Řeším teď Yetti 1,2 TSI 2014,manual6. Člověk přijel, hučení řekněme podobný projev jako ložisko v kole(předním). Ale at s tim zkousim kde co na loziska kol to nevypadá. Přijde mi to jako z převodovky, ale ma to sotva 60tis km.
Kluci nevíte jestli tady bylo u těch zázraků něco špatně? Dik.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jumbo: DOT 4 je dneska uz ve všem
Dolil bych jen minimum. Spíš budou některý destičky blizko minimu. PRAKTICKY neni běžně důvod brzdovku dolivat. /V situaci kdy je hladina na max a desky novy/

-> vhml: Třeba jen ojel desky?
-> Jumbo 31.03.22 18:07:18: zacal bych vyslovenim otazky kam se poděla...?
Panove, dotaz. Do Yetiho je brzdovka DOT-4? V kopci na me ted blikla kontrolka, tak budu muset trochu dolit...
-> frajer 23.03.22 11:28:12: na čerpadla s děleným kolem je malý průměr na starší s jednodílným kolem je ten 15mm kolík dieselpower.cz/forum/view
topic.php?t=16348
-> Jarda/felda 23.03.22 11:08:57: k tomu bodu 3 takze jsem to tipoval dobre ze to je jakasik cypovina, ze tam na ten pripravek nevidim diru
Tuz hlavne ze tu www.gmtools.cz/438,aretac
e-rozvodu-vw-audi-seat-1-9
-tdi-sdi-aretacni-sada.htm
l to maji v sade primo na rotackove motory, cypi.
S tou aretaci setrvacniku do otvoru v prevodovce nejake zkusenosti jsou?
K tomu bodu 2,,, tam nevim co mam spravne
tam se ptam, jaky prumer koliku mam hledat bo na eshopech jsou dvoji 

S tou aretaci setrvacniku do otvoru v prevodovce nejake zkusenosti jsou?
K tomu bodu 2,,, tam nevim co mam spravne


-> frajer 23.03.22 10:48:35: bod 1 a 2 máš dobře 3 se orientuje podle rysek ten přípravek na řemenici je pro novější PD motory kde už rysky nejsou
napínání nemusíš řešit, dají se použít zahnutý kleště na segrovky

Zdravim vsecky skutecne odborniky od fochu a znalce motoru VW TDI.
V rodine a po znamych mame same 1.9TDI, klasicke O1 / Golfy s rotacnim cerpadlem 66 nebo 81 kw (ASV, AGR, ALH). Raz jsem se zminil ze musim letos na svojem delat rozvody a hned kazdy tez ze ho to brzy ceka a podobne reci, no kurde vypada to ze mam pred sebou vymenu 8x
Tuz to nechci zrobit vylozene na prasaka fixou ale chci si koupit pripravky pro usnadneni roboty a nez take nakoupim rad bych to tez zkonzultoval. Vychazim z dilenske prirucky:
1) pripravek na aretaci vacky srubujici se misto podtlakove vyvevy
- takze neco takoveho www.mojedilna.cz/aretace- rozvodu-vag-ford-19-tdi-sd i-quatros-qs10317 ?
2) pripravek na aretaci rotacniho cerpadla
- ten je asi v kazde sade, kolik ma vlastne prumer? nekde jsem cetl ze se da nahradit 5,5 vrtakem
Ale tez nachazim koliky udajne na rotacku ale tluste pomalu jak malicek tuz nevim.
3) aretace klikove hridele
- v prirucce se o ni nepise, orientuje se to podle horni uvrati 1. valce a jejiho hlidani na setrvacniku v otvoru v prevodovce. Jenze ja to budu robit cele sam, tuz si rikam at nemusim porad skakat, ze by bylo asi tez dobre ji zaaretovat. Je lepsi toto pegasdily.cz/aretacni-pri pravek-na-setrvacnik-kliko vou-hridel-vag-1-9-tdi-sdi -2 nebo prilozka k ozubene remenici cdn.myshoptet.com/usr/... /1139-2_aretace-rozvodu-va ckove-hridele-skoda-vw-aud o-seat-1-9-tdi-sdi-klic-na -napinani-remene.jpg?606ec 521 pokud je ji tam kaj zapichnout - vhodnou diru jsem nenasel (na fotce je to aji s kolikem na cerpadlo viz bod 2 a pakou na napinaci element, kterou si musim tez koupit).
Existuje pripadne nejaka proverena sada primo na motory TDI s rotacnim cerpadlem? Vsade nachazim jenom jakesik sady na CR nebo PD motory to je k nicemu,,, nebo tez 30+ dilne sady na cely konzern za hruzu penez ze kterych pritom temer nic nepouziju.
V rodine a po znamych mame same 1.9TDI, klasicke O1 / Golfy s rotacnim cerpadlem 66 nebo 81 kw (ASV, AGR, ALH). Raz jsem se zminil ze musim letos na svojem delat rozvody a hned kazdy tez ze ho to brzy ceka a podobne reci, no kurde vypada to ze mam pred sebou vymenu 8x

