skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
13:54:26
12.05.2021
12.05.2021
saskyn2
-> dragon_cb_cz: No pak tam je asi špatně něco jiného když se jim nechce, bud to fakt neumí, nebo nechtěj abys věděl kolik mají ve skutečnosti na hodinu Nejhorší je, že jsme malý páni abychom to dokázali změnit protože jako servis máš dvě možnosti, bud se trhu podřídit a mít se relativně dobře, což většina dřív nebo později udělá, nebo celý život dělat blbce, ale to se pak můžu rovnou nechat zaměstnat u Jardy v práci
12:11:56
12.05.2021
12.05.2021
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 12.05.21 12:09:18: protoze se jim nechce ale kolik dokazi vyprodukovat kecu, to je videt - viz. saskyn
12:09:18
12.05.2021
12.05.2021
dragon_cb_cz
-> saskyn2 11.05.21 09:11:54: A víš co je na tom nejhorší? Jednak to co píše -> palinator 12.05.21 08:42:23: a pak taky to, že i když těm lidem říkáš "ale já vám to zaplatím, stanovme si limit kolik jsem nejvíc ochotnej do toho dát s nejistým výsledkem a vy to zkuste a peníze jsou na stole" a stejně nezájem. Tak já nevím...
09:22:27
12.05.2021
12.05.2021
saskyn2
-> palinator: Jo to máš pravdu.
08:42:23
12.05.2021
12.05.2021
palinator
-> saskyn2:
Pak dochází k paradoxní situaci, kdy ty nemehla, který by dobře zvládli udělat výměnu brzd a oleje, se musej pouštět do elektriky a různejch špeků, protože maj čas se tomu věnovat, narozdíl od vrchnosti která to sice umí a s vysokou mírou pravděpodobnosti by si i se sračkou dokázala poradit výrazně rychleji a levněji, ale ta to nedělá protože se jí to nevyplatí a kšeftů na brzdový destičky maj dost.
Pak dochází k paradoxní situaci, kdy ty nemehla, který by dobře zvládli udělat výměnu brzd a oleje, se musej pouštět do elektriky a různejch špeků, protože maj čas se tomu věnovat, narozdíl od vrchnosti která to sice umí a s vysokou mírou pravděpodobnosti by si i se sračkou dokázala poradit výrazně rychleji a levněji, ale ta to nedělá protože se jí to nevyplatí a kšeftů na brzdový destičky maj dost.
09:11:54
11.05.2021
11.05.2021
saskyn2
-> ptk 11.05.21 07:24:14: Samozřejmě kvůli penězům, dyt ti to nwkt píše, bohužel i servis je služba jako jakákoliv jiná určená ke generování zisku
Jednak se lidi co něco uměj zabývají autama v jiný cenový, takže na tebe pak zbývají z valně většiny nemehla(čest výjimkám) druhhak je to nastavený tak, že nejlepší hodinovku máš na výměně brzd, olejů a dalších dílů a ne na takových záděrech(ideálně ještě když se v tom hrabal někdo jinej) co tu popisuješ, na kterých strávíš několik dní práce(ještě s nejistým výsledkem), kterou nikdo rozumně nezaplatí, protože by to několikanásobně přesáhlo cenu auta.
Jednak se lidi co něco uměj zabývají autama v jiný cenový, takže na tebe pak zbývají z valně většiny nemehla(čest výjimkám) druhhak je to nastavený tak, že nejlepší hodinovku máš na výměně brzd, olejů a dalších dílů a ne na takových záděrech(ideálně ještě když se v tom hrabal někdo jinej) co tu popisuješ, na kterých strávíš několik dní práce(ještě s nejistým výsledkem), kterou nikdo rozumně nezaplatí, protože by to několikanásobně přesáhlo cenu auta.
