Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18829 příspěvků (zobrazeno 4201 až 4250) od 04.01.2015 do 23.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
04:36:16
07.05.2021
Jarda - zrušená registrace
Odeslo mi rele v dverni jednotce 2,5 gen, predpokladam ze 3gen i 2 gen bude mit stejne, tak ho dat z nejake vyhnile?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 07.05.2021 04:36:16
15:23:03
06.05.2021
Jakub05
-> Jakub05 02.02.21 15:07:15: Jinak k trošku staršímu tématu odehnívání štítů brzd na OIII - i takhle to dokáže vypadat na sedmiletém autě.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jakub05 vložen 06.05.2021 15:23:03
15:42:11
05.05.2021
palinator
-> Jumbo:

Já komentoval ten tvůj termín "tuhá náprava", což je konstrukčně něco naprosto jiného, než je tzv. "kliková náprava" nebo-li "vlečená ramena spojená zkrutnou příčkou), kterou ve skutečnosti myslíš.
15:17:38
05.05.2021
Jumbo
-> havlik: Já měl tak nastaveného i Formana, měkký předek a tvrdý zadek, takže mě to poskakování zadku docela vyhovuje. Když jedu "pilu" třeba v serpentýnách v Alpách, tak se toho efektu dá docela využít, kdy se odlehčuje vnitřní zadní kolo v zatáčce a trochu to ubírá na nedotáčivosti... Ale Yetimu věřím daleko víc, když přijde na věc... I když tam už jsem zase nedotáčivost zažil...



-> palinator: Každému po chuti, mému stylu jízdy to sedí, ještě jsem třeba nezažil pořádnou nedotáčivost, když nepočítám extrémní zimu, protože kombinace ostré jízdy, náklonů, odlehčování vnitřního zadního kola a těžkého motoru u mě vždycky dopadla tak, že si zadek trochu "poskákal", s čímž jsem počítal a za poloměrem zatáčky už to zvádl motor krásně vytáhnout ven...
13:38:40
05.05.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Ale z tuhé nápravy asi moc ne. Možná tak na závodní Scanii. 3
13:30:33
05.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo 05.05.21 12:43:27: I z ohnutého klacku vzadu jdou vyloudit pěkné jízdní vlastnosti, několikrát jsem se o tom přesvědčil.
13:27:24
05.05.2021
palinator
Tak nevim jestli je problém v tom, že jsem já nikdy nejel v dostatečně dobrým autě a nebo že vy jste nikdy nejeli v dostatečně špatným autě. 3
12:58:56
05.05.2021
havlik
-> Jumbo: tak to bude asi tim loni sem najel asi 45tis s 4x4 a ted mam tuhle hrůzičku:) ale řikat že auto poskakuje a kroutí se je v pohodě3
upraveno 1x, naposled 05.05.2021 12:59:21
12:43:27
05.05.2021
Jumbo
-> havlik: Já mám služební OIII 2,0 TDi, tam je taky ještě tuhá zadní náprava a nemůžu říct, že by ten podvozek byl špatný, člověk s tím akorát musí umět jezdit a počítat s tím, že ta zadní náprava trochu poskakuje a auto se trochu kroutí...



