skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> ajok: vysoká elektrická vodivost? To jako argument zní divně, když kousek od toho je odrusovaci odpor jako kráva...
odpoved z brisku Tabor
Je mi líto, že jsem vám dříve neodpověděl, důvodem bylo to, že případ je poměrně nejasný a tak jsem od kolegů nedostal žádnou jasnou odpověď.
Podle fotky je jasné, že špička izolátoru je velmi zatížena vysokou teplotou.
Zapalovací svíčky řady Silver line jsou vybaveny středovou elektrodou, jejíž teplota tání je poměrně nižší, než např. u vámi uvedených Denso. Výhody stříbrného typu materiálu jsou ale hlavně u aplikací s plynovými přestavbami, a to díky výborné teplotní/elektrické vodivosti ve velmi malém průřezu.
S těmito svíčkami se běžně v provozu nesetkáváme, ale vždy doporučujeme využívání prověřeného servisu pro ověření stavu motoru a trysek.
Je mi líto, že jsem vám dříve neodpověděl, důvodem bylo to, že případ je poměrně nejasný a tak jsem od kolegů nedostal žádnou jasnou odpověď.
Podle fotky je jasné, že špička izolátoru je velmi zatížena vysokou teplotou.
Zapalovací svíčky řady Silver line jsou vybaveny středovou elektrodou, jejíž teplota tání je poměrně nižší, než např. u vámi uvedených Denso. Výhody stříbrného typu materiálu jsou ale hlavně u aplikací s plynovými přestavbami, a to díky výborné teplotní/elektrické vodivosti ve velmi malém průřezu.
S těmito svíčkami se běžně v provozu nesetkáváme, ale vždy doporučujeme využívání prověřeného servisu pro ověření stavu motoru a trysek.
-> Jarda/felda 28.06.24 09:06:06: jj, ale 2,5 gen, 2 gen doufam ma jine oznaceni? a todle asi nepoznas u nafty, jestli je 2 nebo 3 konektorova? stale jsem jeste neudelal to DO, 3gen ovladac se mi tu vali...
Jinak jsem mluvil se synem Ing.Mlocha a pry nezna nikoho, kdo by potreboval na bezne jezdeni mobil1 5W50, ale prislo mi, ze si spis myslel, ze mam tsicko a ne 20V
Jinak jsem mluvil se synem Ing.Mlocha a pry nezna nikoho, kdo by potreboval na bezne jezdeni mobil1 5W50, ale prislo mi, ze si spis myslel, ze mam tsicko a ne 20V

-> ajok 28.06.24 04:28:51: AH je s dálkou + 4x el okna 

tady jsem nasel ten vypustak s magnetem www.beetle.cz/obchod/.../
zatka-prevodovky-vypoustec
i ale ona ta prevodovka bude mit magnet nekde vevnitr, jak felda
po vyndani a zandani konektoru uz funguje, jen jak dlouho...
s timdle cislem a na konci AH ma jeden clovek v inzeratu dve a tvdil, ze to je z octy s dalkou, nemuze tam byt nejaky zadrhel? dekuji
ono stejne bych mel tu elektroniku vsechnu zacit nakupovat, pokud to auto chci udrzet pri zivote...
s timdle cislem a na konci AH ma jeden clovek v inzeratu dve a tvdil, ze to je z octy s dalkou, nemuze tam byt nejaky zadrhel? dekuji
ono stejne bych mel tu elektroniku vsechnu zacit nakupovat, pokud to auto chci udrzet pri zivote...
zas mi blbne komfort
ale kupodivu se ten comfort 2,5 gen da docela snadno koupit, nemohu to zamenit s 2 gen? abych nekoupil spatne
obcas mi jdou skokove budiky, vetsinou, kdyz pustim klimu, po vypnuti motoru uz je to OK, nemuze to s timdle souviset? pritelkyne tvrdila, ze to i hur jede, ale me se nezda, dostal jsem z toho pres dve kila pri skakajicich rucickach :)

obcas mi jdou skokove budiky, vetsinou, kdyz pustim klimu, po vypnuti motoru uz je to OK, nemuze to s timdle souviset? pritelkyne tvrdila, ze to i hur jede, ale me se nezda, dostal jsem z toho pres dve kila pri skakajicich rucickach :)
proc ta naftova potvora zere zadni snimace ABS, me jeste zadnej zadni neodesel
odchazeji na preskacku, nikdy neodesel hned ten, co jsem menil
odchazeji na preskacku, nikdy neodesel hned ten, co jsem menil

