-> Milan 136: Tak to bude ono.
-> radekp: Kdybys po něm toužil, tak řekni.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
Ty jo, ten popruh asi mám... pořád jsem přemýšlel, kde jsem k němu asi přišel... nebývalo to už v době O1?
-> radekp 07.11.21 15:48:03: Moje O2 nějaká stará fotka
-> Milan 136: jo, popruh mam, zarovky jsem frknul pod bocni dekly zdvojene podlahy. Kdybys mel v praci O3, O2 combi s rezervou, vyfot mi to pls.
Jen teda koukám, že ta výplň rezervy s nářadím je z O2
-> radekp 07.11.21 14:34:45: Ještě třeba žárovky.
Potřebuješ tenhle šroub a ještě tam bývá textilní popruh, co drží tu výplň.
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/5g0803899-sroub-upev neni-rezervy-23494.html
Potřebuješ tenhle šroub a ještě tam bývá textilní popruh, co drží tu výplň.
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/5g0803899-sroub-upev neni-rezervy-23494.html
Koupil jsem sadu s rezervou.
Sada s kompresorem pujde pryc. Co mi v ni chybi v rezerve? Krome tazneho. Rezerva prijde bez polystyrenu do prohlubne? Nemam mechanismus upinani. Nemate nekdo foto? Asi si to vyrobim ze zavitove tyce
Sada s kompresorem pujde pryc. Co mi v ni chybi v rezerve? Krome tazneho. Rezerva prijde bez polystyrenu do prohlubne? Nemam mechanismus upinani. Nemate nekdo foto? Asi si to vyrobim ze zavitove tyce
Diky, uz jsem ho tam zasunul. Divne je, ze to kryje tak pulku kontaktu
Tak tak. Je to na plusovej kabel
-> radekp: je to kryt kontaktu na bateru. Na Plus. Nebo to tam někdo hodil z jiného auta
Tohle jsem nasel v prohlubni u steracu. Nenapada me, co by to mohlo byt. Kryt kontaktu baterky to neni... Nevi nekdo?
-> vhml 05.11.21 08:32:02: 
-> vhml 05.11.21 08:33:09: Záklon i odklon jsem na geo naměřil stejnej, jako s litinou.
Ale jak jsem psal, má to níž spodní čep a v jiném, také nižším místě páku na čep řízení.
Což je u sníženého auta velké plus. A tlumič je teď víc "postavený" ke kastli.
-> palinator 05.11.21 09:03:26: Asi ta kombinace všeho změněného na to má vliv.
-> saskyn2 05.11.21 09:09:47: Jo, ty jdou vrtat super. Ten origo moc ne

-> vhml 05.11.21 08:33:09: Záklon i odklon jsem na geo naměřil stejnej, jako s litinou.
Ale jak jsem psal, má to níž spodní čep a v jiném, také nižším místě páku na čep řízení.
Což je u sníženého auta velké plus. A tlumič je teď víc "postavený" ke kastli.
-> palinator 05.11.21 09:03:26: Asi ta kombinace všeho změněného na to má vliv.
-> saskyn2 05.11.21 09:09:47: Jo, ty jdou vrtat super. Ten origo moc ne

-> Milan 136 05.11.21 06:39:02: JJ, brembo šroubek byl z úpnýho hovna, ale zase to šlo dobře odvrtat

-> vhml:
Očividně má když se méně vrací volant.
Očividně má když se méně vrací volant.
-> Milan 136 04.11.21 18:06:19: to čumím, že to pasuje. A to má teda nějaký jiný záklony, odklony atd?
Já taky chtěl na Peugeotu dotáhnout poloosu na zvedáku, tak jsem jen poslal kolegu zmáčknout brzdu a vůbec mi to nedošlo. Ozvalo se cvaknutí a sháněli se nový šroubky 

Taky jsem na Octě jeden odvrtával, ale bohužel jsem dal ty přibalený ATE... Tak jsem je aspoň mázl mědí.
-> Syny: To bude jak říká saskyn2.
Povolovali vzduchem šroub na poloose a neměli tam kolový šrouby. Tak ta chudák šestka nedala a střihla se.
-> saskyn2 04.11.21 23:46:50: Ten origo se utrhne málokdy. Spíš jsou na hovno ty měkký neorigo, jak říkáš.
Různý na křížák atd. Teď jsem dával ATE brzdy, ale šroubky jsem tam dal origo. Ty u kotoučů se mi nelíbily.
Povolovali vzduchem šroub na poloose a neměli tam kolový šrouby. Tak ta chudák šestka nedala a střihla se.
-> saskyn2 04.11.21 23:46:50: Ten origo se utrhne málokdy. Spíš jsou na hovno ty měkký neorigo, jak říkáš.
Různý na křížák atd. Teď jsem dával ATE brzdy, ale šroubky jsem tam dal origo. Ty u kotoučů se mi nelíbily.
-> Jarda/felda: to maji všechny B5 a S1.
-> saskyn2 04.11.21 23:46:50: já mám řešení jak psal Milan bez šroubku a pži přezouvání mě to pěkně sere jenže když máš v kotouči místo 5 rovnou 10 děr na kolový šrouby tak tam už není kam ten šroubek dát 

