skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> dragon_cb_cz 13.11.21 18:15:48: Tak treba petkovy BMW ma pro ty nejvetsi blbce (i z rad profesionalu) malou napovedu v podobe masivnich gumovejch segmentu, pod ktery se cpe hever.
-> Nwkt 13.11.21 17:31:22: To zase ne
-> StepaNoFUN: Ale tak ty prahy na soutěžáku byly určitě zesílené a vyztužené na kozy. Tak možná měli zesílenou i tu hranu.
Jinak ano, za prahy. Nebo teda za tu zesílenou hranu tam hlouběji, kde je to i vystouplé přes gumové špalky.
-> StepaNoFUN: Ale tak ty prahy na soutěžáku byly určitě zesílené a vyztužené na kozy. Tak možná měli zesílenou i tu hranu.
Jinak ano, za prahy. Nebo teda za tu zesílenou hranu tam hlouběji, kde je to i vystouplé přes gumové špalky.
-> StepaNoFUN: Výrobce je v tomhle směru prostě č*rák, ať se na mě nikdo nezlobí. Ono totiž každej kdo má do prdele díru si dokáže domyslet, že v průběhu života toho auta ho bude zvedat kde kdo všude možně a tudíž ty místa kam má hever strčit alespoň rozumně označit není od věci. Ale výrobce si řekl ne...
EDIT: Plus teda to, že to kolikrát nevydrží ani v místě pro ten nouzovej zvedák je taky fail.
EDIT: Plus teda to, že to kolikrát nevydrží ani v místě pro ten nouzovej zvedák je taky fail.
-> Nwkt: To je sice pravda, ale apriori je kurwit nemusej. A kdo jinej by měl ty "poučky" dodržovat, když ne "vrcholná" verze autorizáku, na kterou se odkazujou, že se podílí na vývoji?
-> StepaNoFUN: Ale tak tam kastle mění jak pneumatiky ne 

-> Jarda: Počkej - tady mluvíš určitě o OI, která tak trochu je, byla a bude atyp.
Ale můžu Tě uklidnit. Kamarád asi měsíc dělal ve Škoda Motorsport (předtím, dost let v autorizáku, takže věděl). A hádej, za co v oddělení motorsportu zvedali octávku? Za prahy...
Ale můžu Tě uklidnit. Kamarád asi měsíc dělal ve Škoda Motorsport (předtím, dost let v autorizáku, takže věděl). A hádej, za co v oddělení motorsportu zvedali octávku? Za prahy...
-> dragon_cb_cz 13.11.21 16:29:47: jenze to servisakovi reknes, on se ti vysmeje a zvedne to za prahy a rekne, kazdy auto se zveda za prahy a ze zmekly vekem neni moje starost a jeste nafoukne hubu, min. s peti takovejma blbcema jsem se setkal, jen jeden se omluvil, ze to nevedel
A to mam vytisklou stranku z DP, jednou mi dokonce rekl, ze takovejch blbin na internetu ve forech taky najde...
A to mam vytisklou stranku z DP, jednou mi dokonce rekl, ze takovejch blbin na internetu ve forech taky najde...
-> dragon_cb_cz: Zas na druhou stranu - výrobci nestojej o to, aby se v tom ryl "kdo má do řiti díru". Prostor pro nouzovej zvedák je jasně danej v návodu k obsluze a se zbytkem se obrať na servis, kterej by to měl vědět. ;-)
Mimochodem - teď jsem zvedal na 2sloupu OCTIII. No sice se má zvedat podle DP za prahy, ale stejně mi to nedalo a dal jsem to vepředu pod nosníky.
Což je zároveň dotaz na Milana - fakt to zvedáte za prahy?
Mimochodem - teď jsem zvedal na 2sloupu OCTIII. No sice se má zvedat podle DP za prahy, ale stejně mi to nedalo a dal jsem to vepředu pod nosníky.
Což je zároveň dotaz na Milana - fakt to zvedáte za prahy?
-> Jarda - zrušená registrace 13.11.21 13:42:56: Nevím, podle mě je blbec ten expert v automobilce, který to vymyslel. Prostě zvedací bod by na autě měl být jasně identifikovatelný, ne aby člověk musel mít přístup k příručce...
-> dragon_cb_cz 07.11.21 22:53:37: kdyz se to tam ma zvedat, vid? jeste bych to udelal pro ty blbce reflexne

-> Nwkt 07.11.21 23:17:26: najvacsia paka na vyvoj je ekonom...a verte ze pocitat vedia.

