-> CHIP 25.02.25 09:38:48: To pises, protoze mas O2 scouta a jeste tusim naftu. Zkus si sednout do dnesnich koncernovejch benzinu. Kdybych nebyl zvyklej na tu 1,5 TSI ze sluzebaku, tak bych si myslel, ze je s tim mym autem neco spatne. Odezva na plyn jak kdyz mas drevenou nohu. Kdyz na to slapnes, tak to ma prodlevy, kdyz nekde akceleruju a prerazuju, tak mi vzdy vyleti otacky po vyslapnuti spojky i kdyz uz plyn mam pustenej atd. Nejdriv jsem si myslel, ze jsem jen drevo a neumim ridit, ale postupne jsem zjistil, ze se mi to deje jen u poslednich TSIcek. Muj byvaly Golf nafta 103kW v pohode, brachovo Golf nafta 85kW v pohode, Ofce 3 nafta 110kW taky bez problemu, Caddy nafta 55kW, taky ok, ale Karoq a Kamiq s 1,5 TSI 110kW delaly oba to co pisu a muj Leon 1,5 TSI 96kW to samy... A co jsem tak pozoroval jen jako spolujezdec, tak 2,0 TSI bude stejny. Takze u techhle motoru by ten automat byl asi (co se tyce tohohle) mozna docela fajn. Ale zas u 1,5 TSI je DSG suchy a do toho se mi nechtelo vubec a ten dvoulitr (kterej ma DSG mokry) zas tak castej neni, je o dost drazsi a docela dost zere. Jako zvyknes si i na ten manual a ty popsany neduhy a "naucis" se s tim nejak fungovat, ale kdyz jsem mel Golfa a sedal do tech TSI v praci, tak jsem si vzdy pripadal jak kdyz jsem tejden po autoskole