Ale na druhou stranu uznávám, že jakmile jsem sedl do skoro stejného auta, pouze 4x4, takže víceprvek vzadu, tak jsem nevěřil, jak velký rozdíl to byl a to auto se chovalo úplně jinak, hlavně boční náklony karoserie byly minimální, protože ta zadní náprava to krásně kompenzovala...
upraveno 1x, naposled 05.05.2021 12:43:47
12:34:31
05.05.2021
Jumbo
-> Jarda/felda: Panameru jsem měl kdysi možnost řídit ještě když jsem jezdil v Drink and Drive a na to, jak je to hnusné auto (byla to první generace), tak naprosto neskutečný zážitek... odpich neskutečný a jak si to hrálo se zatáčkama jsem taky nechápal..
12:02:56
05.05.2021
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 05.05.21 10:26:07: já čuměl na Panameru když vyjížděl z vedlejší tak ten mastodont doslova vyskočil jak čertík z krabičky 9 9
11:45:43
05.05.2021
gim
-> Jirik_Tuňák1983: Jaguar F Pace je neskutečná motokára, měl jsem možnost se projet, a to co podvozkově snese je úžasný. Kam se na něj hrabou leckteré premiové sedany.
10:26:07
05.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Tomaso435 05.05.21 09:31:58: Já se takhle pověsil na nějaké SUV od Jaguáru. Vůbec jsem nechápal, jak to auto v zatáčkách neskutečně funguje. 9 Stačil jsem mu celkem slušně, tedy než přišla rovinka 3, ale on si jel vyhlídkovou jízdu jak do Jednoty pro rohlíky a já měl teda plné ruce práce a pocit jistoty jsem měl, jako když chčiju do jezírka s krokodýlama. 3
upraveno 2x, naposled 05.05.2021 13:18:55
09:31:58
05.05.2021
Tomaso435
-> havlik 05.05.21 09:14:34: to mi připomíná jak jsem se včera naháněl s někým kdo si na o3 nalepil logo rs. Ja v karoqu úplně úplně v klidu, a jemu kolem 130 hazela prdel jak když projizdis 80 zatáčku s favoritem... Masakr.
09:27:55
05.05.2021
Milan 136
Zajímavý.
09:21:44
05.05.2021
vhml
-> havlik 05.05.21 09:02:05: střídám 3 trojkový sedany a nepozoruju to nikde.
09:20:38
05.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 05.05.21 09:03:58: A to jsem měl pocit, že O2 konby vzadu skákala taky. Asi je to záměr. Ale já jsem holt zvyklej jezdit na podvozcích tuhosti včerejšího rohlíku. 1
09:14:34
05.05.2021
havlik
-> palinator: to auto má najeto 65tis takže to neni ani žádná dojetá vražda. A fakt si přijdu jak kdybych řidil poprvé jak to při větru bloudí po dálnici.
09:03:58
05.05.2021
palinator
-> havlik:

Je zajímavý že u MR 2014 1,4 TSI combi jsem si ničeho takovýho nevšiml. A citlivosti na boční vítr už vůbec ne. Jediný co, tak že je to jedna z těch prvních, takže zadek je fakt tvrdej a dost to hopká.
09:02:05
05.05.2021
havlik
-> King: Nikdy ti nepřišlo že ten podvozek u toho auta je fakt špatný? A to včetně DCC co má kolega. Na všechny režimy to mlatí jak kdyby to mělo vymletý silentbloky.



Jediný s čim se celkem pohodlně dalo jezdit byl Scout jak je to zvýšeny a 4x4 tak to bylo dobrý.



Tedka mam uplně obyč 1.6tdi než 4ka bude vyrobena a to snad nemá žádné odhlučnění, za jízdy se v tom nedá z HF telefonovat protože nic neslyšíš přes hluk auta atd. A třeba jak to reaguje na boční vítr cuknutim auta do strany to snad nedělala ani 120tka tak moc.
07:28:49
05.05.2021
M@rtin
07:27:52
05.05.2021
King
-> havlik 04.05.21 17:42:03: A co konkretne je na "tragicky " O3 tak tragicky?
19:58:41
04.05.2021
Nwkt
-> havlik: Nevím, si to půjčím až přijede do Plzně, kolega jí dovezl minulej tejden a zatím jsem s ním nemluvil. Jinak šéf na ní čekal o měsíc dýl, SOS tlačítko a ABS 3
17:42:03
04.05.2021
havlik
-> Nwkt: A nějaká odezva? Je to podvozkové lepší jak ta tragická trojka?
17:13:59
04.05.2021
Nwkt
-> havlik: šéf a pár kolegů
16:47:35
04.05.2021
havlik
Tak už má někdo reálně 4ku v používání? Já mám výrobu až konec srpna
16:01:39
04.05.2021
Nwkt
-> jerrom: Technical product information 204062012

CopyrighVt W AG

Technical Service Handbook

VIN:T MBAG7NE7F0082603 Modeyt ear:2 O1S

Sales code: 5E34L5

Engine code. CHPA

Registration umber:

Usernamee: rwin

Modeld escriptionO. CTAVIAE LE TS103/1.4MGF

Gearbox code: QSZ

Final drive code.

Service advisor name:

Page 1 of I

Basic filtering of vehicle description

Brartd Modelyear Sales modet Engine code Gearbox code Finat drive code

C 2015 SEo/-o Octavia ilt CHPA eSZ %

Technicalp roduct information TransactioNno .:2 040620/2

Noisesw hilei dling Reteasdea te3: 0_oct_2s0i

Customer statement / workshop findings

. Knockings oundsa t idles peed.

. Noisesc ome to a stop after depressingt he clutchp edal( to the floor).

Technicabl ackground

' Insufficientdlyim ensionecdl utchd isc.T he noisesa re causedb y the preliminardya mper of the clutch

disc,w hichd oesn ote ntirelyd ampent he vibrationfsr omt he engineT. hev ibrationas ie transferretdo

the gearboxw heret he movabrep arts begint o vibrater esurtingin a knockings ound.

