-> Jarda/felda: taky bych rek
-> Milan 136: jo no... tady to mam s 215/55 R17. Pravda, jezdi s tim zena a cesty obcas relativne spatny. Nicmene na leto mame 225/45 R18 na AUTECách, coz je taky lowend znacka, a ty jsou v pohode... tak nevim :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Bukaj 08.01.24 20:38:49: To právě tak úplně není pravda. Ty kola KN dělali na všemožný auta, nejen na škodovku, a slepice na nich pokud vím taky není... v principu to jsou úplně obyčejný aftermarket kola (byť asi docela slušný kvality).
-> Milan 136 08.01.24 20:32:03: no právě, šišatost způsobí "měkký hliník" ale tohle vylomení je bych řekl spíš opačný problém s tvrdým/křehkým hliníkem
-> U-Geen 08.01.24 20:39:35: Jednu dobu si je dodávala nějaká Leasingovka.
Kvalita strašná, uvnitř stékance barvy, na 15 disky běžně 50g závaží atd. Jako na pickupu jsem je taky kdysi měl. S pneu 195/45 a kupodivu... šišaté![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Kvalita strašná, uvnitř stékance barvy, na 15 disky běžně 50g závaží atd. Jako na pickupu jsem je taky kdysi měl. S pneu 195/45 a kupodivu... šišaté
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tom Troll 08.01.24 19:35:55: Nojo, hodně hliníku a málo gumy na těžkým autě, no ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: jedny Dezenty jsem na zimu poridil ...a kulaty neprezily ani tu prvni :-)
-> dragon_cb_cz 08.01.24 16:44:00: Ano - to jsou originál kola
A navíc chráněná velkými "balonovými plášti"
Na Volvu mám taky origo liťáky (dvě sady) a když jsem u něj krátce po zprovoznění na výmolech zlikvidoval dvě gumy během jednoho týdne, tak jeden disk to sice trošku odnesl (vnitřní lem byl šišatý), ale nevyštípl se![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A navíc chráněná velkými "balonovými plášti"
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Na Volvu mám taky origo liťáky (dvě sady) a když jsem u něj krátce po zprovoznění na výmolech zlikvidoval dvě gumy během jednoho týdne, tak jeden disk to sice trošku odnesl (vnitřní lem byl šišatý), ale nevyštípl se
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Tom Troll 08.01.24 19:35:55: Tak za tu dobu v servise jsem viděl hodně zmasakrovaných kol u evidentně velkých ran, ale takhle vylomené bývají málokdy. Ale Dezent je prostě levný kolo. Hrozně často bývají šišatý.
-> Milan 136: Jo, jseš si jistej?
Foceno před lety na Volvu obdovné typové řady a věku jako má Bukaj.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Foceno před lety na Volvu obdovné typové řady a věku jako má Bukaj.
-> Milan 136 08.01.24 10:54:40: přesně takhle přijel týpek s originál 15" na O1 . Drželo to
-> Bukaj 08.01.24 15:02:53: Origo disk by se určitě takhle nevyštípnul.
Tohle je shit Dezent, no. Často bývají šišaté.
Tohle je shit Dezent, no. Často bývají šišaté.
-> Bukaj 08.01.24 15:02:53: Nejezdíš náhodou Meteory? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136:
Když vidím, jaká je to skořápka, tak nikdy na auto nedám neorigo liťáky (ne, že bych nějaké někdy měl nebo chtěl)... ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 08.01.24 10:55:37: Jo. Přes okno z dílny jsem si říkal, že to nemůže chybět. Že ten disk bude asi v tom místě černej ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: tlak to drzi, tak co? :-)
-> Milan 136: Protíral jsi si oči, jestli koukáš dobře?
Mazec...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136 06.01.24 11:22:39: díky za ověření
-> čert 06.01.24 08:34:44: Přípravu to nemá. Mělo by tam normálně jít namontovat.
