Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18827 příspěvků (zobrazeno 451 až 500) od 04.01.2015 do 20.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
11:44:10
30.06.2024
COL
-> ajok: Zajímavá závada, dost se divím, že to vůbec nějak pálilo. Kolik té elektrody chybí směrem dovnitř? Takhle to vypadá ojebaný spíš mechanicky. Jiskřiště ZC nebo TXS měla povrchovou jiskru a izolátor to nedevastovalo.... Není to zničený od detonační spalování? Není kolem toho válce něco abnormálního?



Ještě si vzpomínám, ze na jiskřišti YS, jsem při provozu na LPG za vyšších teplot a při vyšší zátěži zaznamenával netypické a sporadické detonace a řekl bych ze docela silné. Proste občas to náhodně ťuklo/cvaklo/kleplo. Ale našel jsem na netu jen jediného člověka, co popisoval to samé - ale to snad bylo ještě v době LPG konfery na Pandore.

upraveno 4x, naposled 30.06.2024 12:10:53
07:21:33
30.06.2024
ajok
-> COL 30.06.24 01:04:32: jj, taky si myslim a to opaleni podle me neni od teploty, ale od jiskry, kdy to bez elektrody stale jelo, chudou smes mi to nedetekuje, no proste nechteji priznat smejd, takze s briskem koncim a to jsem je daval do vsech aut

www.rajce.idnes.cz/jardaj /.../brisk-lpg-1-8t



todle jsem mu napsal

Tak pri spalovani LPG je teplota vyssi, opaleni izolatoru urcite nebude od teploty, neni duvodu, aby byl opalen vic, nez na ostatnich valcich, chudou smes mi to take nedetekuje, podle me k opaleni doslo, kdyz to mozna i nekolik set km jezdilo bez te elektrody (od dlouhe jiskry) a dokud ta svicka neznicila civku, tak jsem to nepoznal, potom jsem zjistil, ze sice po vymene civky to jede, ale vynechava ve vyssich otackach a az potom jsem tu svicku demontoval a zdesil se...
upraveno 1x, naposled 30.06.2024 07:59:23
01:04:32
30.06.2024
COL
-> ajok: vysoká elektrická vodivost? To jako argument zní divně, když kousek od toho je odrusovaci odpor jako kráva...
00:13:52
30.06.2024
ajok
odpoved z brisku Tabor



Je mi líto, že jsem vám dříve neodpověděl, důvodem bylo to, že případ je poměrně nejasný a tak jsem od kolegů nedostal žádnou jasnou odpověď.



Podle fotky je jasné, že špička izolátoru je velmi zatížena vysokou teplotou.



Zapalovací svíčky řady Silver line jsou vybaveny středovou elektrodou, jejíž teplota tání je poměrně nižší, než např. u vámi uvedených Denso. Výhody stříbrného typu materiálu jsou ale hlavně u aplikací s plynovými přestavbami, a to díky výborné teplotní/elektrické vodivosti ve velmi malém průřezu.



S těmito svíčkami se běžně v provozu nesetkáváme, ale vždy doporučujeme využívání prověřeného servisu pro ověření stavu motoru a trysek.
13:54:11
28.06.2024
ajok
-> Jarda/felda 28.06.24 09:06:06: jj, ale 2,5 gen, 2 gen doufam ma jine oznaceni? a todle asi nepoznas u nafty, jestli je 2 nebo 3 konektorova? stale jsem jeste neudelal to DO, 3gen ovladac se mi tu vali...

Jinak jsem mluvil se synem Ing.Mlocha a pry nezna nikoho, kdo by potreboval na bezne jezdeni mobil1 5W50, ale prislo mi, ze si spis myslel, ze mam tsicko a ne 20V9
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 28.06.2024 13:54:11
09:06:06
28.06.2024
Jarda/felda
-> ajok 28.06.24 04:28:51: AH je s dálkou + 4x el okna 1
05:06:42
28.06.2024
ajok
tady jsem nasel ten vypustak s magnetem www.beetle.cz/obchod/.../ zatka-prevodovky-vypoustec i ale ona ta prevodovka bude mit magnet nekde vevnitr, jak felda
04:28:51
28.06.2024
ajok
po vyndani a zandani konektoru uz funguje, jen jak dlouho...