07:24:14
11.05.2021
11.05.2021
ptk
-> Nwkt: rozumiem, ze sa neda rozumiet vsetkemu a ze by to nikto nezaplatil. ale ja skor narazam na vseobecnu neochotu riesit problem ktory sa nevyriesi ,,sam,, diagnostikou chyby a vymenou komponentu.
napriklad na Cordobe mi vyhodilo ABS, dvaja s troch technikov mi povedali vymenit jednotku riadenia ABS - v tej dobe 600-700e na aute za 1500e, no ten treti technik sa na to pozrel a zistil ze je tam len studenac na poistkovej skrinke...
-> darklord: tlak paliva sa priznam ze ma dlho nenapadol. respektive stale som dufal, ze si auto vie ubrat podla lambd. ale uz viem, ze to nie je tak, tak som rovno objednal novy regulator tlaku paliva lebo nemam ako zmerat sucasny tlak. vyskusam, uvidim, napisem.
-> dragon_cb_cz: ano, trisky su OK. nachvilu som sa zlakal, ci su tam neni vacsie, co by tiez auto nevedelo zregulovat ale su OK a su seriove
-> Jarda: tak ako pise jarda - kym je CO takto vysoke, musi byt aj HC vysie. ale presne ten technik EK povedal, ze ked sa podari stiahnut bohatost, bude OK aj HC aj ostatne parametre.
Sucasne vidim nadej v tom regulatore. vyskusam, uvidim, dam vediet. naprt na tom je, ze musim ist pokazde na EK, lebo inak to nezistim. neplatim ju, chodim po praci len za technikom premerat ale aj tak je to opruz.
kazdopadne dakujem vsetkym za snahu pomoct. snad sa mi po 4 mesiacoch konecne podari doriesit tento problem a ze uz sa na tom hadam aj odveziem! (a inam ako na ek alebo servis )
napriklad na Cordobe mi vyhodilo ABS, dvaja s troch technikov mi povedali vymenit jednotku riadenia ABS - v tej dobe 600-700e na aute za 1500e, no ten treti technik sa na to pozrel a zistil ze je tam len studenac na poistkovej skrinke...
-> darklord: tlak paliva sa priznam ze ma dlho nenapadol. respektive stale som dufal, ze si auto vie ubrat podla lambd. ale uz viem, ze to nie je tak, tak som rovno objednal novy regulator tlaku paliva lebo nemam ako zmerat sucasny tlak. vyskusam, uvidim, napisem.
-> dragon_cb_cz: ano, trisky su OK. nachvilu som sa zlakal, ci su tam neni vacsie, co by tiez auto nevedelo zregulovat ale su OK a su seriove
-> Jarda: tak ako pise jarda - kym je CO takto vysoke, musi byt aj HC vysie. ale presne ten technik EK povedal, ze ked sa podari stiahnut bohatost, bude OK aj HC aj ostatne parametre.
Sucasne vidim nadej v tom regulatore. vyskusam, uvidim, dam vediet. naprt na tom je, ze musim ist pokazde na EK, lebo inak to nezistim. neplatim ju, chodim po praci len za technikom premerat ale aj tak je to opruz.
kazdopadne dakujem vsetkym za snahu pomoct. snad sa mi po 4 mesiacoch konecne podari doriesit tento problem a ze uz sa na tom hadam aj odveziem! (a inam ako na ek alebo servis )
16:05:03
07.05.2021
07.05.2021
palinator
-> Jarda:
Proč? Když máš směs v pořádku a chyba je na straně zapalování, tak při funkčním a zahřátým katalyzátoru to asi normálně shoří, protože maj jednotlivý složky (HC, CO a O2) s čim zreagovat. Pokud máš bohatou směs, tak budeš mít hodně jak CO, tak HC, protože zbytkovej O2 žádnej není.
Proč? Když máš směs v pořádku a chyba je na straně zapalování, tak při funkčním a zahřátým katalyzátoru to asi normálně shoří, protože maj jednotlivý složky (HC, CO a O2) s čim zreagovat. Pokud máš bohatou směs, tak budeš mít hodně jak CO, tak HC, protože zbytkovej O2 žádnej není.