-> palinator 12.11.21 14:39:09: Jo, mělo to něco do sebe. Ale i to zvedání se zvedacím bodem v každým rohu se dá udělat civilizovaně.
-> dragon_cb_cz 07.11.21 22:40:28:
Nejlíp to měla vyřešený stodvacítka. Kola přehozená hned. Podmínka je aspoň trochu zdravé prahy.
Nejlíp to měla vyřešený stodvacítka. Kola přehozená hned. Podmínka je aspoň trochu zdravé prahy.
-> Nwkt: Tak me to nejak netrapi. Az zamnou policajti pojedou, tak si na mou RZ posviti sami a pro zbytek az tak osvetlena bejt nemusi 

-> Syny: Jsem ti říkal že dáme led origo 

-> Vojťas: Tak proto se dává origo, co má třeba O3. To nic neprepaluje
Me nedavno praskla zarovka v osvetleni RZ, tak jsem si sel koupit do kramu novy ty bezpaticovy 5W zarovky. No a nejak se jim to uplne nepovedlo a dali mi 3W
Takze ted osvetleni RZ sice sviti, ale tak mocne, ze to skoro neni videt
Menit se mi to uz nechce a svitit to tam jako na billboard taky nemusi 



-> Jirik_Tuňák1983 10.11.21 22:07:22: to si vzdycky rikam kdyz vidim nejaky tunery s led zarovkamy po celym aute a od spz osvetlenej metr silnice za autem. Ze to asi maj kvuli policajtum aby se jim to lepe cetlo 

-> Milan 136 10.11.21 21:57:37: A účelem toho diodového osvětlení je skutečnost, že SPZ bude aktivními důchodci lépe čitelná při dopravním přestupku a hrdelní zločin se jim tak bude snáze ohlašovat? 

-> kraska98 10.11.21 21:20:21: Tohle je ale čínskej shit s odporem, kterej topí jako kráva. Úplně něco jiného, než o čem se bavíme 

A svítí to oproti origošům parádně, otázka jak dlouho, ale za ty prachy...
Do 02 ledkové normálně jdou. Dával jsem tam tyhle a pasují vpohodě. www.autokelly.cz/Product/
.../12443150
-> Milan 136: Ty vole zase škodovácký řešení, hlavně že do B6 to jde od modelu 2008 

-> Nwkt 10.11.21 21:03:30: Ne.
Úzký dlouhý na šroubky.
První auta, do kterých jdou ty ledkový po úpravě svorkovnice jsou poslední Fabia 2 myslím 2013/14 a Yeti těsně před faceliftem.
Úzký dlouhý na šroubky.
První auta, do kterých jdou ty ledkový po úpravě svorkovnice jsou poslední Fabia 2 myslím 2013/14 a Yeti těsně před faceliftem.
-> Milan 136: Ani facelift nemá ty nový lampičky?
-> Nwkt 10.11.21 20:34:20: Do O2 nejdou
-> kraska98: Dej rovnou ledkový lampičky, když už musíš dělat konektory
-> Milan 136: Super, dík 

A piny 6U0 972 505P
-> kraska98 10.11.21 18:56:22: V každém autorizáku. Plus piny. Našel bych i v popelnici na dveřních svazcích.
Zdravím, na Octavii 2 po FL řeším tento špatný konektor osvětlení SPZ. Nevíte kde sehnat nový ? Nemůžu nic najít.
-> vhml 08.11.21 18:21:21: ale AEE v octe to nemelo, ne? ale to se davalo jen do prvnich....
-> Pavel P@nkáč: no bud to necháš protože to ničemu nevadí, pokud to zákazníka hodně sere dáš novou řemenici, než se ošoupe barva a oleští na kov(což je tak 100tkm) tak je to potichu.
-> saskyn2: jak se řeší potom to popiskování rozvodaku o řemenici?