-> saskyn2: Jasny no, takze nez tam utahnout jeden kolovej sroub, tak je lepsi to mrdat. Takze na jednej strane to urve, je mu to fuk a pak to urve i na druhej a je mu to taky fuk. Slusny...
-> Jirik_Tuňák1983: Který je levnější? Podle mě v ceně nebude rozdíl, ta objímka bude lepší že to je pevnější, to na šrouby se zase líp rozebírá.
-> Syny: No tak jak povolovali poloosu tak píchli šroubovák do kotouče který se zapře o brzdič a pokud tam nedaj kolový šrouby, tak ten malinkej šroubek to neudrží. Já to občas urvu při výměně kotoučů když je to zarezlý, teda naposled jsem urval úplně novej protože ten šroubek byl z hovna k brzdám brembo co si dones zákazník, to jsem teda extra nadával. Ale vždycky to poctivě odvrtávám, sice to nemá na funkci žádný extra vliv, ale je to pak oser při výměně kol.
-> Syny: No tak jak povolovali poloosu tak píchli šroubovák do kotouče který se zapře o brzdič a pokud tam nedaj kolový šrouby, tak ten malinkej šroubek to neudrží. Já to občas urvu při výměně kotoučů když je to zarezlý, teda naposled jsem urval úplně novej protože ten šroubek byl z hovna k brzdám brembo co si dones zákazník, to jsem teda extra nadával. Ale vždycky to poctivě odvrtávám, sice to nemá na funkci žádný extra vliv, ale je to pak oser při výměně kol.
-> saskyn2 04.11.21 22:28:27: Je to levnější řešení.
-> saskyn2: Gufero na dlouhej poloose v prevodovce a tu volbobezku. Ale srouby jsou kaput na obou kolech. Ovsem je dost mozny, ze to je jeste z predchozi prace, kdy delali predni tlumice, pruziny a ulozeni (stejnej servis). Jen je mi divny, ze bych se toho nevsiml, kdyz jsem menil kola a daval tam ty 17", ale mozny to je.
-> Syny: A co dělali? Povolovali poloosu?
-> Milan 136 04.11.21 21:49:13: Jenze oni brzdy nedelali
To je prave ten for...

-> Jirik_Tuňák1983: ono je to totiž přesně obráceně než myslíš, tlumiče na šrouby měli u koncernu naposled veterány jako trojkovej golf
A kupodivu i tvé oblíbené Volvo na tohle podle tebe starodávné řešení přešlo, hned po tom co vyrobili to tvoje






-> Milan 136 04.11.21 21:49:13: Ty se směješ, ale já fakt nečekal, že ve 2020 se ještě chytá tlumič do objímky. 

-> Syny 04.11.21 21:19:00: Normálně byly zarezlý a utrhli je
-> Jirik_Tuňák1983 04.11.21 19:53:05: Díky tomu starodávnému řešení mohu mít na Octavii z roku 2009 těhlice z Kodiaqu z roku 2020

-> Jirik_Tuňák1983 04.11.21 19:53:05: Díky tomu starodávnému řešení mohu mít na Octavii z roku 2009 těhlice z Kodiaqu z roku 2020

-> Milan 136: No spis by me zajimalo, jak se jim to povedlo... Kdyby mi to alepson rekli, tak nad tim mavnu rukou, je to vicemene jedno i kdyz by me to trochu sralo. Ale tendle pristup me vadi o dost vic tedy.
-> Syny 04.11.21 21:10:26: a jede to bez nich líp?
Příště jim řekni že je lepší ty šrouby vyndat celý, je to víc váhy dolů. A kola chytit jen na dva šrouby to je taky váha dolu, pak stačí dotáhnout pistolí na krev


-> Syny 04.11.21 21:10:26: Třeba Superb 1 je neměl vůbec. Ale když tam má být, tak to mají řešit. Trochu prasárna. Já jsem je odvrtával mnohokrát.
-> saskyn2 04.11.21 20:34:26: Tak ja zase po posledni navsteve servisu mam na obou prednich nabojich zalomeny ty aretacni srouby pro kotouce, takze to je zase vaha ty hlavicky sroubu dolu
Co tam s tim ty mentalove delali netusim, ale ze se buzny ani neomluvi a nepriznaj to, to me nasrali. Jsem se toho vsiml az pri prezouvani na zimaky, kdy se kotouc pootocil a ja nemohl prostrcit sroub. A o chybejici cepicce na jednom odvzdusnovaku trmenu ani nemluvim... Zrejme dobrej oddil.