15:32:36
07.05.2021
07.05.2021
Jarda - zrušená registrace
-> ptk 07.05.21 12:59:52: To s HC nechapu, ikdyz jsem mel spatnou civku, tak jsem mel hc nizke a preci kdyz blbe palil jeden valec, tak by to melo byt vysoke, o ktery valec jde mi diag. napsala, az kdyz to brutalne zaskubalo pri predjizdeni...
15:09:33
07.05.2021
07.05.2021
dragon_cb_cz
-> ptk: Ty vstřiky po tom ultrazvuku přezkoušeli?
14:28:12
07.05.2021
07.05.2021
darklord
-> ptk 07.05.21 12:59:52: tlak paliva je v poriadku, neni zaseknuty regulator? (ak to nejaky ma)
13:46:39
07.05.2021
07.05.2021
Nwkt
-> ptk: Kdyby to takhle dělali tak si nevydělají ani na chleba. Normální člověk by to opravu za cenu celýho auta (podle strávených hodiny) nezaplatil
12:59:52
07.05.2021
07.05.2021
ptk
-> Nwkt:
áno, čo sa týka sekundárneho vzduchu:
-mechanický podtlakový ventil otvára a zatvára + tesní
-elektrický ventil po privedení 12V funguje
-hadičkový obvod riadenia je zapojený správne a tesní
-ventilátor napriamo ide
-ešte som myslel, že to môže byť v jednotke vyblokované (lebo aj to sa vraj robilo) ale ani po nahratí sériovej jednotky to nefunguje.
takže už zostal len ten káblový zväzok.
no teoreticky to s bohatosťou nemá nič spoločné - tento systém funguje len pri studenom štarte na pár desiatok sekúnd na zohriatie katalyzátoru. no za chodu nie
a kedže mechanický ventil tesní aj za chodu (nepúšťa do výfuku falošný vzduch čo by mílilo lambdy) tak by to nemalo mať vôbec spojitosť s bohatosťou...
s tými odborníkmi je to fakt bieda. keď riešim niečo na naše staré dobré zadomotori, tak tu nájdeš hociakú odbornú radu na čokolvek, ale keď som začal riešiť tento moderný motor, zistil som, že mám z netu viac načítané než vie väčšina mechanikov a dokonca ľudí čo s tymito motormi robia, ladia ich či čipujú...
hold dnes sa servis robí štýlom - zdiagnostikuj a vymeň. nehladá sa dôvod/zmysel alebo aspoň princíp fungovania daného systému...
áno, čo sa týka sekundárneho vzduchu:
-mechanický podtlakový ventil otvára a zatvára + tesní
-elektrický ventil po privedení 12V funguje
-hadičkový obvod riadenia je zapojený správne a tesní
-ventilátor napriamo ide
-ešte som myslel, že to môže byť v jednotke vyblokované (lebo aj to sa vraj robilo) ale ani po nahratí sériovej jednotky to nefunguje.
takže už zostal len ten káblový zväzok.
no teoreticky to s bohatosťou nemá nič spoločné - tento systém funguje len pri studenom štarte na pár desiatok sekúnd na zohriatie katalyzátoru. no za chodu nie
a kedže mechanický ventil tesní aj za chodu (nepúšťa do výfuku falošný vzduch čo by mílilo lambdy) tak by to nemalo mať vôbec spojitosť s bohatosťou...
s tými odborníkmi je to fakt bieda. keď riešim niečo na naše staré dobré zadomotori, tak tu nájdeš hociakú odbornú radu na čokolvek, ale keď som začal riešiť tento moderný motor, zistil som, že mám z netu viac načítané než vie väčšina mechanikov a dokonca ľudí čo s tymito motormi robia, ladia ich či čipujú...
hold dnes sa servis robí štýlom - zdiagnostikuj a vymeň. nehladá sa dôvod/zmysel alebo aspoň princíp fungovania daného systému...