. Thisa pplies- in combinatiown ith the manualg earbox- onlyt o engines:

1.4 TSt / 103 kw

Productiocnh ange

Measure

. Replace the clutch set of the vehicle.

. Ordert he newc lutchs et in accordancew itht he enginet ype.

Warrantya ccountingin structions

Fault code / svmptom:

3056 / 0020

Workinq position:

3050 1950 TUs according to current Catalogue of Working positions

Parts information

nqrne Clutch set part No.

14TSt /103kW 14E141 016 KX

https:/ierwin'skoda-auto. czlerwin/rplelsaweb/ctrlTP ldisplayContent/sr1c6/391/ m/9a8s1te ...1 2114/2015
15:58:26
04.05.2021
jerrom
Ahoj,

kamarád řeší nějaké pazvuky u Octavia a narazil na tuto diskuzi na skodahome, nedaří se mu to registrovat, mě taky (hlásí mi to, že nemám oprávnění k vytvoření nového účtu 9 ) , aby stáhnul pdf dokument, který je zhruba v polovině stránky CLUTCH NOISE AT IDLE.PDF, dokázal by to někdo stáhnout, kdo má funkční registraci a poslat mi to prosím do mailu v kartě?

Díky moc

forum.skodahome.cz/topic/ 131821-pazvuky-z-oblasti-s pojky-14-tsi
upraveno 1x, naposled 04.05.2021 15:59:15
19:47:28
28.04.2021
Milan 136
-> Nwkt 28.04.21 17:29:49: Stejný jsem dnes měl na Superbu facelift liftbacku.

Nejsou nový.
17:29:49
28.04.2021
Nwkt
16:39:12
28.04.2021
Milan 136
Dle ETKY Octavia 2,Superb 2.

Rozměrově to vleze do každé nápravy týhle platformy.

Barevné označení viz foto.

Nevyužil by je někdo za symbolickou cenu?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 28.04.2021 16:39:12
12:20:58
26.04.2021
Jumbo
-> Nwkt: Mikulov už je dost z ruky... To je tak hoďka+ cesta, musel bych jet 2x tam a pak dom, nebo tam dlouho čekat... Díky za nabídku, ale už to nebudu hrotit...
11:41:34
26.04.2021
Nwkt
-> Jumbo: V Mikulově bych věděl o jednom co tohle dělá, ale otázka tvých preferencí no
11:27:04
26.04.2021
Jumbo
-> Nwkt: Mám v jednom autorizáku velmi dobré vztahy, navíc nemám rád, když se v tom vrtá nekdo jiný a jiný prověřený servis tady v okolí nemám... Vím, že to bude dražší, ale když si to auto vyzvedne před barákem nebo u ženy před prací a zase ho vrátí bez nějakých příplatků a starostí pro mě, tak nemám co řešit...



Edit: Tak v autorizáku sklo o 2000 dražší, ale prý by se do toho jejich elektrikář nepouštěl, že to ještě nedělali... Tak na to asi kašlu, to radši nechám ženu škrábat, než to takhle komplikovat... Navíc je to investice dalších tak 6000, což už smysl nemá...
upraveno 1x, naposled 26.04.2021 11:33:47
11:02:09
26.04.2021
Nwkt
-> Jumbo: Na škodovku nevím, na Passate je rozdíl asi 1500 ale mimo autorizák. Tam bych to asi nedával, pokud nemáš pojistku
10:57:46
26.04.2021
Jumbo
-> Nwkt: Jo takhle, takže kabeláž pod palubovkou je, je nutné pouze doplnit kabeláž kolem okna... No tak uvidíme, zeptám se ve Škodovce, co by za to chtěli oproti normální výměně skla, práce na tom asi o moc víc nebude, otázka je, o kolik víc bude stát to sklo...