-> radekp 04.11.21 20:35:34: Častá praxe v pneuservisu

-> saskyn2 04.11.21 20:34:26: To bych tam pak ale nesměl dát 18" a větší brzdy.
Ale s ušetřenou hmotností na těhlici si to mohu dovolit
Ale s ušetřenou hmotností na těhlici si to mohu dovolit

-> TTomas 04.11.21 19:16:01: O2
-> saskyn2 04.11.21 19:35:55: Krytky jsou super. Alespoň to tam nerezne ten šroub.
Ta B6 těhlice má ten čep řízení taky níž, ale minimálně rameno bude také níž jako u mě teď. Ta B6 těhlice má spodní čep blíž k ložisku, jako ta litina.
-> Syny 04.11.21 20:29:25:
-> saskyn2 04.11.21 19:35:55: Krytky jsou super. Alespoň to tam nerezne ten šroub.
Ta B6 těhlice má ten čep řízení taky níž, ale minimálně rameno bude také níž jako u mě teď. Ta B6 těhlice má spodní čep blíž k ložisku, jako ta litina.
-> Syny 04.11.21 20:29:25:

-> Milan 136: na firemni O3 jsem si menil kola. Pred 1/4 rokem to bylo v pneuservise, protoze defekt vzadu. Dali mi 2 nove gumy, prehodili je na predek.
Na klic jsem musel nasadit metrovou trubku jak to bylo dorvane, srouby zarezle, kola prirostle k nabojum.
Vsechno jsem okartacoval a dal medenku taky, ale divim se ze to neudela profi servis. Zvlast kdyz k nemu davame vsechny auta
Na klic jsem musel nasadit metrovou trubku jak to bylo dorvane, srouby zarezle, kola prirostle k nabojum.
Vsechno jsem okartacoval a dal medenku taky, ale divim se ze to neudela profi servis. Zvlast kdyz k nemu davame vsechny auta
-> Syny: na druhou stranu je to víc neodpružený váhy, takže kdo někdy odlehčoval setrvák na š120, by za tohle dával přes ruce rákoskou

-> Milan 136 04.11.21 19:12:48: Aha, tak to je dobra vychytavka, to az budu delat zadni loziska, tak si ty stary krytky schovam



-> Syny 04.11.21 18:27:50: To jsem pokládal spíše za starodávnější řešení. Netušil jsem, že se to pořád dělá.
-> Milan 136: Ty krytky jsou dobrej tuning
Já tyhle těhlice jezdím na B6 asi 4 roky, rozdíl jsem nepozoroval, ale to je daný tím že tam je hliník už z výroby jen čtyř šroubový ložisko. Ale je dobře že to konečně někdo vyzkoušel na oktávku za ty železný, až se budu někdy nudit tak je napáchám i na RSo. Je vidět jak jsou ty auta všechny stejný skládačky od dvojkový oktávky po kodiaqa


-> Milan 136: s 18kama jede jak s 15kama jo

-> Milan 136: A to mas na OIII?
Medenku používám na všechny kola a nikdy žádnéj problem. Nejradši mám Motorex.
Medenku používám na všechny kola a nikdy žádnéj problem. Nejradši mám Motorex.
-> StepaNoFUN 04.11.21 19:01:26: Náboj je samozřejmě ocel. Tak aby to nerezlo a nepřihnilo kolo.
Je to CU 800 Wurth, ale v tubě.
Je to CU 800 Wurth, ale v tubě.
-> Syny 04.11.21 18:57:28: Ta je ze zadku. Tuning

-> Milan 136: BTW - ta hezká měděnka na středícím kroužku je od koho (výrobce)?
Ale jen mimochodem - taková úvaha - není to trochu kontraproduktivní? Na hliníkovej náboj nastříkat měděnej sprej a nasadit na to nejlépe hliníkový kolo?
EDIT: Nebo jsou z AL jen těhlice a náboj je klasicky ocel? Ale stejně s tou mědí a případnejma AL kolama... Nebyla by keramika lepší?
Ale jen mimochodem - taková úvaha - není to trochu kontraproduktivní? Na hliníkovej náboj nastříkat měděnej sprej a nasadit na to nejlépe hliníkový kolo?
EDIT: Nebo jsou z AL jen těhlice a náboj je klasicky ocel? Ale stejně s tou mědí a případnejma AL kolama... Nebyla by keramika lepší?
-> Milan 136: A ted koukam, ze mas krytku na naboji i vepredu. To tam je standardne? Pokud jo, tak mi je tam nekdo zapomnel dat 