12:24:19
07.05.2021
07.05.2021
Nwkt
-> ptk: Co svazek k tomu sekundárnímu vzduchu? Obecně ta 1,8T je moc komplikovaná a pokud se sere, tak to moc lidí neumí opravit
12:22:02
07.05.2021
07.05.2021
ptk
páni tak koho by to zaujímalo, mám tu novinky k môjmu problému s bohatou zmesou na 1.8T 132 kW:
rekapitulácia:
-auto sériové, ale menený motor z anglickej (bez R. jednotky)
-na aute klasický servis olejov, filtrov, ...
-diagnostika hlási len chybu tempomatu (nepodstatné) a chybu ventilu sekundárneho vzduchu (aj napriek tomu, že všetky samostatné členy fungujú, ventil zatvára/otvára ako mechanický tak elektrický, je to správne pospájané, ale na aute to nefunguje-no tesní a teoreticky s bohatosťou nemá spojitosť)
-problém s emisnou - vysoké CO (namiesto 0,3 hodnota 5,27, HC namiesto 100 bolo 200)
-čiže auto nedymí, neškytá, ide pekne, má výkon, len je bohaté na benzín.
-urobené zmeny:
-nový katalyzátor, stredný výfuk nové lamby, výfuk tesný...
-nové snímače teploty, nový termostat...
-vstriky po ultrazvuku, typovo také ako majú byť (žiadne väčšie a podobne)
-váha vzduchu OK, diagnostika nič iné nehlási
po týchto zmenách hodnota CO klesla na 3,0 (stále 10násobok) a HC sa tiež vylepšilo.
padol ešte typ na upravenú jednotku, čo sa z časti aj potvrdilo - neodborné zásahy tam predsalen boli nejaké - do jednotky bol nahratý sériový program
no nič sa nezmenilo.
čiže v skratke - momentálne sériové RS, bez tuningov a úprav (vrátane jednotky). nový komplet výfuk, lambdy, náplne, snímače, filtre - chod motora špička, nedymí, neprská, nekolíše, volnobech almázia... z emisnej vieme, že nežere olej, všetko ostatné je super, len zmes je stále Boh-vie prečo 10x taká ako má byť. jemne zvýšené HC klesne so znížením CO....
moje zúfalstvo pokračuje. už nemám absolútne šajnu čo by to mohlo byť. ale som presvedčený, že je to nejaká somarina, lebo mechanicky motor nemá chyby.
navyše som narazil na technika EK, ktorý rieši rovnaký problém u inej benzínovej octavie s nejakou 1.6 alebo dačo také a tiež - nový výfuk, lambdy, katalyzátor, snímače teplôt...dokonca to týpek prekrúžkoval a zmes furt moc bohatá. čiže čakal by som, že to bude nejaký problém ktorý sa už niekedy niekde riešil, ale trt, nikto nevie.
keby je to 10% neriešim, emisná sa dá vycigániť, ale ked je to 10x ???? kurfa čo tam ešte môže byť??????
prosím, ak ma viete nasmerovať na niekoho kto tomu rozumie / servis/ rada / pomoc, tak sem s tým, bo zatial je moja skúsenosť taká, že dnes už sa tomu nikto poriadne nerozumie.
rekapitulácia:
-auto sériové, ale menený motor z anglickej (bez R. jednotky)
-na aute klasický servis olejov, filtrov, ...
-diagnostika hlási len chybu tempomatu (nepodstatné) a chybu ventilu sekundárneho vzduchu (aj napriek tomu, že všetky samostatné členy fungujú, ventil zatvára/otvára ako mechanický tak elektrický, je to správne pospájané, ale na aute to nefunguje-no tesní a teoreticky s bohatosťou nemá spojitosť)
-problém s emisnou - vysoké CO (namiesto 0,3 hodnota 5,27, HC namiesto 100 bolo 200)
-čiže auto nedymí, neškytá, ide pekne, má výkon, len je bohaté na benzín.