-> saskyn2: Díky za info. Předám dál.
-> Milan 136: Na tu rozvodovku jsem se ptal, protože ten kravál v tý 0III je asi čím dál větší a autorizák navrhnul jediný řešení - výměna kompletu za novej, odhad ceny 150tis... Takže se do toho budu muset pustit sám a odvýzt to Sixtovi.
-> Milan 136: Na tu rozvodovku jsem se ptal, protože ten kravál v tý 0III je asi čím dál větší a autorizák navrhnul jediný řešení - výměna kompletu za novej, odhad ceny 150tis... Takže se do toho budu muset pustit sám a odvýzt to Sixtovi.
-> StepaNoFUN: předepsaných je 210. Popiskování může dělat cokoliv, postup je sundat řemen altíku a start, pak pokud to bude dělat dál, tak sundat řemenici- nejčasteji to dělá bok rozvodáku o vnitřek řemenice, pokud to bude dělat dál tak to je něco v rozvodech a musí dát nový.
-> Jozka 09.11.21 18:34:11: To bude ono

-> StepaNoFUN 09.11.21 18:27:19: Díky..
-> Milan 136 09.11.21 18:28:00: Tak to možná moje chyba - mě utkvěla OI 75 kW služební, se kterou jsem jezdil, takže možná to bylo 75 vs. 74.. nikoliv 76.
-> Milan 136 09.11.21 18:28:00: Tak to možná moje chyba - mě utkvěla OI 75 kW služební, se kterou jsem jezdil, takže možná to bylo 75 vs. 74.. nikoliv 76.

-> StepaNoFUN 09.11.21 18:29:11: 210.
Ale moc se jim to, nebo spíš dodavateli nepovedlo. Řemen tam cestuje, může se říznout o kladku a je na cáry.
Ale moc se jim to, nebo spíš dodavateli nepovedlo. Řemen tam cestuje, může se říznout o kladku a je na cáry.
-> Milan 136: To fakt nevydržej ani 120tis a píšou na ně 250?
-> StepaNoFUN 09.11.21 18:24:26: Rozvody určitě udělat. Jinak to dopadne potkaným motorem.
Ta rozvodovka by myslím nemělo být nic strašného, žádná past.
-> Jozka 09.11.21 18:24:30: 1.6 byla buď AEE 55kW, AKL 74kW, nebo pak BFQ/AVU 75kW.
Ta rozvodovka by myslím nemělo být nic strašného, žádná past.
-> Jozka 09.11.21 18:24:30: 1.6 byla buď AEE 55kW, AKL 74kW, nebo pak BFQ/AVU 75kW.
-> Jozka: Jak chce. Ale některý ten snímač vůbec neměly a taky to jezdí. Já ho třeba na svojí mám jen jako záslepku ve vaně, protože jsem neměl vanu bez díry. :-D Jde to odkódovat.
-> Milan 136 09.11.21 17:57:54: Už jsem se naučil, že neexistuje se nemá říkat.
Ale nemám o tom ani tucha - a ani odkud je to auto dovezený.
-> StepaNoFUN: Ho asi do toho servisu raději pošlu..

-> StepaNoFUN: Ho asi do toho servisu raději pošlu..

-> Milan 136: Na Tebe bych měl 2 dotazy. Kokodák, najeto 111tis. (do 110 to prej mělo záruku), manuál a ta slabší nafta. Po startu studeýho motoru se z toho ozývá popiskování jako kdyby lehce prokluzoval řemen na alternátoru, pak už dobrý. V autorizáku chtěj dělat i rozvody, na který je interval co vím tak 250tis. Udělat je, nebo ne?
A druhej dotaz - jak je složitý z OIII Scout vyoperovat zadní rozvodovku s haldexem?
A druhej dotaz - jak je složitý z OIII Scout vyoperovat zadní rozvodovku s haldexem?
-> Jozka 09.11.21 17:42:15: Nic takového neexistuje

-> StepaNoFUN: Mám dojem, že říkal, že to je "atypickej" motor 76 kW, nikoliv 75 kW a že prý jich nebylo moc - ale kdyby si to vymyslel, neposoudím.. Jak měří olej netuším, červenou kontrolku ale taky zná
. Tohle blikání je ovšem oranžový..

Tak jo. Porucha snímače hladiny by měla bejt oranžová (či maxidot) a jedno pípnutí. Blikání červený a 3 pípnutí je nízkej tlak...
A předface nemělo snímač hladiny.
A předface nemělo snímač hladiny.
-> StepaNoFUN 08.11.21 17:57:57: face určitě jo.