1) pripravek na aretaci vacky srubujici se misto podtlakove vyvevy
- takze neco takoveho www.mojedilna.cz/aretace- rozvodu-vag-ford-19-tdi-sd i-quatros-qs10317 ?
2) pripravek na aretaci rotacniho cerpadla
- ten je asi v kazde sade, kolik ma vlastne prumer? nekde jsem cetl ze se da nahradit 5,5 vrtakem

3) aretace klikove hridele
- v prirucce se o ni nepise, orientuje se to podle horni uvrati 1. valce a jejiho hlidani na setrvacniku v otvoru v prevodovce. Jenze ja to budu robit cele sam, tuz si rikam at nemusim porad skakat, ze by bylo asi tez dobre ji zaaretovat. Je lepsi toto pegasdily.cz/aretacni-pri pravek-na-setrvacnik-kliko vou-hridel-vag-1-9-tdi-sdi -2 nebo prilozka k ozubene remenici cdn.myshoptet.com/usr/... /1139-2_aretace-rozvodu-va ckove-hridele-skoda-vw-aud o-seat-1-9-tdi-sdi-klic-na -napinani-remene.jpg?606ec 521 pokud je ji tam kaj zapichnout - vhodnou diru jsem nenasel (na fotce je to aji s kolikem na cerpadlo viz bod 2 a pakou na napinaci element, kterou si musim tez koupit).
Existuje pripadne nejaka proverena sada primo na motory TDI s rotacnim cerpadlem? Vsade nachazim jenom jakesik sady na CR nebo PD motory to je k nicemu,,, nebo tez 30+ dilne sady na cely konzern za hruzu penez ze kterych pritom temer nic nepouziju.
-> palinator 08.02.22 15:00:20: Ano, i u automobilek, které jsou sprosté slovo, se vždycky vysere něco, co si sami nevyráběli. Přijde mi, že nakupují ve výprodeji díly německých výrobců vyrobené mongolskými dětmi.
-> Jarda/felda:
Tak to je tak nějak vždycky problém nějakýho dodavatele ne?
Tak to je tak nějak vždycky problém nějakýho dodavatele ne?

-> palinator 08.02.22 13:19:36: ono BXE byl problém jen škodovky respektive externího dodavatele než že by PD nebylo osvědčený 

-> Jirik_Tuňák1983 04.02.22 18:01:22:
Nevim jak teď, ale Škodovky vždycky byly útočištěm starších řešení a nutno říct, že to mělo pozitivní vliv na spolehlivost, ve srovnání zejména s VW a Audi. Teda až na TDI-PD BXE, to asi úplně výhra oproti toho času novejm CR nebyla.
Nevim jak teď, ale Škodovky vždycky byly útočištěm starších řešení a nutno říct, že to mělo pozitivní vliv na spolehlivost, ve srovnání zejména s VW a Audi. Teda až na TDI-PD BXE, to asi úplně výhra oproti toho času novejm CR nebyla.