-urobené zmeny:
-nový katalyzátor, stredný výfuk nové lamby, výfuk tesný...
-nové snímače teploty, nový termostat...
-vstriky po ultrazvuku, typovo také ako majú byť (žiadne väčšie a podobne)
-váha vzduchu OK, diagnostika nič iné nehlási
po týchto zmenách hodnota CO klesla na 3,0 (stále 10násobok) a HC sa tiež vylepšilo.
padol ešte typ na upravenú jednotku, čo sa z časti aj potvrdilo - neodborné zásahy tam predsalen boli nejaké - do jednotky bol nahratý sériový program
no nič sa nezmenilo.
čiže v skratke - momentálne sériové RS, bez tuningov a úprav (vrátane jednotky). nový komplet výfuk, lambdy, náplne, snímače, filtre - chod motora špička, nedymí, neprská, nekolíše, volnobech almázia... z emisnej vieme, že nežere olej, všetko ostatné je super, len zmes je stále Boh-vie prečo 10x taká ako má byť. jemne zvýšené HC klesne so znížením CO....
moje zúfalstvo pokračuje. už nemám absolútne šajnu čo by to mohlo byť. ale som presvedčený, že je to nejaká somarina, lebo mechanicky motor nemá chyby.
navyše som narazil na technika EK, ktorý rieši rovnaký problém u inej benzínovej octavie s nejakou 1.6 alebo dačo také a tiež - nový výfuk, lambdy, katalyzátor, snímače teplôt...dokonca to týpek prekrúžkoval a zmes furt moc bohatá. čiže čakal by som, že to bude nejaký problém ktorý sa už niekedy niekde riešil, ale trt, nikto nevie.
keby je to 10% neriešim, emisná sa dá vycigániť, ale ked je to 10x ???? kurfa čo tam ešte môže byť??????
prosím, ak ma viete nasmerovať na niekoho kto tomu rozumie / servis/ rada / pomoc, tak sem s tým, bo zatial je moja skúsenosť taká, že dnes už sa tomu nikto poriadne nerozumie.
10:28:35
07.05.2021
07.05.2021
jerrom
-> Nwkt 04.05.21 16:01:39: díky moc
10:04:43
07.05.2021
07.05.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 07.05.21 06:40:23: todle je asi spis autova specialitka, je to dvojity rele, ktere resi ten reverz... Nasel jsem ho na ali za 6 usd.
06:40:23
07.05.2021
07.05.2021
Milan 136
-> Jarda - zrušená registrace 07.05.21 04:36:16: Nepůjde to koupit jako díl?
Tady máme obchod s názvem kontakt a koupíš tam vše, na co si vzpomeneš.
Posledně jsem tam kupoval relé a diody, když jsem opravoval myčku.
Tady máme obchod s názvem kontakt a koupíš tam vše, na co si vzpomeneš.
Posledně jsem tam kupoval relé a diody, když jsem opravoval myčku.
04:37:48
07.05.2021
07.05.2021
Jarda - zrušená registrace
Na moji ovci jsou dilce zachovaly a stejne se to sere...
Rele je siemens V23078-C1002-A303
Rele je siemens V23078-C1002-A303
04:36:16
07.05.2021
07.05.2021
Jarda - zrušená registrace
Odeslo mi rele v dverni jednotce 2,5 gen, predpokladam ze 3gen i 2 gen bude mit stejne, tak ho dat z nejake vyhnile?
15:23:03
06.05.2021
06.05.2021
Jakub05
-> Jakub05 02.02.21 15:07:15: Jinak k trošku staršímu tématu odehnívání štítů brzd na OIII - i takhle to dokáže vypadat na sedmiletém autě.
