Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18717 příspěvků (zobrazeno 3351 až 3400) od 04.01.2015 do 15.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
17:42:15
09.11.2021
Jozka
-> StepaNoFUN: Mám dojem, že říkal, že to je "atypickej" motor 76 kW, nikoliv 75 kW a že prý jich nebylo moc - ale kdyby si to vymyslel, neposoudím.. Jak měří olej netuším, červenou kontrolku ale taky zná 3. Tohle blikání je ovšem oranžový..
18:30:16
08.11.2021
StepaNoFUN
Tak jo. Porucha snímače hladiny by měla bejt oranžová (či maxidot) a jedno pípnutí. Blikání červený a 3 pípnutí je nízkej tlak...

A předface nemělo snímač hladiny.
upraveno 1x, naposled 08.11.2021 18:30:43
18:21:21
08.11.2021
vhml
18:19:59
08.11.2021
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 08.11.21 17:57:57: urcite ma, ale nevim jestli az face...
17:57:57
08.11.2021
StepaNoFUN
-> Milan 136: si vubec nejsem jistej, jestli O1 mela oranzovou... schvalne kouknu do příručky k pristrojovce. Nekde ji mam...
17:46:26
08.11.2021
Milan 136
-> StepaNoFUN 08.11.21 17:37:58: Ty jo možný to je. To už si fakt nepamatuju1

Ale to by stejně podle mě blikalo žlutě.

Pokud červeně, tak je to něco kolem tlaku.
upraveno 1x, naposled 08.11.2021 17:48:52
17:37:58
08.11.2021
StepaNoFUN
-> Jozka: Jestli je to 1.6/55 (i když pochybuju, že by se nějaká dnešních dní dožila) Tak tam "dost oleje" je tak trochu relativní. Tak jsem si naběhnul, když jsem asi 3x zkontroloval olej a konstatoval "je ho dost". Nebylo. Stačilo tu měrku otočit opačně (prohlubní proti oblouku trubky) a najednou ho tam bylo málo. Ta měrka si "natáhla" olej ze stěny trubky.

-> Milan 136: Nesignalizovala takhle O1 poruchu snímače hladiny a kvality oleje? Nechce se mi to hledat...
16:31:57
08.11.2021
Jozka
-> Milan 136 08.11.21 12:36:36: Dík - on tvrdí, že oleje dost a správnej, zbytek nemám tušení, už jsem to auto dávno neviděl.. vyřídím.
16:25:48
08.11.2021
michael
Nemáte někdo prospekt ke Škodě Octavia Tour 2008, 2009? Jde mi pouze o to jaké tam jsou uvedeny barvy.
12:48:40
08.11.2021
Milan 136
12:46:24
08.11.2021
Jarda/felda
-> Milan 136 07.11.21 22:44:49: on ten originál hever je na "nouzové" zvednutí a když budeš někde na konci světa v noci a v mrazu stát s píchlým kolem tak ti bude srdečně jedno že trošku poškrábeš práh 8
12:36:36
08.11.2021
Milan 136
-> Jozka 08.11.21 12:15:11: Normál určitě ne.

V první řadě bych se podíval, zda tam je vůbec olej 3

Pak na čidlo, jestli zkrz něj neprotéká olej.

Pak už přistoupit na měření tlaku oleje a případné hledání příčiny.

Může mít prohlou vanu, ucpaný sací koš humusem. Takhle na dálku těžko říct.
12:15:11
08.11.2021
Jozka
-> Milan 136: Normál nebo přírodní úkaz? Teď kolega hlásil, že na jeho O1 youngtimeru (benzín nějakej, asi 1.6) začla dovádět kontrolka mazání - po nastartování (prý 8 z 10ti případů) normálně zhasne a pak 3x nebo 4x v pravidelných intervalech blikne.. jak za studena, tak za tepla, při jízdě pak už nic.

