skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
22:48:07
27.10.2023
27.10.2023
saskyn2
-> minno: tak El dovirani dveří měli audiny už nekdy před 10 lety a neurazí mě to prostě to ty dveře docvakne když je blbě zavřeš
22:36:57
27.10.2023
27.10.2023
minno
22:27:02
27.10.2023
27.10.2023
Syny
-> saskyn2 27.10.23 22:07:52: Tak občas s vozejkem jezdím a až se malá naučí pořádně na kole, tak už mám připravenej držák na kola na tažný, ať můžem někam vyrazit. A paradoxně el. kufr bych využil nejvíc právě, když je za autem něco na tažným, protože se k tomu otevírání blbě leze, není kam uhnout, aby se víko otevřelo atd. Jako neříkám, že to nejde, ale zrovna v těchhle situacích bych to el. otevírání bral mnohem víc, než když za autem nic není.
Jinak u zavírání to je fajn, ale docela často jezdím s kufrem nabitým, že si víko rukou pomalu zavírám a koukám jestli to vyjde. To je právě další věc, kde by mě to el. víko asi víc sralo než pomáhalo :)
Jinak u zavírání to je fajn, ale docela často jezdím s kufrem nabitým, že si víko rukou pomalu zavírám a koukám jestli to vyjde. To je právě další věc, kde by mě to el. víko asi víc sralo než pomáhalo :)
22:20:32
27.10.2023
27.10.2023
dragon_cb_cz
-> saskyn2: Sry jsem při pátku pomalejší a četl jsem píšeš místo píše... jdu se zbičovat gumovou hadicí, jak říká kolega
22:15:32
27.10.2023
27.10.2023
saskyn2
-> dragon_cb_cz: však to nikdo netvrdí přečti si to ještě jednou. Odpovídám jemu na to co píše o postu Jardy
22:09:44
27.10.2023
27.10.2023
dragon_cb_cz
-> saskyn2: To ale nebyl Libor...
22:07:52
27.10.2023
27.10.2023
saskyn2
-> Syny: ale ono se s tím nijak nepereš, jde to celkem lehce a kolikrát jedeš s vozejkem. Jinak to u některých aut jde prekodovat. Za mě je El kufr ideálně s easy open celkem fajn věc, máš plný ruce a dáš to do kufru bez pokládání věci na zem a podobně. To samý zavírání tuknes do tlačítka a jdeš do prrdele
21:54:53
27.10.2023
27.10.2023
Syny
-> Nwkt: To si děláš prdel... Tak to jsem ani nevěděl, že když je něco připojeno na kouli, tak se neotevírají. Jako furt se autu s tímhle vyhejbam, ale vždy si říkam, že bych to asi nějak přežil, kdyby to tam bylo. Ovšem tohle by mě fakt sralo, abych se s tím pral když si povezu třeba kola nebo něco... Navíc do kufru jsem leckdy schopnej jít třeba 3x za minutu, takže pro el. vzpěry ideální
21:44:51
27.10.2023
27.10.2023
Nwkt
-> radekp 27.10.23 06:45:25: Nevadí, navíc pokud máš třeba zapojenej vozejk tak se ani neotvírají a musíš je přetlačit ručně. Umírají tam jiný věci než mechanický
21:32:08
27.10.2023
27.10.2023
saskyn2
21:26:34
27.10.2023
27.10.2023
dragon_cb_cz
-> saskyn2 27.10.23 13:50:30: Napsal snad, že je to lepší?
18:44:23
27.10.2023
27.10.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Pavel P@nkáč 27.10.23 14:48:52: Něco proti motorům, které jsou z velké části pod předním sklem?