15:42:11
05.05.2021
05.05.2021
palinator
-> Jumbo:
Já komentoval ten tvůj termín "tuhá náprava", což je konstrukčně něco naprosto jiného, než je tzv. "kliková náprava" nebo-li "vlečená ramena spojená zkrutnou příčkou), kterou ve skutečnosti myslíš.
Já komentoval ten tvůj termín "tuhá náprava", což je konstrukčně něco naprosto jiného, než je tzv. "kliková náprava" nebo-li "vlečená ramena spojená zkrutnou příčkou), kterou ve skutečnosti myslíš.
15:17:38
05.05.2021
05.05.2021
Jumbo
-> havlik: Já měl tak nastaveného i Formana, měkký předek a tvrdý zadek, takže mě to poskakování zadku docela vyhovuje. Když jedu "pilu" třeba v serpentýnách v Alpách, tak se toho efektu dá docela využít, kdy se odlehčuje vnitřní zadní kolo v zatáčce a trochu to ubírá na nedotáčivosti... Ale Yetimu věřím daleko víc, když přijde na věc... I když tam už jsem zase nedotáčivost zažil...
-> palinator: Každému po chuti, mému stylu jízdy to sedí, ještě jsem třeba nezažil pořádnou nedotáčivost, když nepočítám extrémní zimu, protože kombinace ostré jízdy, náklonů, odlehčování vnitřního zadního kola a těžkého motoru u mě vždycky dopadla tak, že si zadek trochu "poskákal", s čímž jsem počítal a za poloměrem zatáčky už to zvádl motor krásně vytáhnout ven...
-> palinator: Každému po chuti, mému stylu jízdy to sedí, ještě jsem třeba nezažil pořádnou nedotáčivost, když nepočítám extrémní zimu, protože kombinace ostré jízdy, náklonů, odlehčování vnitřního zadního kola a těžkého motoru u mě vždycky dopadla tak, že si zadek trochu "poskákal", s čímž jsem počítal a za poloměrem zatáčky už to zvádl motor krásně vytáhnout ven...
13:38:40
05.05.2021
05.05.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Ale z tuhé nápravy asi moc ne. Možná tak na závodní Scanii.
Ale z tuhé nápravy asi moc ne. Možná tak na závodní Scanii.
13:30:33
05.05.2021
05.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo 05.05.21 12:43:27: I z ohnutého klacku vzadu jdou vyloudit pěkné jízdní vlastnosti, několikrát jsem se o tom přesvědčil.
13:27:24
05.05.2021
05.05.2021
palinator
Tak nevim jestli je problém v tom, že jsem já nikdy nejel v dostatečně dobrým autě a nebo že vy jste nikdy nejeli v dostatečně špatným autě.
12:58:56
05.05.2021
05.05.2021
havlik
-> Jumbo: tak to bude asi tim loni sem najel asi 45tis s 4x4 a ted mam tuhle hrůzičku:) ale řikat že auto poskakuje a kroutí se je v pohodě
12:43:27
05.05.2021
05.05.2021
Jumbo
-> havlik: Já mám služební OIII 2,0 TDi, tam je taky ještě tuhá zadní náprava a nemůžu říct, že by ten podvozek byl špatný, člověk s tím akorát musí umět jezdit a počítat s tím, že ta zadní náprava trochu poskakuje a auto se trochu kroutí...
Ale na druhou stranu uznávám, že jakmile jsem sedl do skoro stejného auta, pouze 4x4, takže víceprvek vzadu, tak jsem nevěřil, jak velký rozdíl to byl a to auto se chovalo úplně jinak, hlavně boční náklony karoserie byly minimální, protože ta zadní náprava to krásně kompenzovala...
Ale na druhou stranu uznávám, že jakmile jsem sedl do skoro stejného auta, pouze 4x4, takže víceprvek vzadu, tak jsem nevěřil, jak velký rozdíl to byl a to auto se chovalo úplně jinak, hlavně boční náklony karoserie byly minimální, protože ta zadní náprava to krásně kompenzovala...
