skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> vhml 15.11.21 20:15:45: Jo jo... však mně stačí historky co nosí domů manželka.
-> dragon_cb_cz 13.11.21 18:15:48: ale víš jak ten graf úspor pak vypadal hezky? A to je ve vývoji důležitý! Ne nějaký zvedání auta, na to sere pes...
Najhorsi je kutil co to jebne na podbeh ako je znacka pre montaz heveru....a pre istotu to skusi pod vsetky rohy....a potom pride ze ma 3mesacne auto a ten prah nic nevydrzi.
Jasne ze to skusal jasterkou....ale pneu doma vymenil.
Jasne ze to skusal jasterkou....ale pneu doma vymenil.
-> King 14.11.21 08:39:57: No však tam moje otázka (-> dragon_cb_cz 07.11.21 22:53:37: ) směřovala. U tvého výrobce si asi v tu správnou chvíli neseděli na vedení...
-> dragon_cb_cz 13.11.21 18:15:48: Tak treba petkovy BMW ma pro ty nejvetsi blbce (i z rad profesionalu) malou napovedu v podobe masivnich gumovejch segmentu, pod ktery se cpe hever.
-> Nwkt 13.11.21 17:31:22: To zase ne
-> StepaNoFUN: Ale tak ty prahy na soutěžáku byly určitě zesílené a vyztužené na kozy. Tak možná měli zesílenou i tu hranu.
Jinak ano, za prahy. Nebo teda za tu zesílenou hranu tam hlouběji, kde je to i vystouplé přes gumové špalky.
-> StepaNoFUN: Ale tak ty prahy na soutěžáku byly určitě zesílené a vyztužené na kozy. Tak možná měli zesílenou i tu hranu.
Jinak ano, za prahy. Nebo teda za tu zesílenou hranu tam hlouběji, kde je to i vystouplé přes gumové špalky.
-> StepaNoFUN: Výrobce je v tomhle směru prostě č*rák, ať se na mě nikdo nezlobí. Ono totiž každej kdo má do prdele díru si dokáže domyslet, že v průběhu života toho auta ho bude zvedat kde kdo všude možně a tudíž ty místa kam má hever strčit alespoň rozumně označit není od věci. Ale výrobce si řekl ne...
EDIT: Plus teda to, že to kolikrát nevydrží ani v místě pro ten nouzovej zvedák je taky fail.
EDIT: Plus teda to, že to kolikrát nevydrží ani v místě pro ten nouzovej zvedák je taky fail.
-> Nwkt: To je sice pravda, ale apriori je kurwit nemusej. A kdo jinej by měl ty "poučky" dodržovat, když ne "vrcholná" verze autorizáku, na kterou se odkazujou, že se podílí na vývoji?
-> StepaNoFUN: Ale tak tam kastle mění jak pneumatiky ne 

-> Jarda: Počkej - tady mluvíš určitě o OI, která tak trochu je, byla a bude atyp.
Ale můžu Tě uklidnit. Kamarád asi měsíc dělal ve Škoda Motorsport (předtím, dost let v autorizáku, takže věděl). A hádej, za co v oddělení motorsportu zvedali octávku? Za prahy...
Ale můžu Tě uklidnit. Kamarád asi měsíc dělal ve Škoda Motorsport (předtím, dost let v autorizáku, takže věděl). A hádej, za co v oddělení motorsportu zvedali octávku? Za prahy...
-> dragon_cb_cz 13.11.21 16:29:47: jenze to servisakovi reknes, on se ti vysmeje a zvedne to za prahy a rekne, kazdy auto se zveda za prahy a ze zmekly vekem neni moje starost a jeste nafoukne hubu, min. s peti takovejma blbcema jsem se setkal, jen jeden se omluvil, ze to nevedel
A to mam vytisklou stranku z DP, jednou mi dokonce rekl, ze takovejch blbin na internetu ve forech taky najde...
A to mam vytisklou stranku z DP, jednou mi dokonce rekl, ze takovejch blbin na internetu ve forech taky najde...
-> dragon_cb_cz: Zas na druhou stranu - výrobci nestojej o to, aby se v tom ryl "kdo má do řiti díru". Prostor pro nouzovej zvedák je jasně danej v návodu k obsluze a se zbytkem se obrať na servis, kterej by to měl vědět. ;-)
Mimochodem - teď jsem zvedal na 2sloupu OCTIII. No sice se má zvedat podle DP za prahy, ale stejně mi to nedalo a dal jsem to vepředu pod nosníky.
Což je zároveň dotaz na Milana - fakt to zvedáte za prahy?
Mimochodem - teď jsem zvedal na 2sloupu OCTIII. No sice se má zvedat podle DP za prahy, ale stejně mi to nedalo a dal jsem to vepředu pod nosníky.
Což je zároveň dotaz na Milana - fakt to zvedáte za prahy?
-> Jarda - zrušená registrace 13.11.21 13:42:56: Nevím, podle mě je blbec ten expert v automobilce, který to vymyslel. Prostě zvedací bod by na autě měl být jasně identifikovatelný, ne aby člověk musel mít přístup k příručce...
-> dragon_cb_cz 07.11.21 22:53:37: kdyz se to tam ma zvedat, vid? jeste bych to udelal pro ty blbce reflexne