s timdle cislem a na konci AH ma jeden clovek v inzeratu dve a tvdil, ze to je z octy s dalkou, nemuze tam byt nejaky zadrhel? dekuji

ono stejne bych mel tu elektroniku vsechnu zacit nakupovat, pokud to auto chci udrzet pri zivote...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 28.06.2024 04:28:51
upraveno 1x, naposled 28.06.2024 04:31:42
04:20:26
28.06.2024
ajok
zas mi blbne komfort 8 ale kupodivu se ten comfort 2,5 gen da docela snadno koupit, nemohu to zamenit s 2 gen? abych nekoupil spatne

obcas mi jdou skokove budiky, vetsinou, kdyz pustim klimu, po vypnuti motoru uz je to OK, nemuze to s timdle souviset? pritelkyne tvrdila, ze to i hur jede, ale me se nezda, dostal jsem z toho pres dve kila pri skakajicich rucickach :)
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 28.06.2024 04:20:26
upraveno 1x, naposled 28.06.2024 04:25:45
04:18:43
28.06.2024
ajok
proc ta naftova potvora zere zadni snimace ABS, me jeste zadnej zadni neodesel

odchazeji na preskacku, nikdy neodesel hned ten, co jsem menil 9
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 28.06.2024 04:18:43
upraveno 1x, naposled 28.06.2024 04:21:44
02:43:53
28.06.2024
ajok
-> ajok 27.06.24 21:14:04: no nic, tak jsem prizdisrac, rozhodl jsem se pro jistotu, ono taky co bych delal s tema 3l

Ona stejne po Chorvatsku bude do zimy stat, protoze se mi kolem zadni napravy zacinaji hromadit orezlinky, no a az to poradne poresim, tak s ni stejne moc v zime jezdit nebudu.
21:14:04
27.06.2024
ajok
-> Jarda/felda 25.06.24 04:27:13: diky dratek Cu a renzosil to snad vyresil....

mam na oleji 13,5tis.km a kdyz mam dole velky pech, tak ho vymenim, jen se nemohu rozhodnout jestli jeste dat shel helix ultra 5W40 nebo mobil 1 5W50, oba maji normu, uvazoval jsem o valvoline VR1 racing, ale ten nema normu a po pridreni pistu u AEE s TotalQuartzRacing 10W50, kterej nemel normu, uz to nehodlam riskovat... ale stejne se bojim toho mobil 1 dat ho tam pred delsi cestou po dalnici? toho shelu mam jeste 3l a 4 stoji 600,-kc, mobilu 1 bych musel koupit alespon 5l za 1200,-kc, tak jestli nedat ten shell, kdyz uz na nem mam pres 100tis.km

Jeste se chci zeptat, jestli se necha nekde koupit zatka na prevodovku s magnetem? na uhlovym prevodu magnet mam a na prevodovce ne, ty zatky jsou se stejnym kuzelovym zavitem, na prevodovce mam jen dulek a v nem je cisto, ale 17 sestihran mam dost ohlomejzdanej narozdil od te uhlovky. Dekuji. No premyslim, ze i vypustak na motoru si necham upravit na magnet.
upraveno 2x, naposled 27.06.2024 21:51:06
04:27:13
25.06.2024
Jarda/felda
-> ajok 25.06.24 03:24:31: gumička okolo čerpadýlka
03:24:31
25.06.2024
ajok
nevite kde a proc muze tyct ostrikovac u octy? pres cerpadylko? ja doliju a klidne to mesic drzi a najednou prijdu k autu, pod autem louze a pul nadrzky pryc9 neudelalo mi to poprve...
19:08:44
24.06.2024
MVM
-> Milan 136 24.06.24 07:56:54: V roce 2003 když jsem začínal ve Škodovce tuto diagnostiku "vaginu" mohli pouzivat a obsluhovat jen lepší stáří mechanici. Ten zbytek používal ATAL 3
18:34:44
24.06.2024
Petrson
-> Milan 136 22.06.24 15:59:04: ju to jsme měli v 2007kdyz jsem se učil1 1
09:52:35
24.06.2024
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 24.06.24 09:17:48: 3 ale na tyhle starý pekla to funguje okamžitě bez přihlašování 1
09:17:48
24.06.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 24.06.24 07:56:54: Vypadá to, že to běží ještě na propanbutan. 1
07:56:54
24.06.2024
Milan 136
07:21:37
24.06.2024
StepaNoFUN
-> CHIP: Dobova diagnostika.
06:37:51
24.06.2024
CHIP
-> Milan 136: Co to proboha je ?
15:59:04
22.06.2024
Milan 136
MIB nové generace 3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 22.06.2024 15:59:04
12:39:29
21.06.2024
CHIP
-> venni: Ok .. díky ..
12:06:42
21.06.2024
venni
-> CHIP 21.06.24 11:25:23: ten ventil by měl být ve filtru jak u PD tak CR.Leč oba dva filtry jsou odlišné...už jsem se s tím taky setkal...že to nedrží tlak.
11:25:23
21.06.2024
CHIP
-> saskyn2: Nemám teď u sebe techničák. Ale dle mě je to CR.