12:34:31
05.05.2021
05.05.2021
Jumbo
-> Jarda/felda: Panameru jsem měl kdysi možnost řídit ještě když jsem jezdil v Drink and Drive a na to, jak je to hnusné auto (byla to první generace), tak naprosto neskutečný zážitek... odpich neskutečný a jak si to hrálo se zatáčkama jsem taky nechápal..
12:02:56
05.05.2021
05.05.2021
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 05.05.21 10:26:07: já čuměl na Panameru když vyjížděl z vedlejší tak ten mastodont doslova vyskočil jak čertík z krabičky
11:45:43
05.05.2021
05.05.2021
gim
-> Jirik_Tuňák1983: Jaguar F Pace je neskutečná motokára, měl jsem možnost se projet, a to co podvozkově snese je úžasný. Kam se na něj hrabou leckteré premiové sedany.
10:26:07
05.05.2021
05.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Tomaso435 05.05.21 09:31:58: Já se takhle pověsil na nějaké SUV od Jaguáru. Vůbec jsem nechápal, jak to auto v zatáčkách neskutečně funguje. Stačil jsem mu celkem slušně, tedy než přišla rovinka , ale on si jel vyhlídkovou jízdu jak do Jednoty pro rohlíky a já měl teda plné ruce práce a pocit jistoty jsem měl, jako když chčiju do jezírka s krokodýlama.
09:31:58
05.05.2021
05.05.2021
Tomaso435
-> havlik 05.05.21 09:14:34: to mi připomíná jak jsem se včera naháněl s někým kdo si na o3 nalepil logo rs. Ja v karoqu úplně úplně v klidu, a jemu kolem 130 hazela prdel jak když projizdis 80 zatáčku s favoritem... Masakr.
09:27:55
05.05.2021
05.05.2021
Milan 136
Zajímavý.
09:21:44
05.05.2021
05.05.2021
vhml
-> havlik 05.05.21 09:02:05: střídám 3 trojkový sedany a nepozoruju to nikde.
09:20:38
05.05.2021
05.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 05.05.21 09:03:58: A to jsem měl pocit, že O2 konby vzadu skákala taky. Asi je to záměr. Ale já jsem holt zvyklej jezdit na podvozcích tuhosti včerejšího rohlíku.
09:14:34
05.05.2021
05.05.2021
havlik
-> palinator: to auto má najeto 65tis takže to neni ani žádná dojetá vražda. A fakt si přijdu jak kdybych řidil poprvé jak to při větru bloudí po dálnici.
09:03:58
05.05.2021
05.05.2021
palinator
-> havlik:
Je zajímavý že u MR 2014 1,4 TSI combi jsem si ničeho takovýho nevšiml. A citlivosti na boční vítr už vůbec ne. Jediný co, tak že je to jedna z těch prvních, takže zadek je fakt tvrdej a dost to hopká.
Je zajímavý že u MR 2014 1,4 TSI combi jsem si ničeho takovýho nevšiml. A citlivosti na boční vítr už vůbec ne. Jediný co, tak že je to jedna z těch prvních, takže zadek je fakt tvrdej a dost to hopká.
09:02:05
05.05.2021
05.05.2021
havlik
-> King: Nikdy ti nepřišlo že ten podvozek u toho auta je fakt špatný? A to včetně DCC co má kolega. Na všechny režimy to mlatí jak kdyby to mělo vymletý silentbloky.
Jediný s čim se celkem pohodlně dalo jezdit byl Scout jak je to zvýšeny a 4x4 tak to bylo dobrý.
Tedka mam uplně obyč 1.6tdi než 4ka bude vyrobena a to snad nemá žádné odhlučnění, za jízdy se v tom nedá z HF telefonovat protože nic neslyšíš přes hluk auta atd. A třeba jak to reaguje na boční vítr cuknutim auta do strany to snad nedělala ani 120tka tak moc.