Díky za info
upraveno 1x, naposled 26.04.2021 10:58:32
10:49:07
26.04.2021
Nwkt
-> Jumbo: Ne, okno má kostru nahoře pod šroubem lampičky - to udělají při výměně okna a plus je vyvedený v každém rohu u torpéda jsou jsou stěrače. Kabeláž s relé je v motoru, akorát se protáhne jeden kablík na aktivaci průchodkou do jednotky nad pedálama.
10:45:35
26.04.2021
Jumbo
-> Nwkt: Pokud tam kabeláž není, tak to by asi musela palubka ven, že? Nebo se tam dá nějak dostat i s palubkou na místě?
10:40:52
26.04.2021
Nwkt
-> Jumbo: žádný přípravy nejsou. Nicméně kabeláž se dá sehnat do 2tis. a panel vyloženě nutně nepotřebuješ, můžeš aktivaci zapojit na zadní okno. Ale výměna panelu je nejčistší řešení
10:36:29
26.04.2021
Jumbo
Pánové, nevíte jestli má Yeti předface už nachystanou kabeláž na výhřev čelního okna? Včera jsem potkal kamínek, s klidem jel domu s tím, že to "půjde na pojišťovnu" abych pak zjistil, že čelní sklo nějakou záhadou pojištěné nemám... Tak přemýšlím, jestli když už to budu měnit za svoje, jestli tam rovnou nedat vyhřívané čelní sklo.



Je mi jasné, že bych musel vyměnit jednotku ovládání klimatizace za 3T0907044BJ, kde je odpovídající tlačítko, ta se dá sehnat použitá na netu za rozumné peníze, ale nevím co dál by mohlo být potřeba, aby to fungovalo...



Samozřejmě nové okno už do pojistky půjde okamžitě...
upraveno 1x, naposled 26.04.2021 10:36:56
11:08:45
22.04.2021
Jakub M.
-> Jarda:

Ahoj - asi nebyla - to nemůžu vědět :), jen v servisní příručce se to zmiňuje, že ta varianta pružin nejspíš existuje + info o barevném značení.

Ale třeba jak říká SO545, Colin Chapman edt. .. :):)
09:27:13
17.04.2021
SO545
01:10:31
17.04.2021
dragon_cb_cz
-> Jarda: Taky jsem se trochu zakuckal, když jsem to četl.
01:04:36
17.04.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Jakub M. 16.04.21 11:24:04: 1.8t RS byla i bez klimy?9 to bych teda necekal...
00:09:22
17.04.2021
saskyn2
-> Billislav: řešil jsem párkrát B a prošoupaná kabeláž
00:00:09
17.04.2021
Billislav
Zdravim,ak by nahodou niekto mal skusenost,a vedel poradit,na Octavii 2,1.9TDI 77kW BKC v pamati zavad neustale P0698 Sensor Reference Voltage C Circuit Low,neriesil uz uspesne niekto,ak ano,aka bola pricina? Dakujem
11:24:04
16.04.2021
Jakub M.
-> TTomas:

Pokud jdou ještě sehnat origo nebo economy tlumiče, můžu doporučit přestavbu na origo sportovní podvozek. Pružiny se také ještě občas objeví např. bazoš atd. - stačí kontrola barevného značení a volné délky dle dílenské příručky (snad si dobře pamatuji, že tam ty údaje jsou) - pak máš celkem slušnou jistotu, že budou dobré. Na své 1.8t jsem udělal postupně tlumiče, pružiny, silentbloky v na předku S3, uložení předních tlumičů Leon cupra R. Zadní silentbloky Fab RS.. Auto velmi příjemně ztuhlo. Troufnu si říct , že výsledek je příjemnější na denní ježdění než celé kity B6 Bilstein.. nebo různé podobné “univerzálnější” sady. U téhle anabáze jsem mj. zjistil, že ti škodováci pečlivě ladili pružiny dle hmotnosti auta. Např. Jen na liftback 1,8t Rs jsou myslím dvě sady pružin (předek - s klimou/bez a zadní pro tažné a bez). Byl to jeden z důvodů proč jsem nepoužil výše uvedené kity. Pak při porovnání tohoto “set-up-u” s Bilstein B6 se mi potvrdila ona jakási lepší jezditelnost, použitelnost.

Cena této přestavby byla cca 15tkč v dílech, před asi čtyřmi lety.
upraveno 1x, naposled 16.04.2021 11:27:33
10:39:25
16.04.2021
dragon_cb_cz
Já mám KYB na předku na 900NG a fakt je to tvrdý fest. Ale se sérií nemám srovnání (a už nejde koupit 8 ).
08:51:22
16.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> palinator: Hele na komplet Kayabach a jeste se zvysenym podvozkem coz taky jeste trochu pritvrdilo mi to neprislo nijak hrozny. Je teda pravda ze mechos nadaval jak v tom muzu jezdit, ze je to jak trakar ale treba ted Astra mi prijde oproti Ovci asi tak 4x horsi a to je na seriovym podvozku a citim kazdou nerovnost. To v Octave nebylo.
07:45:56
16.04.2021
palinator
-> moucan:

Ale někdo jinej tu zas řikal že jsou tvrdý jak kámen.
Extreme Tyres