-> Milan 136 05.01.24 19:36:02: VIN je TMBLD7NE3G0101297.
V TP jsou hmotnosti přívěsu 1600 kg bržděný,
720kg nebržděný.
V TP jsou hmotnosti přívěsu 1600 kg bržděný,
720kg nebržděný.
-> RadovanSkodovkar 05.01.24 21:43:53: V jakým autě? Ve Fabii/Rapidu už jsem zažil, že to dělal filtr ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> RadovanSkodovkar 05.01.24 21:43:53: tam byl úplně mrtvý vysokotlak a vůbec to nestartovalo
-> Milan 136 05.01.24 21:39:14: prave, jsou preci pasivni, ale nechapu teda, proc se to deje....
u toho favo rozdelovace predpokladam mechanicke - uklepani
A Milane, kolik ma vlastne octa dobijet? ja zil v tom, ze 14 +/-0,2 , ale nekde jsem cetl, ze nova auta pry klidne 14,6V
u toho favo rozdelovace predpokladam mechanicke - uklepani
A Milane, kolik ma vlastne octa dobijet? ja zil v tom, ze 14 +/-0,2 , ale nekde jsem cetl, ze nova auta pry klidne 14,6V
-> saskyn2 03.01.24 23:08:33: Nízko/vysokotlak? ako sa to prejavovalo? Mám tu jeden CAYC s vymenenou pumpou po repase a zhruba okolo 3tis. otáčok ho hodí do núdzového skrz nedosiahnutý tlak. Inak jazdí normálne.. tá pumpa si niesom istý značkou..
-> ajok 05.01.24 21:29:10: Nemyslím si. Vždyť je v tom jen cívka.
Co myslite, muze vyssi palubni napeti u octy nicit zadni snimace ABS? Dobiji 14,4V, s prednima snimacema jsem nic nedelal a funguji, ale LZ byl spatny pri koupi, dal jsem nejakej lepsi za 750,-kc - odesel po 4 letech, sehnal jsem 2ks origo , predloni zas odsesel PZ, tak jsem dal taky origo, myslel jsem, ze origo uz budou drzet no a ted zas odesel LZ -3.kus za 6 let mi prijde uz dost. Jinak neodesel najednou, napred to chvilku fungovalo, chvilku ne, az je najednou prerusenej uplne.
Moje 1.8T dobiji 13,7V a neodesel mi jeste zadnej a za 100tis.km, naftova najela cca 90tis.km. Tak mi to prijde divne, me odchazeji zas civky :), na nafte nic v elektrice neodchazi, ani zadni zarovky necernaji, to se mi zas delo u sluzebaku TDi 81kW, pamatuji, jak jsem tam srazel napeti o 1V.
Na zadne felde mi nikdy zadnej snimac ABS neodesel, tak mi todle prijde divne....
No objednal jsem zkusmo ten snimac chinu za 220,-kc, treba to bude jak u favo rozdelovace, kde china oproti origu drzi :).
Moje 1.8T dobiji 13,7V a neodesel mi jeste zadnej a za 100tis.km, naftova najela cca 90tis.km. Tak mi to prijde divne, me odchazeji zas civky :), na nafte nic v elektrice neodchazi, ani zadni zarovky necernaji, to se mi zas delo u sluzebaku TDi 81kW, pamatuji, jak jsem tam srazel napeti o 1V.
Na zadne felde mi nikdy zadnej snimac ABS neodesel, tak mi todle prijde divne....
No objednal jsem zkusmo ten snimac chinu za 220,-kc, treba to bude jak u favo rozdelovace, kde china oproti origu drzi :).
-> čert 05.01.24 17:54:00: Podle vin se dá buď v else, nebo v etce podle PR čísel zjistit, zda tam je příprava.
Klidně pošli vin.
A také pozor na to, co píše Jarda.
Jsou různé restrikce a na některé modely z různého období nelze domontovat.
