkama které tam nějaké hovado při servisu brzd nechalo a jen zatlačilo pístky)..
18:48:56
05.12.2024
StepaNoFUN
Tak ono u prednich je vyhled funkcnosti repase 99%, u zadnich je to tak 50/50.

U zadnich bych se na to tudiz vy....
18:42:35
05.12.2024
Jarda/felda
-> vhml 05.12.24 18:34:10: zadní jo, u předního bych koupil pístky 4
18:37:16
05.12.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: Nebo repas v Kelly no. Uz bych to jinak nedelal...
18:34:10
05.12.2024
vhml
-> ajok 04.12.24 19:50:08: neni zasadne snazsi si za litr koupit jinej brzdic?
19:50:08
04.12.2024
ajok
-> Jirik_Tuňák1983 04.12.24 19:09:20: to jsem mel podobne, kdyz jsem jel do prace, tak na vratnici jsem to zatahnul a pak jsem to nechal stat na kvaltu a kdyz jsem sel z prace uz bylo odbrzdene, ale pak pri odjezdu jsem na vratnici nacouvaval na obrubnik, protoze by mi to cast cesty pribrzdovalo, kdyz byl jinej vratnej, tak cumel, co to vyvadim.., :)



Zadni pistek, kdyz je sikovnej soustruznik..., ale za ten material jsem teda od neho dostal jmen :), Cr-Ni nerez nekalitelna, diky leguram i vpodstate nezihatelna a skoro 2x tvrdsi, nez potravinarska 1.4301, presne oznaceni nevim, ale pouziva se v raketoplanech a bezneji teda v pecich, na vsechny 4 pistky na octu uz z ni ted mam, chtel jsem jeste na MTX, ale to uz me poslal nekam, at prinesu potravinarskou, ze z te to udela, nj. jenze tady jsem mel odrezky z tyci do pece za daco
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 04.12.2024 19:50:08
19:09:20
04.12.2024
Jirik_Tuňák1983
-> ajok 04.12.24 11:15:36: To je na Pažutovi, toho ještě nemám moc zmapovaného. Teď dělám strop v chodbě. Tak parkuji na rovině a raději to nezatahuji, než se k tomu dostanu. Ono se to dycky po nějaké době zase vrátí a přestane to váznout. Díly objednám asi u Poláka, tady je to hrozná zlodějna.
11:15:36
04.12.2024
ajok
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.24 18:22:18: na kotoucovce?, tak zalezi jestli to je lanko nebo ta packa, ktera vytlacuje pistek - tam zarezava osicka a taky se to seka, ja na tu naftu dva trmeny zrepasoval, dokonce za pouziti nerez pistku, sly tam krasne rukou, no ceka me to i na moji octe, tam ma snad lanka OK, uz mam na to nakoupeny repas sady a pistky pripraveny taky nerez5
18:22:18
03.12.2024
Jirik_Tuňák1983
-> ajok 03.12.24 17:29:06: Ani mi nemluv. Letos je asi sezóna ručních brzd. Budu řešit taky. 8
17:29:06
03.12.2024
ajok
-> MOLSO 03.12.24 05:42:42: jj, diky, cofle jsem videl a mel jsem strach, ze bylo levny, tak ho vemu...
05:42:42
03.12.2024
MOLSO
-> ajok: lanká davam dlhodobo cofle, pripadne linex na kadečo a zatial som nemal problém s kvalitou / vyhotovením.
upraveno 1x, naposled 03.12.2024 05:43:01
15:32:04
02.12.2024
ajok
Na nafte zlobi jedno zadni lanko 1J 4x4 ATD 2004, dle carprogu 1J0609721AR, ale kdyz dam vyhledat, tak nabizi delky 1693-1725 mm, vzit radeji delsi, jsou tam 2,5cm podlozky pod unavenyma meyle pruzinama, tak to trochu vyssi je... a nejaka osvedcena znacka, o za chvilku nezarezne, naposled jsem daval na fab. febi a to jsem nadaval to tam dostat, byl vetsi prumer, chodi to ted sice pekne, ale byla na nich takova buzirka, kterou nevim jestli jsem nekde neposkodil, jak jsem to tam rval. Dekuji.
12:03:48
02.12.2024
ajok
-> palinator 02.12.24 11:29:08: aha, to by mohlo byt ono, protoze to dela podle teploty, tak jestli je neco tesne a je fakt, ze to dela, kdyz auto stoji nekde na slunicku, kdyz je chladno, tak to nikdy neudelalo, diky a ja bych to hledal v elektrice :)
11:29:08
02.12.2024
palinator
-> ajok:

"Drhnoucí", poskakující ručičku se mi povedlo omylem vytvořit, když jsem tu ručičku moc domáčk.. Tak zase budíci ven a znova. Dost mě to vyděsilo, protože to nebylo zrovna na mojem autě.
12:40:39
01.12.2024
ajok
-> StepaNoFUN 19.11.24 21:57:25: me obcas jde skokove otackomer, pred asi 2 lety to udelal i tachac, ale to uz se nezopakovalo, ja si asi k Vanocum od Ing.Pazdery necham namontovat maxi-k, tech 900,-kc za montaz asi ozelim, sice bych to zvladl nejak sam, ale on to zas nedela poprve...