14:52:34
27.10.2023
27.10.2023
saskyn2
-> Pavel P@nkáč: Netvrdím že ne
14:48:52
27.10.2023
27.10.2023
Pavel P@nkáč
-> saskyn2: ty seš moc zhýčkanej existují i francouská auta, bmw a mercedes a hodně dalších, to podelně motor by jsi servisoval ještě s chutí:)
13:50:30
27.10.2023
27.10.2023
saskyn2
-> palinator: To co píše je blbost. Servisně lepší? Jako v čem? Že kvůli rozvodům sundávat čumák? Že ti olej bleje po nápravnici při vypouštění? Že když chceš sundat vanu tak sundáváš nápravnici? Že v tom je s-tronic místo dsg takže když měníš filtr tak musí vana převodovky dolů? Za mě jsou tyhle podélný právě hrozný peklo na servis.
10:42:59
27.10.2023
27.10.2023
palinator
-> vhml 26.10.23 14:37:20:
Horší jízdní vlastnosti, protože je motor narvanej až úplně vepředu, větší spotřeba kvůli podélný zástavbě, kdyby ten motor lehl, bude se hůř shánět protože podélnejch je určitě míň než příčnejch, servisní složitost asi podle vkusu, někdo na to nadává, Sádra chválí; auto musí mít dost dlouhej čumák, takže praktičnost auta je horší než u příčníků.
Jako nejsou to žádný kritický věci, ale v podstatě jediným argumentem, proč to auto chtít, je cena. Pohledný to taky není, ale to je věc vkusu. U Audi je aspoň design v pořádku, materiály a zpracování asi budou taky fajn a je to už "prémiovka", kde se spousta věcí hodnotí jinak.
Horší jízdní vlastnosti, protože je motor narvanej až úplně vepředu, větší spotřeba kvůli podélný zástavbě, kdyby ten motor lehl, bude se hůř shánět protože podélnejch je určitě míň než příčnejch, servisní složitost asi podle vkusu, někdo na to nadává, Sádra chválí; auto musí mít dost dlouhej čumák, takže praktičnost auta je horší než u příčníků.
Jako nejsou to žádný kritický věci, ale v podstatě jediným argumentem, proč to auto chtít, je cena. Pohledný to taky není, ale to je věc vkusu. U Audi je aspoň design v pořádku, materiály a zpracování asi budou taky fajn a je to už "prémiovka", kde se spousta věcí hodnotí jinak.
06:45:25
27.10.2023
27.10.2023
radekp
Tvl nestrašte mě vzpěrama. Se děsím té ceny, až to budu muset měnit.
BTW jak moc jim škodí, když ten kufr někdo otevře/zavře ručně?
Pokud vezu někoho, kdo to nezná, tak jsem u kufru první i poslední. A kdykoliv se vyskytuje okolo auta tchán, mám chuť mu urazit ruce preventivně.
BTW jak moc jim škodí, když ten kufr někdo otevře/zavře ručně?
Pokud vezu někoho, kdo to nezná, tak jsem u kufru první i poslední. A kdykoliv se vyskytuje okolo auta tchán, mám chuť mu urazit ruce preventivně.
21:30:01
26.10.2023
26.10.2023
Nwkt
-> saskyn2: Někdo dělá repas origo za 5ku obou
20:26:02
26.10.2023
26.10.2023
Pavel P@nkáč
-> saskyn2 26.10.23 20:23:28: aha, tak v tom jsem se jestě nehnípal (v lepených), s tím jak to dlouho po opravě vydrží máš pravdu....
20:25:46
26.10.2023
26.10.2023
Jirik_Tuňák1983
Měl ten Seat Exeo vůbec klasický automat, popř. DSG? Našel jsem něco o CVT, tak jestli je to skutečně tak.
20:25:13
26.10.2023
26.10.2023
Syny
-> saskyn2: Tak proste rovnou upozornit, ze to opravit umis za tolik a tolik, ale bez zaruky - ber nebo nech...
20:24:07
26.10.2023
26.10.2023
StepaNoFUN
Kolegovi na Scoutu (III) vzdy psala nejakou chybu, ale fungovala, takze dratama to nebylo. Co stala nova nevim (muzu zjistit), ale rikal neco o 7mi?