-> ajok 27.06.24 21:14:04: no nic, tak jsem prizdisrac, rozhodl jsem se pro jistotu, ono taky co bych delal s tema 3l
Ona stejne po Chorvatsku bude do zimy stat, protoze se mi kolem zadni napravy zacinaji hromadit orezlinky, no a az to poradne poresim, tak s ni stejne moc v zime jezdit nebudu.
Ona stejne po Chorvatsku bude do zimy stat, protoze se mi kolem zadni napravy zacinaji hromadit orezlinky, no a az to poradne poresim, tak s ni stejne moc v zime jezdit nebudu.
-> Jarda/felda 25.06.24 04:27:13: diky dratek Cu a renzosil to snad vyresil....
mam na oleji 13,5tis.km a kdyz mam dole velky pech, tak ho vymenim, jen se nemohu rozhodnout jestli jeste dat shel helix ultra 5W40 nebo mobil 1 5W50, oba maji normu, uvazoval jsem o valvoline VR1 racing, ale ten nema normu a po pridreni pistu u AEE s TotalQuartzRacing 10W50, kterej nemel normu, uz to nehodlam riskovat... ale stejne se bojim toho mobil 1 dat ho tam pred delsi cestou po dalnici? toho shelu mam jeste 3l a 4 stoji 600,-kc, mobilu 1 bych musel koupit alespon 5l za 1200,-kc, tak jestli nedat ten shell, kdyz uz na nem mam pres 100tis.km
Jeste se chci zeptat, jestli se necha nekde koupit zatka na prevodovku s magnetem? na uhlovym prevodu magnet mam a na prevodovce ne, ty zatky jsou se stejnym kuzelovym zavitem, na prevodovce mam jen dulek a v nem je cisto, ale 17 sestihran mam dost ohlomejzdanej narozdil od te uhlovky. Dekuji. No premyslim, ze i vypustak na motoru si necham upravit na magnet.
mam na oleji 13,5tis.km a kdyz mam dole velky pech, tak ho vymenim, jen se nemohu rozhodnout jestli jeste dat shel helix ultra 5W40 nebo mobil 1 5W50, oba maji normu, uvazoval jsem o valvoline VR1 racing, ale ten nema normu a po pridreni pistu u AEE s TotalQuartzRacing 10W50, kterej nemel normu, uz to nehodlam riskovat... ale stejne se bojim toho mobil 1 dat ho tam pred delsi cestou po dalnici? toho shelu mam jeste 3l a 4 stoji 600,-kc, mobilu 1 bych musel koupit alespon 5l za 1200,-kc, tak jestli nedat ten shell, kdyz uz na nem mam pres 100tis.km
Jeste se chci zeptat, jestli se necha nekde koupit zatka na prevodovku s magnetem? na uhlovym prevodu magnet mam a na prevodovce ne, ty zatky jsou se stejnym kuzelovym zavitem, na prevodovce mam jen dulek a v nem je cisto, ale 17 sestihran mam dost ohlomejzdanej narozdil od te uhlovky. Dekuji. No premyslim, ze i vypustak na motoru si necham upravit na magnet.
-> ajok 25.06.24 03:24:31: gumička okolo čerpadýlka
nevite kde a proc muze tyct ostrikovac u octy? pres cerpadylko? ja doliju a klidne to mesic drzi a najednou prijdu k autu, pod autem louze a pul nadrzky pryc
neudelalo mi to poprve...

-> Milan 136 24.06.24 07:56:54: V roce 2003 když jsem začínal ve Škodovce tuto diagnostiku "vaginu" mohli pouzivat a obsluhovat jen lepší stáří mechanici. Ten zbytek používal ATAL 

-> Milan 136 24.06.24 07:56:54: Vypadá to, že to běží ještě na propanbutan. 