Řeknu to mechanikovi .. že je ventil v tělese filtru. Nezdálo se, že by se s podobnou závadou setkal.
11:06:23
21.06.2024
saskyn2
-> CHIP: a co to je teda za motor? Cr? Ventil je v tělese filtru
10:48:38
21.06.2024
CHIP
-> palinator: Takže tam není ventil .. ale pumpa funguje jako ventil ?
10:22:39
21.06.2024
palinator
-> CHIP:

Nepadá nafta? Že by to podavačka nestihla natlačit...
08:00:56
21.06.2024
CHIP
-> Pavel P@nkáč: Není to PD. Dělá to jen při odstavení minimálně na den. Při použití během jednoho dne to startuje na drb.
upraveno 2x, naposled 21.06.2024 08:02:36
07:47:16
21.06.2024
Pavel P@nkáč
-> CHIP: A to je PD? dělá to teplé / studené?
06:54:41
21.06.2024
CHIP
Mám takovej dotaz. Někdy se mi stane že u Octavky 2 2.0 tdi musím při startu točit motorem třeba 2 vteřiny než to chytne. Prostě fakt to točí jak stodvacítka a nic až po chvilce to normálně chytne. Mě napadlo, jestli tam není nějakej zpětnej ventil, kterej drží tlak paliva a že prostě už není tak ok a chvíli trvá, než čerpadlo udělá tlak paliva. Je to možný nebo su úplně vedle ?
23:35:19
18.06.2024
Jirik_Tuňák1983
-> ajok 18.06.24 21:12:50: A to jsi tam šel něco vybírat nebo provokovat? 3
21:12:50
18.06.2024
ajok
-> Sita 18.06.24 11:29:49: tak ten jeden se prave po asi 40tis.km vytrhl a druhej drzel dal... ale mas pravdu, prodejce vychvali to, ceho se chce zbavit7

Jednou jsme se s pritelkyni stavili v AAA a zacal nam nabizet takovyho hroznyho renaulta bouranyho min. na 3 rohy a kdyz jsem mu rekl, ze jsem si zrovna udelal spojku na octe 4x4, tak to vzdal :)
11:29:49
18.06.2024
Sita
-> ajok: to mas z toho ze se s prodejcema bavis :D ja si naklikam v eshopu zbozi, vyzvednu, namontuju a normalne to funguje :D Mimochodem do zadni napravy jsem daval plny lemforder a normalne to drzi, uz 40tkm...
07:41:56
18.06.2024
ajok
-> vhml 18.06.24 07:26:04: já je kupoval kdysi, no... tenkrát mi prodejce říkal, že jedině ty, že na cervenejch to bude plavat Asi si dám pod nohy polstarek :)

Jinak už se mi nedělá skoro bordel na magnetu uhlovyho převodu, vždy jak je příležitost, tak tu trosku oleje upustim a dávám do toho šroubů s magnetem přísadu LM

Ono s těma polyuretan je to taky loterie, na nivé mám červený a drží neskutečně, tvrdost akorát, na druhou nivu jsem koupil taky červený a jsou mnohem měkčí, mám strach, že se hned rozzvejknou :/ na tlumících jsem měl žlutý a byly tvrdý tak akorát a rozzvejkaly se, ale to bylo asi tím, že to chodilo na doraz.
upraveno 2x, naposled 18.06.2024 09:46:47
07:26:04
18.06.2024
vhml
-> ajok 18.06.24 05:30:19: to je taky nápad tam dát nejtvrdší žlutý
05:30:19
18.06.2024
ajok
-> Jarda/felda 17.06.24 11:27:46: tak jeste vetsi zmatek, jak rika kolega, todle by japonec nikdy n eudelal...