-> Nwkt 04.02.22 21:51:23: no jestli s nim propíchneš i tu hliníkovou náhradu zámku ze zadních dveří tak v podstatě ano



-> Jarda/felda 04.02.22 20:41:36: Takže plochej šroubovák a auto otevřeno jo 

-> dragon_cb_cz 04.02.22 20:27:29: ne, nejsou
osobně jsem ho vyndal rozpadlej a dával záslepku

-> Jarda/felda: Nj, ale ja je mam normalne na klice 

-> Jarda/felda 04.02.22 20:26:44: A nejsou jen pod krytkou?
-> Bukaj 04.02.22 18:11:22: sklad nedrží nic, pokud odpadlo tak to není v centrálním skladu a neseženeš 

-> Milan 136 04.02.22 19:31:43: Listovali jsme v tom návodu sem a tam, až jsem to zkusil podle vás a pro jistotu jsme zkusili mrknout i na YouTube. To fakt chceš, v cizím půjčeném autě listovat v návodu, když to může zobrazit displej. Jo, lehla hned, viděl jsem to na vlastní oči. Navíc to zahlásilo jen jednou a pak už ne. Vůbec se nedivím, že to lidi přehlédnou a pak se tady hádají, viděl jsme to krátce já od spolujezdce, řidič studoval návod jako když ladíš programy na televizi. Ten neměl šanci to zaregistrovat

Ani nevím, jak se to auto potom bez zamyká.

Ani nevím, jak se to auto potom bez zamyká.
-> Jirik_Tuňák1983 04.02.22 18:01:22: V návodu k obsluze to samozřejmě je.
Ještě jsem se nesetkal s tím, že by bez varování lehla. Ale každopádně auto jde zprovoznit i úplně bez ní.
-> Bukaj 04.02.22 18:11:22: Šance, že to někde mají je dost mizivá.
To by musela být náhoda, že to někdo objednal a nepoužili to. A zároveň to už nezlikvidovali, protože to padlo do ležáků.
Ještě jsem se nesetkal s tím, že by bez varování lehla. Ale každopádně auto jde zprovoznit i úplně bez ní.
-> Bukaj 04.02.22 18:11:22: Šance, že to někde mají je dost mizivá.
To by musela být náhoda, že to někdo objednal a nepoužili to. A zároveň to už nezlikvidovali, protože to padlo do ležáků.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 04.02.22 18:44:12: Dobře. Tak ne

-> Matthes, záškodník z TechWebu 04.02.22 18:44:12: Tady by to ani nevadilo, to je pro společnost hovno ztráta.
Jinak kdyz uz se tu resi ta baterie v klicku - pred tydnem jsem sel z Hornbachu a mackam dalku, ze chci odemknout auto a nic. Asi az na po 4. se auto odemklo. Tak jsem se zhrozil, ze mam vybitou baterii a neodemknu auto. Tak jsem nechal auto i s nakupem odemceny a mazal zpatky do Hornbachu koupit baterii. No a doma jsem to mimoreci prohodil pred zenou s tim, ze nebejt zrovna u Hornbachu, tak jsem v riti a nedostanu se do auta. A ona se na me koukla a prej: " To nejde odemknout klickem?". Na par vterin jsem zamrz a pak se zacal smat jakej jsem kokot
Uz je to semnou fakt spatny 


-> Milan 136: Jako jo, ale parkrat uz jsem i za ty predni byl docela rad
Jako ze plno veci v aute fakt nepotrebuju a nevidim jako dulezity, tak tohle mi prijde jako takova zakladni vybava. To by me mnohem min vadila ta klasicka rucka, nez absence tech senzoru :)

-> Syny 04.02.22 18:35:22: Dopředu vidíš ne?

Me spis prekvapuje, kolik O3 po FL nema predni parkovaci senzory. Jak pokukuju po nejakych autech, tak sem tam mrknu i na nejakou O3 FL a tohle me dost prekvapilo. Na to ze Golf 7 jsem bez senzoru snad ani nevidel...
-> Bukaj: Dneska se skladem nic nedrží
-> Nwkt 28.01.22 20:26:32: -> Jarda/felda 28.01.22 22:20:53: Ptal jsem se v autorizáku a 2017 "odpadlo bez náhrady"
Mám se zkoušet ptát v jiných autorizovaných servisech, jestli to náhodou nemají skladem, nebo "odpadlé" díly ze skladu vyřadí a prodávají do Kelly?

Mám se zkoušet ptát v jiných autorizovaných servisech, jestli to náhodou nemají skladem, nebo "odpadlé" díly ze skladu vyřadí a prodávají do Kelly?