Máš v tp hmotnosti u přívěsu?
Klidně pošli vin.
A také pozor na to, co píše Jarda.
Jsou různé restrikce a na některé modely z různého období nelze domontovat.
Máš v tp hmotnosti u přívěsu?
-> čert 05.01.24 17:54:00: hlavně aby jsi měl hmotnosti v TP ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Asi vezmu bud origo nebo Westfalii. Jen ještě, dá se z VINu získat informace jestli to má elektriku přípravenou na tažné? Nebo jak to zjistit?
A předpokládám, že o montáži musím mít papír, aby to zapsali to techničáku.
A předpokládám, že o montáži musím mít papír, aby to zapsali to techničáku.
-> Borderer 05.01.24 08:06:47: jj souhlasím, některé tažné ve mě nebudilo moc důvěry.
-> Jarda/felda: Dovolím si nesouhlasit. Galie je třeba oproti Westfalii tragédie i v tom železu a dal bych to tak možná na Felicii nebo jinýho pracanta.
-> čert: Bral sem Westfalii včetně typový elektriky a vše funguje jak má.
-> čert: Bral sem Westfalii včetně typový elektriky a vše funguje jak má.
-> Nwkt: -> saskyn2: ďakujem páni, už to šlape. Som zvedavý kedy sa v tom dodrbe niečo ďalšie ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> čert 04.01.24 19:08:29: železo by bylo skoro jedno ale elektriku bych bral originál ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> čert 04.01.24 19:08:29: Já bych doporučil komplet origo včetně elektriky.
Právě kvůli těm senzorům a dalším funkcím auta. Není to ale levné v porovnání s nějakým Galia atd.
Nebo alespoň westfalii a elektriku také od westfalie, nebo máme vyzkoušené Erich Jeager.
Na to koukni na web elsa group.
Právě kvůli těm senzorům a dalším funkcím auta. Není to ale levné v porovnání s nějakým Galia atd.
Nebo alespoň westfalii a elektriku také od westfalie, nebo máme vyzkoušené Erich Jeager.
Na to koukni na web elsa group.
Ahoj, jaké by jste doporučili tažné na Octavia 3 kombi 4x4, 1.8TSI? Nabídka i rozpětí cen je široké, tak bych potřeboval trochu poradit.
Vzadu to má parkovací senzory, takže zásuvku, která je dokáže odpojit, nebo to furt pípá?
Předem díky.
Vzadu to má parkovací senzory, takže zásuvku, která je dokáže odpojit, nebo to furt pípá?
Předem díky.
-> MOLSO: A tu hadici od přídavnýho čerpadla k filtru si prosím natáhni mezi nádobkou a držákem G450, když to vidím rve mi to oči![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MOLSO: A bosch exchange čerpadlo nikdy. Měli jsme jednou auto kam to někdo nasral, objíždělo to asi 5 servisů kde mu poměnili úplně všechno-lištu, vstřiky, obě podávačky jen kromě již vyměněnýho railovýho čerpadla. Když jsem to zkoušel tak nízkotlak oka a vysokotlak ani hovno. Tak jsme dali nový čerpadlo a pro změnu zas ještě KO vstřik co tam někdo při těch výměnách nandal, pak to po 5 různých servisech a asi 2 letech dostal štastný majitel![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MOLSO: ted jsem z toho Tvého popisu taky malinko zmetený
Ale nafta z přepadu ti teče protože si pustil podávačku(resp tu přídavnou za filtrem předpokládám) a přes naplněný filtr ti to jde ven. Běžně tam ta nafta teče opačně, tj z přepadu do filtru, ale tobě to tam tlačí podávačka z druhý strany přes filtr. Je to tak v pořádku. Snad jsem to vysvětlil srozumitelně.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: ďakujem ti veľmi pekne, ale som z toho nejaký dezorientovaný.