Tak začal pátrat, jestli mu tím nechce něco důležitého sdělit.. 3
upraveno 1x, naposled 08.11.2021 12:15:22
09:04:14
08.11.2021
King
-> Jirik_Tuňák1983 07.11.21 23:04:39: Protoze tyhle ulety maji na starost manazeri - "katovaxi kostů ". Jejich zadani je snizovat vyrobni naklady hlava nehlava, bez toho aby se premejslelo, co to do budoucna zpusobi. Priklad: jeden nas v devadesatkach veleuspesnej produkt. Pohon karuselu se vzorkama na zmereni puvodne pomoci krokovyho motorku na maly hlinikovy zakladne - nesmrtelny reseni. Po par letech se zacaly stroje dodavat s plastovym vyliskem misto hliniku. Plast kazdou chvili prasknul, masina stoji, servisak jede v lepsim pripade 2x100km, hodina prace a zbytecne nasranej zkaznik. Pri desitkach tisic analyzatoru v poli to za deset let udela zbytecny skody za desitky milionu, ale vyroba usetrila par sprdliku a to je hlavni!
23:17:26
07.11.2021
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Tak si to spocitej, ta modifikace je levnější. Protože pak jim to usetri pár korun, ale na pár korun krát statistice aut je hodně velká úspora 4
23:04:39
07.11.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 07.11.21 22:56:46: Je to stejná píčovina jako úspora na dvířkách u příruční schránky a nebo absenci plata. Něco takového se dá najít u všech značek. Úspora pár korun a naopak to vyžaduje nezřídka modifikaci stávajícího dílu.
22:56:46
07.11.2021
Milan 136
-> dragon_cb_cz 07.11.21 22:53:37: To bych také rád věděl. Přitom je to dost podstatná věc. Aby se dalo auto bezpečně zvednout bez jakéhokoliv poškození.

Ale většinu zákazníků zajímá konektivita s iPhonem, ne tohle.
22:53:37
07.11.2021
dragon_cb_cz
-> Milan 136: No a teď mi řekni, proč to není standardní výbava...
22:51:11
07.11.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 07.11.21 22:40:28: Tak to mám i na Švédovi, tam jsou stabilní místa jak pro příruční hever, resp. jeho zaklesnutí, tak pro dílenský zvedák bez rizika poškození čehokoliv.

Fiati to měli nebo mají řešené taky dobře. Kostky, kam vsadíš hever a nebo jej na ono místo nasadíš. Ve všech případech zcela mimo prahy.

Takže jak říkáš, je úsměvný, jak se naprosto triviální věc řeší alternativními produkty.
upraveno 1x, naposled 07.11.2021 22:52:22
22:46:36
07.11.2021
Milan 136
22:46:14
07.11.2021
Milan 136
22:44:49
07.11.2021
Milan 136
-> dragon_cb_cz 07.11.21 22:40:28: To jo no. Zvedat to kovovým heverem za lakovanou hranu prahu mi nepřijde jako super řešení.
22:40:28
07.11.2021
dragon_cb_cz
Stejně je to fascinující, jak se X automobilek různě snaží vyřešit v zásadě naprosto triviální problém, ale jediný co jim v tom brání je vydat pár korun navíc 51



V tomhle teda musím pochváli Saab, že u 9-3NG jsou prostě ve všech 4 rozích jasný zvedací místa, takovej obdélník kam krásně sedne origo hever nebo do něj jde dát opěrná guma (asi něco jako ten puk co o něm mluví Milan). Akorát jim to došlo jen u toho jednoho modelu, jinde to bylo taky za prahy. Ale alespoň se to nebortí jako u O1.
22:18:57
07.11.2021
Milan 136
-> Nwkt 07.11.21 21:37:33: I ten adaptér na práh může orvat lak na hraně prahu.