-> Milan 136 04.02.22 17:57:12: Fakjo? No twl... Není to v tom rozmezí roku výroby trochu pravěk? Jo a furt to psalo něco o plošce, ale nespecifikovalo to jakou plošku pro klíč to myslí. V návodu jsme listovali sem a tam a nic jsme nenašli. Naštěstí jsem si vybavil, že se to tady řešilo. Jinak to ty baterky ten klíč fak takhle žere?
-> Jirik_Tuňák1983 04.02.22 17:52:07: To není výbavou, ale modelem. O3 měla klasickou páku od začátku do konce.
Dnes jsem pomohl novému kolegovi s půjčenou Oktávijí konby vybavenou keksem požírajícím baterie.
V Praze odemkl, nastartoval a přijel. Tady při přejezdu odemkl a už nenastartoval.
Vůbec to nehlásilo vybitou baterii v sušence. Jenom to pořád psalo, že to nenašlo klíč a mrkni do knígy. Když jsem mu to nastartoval, tak to zahlásilo vybitou baterii, ale při druhém startu o 10 minut později už ne, přestože se to muselo také startovat tím emergency způsobem.
Jinak výbava docela dost zvláštní, tu divokou kombinaci jsem úplně nepochopil. Je v tom 1.5 TSI s DSG, keksík, pátá vrata v eletrice, ale ruční brzda na klasické ráhno. Rádio a funkce jsem nestudoval. Každopádně jsem se všiml, že po posunutí páky do P a chcípnutí motoru, zapomínal zabrzdit, prostě zvyk, že se auto zabrzdí samo.

Vůbec to nehlásilo vybitou baterii v sušence. Jenom to pořád psalo, že to nenašlo klíč a mrkni do knígy. Když jsem mu to nastartoval, tak to zahlásilo vybitou baterii, ale při druhém startu o 10 minut později už ne, přestože se to muselo také startovat tím emergency způsobem.
Jinak výbava docela dost zvláštní, tu divokou kombinaci jsem úplně nepochopil. Je v tom 1.5 TSI s DSG, keksík, pátá vrata v eletrice, ale ruční brzda na klasické ráhno. Rádio a funkce jsem nestudoval. Každopádně jsem se všiml, že po posunutí páky do P a chcípnutí motoru, zapomínal zabrzdit, prostě zvyk, že se auto zabrzdí samo.
-> Bukaj 28.01.22 19:27:07: pokud do má číslo tak to zkus ve škodovce 

-> Nwkt: To bys byl hodný, ale neřeš to. Ono to stejně pod litr nebude a to mi za to na tento vůz nestojí. Mrknu na vrakáči, případně zkusím sehnat samotnou membránku...
-> Bukaj: To co dal odkaz tak stejně objednávají ve VW, mohl bych ti zjistit za kolik to umím já
-> Pavel P@nkáč: Díky, ale - tyvole! Taková blbinka za dva litry
A stejně to nemají skladem ani na centrálním...
Přemýšlel jsem, že bych zkusmo koupil www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/06a129061-nadobka-po dtlaku-28895.html a kuchnul, jestli není kompatibilní membrána, ale tři kila se mi zdálo moc za pokus.

A stejně to nemají skladem ani na centrálním...
Přemýšlel jsem, že bych zkusmo koupil www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/06a129061-nadobka-po dtlaku-28895.html a kuchnul, jestli není kompatibilní membrána, ale tři kila se mi zdálo moc za pokus.

-> Bukaj: www.autokelly.cz/Product/
.../1002432334
-> venni: Díky za tip. Větrák jeden na druhý, třetí a čtvrtý stupeň - tedy jít po vypínači
Jinak v Břežanech na vrakovišti určitě nějaké Octavie jsou, ale zrovna ten podtlakový ovladač bude na autě z vrakáče asi ve stejném stavu, jako na tomto voze, takže bych raději nový.
Ona je to asi trochu rarita, protože to měly jen 1,8 20V (Audi) a ještě ne všechny...