Ale todle bych prave mohl predtim poresit, bude to nejaky studenak nebo myslis neco jine? rucky nikdy nepadly, jen ten otackomer nejde plynule, ale vypnes motor, znovu nastartuji a uz plynule jde9
14:28:30
23.11.2024
Bukaj
-> palinator 20.11.24 09:19:06: Tak nakonec to šlo i bez kompletní rozborky budíků - jen jsem to odkrytoval a k jedné straně tišťáku, kde je ten hřející se integráč, je přístup bezproblémový a na druhé straně malinko překáží základně budíků, ale jde se tam hrotem páječky celkem rozumně dostat... 5
10:34:50
23.11.2024
michael
Hodně podobná barva jako šedomodrá skalní 4147



Škoda Octavia - RS TSI*195kW*FACELIFT*PANO*D CC
15:02:15
20.11.2024
StepaNoFUN
-> Bukaj: To jo. Ale to je vyber, jestli odemknout cely auto, jen dvere ridice, nebo levou stranu.
14:59:35
20.11.2024
Bukaj
-> StepaNoFUN 20.11.24 14:02:35: Však tady na této fotce máš "otevírání a zavírání" - v tom to není?
14:03:35
20.11.2024
StepaNoFUN
Proste neni... Nejaka stara verze...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od StepaNoFUN vložen 20.11.2024 14:03:35
14:02:35
20.11.2024
StepaNoFUN
Proste neni... Nejaka stara verze...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od StepaNoFUN vložen 20.11.2024 14:02:35
14:01:52
20.11.2024
StepaNoFUN
Proste neni... Nejaka stara verze...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od StepaNoFUN vložen 20.11.2024 14:01:52
14:01:15
20.11.2024
StepaNoFUN
Proste neni... Nejaka stara verze...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od StepaNoFUN vložen 20.11.2024 14:01:15
12:18:40
20.11.2024
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 20.11.24 11:25:58: předváděcí novej S4 chrastil v přístrojovce až běda 3 ale to asi byl nějakej kus na kterým se to ještě učili montovat. Ale nechceš tohle někomu ukazovat na salonu
12:15:57
20.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 20.11.24 12:09:08: To bude stejně těmi dojebanými silnicemi. Náš osobní Custom taky drnčí jak hrnec víček od petek.
12:09:08
20.11.2024
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 20.11.24 11:25:58: Předpokládám už po záruce. To pak musí ta leasingovka schválit tu opravu. Možná předschválit. Přesně taky nevím.
11:41:31
20.11.2024
gim
-> Syny: v G VII, O IV i S III to tak funguje. A je jedno jestli manuál nebo automat. S autoholdem jde ruku v ruce i ručka. Když je vypnuto musím zatáhnout sám.

-> minno: já třeba nesnesu řízení v bundě. I na kilometr ji sundavám. V tomto počasí max. mikina.
11:25:58
20.11.2024
Jirik_Tuňák1983
Drivalia, O4, najeto 63 875 km, onanuál, 1.5 TSI.

Jezdím s tím rád, je to dobrý vozík. Dnes jsem se sice pobavil, páč po kolegyni sedačka nadoraz v horní poloze a na topení červené HI na obou stranách a nebyl to pozdrav. 3 Nebavili jsme se o tom caplování s topením včera nebo předevčírem? 3



Ve 2000 rpm drnčí přístrojovka a levé přední dveře, při 2500 ustane to co při 2000, ale pro změnu něco rezonuje vytrvale v pravých předních a levých zadních.

Řešili jste to někdy na servisu? Japa se k tomu staví takové ty driválie a další podobné organizace? Copato může bejt? Na tempomatu je to strašně otravný, jak je to auto docela tiché. Dělá to za studena a tepla pořád stejně.
09:38:50
20.11.2024
StepaNoFUN
-> Nwkt: To jsem udělal. A v tom menu je skoro howno. Je tam nastavení jednotek, nastavení světel.... O oknech ani prd.
09:19:06
20.11.2024
palinator
-> Bukaj:

Ručičky jsem sundával už na několika oktaváckejch přístrojovkách a žádná hrůza to není. Jen je pak nasadit správně zpátky.
09:18:38
20.11.2024
Nwkt
-> StepaNoFUN: když dáš Car a někde vpravo dole bývá zubaté kolečko. Nebo menu a projet do nastavení
08:44:01
20.11.2024
StepaNoFUN
-> Nwkt 19.11.24 21:32:04: Tak jsem nic takovýho nenašel. Ono je to přece jen už tak trochu veterán. je to SCOUT 2015
07:39:01
20.11.2024
Bukaj
-> Nwkt: Díky5

Jen mne děsí, že se musí sundavat ručičky budíků - to abych začal shánět další přístrojovku na díly, až to zmrším - tedy jestli ručky půjdou sundat tak ochotně, jako u PAL budíků3
22:06:54
19.11.2024
Bukaj
22:06:53
19.11.2024
Bukaj
22:06:01
19.11.2024
Milan 136
-> StepaNoFUN 19.11.24 21:35:11: Protočení ručiček se kóduje v 17.

Sklápění zrcátek jde v menu infotainmentu vypínat uživatelsky. Zkus se podívat do toho men Car. Někde tam bude podmenu s okny.
22:02:57
19.11.2024
Milan 136
-> Nwkt: Někde na MIB to asi taky je v nastavení.

Jinak tohle bych řešil online továrním kódováním, než hledat co kde přepsal 3
21:57:25
19.11.2024
StepaNoFUN
-> Bukaj: to uz tu dlouho nebylo. Vyhrejval se tam jeden vykonovej tranzistor.

Takze palubku ven a pajku do ruky. Bylo to myslim nekde nahore uprostred...
21:51:51
19.11.2024
Bukaj
Tak zase jeden dotaz ke staršímu vozu:

O1 1997 - telefonoval jsem s tátou a prý se mu stalo, že mu přestal ukazovat palivoměr, chvíli na to teploměr a druhý den i otáčkoměr a tachometr...

Je to běžná závada? Na co se mám připravit? Vypadl jen někde konektor, nebo bude potřeba rozebrat přístrojovku a hledat studeňáky?
Extreme Tyres