-> Nwkt 07.11.21 23:17:26: najvacsia paka na vyvoj je ekonom...a verte ze pocitat vedia.

-> palinator 12.11.21 14:39:09: Jo, mělo to něco do sebe. Ale i to zvedání se zvedacím bodem v každým rohu se dá udělat civilizovaně.
-> dragon_cb_cz 07.11.21 22:40:28:
Nejlíp to měla vyřešený stodvacítka. Kola přehozená hned. Podmínka je aspoň trochu zdravé prahy.
Nejlíp to měla vyřešený stodvacítka. Kola přehozená hned. Podmínka je aspoň trochu zdravé prahy.
-> Nwkt: Tak me to nejak netrapi. Az zamnou policajti pojedou, tak si na mou RZ posviti sami a pro zbytek az tak osvetlena bejt nemusi 

-> Syny: Jsem ti říkal že dáme led origo 

-> Vojťas: Tak proto se dává origo, co má třeba O3. To nic neprepaluje
Me nedavno praskla zarovka v osvetleni RZ, tak jsem si sel koupit do kramu novy ty bezpaticovy 5W zarovky. No a nejak se jim to uplne nepovedlo a dali mi 3W
Takze ted osvetleni RZ sice sviti, ale tak mocne, ze to skoro neni videt
Menit se mi to uz nechce a svitit to tam jako na billboard taky nemusi 



-> Jirik_Tuňák1983 10.11.21 22:07:22: to si vzdycky rikam kdyz vidim nejaky tunery s led zarovkamy po celym aute a od spz osvetlenej metr silnice za autem. Ze to asi maj kvuli policajtum aby se jim to lepe cetlo 

-> Milan 136 10.11.21 21:57:37: A účelem toho diodového osvětlení je skutečnost, že SPZ bude aktivními důchodci lépe čitelná při dopravním přestupku a hrdelní zločin se jim tak bude snáze ohlašovat? 

-> kraska98 10.11.21 21:20:21: Tohle je ale čínskej shit s odporem, kterej topí jako kráva. Úplně něco jiného, než o čem se bavíme 

A svítí to oproti origošům parádně, otázka jak dlouho, ale za ty prachy...
Do 02 ledkové normálně jdou. Dával jsem tam tyhle a pasují vpohodě. www.autokelly.cz/Product/
.../12443150
-> Milan 136: Ty vole zase škodovácký řešení, hlavně že do B6 to jde od modelu 2008 

-> Nwkt 10.11.21 21:03:30: Ne.
Úzký dlouhý na šroubky.
První auta, do kterých jdou ty ledkový po úpravě svorkovnice jsou poslední Fabia 2 myslím 2013/14 a Yeti těsně před faceliftem.
Úzký dlouhý na šroubky.
První auta, do kterých jdou ty ledkový po úpravě svorkovnice jsou poslední Fabia 2 myslím 2013/14 a Yeti těsně před faceliftem.
-> Milan 136: Ani facelift nemá ty nový lampičky?
-> Nwkt 10.11.21 20:34:20: Do O2 nejdou
-> kraska98: Dej rovnou ledkový lampičky, když už musíš dělat konektory
-> Milan 136: Super, dík 

A piny 6U0 972 505P
-> kraska98 10.11.21 18:56:22: V každém autorizáku. Plus piny. Našel bych i v popelnici na dveřních svazcích.
Zdravím, na Octavii 2 po FL řeším tento špatný konektor osvětlení SPZ. Nevíte kde sehnat nový ? Nemůžu nic najít.
-> vhml 08.11.21 18:21:21: ale AEE v octe to nemelo, ne? ale to se davalo jen do prvnich....
-> Pavel P@nkáč: no bud to necháš protože to ničemu nevadí, pokud to zákazníka hodně sere dáš novou řemenici, než se ošoupe barva a oleští na kov(což je tak 100tkm) tak je to potichu.
-> saskyn2: jak se řeší potom to popiskování rozvodaku o řemenici?