Tyhle puky jsou v podlaze v dírách, ze který to visí na montáži ve fabrice.
22:17:17
07.11.2021
Nwkt
22:17:10
07.11.2021
Nwkt
22:15:36
07.11.2021
StepaNoFUN
Predpokladam ze to nebude o moc odlisny od ofiko zvedacich mist na O1 - vepredu za nosniky. Ale to dodnes (i pres tech 20lett) malokdo vi a proto nedojebany prahy jsou scifi.
22:15:32
07.11.2021
U-Geen
-> Nwkt: ja kdyz ted kupoval hever, tak jsem vzal "nuzkovej" ale s plastovo/gumovou plochou misto toho "ucka"... teda snad ho nebudu muset pouzit :-) U Suzuki se to teda neveda primo za prahy, ale za takovy zvedaci body privareny k prahum
upraveno 2x, naposled 07.11.2021 22:16:53
22:07:43
07.11.2021
Syny
Taky se primlouvam za odkazy 1
22:05:39
07.11.2021
radekp
-> Milan 136: ten zvedací puk se ale taky dává na origo zvedací místo ne? Akorát že se opře větší plochou? Něco podobného mě napadlo udělat ze dřeva a případně na to nalepit gumu.
22:02:35
07.11.2021
radekp
Origo hever se mi nelíbí, nejradši zvedám hydraulikou za nápravy. Hoďte odkazy...
21:37:33
07.11.2021
Nwkt
-> Milan 136: Ty puky jsou super, ale koukal jsem že se dělá i taková plastová kolíbka na rantl prahu na origo hever
21:10:50
07.11.2021
Milan 136
-> radekp 07.11.21 19:22:15: Já jsem si sehnal hever z O3 na mou O2. Ten origo se mi moc nezdál a hlavně nezvedám za prahy, ale za zvedací puky z Audi S3.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 07.11.2021 21:10:50
19:22:15
07.11.2021
radekp
-> Milan 136: diky. Popruh mam. Sroub objednam.
18:15:37
07.11.2021
dragon_cb_cz
-> Milan 136: Tak to bude ono.



-> radekp: Kdybys po něm toužil, tak řekni.
18:14:11
07.11.2021
Milan 136
18:13:21
07.11.2021
dragon_cb_cz
Ty jo, ten popruh asi mám... pořád jsem přemýšlel, kde jsem k němu asi přišel... nebývalo to už v době O1?
17:34:43
07.11.2021
Milan 136
O3 z netu
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 07.11.2021 17:34:43
17:34:14
07.11.2021
Milan 136
-> radekp 07.11.21 15:48:03: Moje O2 nějaká stará fotka
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 07.11.2021 17:34:14
15:48:03
07.11.2021
radekp
-> Milan 136: jo, popruh mam, zarovky jsem frknul pod bocni dekly zdvojene podlahy. Kdybys mel v praci O3, O2 combi s rezervou, vyfot mi to pls.
15:17:38
07.11.2021
Milan 136
Jen teda koukám, že ta výplň rezervy s nářadím je z O2
15:16:21
07.11.2021
Milan 136
-> radekp 07.11.21 14:34:45: Ještě třeba žárovky.

Potřebuješ tenhle šroub a ještě tam bývá textilní popruh, co drží tu výplň.

www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/5g0803899-sroub-upev neni-rezervy-23494.html
14:34:45
07.11.2021
radekp
Koupil jsem sadu s rezervou.

Sada s kompresorem pujde pryc. Co mi v ni chybi v rezerve? Krome tazneho. Rezerva prijde bez polystyrenu do prohlubne? Nemam mechanismus upinani. Nemate nekdo foto? Asi si to vyrobim ze zavitove tyce
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od radekp vložen 07.11.2021 14:34:45
12:42:49
07.11.2021
radekp
Diky, uz jsem ho tam zasunul. Divne je, ze to kryje tak pulku kontaktu
12:27:48
07.11.2021
Milan 136
Tak tak. Je to na plusovej kabel
12:12:58
07.11.2021
saskyn2
-> radekp: je to kryt kontaktu na bateru. Na Plus. Nebo to tam někdo hodil z jiného auta
11:51:29
07.11.2021
radekp
Tohle jsem nasel v prohlubni u steracu. Nenapada me, co by to mohlo byt. Kryt kontaktu baterky to neni... Nevi nekdo?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od radekp vložen 07.11.2021 11:51:29
09:40:24
05.11.2021
Milan 136
-> vhml 05.11.21 08:32:02: 3



-> vhml 05.11.21 08:33:09: Záklon i odklon jsem na geo naměřil stejnej, jako s litinou.

Ale jak jsem psal, má to níž spodní čep a v jiném, také nižším místě páku na čep řízení.

Což je u sníženého auta velké plus. A tlumič je teď víc "postavený" ke kastli.



-> palinator 05.11.21 09:03:26: Asi ta kombinace všeho změněného na to má vliv.



-> saskyn2 05.11.21 09:09:47: Jo, ty jdou vrtat super. Ten origo moc ne1
09:09:47
05.11.2021
saskyn2
-> Milan 136 05.11.21 06:39:02: JJ, brembo šroubek byl z úpnýho hovna, ale zase to šlo dobře odvrtat3
09:03:26
05.11.2021
palinator
-> vhml:

Očividně má když se méně vrací volant.
Extreme Tyres