EDIT - > odpojil som "prepad" z čerpadla - malé kolienko a na náustok prepadu som napojil kus hadice. obe som dal do nádoby, aktivoval čerpadlo a nafta tiekla z hadice "od prepadu" (fialová šípka). Nemala nafta tiecť z opačnej strany ? z čerpadla ? ( červený krížik)
EDIT - > odpojil som "prepad" z čerpadla - malé kolienko a na náustok prepadu som napojil kus hadice. obe som dal do nádoby, aktivoval čerpadlo a nafta tiekla z hadice "od prepadu" (fialová šípka). Nemala nafta tiecť z opačnej strany ? z čerpadla ? ( červený krížik)
Tak som si zase dovliekol domov špek na opravu .... Octavia II RS 2.0TDI 125kW CEGA. Z CR čerpadla uniká nafta okolo gufera hriadele, namazala rozvody a všade je všetko zatečené od nafty. čeradlo tam bolo dávané repasované BOSCH (exchange) a cca 30 000 km takáto spúšť.
Prehodil som čerpadlo, prehodil som rozvody a iba pre istotu som odpojil prepad z čerpadla a po aktivácii podávacieho čerpadla tečie nafta z "vratky" od vstrekovačov a nie z prepadu čerpadla.
1. Nemá niekto náhodou fotku zapojenia hadíc pri motore medzi palivovým čerpadlom, filtrom a CR čerpadlom ? dosť by mi to pomohlo, a domnievam sa, že to čerpadlo nevydržalo presne z toho dôvodu, že bolo kŕmené cez vratku.
2. otázka - po výmene celého čerpadla je potrebné urobiť basic setting na ventil na CR čerpadle ? po zapnutí zapaľovania jemne bzučí .... Vo VISe ktorý mám v pc žiadne tieto procedúry nie sú.....
Prehodil som čerpadlo, prehodil som rozvody a iba pre istotu som odpojil prepad z čerpadla a po aktivácii podávacieho čerpadla tečie nafta z "vratky" od vstrekovačov a nie z prepadu čerpadla.
1. Nemá niekto náhodou fotku zapojenia hadíc pri motore medzi palivovým čerpadlom, filtrom a CR čerpadlom ? dosť by mi to pomohlo, a domnievam sa, že to čerpadlo nevydržalo presne z toho dôvodu, že bolo kŕmené cez vratku.
2. otázka - po výmene celého čerpadla je potrebné urobiť basic setting na ventil na CR čerpadle ? po zapnutí zapaľovania jemne bzučí .... Vo VISe ktorý mám v pc žiadne tieto procedúry nie sú.....
-> dragon_cb_cz: Jelikož Škodovka dává záruku 3roky nebo 100tis. (prodloužená 5let/100tis.) tak se to vysype většinou až po záruce.
Pak je jakási možnost že na extra drahý celky pokud to bylo pravidelně servisovaný v autorizáku dostaneš díl za nějakou malou část ceny, ale to můžou a nemusej uznat. U těch levnějších dílů neuznávaj nic, nám třeba uznali teď ten komplet haldex.
Pak je jakási možnost že na extra drahý celky pokud to bylo pravidelně servisovaný v autorizáku dostaneš díl za nějakou malou část ceny, ale to můžou a nemusej uznat. U těch levnějších dílů neuznávaj nic, nám třeba uznali teď ten komplet haldex.
-> saskyn2: -> Milan 136: Tak pokud se to typicky vysype až po záruce...
-> saskyn2 03.01.24 11:58:54: Není. Jim je to jedno.
-> Milan 136: Jestli na tom něco nechápu, tak je to flexibilita, kdy nikdo není schopný ani po takových letech změnit servisní plán a zahrnout do něj čištění sítka.
-> Milan 136: Kolegovi teď měnili ve 180ti komplet haldex. Naštěstí nás to stálo jen 10k, zbytek na sebe vzala fabrika. Jinak snad 72k. :-/