20:23:28
26.10.2023
26.10.2023
saskyn2
-> Pavel P@nkáč 26.10.23 20:20:44: Novější jsou lepený. Nebo teda nevím já se na to fakt můžu vysrat abych se v tom hrabal, ještě nedávno byl přísun levných za cenu kterou ani nemůžu napsat, něco jsem naskladnil, až dojdou, tak to třeba taky zkusím.
20:21:17
26.10.2023
26.10.2023
saskyn2
-> Syny 26.10.23 20:14:55: Origo vychází 8700, nebo ta čína jak píše Pavel. Ber to tak že sobě to třeba udělat můžeš, ale zákazníkovi musíš taky držet nějakou záruku a aby mi někdo dal i kdyby 3000 za opravu a vydrželo mu to fungovat pár měsíců protože mu v tom odejde motor, nebo tam zateče to úplně nemám zapotřebí.
20:20:44
26.10.2023
26.10.2023
Pavel P@nkáč
-> saskyn2: s horkovzuškou sem teda neoperoval:) nejhorší tam dostat zpět tu pružinu a s tím spojené takové zajištovací plastové půlměsíce, udělat jich pět, deset tak se to dostane do ruky.....v h.k. tuším někdo opravuje za 2tis. kus inz. byl na bazoši.
20:17:24
26.10.2023
26.10.2023
Pavel P@nkáč
-> Syny: už to dělá i čína....tady se dá koupit asi za 6 a na ali asi za 4 (ale už sem musel platit i clo za podobně drahé věci) na autech už sem je zaznamenal a fungovali...
jinak origo je okolo 8
jinak origo je okolo 8
20:14:55
26.10.2023
26.10.2023
Syny
-> saskyn2 26.10.23 20:12:51: Tak to asi zalezi. Nevim kolik chces za hodinu, ale jestli jedina alternativa je nova vzpera za 12-15...
20:12:51
26.10.2023
26.10.2023
saskyn2
-> Pavel P@nkáč: Rozumně pro zákazníka nedá. Abych to nahřejval horkovzduškou a 4h si s tím hrál to nikdo normálně nezaplatí.
20:08:55
26.10.2023
26.10.2023
Pavel P@nkáč
-> saskyn2: ta vzpěra se rozebrat dá...už se mě podařila i oprava
20:02:20
26.10.2023
26.10.2023
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Pokud to má z normálních kabelů a né sraček a má tu vzpěru rozebíratelnou tak bych s tím neměl větší problém. Ale pokud idiot navrhne nerozebíratelnou vzpěru kde se kroutí kabel přímo u ní a k ní dá pidikablíčky s nějakou zasranou ekobužírkou, tak bych mu tu vzpěru s chutí narval celou do prdele a připojil do zásuvky
EDIT:Teda jediný co tak si vždycky lidi na B6 stěžovali že jim to s těma vratama hrozně práská, ty vzpěry jsou na tohle asi lepší kdyby se udělaly normálně
EDIT:Teda jediný co tak si vždycky lidi na B6 stěžovali že jim to s těma vratama hrozně práská, ty vzpěry jsou na tohle asi lepší kdyby se udělaly normálně
19:15:35
26.10.2023
26.10.2023
minno
-> dragon_cb_cz: -> Jirik_Tuňák1983:
18:58:10
26.10.2023
26.10.2023
Jirik_Tuňák1983
A teď si vemte, že poslední generace Volva V70 měla taky motory v pantech a aktuální V90 už má tu píčovinu se vzpěrou, motorem a svazkem v krku. Říká se tomu asi úspora. Možná to má ještě jiný, ale nevím jaký, účel.
18:55:45
26.10.2023
26.10.2023
Jirik_Tuňák1983
-> minno 26.10.23 17:32:01: No jasně, vyklopíš ho v těch pantech nahoru, vyšroubuješ šroub z vany a sklopíš ho zpět a tím olej vypustíš.