Jinak mam konecne po klepani a zvejkani, uz lupou jen vzadu lesjofors a uz mam asi pro letosek zas octavky dost. S tema zlutejma polyuretanama jsem to teda taky podelal, plnej lemforder byl proti tomu fakt komfort www.polyuretanove-silentb loky.cz/clanky/7-tvrdost-s ilentbloku ze ja nedal jen toho lemfordera zas, co se mi vytrhl nebo ty origo deleny. Ted ty vibrace do noh, to nevim jak preziju Chorvatsko, no kamos me premluvil, at je tam dam, kdyz jsem je kdysi koupil... Pry chces kvalitu nebo to porad menit, tak mam kostitras7
11:27:46
17.06.2024
Jarda/felda
-> ajok 17.06.24 01:26:54: mají, lišili se 2/3 konektory 4
01:26:54
17.06.2024
ajok
-> Pavel P@nkáč 16.06.24 10:30:14: tadle by mela byt z neceho starsiho, takze to by nemelo hrozit, jen jsem nekde na passat foru nasel, ze maji jine konektory pro 2 a 4 okna, tak doufam, ze to neni pravda
10:30:14
16.06.2024
Pavel P@nkáč
-> ajok: počet těch el. oken se dá ve vagu nastavit tuším.....ale jsou tam asi jiné komplikace, Saskyn to tu psal...(el. otvírání kufru apod.)
10:17:49
16.06.2024
ajok
-> Jarda/felda 15.06.24 23:17:39: jj a muzu dat do auta s jen prednima el. oknama z auta, co melo 4 el. okna, bude to psat nanejvys jen nejakou zavadu, ze nefunguji zadni okna nebo to vubec nejde? diky
23:17:39
15.06.2024
Jarda/felda
-> ajok 15.06.24 08:46:04: naopak, verze SW se zohlednovala v koncovým písmenu 4 pokud se bavíme o tom jak je to z výroby- samozřejmě se potom už dá nahrát ledasco
08:46:04
15.06.2024
ajok
snad je to jasne... nebo hovorim jak tatar?



Zdravím, takže jakou sháníte?



---------- Původní e-mail ----------

Od: Bazos.cz

Datum: 15.06.2024 08:09:44

Předmět: Bazos.cz - odpoved na inzerat 184369216 - Komfortni jednotka Octavia 1



Dobry den, ja potrebuji comfortku na O1 3.gen na DO a pouze predni el. okna. Podle cisla je 3. gen jen ta posledni na foto , nejvic zaprasena 1C0, jinak podle kodu clovek nic nepozna, zalezi jakej tam je nahranej soft a to se v kodu nezohlednovalo. Dekuji
01:22:37
15.06.2024
ajok
-> palinator 14.06.24 09:13:21: a jeste to ovesit solarama, celou karoserii a kdyz to stoji, tak solary vytahnout i pres skla...4 1
09:13:21
14.06.2024
palinator
-> ajok:

Rekuperací se hybridy dávno dobíjejí, dokonce se rekuperací dobíjejí nějakou dobu už i čistý spalováky přes chytrý dobíjení.

A přes odpadní teplo těžko nějakou použitelnou energii získáš - termočlánky fakt nedají potřebný výkon a nějaký tepelný stroj z odpadního tepla je iluzorní - kdyby něco takového fungovalo, dávno by se to používalo. Chlazení motoru je dost nízkopotenciálový a výměníky na výfuku, kde nějakou vyšší teplotu při zátěži dokážeš udělat, si moc nedovedu představit, vzhledem k omezení výkonu.



Nakonec, u hybridu ti odpadní teplo asi jen tak tak bude stačit na zimní vytápění.
21:09:13
13.06.2024
ajok
-> palinator 13.06.24 13:53:59: vsak to tak myslim4 odpadni teplo, rekuprace...
13:53:59
13.06.2024
palinator
-> ajok 11.06.24 03:37:58:

A jakými prostředky bys tu baterii chtěl dobíjet než těmi, co tam už jsou?
13:52:36
13.06.2024
palinator
-> minno 10.06.24 07:53:13:

Masážní sedačky (jestli teda mluvíme o tomtéž), má kdeco.. i našich S3 nebo kámošovo Mondeo.
10:33:47
11.06.2024
ajok
-> Jarda/felda 11.06.24 08:38:05: já mám asi smůlu na zmetky, mě se vytrhl plnej lemforder, ale když jsem na nivé dokázal na zadní nápravě zničít gumového silent za 1000km a polyuretany se mi zničit nepovedlo...
08:38:05
11.06.2024
Jarda/felda
-> ajok 11.06.24 03:37:58: polyuretanu jsem se kdysy bál tak jsem dával raději plný Febi a proti originál žvejkačkám to bylo sakra znát
Extreme Tyres