-> CHIP 24.06.24 06:37:51: VAG 1552

-> CHIP: Dobova diagnostika.
-> Milan 136: Co to proboha je ?
-> venni: Ok .. díky ..
-> CHIP 21.06.24 11:25:23: ten ventil by měl být ve filtru jak u PD tak CR.Leč oba dva filtry jsou odlišné...už jsem se s tím taky setkal...že to nedrží tlak.
-> saskyn2: Nemám teď u sebe techničák. Ale dle mě je to CR.
Řeknu to mechanikovi .. že je ventil v tělese filtru. Nezdálo se, že by se s podobnou závadou setkal.
Řeknu to mechanikovi .. že je ventil v tělese filtru. Nezdálo se, že by se s podobnou závadou setkal.
-> CHIP: a co to je teda za motor? Cr? Ventil je v tělese filtru
-> palinator: Takže tam není ventil .. ale pumpa funguje jako ventil ?
-> CHIP:
Nepadá nafta? Že by to podavačka nestihla natlačit...
Nepadá nafta? Že by to podavačka nestihla natlačit...
-> Pavel P@nkáč: Není to PD. Dělá to jen při odstavení minimálně na den. Při použití během jednoho dne to startuje na drb.
-> CHIP: A to je PD? dělá to teplé / studené?
Mám takovej dotaz. Někdy se mi stane že u Octavky 2 2.0 tdi musím při startu točit motorem třeba 2 vteřiny než to chytne. Prostě fakt to točí jak stodvacítka a nic až po chvilce to normálně chytne. Mě napadlo, jestli tam není nějakej zpětnej ventil, kterej drží tlak paliva a že prostě už není tak ok a chvíli trvá, než čerpadlo udělá tlak paliva. Je to možný nebo su úplně vedle ?
-> ajok 18.06.24 21:12:50: A to jsi tam šel něco vybírat nebo provokovat? 

-> Sita 18.06.24 11:29:49: tak ten jeden se prave po asi 40tis.km vytrhl a druhej drzel dal... ale mas pravdu, prodejce vychvali to, ceho se chce zbavit
Jednou jsme se s pritelkyni stavili v AAA a zacal nam nabizet takovyho hroznyho renaulta bouranyho min. na 3 rohy a kdyz jsem mu rekl, ze jsem si zrovna udelal spojku na octe 4x4, tak to vzdal :)

Jednou jsme se s pritelkyni stavili v AAA a zacal nam nabizet takovyho hroznyho renaulta bouranyho min. na 3 rohy a kdyz jsem mu rekl, ze jsem si zrovna udelal spojku na octe 4x4, tak to vzdal :)
-> ajok: to mas z toho ze se s prodejcema bavis :D ja si naklikam v eshopu zbozi, vyzvednu, namontuju a normalne to funguje :D Mimochodem do zadni napravy jsem daval plny lemforder a normalne to drzi, uz 40tkm...
-> vhml 18.06.24 07:26:04: já je kupoval kdysi, no... tenkrát mi prodejce říkal, že jedině ty, že na cervenejch to bude plavat Asi si dám pod nohy polstarek :)
Jinak už se mi nedělá skoro bordel na magnetu uhlovyho převodu, vždy jak je příležitost, tak tu trosku oleje upustim a dávám do toho šroubů s magnetem přísadu LM
Ono s těma polyuretan je to taky loterie, na nivé mám červený a drží neskutečně, tvrdost akorát, na druhou nivu jsem koupil taky červený a jsou mnohem měkčí, mám strach, že se hned rozzvejknou :/ na tlumících jsem měl žlutý a byly tvrdý tak akorát a rozzvejkaly se, ale to bylo asi tím, že to chodilo na doraz.
Jinak už se mi nedělá skoro bordel na magnetu uhlovyho převodu, vždy jak je příležitost, tak tu trosku oleje upustim a dávám do toho šroubů s magnetem přísadu LM
Ono s těma polyuretan je to taky loterie, na nivé mám červený a drží neskutečně, tvrdost akorát, na druhou nivu jsem koupil taky červený a jsou mnohem měkčí, mám strach, že se hned rozzvejknou :/ na tlumících jsem měl žlutý a byly tvrdý tak akorát a rozzvejkaly se, ale to bylo asi tím, že to chodilo na doraz.
-> ajok 18.06.24 05:30:19: to je taky nápad tam dát nejtvrdší žlutý
-> Jarda/felda 17.06.24 11:27:46: tak jeste vetsi zmatek, jak rika kolega, todle by japonec nikdy n eudelal...
Jinak mam konecne po klepani a zvejkani, uz lupou jen vzadu lesjofors a uz mam asi pro letosek zas octavky dost. S tema zlutejma polyuretanama jsem to teda taky podelal, plnej lemforder byl proti tomu fakt komfort www.polyuretanove-silentb loky.cz/clanky/7-tvrdost-s ilentbloku ze ja nedal jen toho lemfordera zas, co se mi vytrhl nebo ty origo deleny. Ted ty vibrace do noh, to nevim jak preziju Chorvatsko, no kamos me premluvil, at je tam dam, kdyz jsem je kdysi koupil... Pry chces kvalitu nebo to porad menit, tak mam kostitras
Jinak mam konecne po klepani a zvejkani, uz lupou jen vzadu lesjofors a uz mam asi pro letosek zas octavky dost. S tema zlutejma polyuretanama jsem to teda taky podelal, plnej lemforder byl proti tomu fakt komfort www.polyuretanove-silentb loky.cz/clanky/7-tvrdost-s ilentbloku ze ja nedal jen toho lemfordera zas, co se mi vytrhl nebo ty origo deleny. Ted ty vibrace do noh, to nevim jak preziju Chorvatsko, no kamos me premluvil, at je tam dam, kdyz jsem je kdysi koupil... Pry chces kvalitu nebo to porad menit, tak mam kostitras