18:39:44
26.10.2023
26.10.2023
dragon_cb_cz
-> minno 26.10.23 17:32:01: Taky mi chvilku trvalo, nez mi to doslo
17:32:01
26.10.2023
26.10.2023
minno
-> saskyn2 26.10.23 17:18:39: Aha, ja som si neprečítal celkom dobre súvislosti a vysvetlil si to po svojom v zmysle, že motor (agregát) je uchytený nejako na pantoch Už rozumiem.
17:18:50
26.10.2023
26.10.2023
saskyn2
-> Syny 26.10.23 17:05:01: jo jasný
17:18:39
26.10.2023
26.10.2023
saskyn2
-> minno: že to nemá elektrický vzpěry ale motor tahá za pant
17:05:01
26.10.2023
26.10.2023
Syny
-> saskyn2 26.10.23 15:32:24: Kdyby jen Octavia, má to tak i B8
16:51:20
26.10.2023
26.10.2023
minno
-> saskyn2 26.10.23 15:32:24: čo znamená motory v pantu?
15:41:26
26.10.2023
26.10.2023
saskyn2
Jinak podélný motory zrovna moc nemusím, ale musím uznat že tohle má třeba odhlučnění lepší než Passat B8. A B8 je zase ještě pořád zlatý oproti jakýkoliv škodovce. Jako hlavní nevýhoda A4 je že to je menší než B8, má to mín na kouli a samozřejmě ceny dílů jsou na ty audiny jinde.
15:40:10
26.10.2023
26.10.2023
saskyn2
-> Petrson: no tak klasika marže, zadarmo to dělat nebudou žejo, dají se sehnat někdo kolem 8700 se slevou, ale běžná cena pro zákazníka je samozřejmě vyšší.
15:35:58
26.10.2023
26.10.2023
Petrson
-> saskyn2 26.10.23 15:32:24: Známej má Supa 2 po fl a za jednu originál vzpěru mu řekli 15000
15:32:24
26.10.2023
26.10.2023
saskyn2
-> Syny 26.10.23 14:24:14: Jinak audi má ty motory jako B6 v pantu a můžu říct že oproti trojkový oktávce je to mnohem lepší řešení, ne jako ukroucený kabely u vzpěry co stojí 11000 jedna
15:29:26
26.10.2023
26.10.2023
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983 26.10.23 14:34:05: Pípáky to očividně má jen vzadu a kameru. Halogeny se do toho nedávali, základ jsou bixenony.
15:00:32
26.10.2023
26.10.2023
Jarda/felda
-> vhml 26.10.23 14:37:20: možná má snahu "kroutit kastli" ale tady se bavíme o výkon který tohle neudělá
14:58:06
26.10.2023
26.10.2023
Jarda/felda
-> palinator 26.10.23 14:07:35: co je špatně na podélním motoru ? já to uživatelsky nějak nepoznám a servisně mi to přijde lepší
14:42:02
26.10.2023
26.10.2023
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 26.10.23 14:37:20: Já nevim, kolega měl B5.5 a nepřišlo mi, že by se podélnou zástavbou nějak trápil. Původně to bylo služební auto, než to podědil a teď s tím snad pořád ještě jezdí nějací cigoši.
14:37:20
26.10.2023
26.10.2023
vhml
-> palinator 26.10.23 14:07:35: v cem je to horsi?
14:35:31
26.10.2023
26.10.2023
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 26.10.23 14:34:05: Si ten inzerát přečti...
14:35:01
26.10.2023
26.10.2023
dragon_cb_cz
-> Syny 26.10.23 14:21:46: Hele on na toho někoho měl, kdo mu už vezl RSo předtím a i potom A4 co má teď, ten zařídil komunikaci s dealerem, detailní fotky atd a byl vždycky spokojenej co se dovezlo. Ale je to teda totální "uživatel", tzn asi to nezkoumal tak jako ty.