Jinak v Břežanech na vrakovišti určitě nějaké Octavie jsou, ale zrovna ten podtlakový ovladač bude na autě z vrakáče asi ve stejném stavu, jako na tomto voze, takže bych raději nový.
Ona je to asi trochu rarita, protože to měly jen 1,8 20V (Audi) a ještě ne všechny...

-> Bukaj 28.01.22 19:27:07: opravdu to topení funguje jen na 2. , 3. A 4. stupeň? Jestli ano tak je vypálenej vypínač. Jestli to naopak funguje jen na 4. stupeň tak je háji odpor pod větrákem. Sere se obojí a obojí dávam snad každý týden...
Jinak k tý membráně...to už v Praze na vrakárně nemáte žádný jedničky?
Jinak k tý membráně...to už v Praze na vrakárně nemáte žádný jedničky?
Koukám, že někde na východě to i vyrábějí, ale kde sehnat v tuzemsku?
polivtulka.com/p107990553 6-membrana-vpusknogo-kolle ktora.html

polivtulka.com/p107990553 6-membrana-vpusknogo-kolle ktora.html
Zase tu mám po dvou letech na technickou tátovu Octavii 1,8 20V (AGN, 1997) a mimojiné jsem zjistil, že je v háji membrána v podtlakovém ovladači klapek v sání. Jediné, kde jsem o tom dílu našel zmínku, je www.skoda-club.net/forum-
tema/podtlak-58878
Ten odkaz, co tam je, odkazuje na jiný díl (tohle, co bych potřeboval, je 06A 129 061 C) - a na netu ani ň...
Dá se to někde sehnat, případně jen membrána do toho (je to rozebírací)?
Případně - jak moc velký problém je, že to nefunguje (myslím, že to nefunguje už dlouho) - k čemu ty klapky v tom sání vlastně jsou?
A ještě jeden dotaz - když (mám dojem) nefunguje první rychlost ventilátoru topení, tak hledat chyba v odporu, přepínači, či někde v konektorech?
Ten odkaz, co tam je, odkazuje na jiný díl (tohle, co bych potřeboval, je 06A 129 061 C) - a na netu ani ň...

Dá se to někde sehnat, případně jen membrána do toho (je to rozebírací)?
Případně - jak moc velký problém je, že to nefunguje (myslím, že to nefunguje už dlouho) - k čemu ty klapky v tom sání vlastně jsou?
A ještě jeden dotaz - když (mám dojem) nefunguje první rychlost ventilátoru topení, tak hledat chyba v odporu, přepínači, či někde v konektorech?
tak jen pro info pro pripadne potreby. na jednickovou ofci 1.8t 4x4 pasuje zadni hardyna z yetiho, golfu 5 atd. vyhoda je, ze neni draha, jako original. a timto chci jeste verejne podekovat -> StepaNoFUN: , protoze mi poslal na odzkouseni svoji jetou, kdyby ta nova nepasovala. Dobri lide jeste existuji, diky moc pane.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Tuhle jsem otočil 600 km do Bohumína Rapidem, tak jsem si na tebe vzpomněl...
Tuhle jsem otočil 600 km do Bohumína Rapidem, tak jsem si na tebe vzpomněl...

-> palinator: No tak s našima nájezdama fakt nemůžeme kupovat ojetiny, to by bylo na hlavu.
-> gim: No už jsem myslel, že budu mlátit hlavou o zeď, jezdíce stále berlingem... Kdyby to řekli na začátku, že budu čekat půl roku, tak to zkusim ukecat na nějakou skladovku...
Beztak ten nošovickej zázrak není kdo ví co. Třeba tvůj autopilot funguje daleko líp než ten můj "novější".
Beztak ten nošovickej zázrak není kdo ví co. Třeba tvůj autopilot funguje daleko líp než ten můj "novější".
A napadlo někoho ty nový auta prostě nekupovat? 

-> Jirik_Tuňák1983: Tranzity jsme objednávali loni touto dobou. Dorazily nám začátkem prosince - dodání původně avizované na cca 3 měsíce. Stěžovat si můžeš max na vrátnici. Auto pro Matthese, původně avizovaných 6 týdnů, se protáhlo na skoro 5 měsíců a to Hyundai údajně "nemá" problémy s čipy. Takže si úplně nevybereš, problém je úplně všude.