-> ajok 17.06.24 01:26:54: mají, lišili se 2/3 konektory 

-> Pavel P@nkáč 16.06.24 10:30:14: tadle by mela byt z neceho starsiho, takze to by nemelo hrozit, jen jsem nekde na passat foru nasel, ze maji jine konektory pro 2 a 4 okna, tak doufam, ze to neni pravda
-> ajok: počet těch el. oken se dá ve vagu nastavit tuším.....ale jsou tam asi jiné komplikace, Saskyn to tu psal...(el. otvírání kufru apod.)
-> Jarda/felda 15.06.24 23:17:39: jj a muzu dat do auta s jen prednima el. oknama z auta, co melo 4 el. okna, bude to psat nanejvys jen nejakou zavadu, ze nefunguji zadni okna nebo to vubec nejde? diky
-> ajok 15.06.24 08:46:04: naopak, verze SW se zohlednovala v koncovým písmenu
pokud se bavíme o tom jak je to z výroby- samozřejmě se potom už dá nahrát ledasco

snad je to jasne... nebo hovorim jak tatar?
Zdravím, takže jakou sháníte?
---------- Původní e-mail ----------
Od: Bazos.cz
Datum: 15.06.2024 08:09:44
Předmět: Bazos.cz - odpoved na inzerat 184369216 - Komfortni jednotka Octavia 1
Dobry den, ja potrebuji comfortku na O1 3.gen na DO a pouze predni el. okna. Podle cisla je 3. gen jen ta posledni na foto , nejvic zaprasena 1C0, jinak podle kodu clovek nic nepozna, zalezi jakej tam je nahranej soft a to se v kodu nezohlednovalo. Dekuji
Zdravím, takže jakou sháníte?
---------- Původní e-mail ----------
Od: Bazos.cz
Datum: 15.06.2024 08:09:44
Předmět: Bazos.cz - odpoved na inzerat 184369216 - Komfortni jednotka Octavia 1
Dobry den, ja potrebuji comfortku na O1 3.gen na DO a pouze predni el. okna. Podle cisla je 3. gen jen ta posledni na foto , nejvic zaprasena 1C0, jinak podle kodu clovek nic nepozna, zalezi jakej tam je nahranej soft a to se v kodu nezohlednovalo. Dekuji
-> palinator 14.06.24 09:13:21: a jeste to ovesit solarama, celou karoserii a kdyz to stoji, tak solary vytahnout i pres skla...