-> saskyn2: Díky za info. Předám dál.
-> Milan 136: Na tu rozvodovku jsem se ptal, protože ten kravál v tý 0III je asi čím dál větší a autorizák navrhnul jediný řešení - výměna kompletu za novej, odhad ceny 150tis... Takže se do toho budu muset pustit sám a odvýzt to Sixtovi.
-> Milan 136: Na tu rozvodovku jsem se ptal, protože ten kravál v tý 0III je asi čím dál větší a autorizák navrhnul jediný řešení - výměna kompletu za novej, odhad ceny 150tis... Takže se do toho budu muset pustit sám a odvýzt to Sixtovi.
-> StepaNoFUN: předepsaných je 210. Popiskování může dělat cokoliv, postup je sundat řemen altíku a start, pak pokud to bude dělat dál, tak sundat řemenici- nejčasteji to dělá bok rozvodáku o vnitřek řemenice, pokud to bude dělat dál tak to je něco v rozvodech a musí dát nový.
-> Jozka 09.11.21 18:34:11: To bude ono

-> StepaNoFUN 09.11.21 18:27:19: Díky..
-> Milan 136 09.11.21 18:28:00: Tak to možná moje chyba - mě utkvěla OI 75 kW služební, se kterou jsem jezdil, takže možná to bylo 75 vs. 74.. nikoliv 76.
-> Milan 136 09.11.21 18:28:00: Tak to možná moje chyba - mě utkvěla OI 75 kW služební, se kterou jsem jezdil, takže možná to bylo 75 vs. 74.. nikoliv 76.

-> StepaNoFUN 09.11.21 18:29:11: 210.
Ale moc se jim to, nebo spíš dodavateli nepovedlo. Řemen tam cestuje, může se říznout o kladku a je na cáry.
Ale moc se jim to, nebo spíš dodavateli nepovedlo. Řemen tam cestuje, může se říznout o kladku a je na cáry.
-> Milan 136: To fakt nevydržej ani 120tis a píšou na ně 250?
-> StepaNoFUN 09.11.21 18:24:26: Rozvody určitě udělat. Jinak to dopadne potkaným motorem.
Ta rozvodovka by myslím nemělo být nic strašného, žádná past.
-> Jozka 09.11.21 18:24:30: 1.6 byla buď AEE 55kW, AKL 74kW, nebo pak BFQ/AVU 75kW.
Ta rozvodovka by myslím nemělo být nic strašného, žádná past.
-> Jozka 09.11.21 18:24:30: 1.6 byla buď AEE 55kW, AKL 74kW, nebo pak BFQ/AVU 75kW.
-> Jozka: Jak chce. Ale některý ten snímač vůbec neměly a taky to jezdí. Já ho třeba na svojí mám jen jako záslepku ve vaně, protože jsem neměl vanu bez díry. :-D Jde to odkódovat.
-> Milan 136 09.11.21 17:57:54: Už jsem se naučil, že neexistuje se nemá říkat.
Ale nemám o tom ani tucha - a ani odkud je to auto dovezený.
-> StepaNoFUN: Ho asi do toho servisu raději pošlu..

-> StepaNoFUN: Ho asi do toho servisu raději pošlu..

-> Milan 136: Na Tebe bych měl 2 dotazy. Kokodák, najeto 111tis. (do 110 to prej mělo záruku), manuál a ta slabší nafta. Po startu studeýho motoru se z toho ozývá popiskování jako kdyby lehce prokluzoval řemen na alternátoru, pak už dobrý. V autorizáku chtěj dělat i rozvody, na který je interval co vím tak 250tis. Udělat je, nebo ne?
A druhej dotaz - jak je složitý z OIII Scout vyoperovat zadní rozvodovku s haldexem?
A druhej dotaz - jak je složitý z OIII Scout vyoperovat zadní rozvodovku s haldexem?