-> ajok:
Rekuperací se hybridy dávno dobíjejí, dokonce se rekuperací dobíjejí nějakou dobu už i čistý spalováky přes chytrý dobíjení.
A přes odpadní teplo těžko nějakou použitelnou energii získáš - termočlánky fakt nedají potřebný výkon a nějaký tepelný stroj z odpadního tepla je iluzorní - kdyby něco takového fungovalo, dávno by se to používalo. Chlazení motoru je dost nízkopotenciálový a výměníky na výfuku, kde nějakou vyšší teplotu při zátěži dokážeš udělat, si moc nedovedu představit, vzhledem k omezení výkonu.
Nakonec, u hybridu ti odpadní teplo asi jen tak tak bude stačit na zimní vytápění.
Rekuperací se hybridy dávno dobíjejí, dokonce se rekuperací dobíjejí nějakou dobu už i čistý spalováky přes chytrý dobíjení.
A přes odpadní teplo těžko nějakou použitelnou energii získáš - termočlánky fakt nedají potřebný výkon a nějaký tepelný stroj z odpadního tepla je iluzorní - kdyby něco takového fungovalo, dávno by se to používalo. Chlazení motoru je dost nízkopotenciálový a výměníky na výfuku, kde nějakou vyšší teplotu při zátěži dokážeš udělat, si moc nedovedu představit, vzhledem k omezení výkonu.
Nakonec, u hybridu ti odpadní teplo asi jen tak tak bude stačit na zimní vytápění.
-> palinator 13.06.24 13:53:59: vsak to tak myslim
odpadni teplo, rekuprace...

-> ajok 11.06.24 03:37:58:
A jakými prostředky bys tu baterii chtěl dobíjet než těmi, co tam už jsou?
A jakými prostředky bys tu baterii chtěl dobíjet než těmi, co tam už jsou?
-> minno 10.06.24 07:53:13:
Masážní sedačky (jestli teda mluvíme o tomtéž), má kdeco.. i našich S3 nebo kámošovo Mondeo.
Masážní sedačky (jestli teda mluvíme o tomtéž), má kdeco.. i našich S3 nebo kámošovo Mondeo.
-> Jarda/felda 11.06.24 08:38:05: já mám asi smůlu na zmetky, mě se vytrhl plnej lemforder, ale když jsem na nivé dokázal na zadní nápravě zničít gumového silent za 1000km a polyuretany se mi zničit nepovedlo...
-> ajok 11.06.24 03:37:58: polyuretanu jsem se kdysy bál tak jsem dával raději plný Febi a proti originál žvejkačkám to bylo sakra znát
-> minno 10.06.24 07:53:13: tech zmetku je dost, na MTX mi taky kdysi po 15tis.km odesel origo DAS druhy je po 75tis.km stale OK, ta origo kost se 175tis.km je OK logicky ridicova a druha mela vulicku, asi 3x mensi, nez tadle ridicova meyle HD. Dnes menit neco preventivne nebo v paru je holej nesmysl. Silenty tam mam - to zas nedat v paru by byla blbost (ikdyz na nive uz mam vpredu vpravo gumu a vlevo polyuretan :)), jo dobryho lemfordera na P strane mi bylo lito..., jsem zvedav na tvrdost, kamos rikal, ze se mi s tim budou pekne rezat zatacky...
-> palinator 09.06.24 23:18:34: to jsem si rikal, ze by bylo dobre u hybrida, pri jizde na fosil vyuzit vsechny prostredky k dobijeni baterie
Stejne me dostava ekologie ve Francii, kde hybrida vyrobeneho v roce 2024 stavi na uroven vozu euro 1 z r.1997 predelaneho na LPG :), cista elektrika a vodik uz je teda o level vys (nejvys). No a skokove Euro 0 na LPG staveji na uroven cudici naftove avie euro 0 - to clovek nepochopi, takze s rapidem se tam uz moc do mest nepodivam, zato se starou nivou mohu vesele skoro vsude
.
-> palinator 09.06.24 23:18:34: to jsem si rikal, ze by bylo dobre u hybrida, pri jizde na fosil vyuzit vsechny prostredky k dobijeni baterie
Stejne me dostava ekologie ve Francii, kde hybrida vyrobeneho v roce 2024 stavi na uroven vozu euro 1 z r.1997 predelaneho na LPG :), cista elektrika a vodik uz je teda o level vys (nejvys). No a skokove Euro 0 na LPG staveji na uroven cudici naftove avie euro 0 - to clovek nepochopi, takze s rapidem se tam uz moc do mest nepodivam, zato se starou nivou mohu vesele skoro vsude

-> palinator 09.06.24 23:18:34: Mňa na tom aute najviac zaujali relaxačné sedačky
-> ajok 09.06.24 22:57:21: Je to boj.