Jediný s čim se celkem pohodlně dalo jezdit byl Scout jak je to zvýšeny a 4x4 tak to bylo dobrý.
Tedka mam uplně obyč 1.6tdi než 4ka bude vyrobena a to snad nemá žádné odhlučnění, za jízdy se v tom nedá z HF telefonovat protože nic neslyšíš přes hluk auta atd. A třeba jak to reaguje na boční vítr cuknutim auta do strany to snad nedělala ani 120tka tak moc.
07:28:49
05.05.2021
05.05.2021
M@rtin
-> havlik 04.05.21 16:47:35: Máme O4 doma
07:27:52
05.05.2021
05.05.2021
King
-> havlik 04.05.21 17:42:03: A co konkretne je na "tragicky " O3 tak tragicky?
19:58:41
04.05.2021
04.05.2021
Nwkt
-> havlik: Nevím, si to půjčím až přijede do Plzně, kolega jí dovezl minulej tejden a zatím jsem s ním nemluvil. Jinak šéf na ní čekal o měsíc dýl, SOS tlačítko a ABS
17:42:03
04.05.2021
04.05.2021
havlik
-> Nwkt: A nějaká odezva? Je to podvozkové lepší jak ta tragická trojka?
17:13:59
04.05.2021
04.05.2021
Nwkt
-> havlik: šéf a pár kolegů
16:47:35
04.05.2021
04.05.2021
havlik
Tak už má někdo reálně 4ku v používání? Já mám výrobu až konec srpna
16:01:39
04.05.2021
04.05.2021
Nwkt
-> jerrom: Technical product information 204062012
CopyrighVt W AG
Technical Service Handbook
VIN:T MBAG7NE7F0082603 Modeyt ear:2 O1S
Sales code: 5E34L5
Engine code. CHPA
Registration umber:
Usernamee: rwin
Modeld escriptionO. CTAVIAE LE TS103/1.4MGF
Gearbox code: QSZ
Final drive code.
Service advisor name:
Page 1 of I
Basic filtering of vehicle description
Brartd Modelyear Sales modet Engine code Gearbox code Finat drive code
C 2015 SEo/-o Octavia ilt CHPA eSZ %
Technicalp roduct information TransactioNno .:2 040620/2
Noisesw hilei dling Reteasdea te3: 0_oct_2s0i
Customer statement / workshop findings
. Knockings oundsa t idles peed.
. Noisesc ome to a stop after depressingt he clutchp edal( to the floor).
Technicabl ackground
' Insufficientdlyim ensionecdl utchd isc.T he noisesa re causedb y the preliminardya mper of the clutch
disc,w hichd oesn ote ntirelyd ampent he vibrationfsr omt he engineT. hev ibrationas ie transferretdo
the gearboxw heret he movabrep arts begint o vibrater esurtingin a knockings ound.
. Thisa pplies- in combinatiown ith the manualg earbox- onlyt o engines:
1.4 TSt / 103 kw
Productiocnh ange
Measure
. Replace the clutch set of the vehicle.
. Ordert he newc lutchs et in accordancew itht he enginet ype.
Warrantya ccountingin structions
Fault code / svmptom:
3056 / 0020
Workinq position:
3050 1950 TUs according to current Catalogue of Working positions
Parts information
nqrne Clutch set part No.
14TSt /103kW 14E141 016 KX
https:/ierwin'skoda-auto. czlerwin/rplelsaweb/ctrlTP ldisplayContent/sr1c6/391/ m/9a8s1te ...1 2114/2015
CopyrighVt W AG
Technical Service Handbook
VIN:T MBAG7NE7F0082603 Modeyt ear:2 O1S
Sales code: 5E34L5
Engine code. CHPA
Registration umber:
Usernamee: rwin
Modeld escriptionO. CTAVIAE LE TS103/1.4MGF
Gearbox code: QSZ
Final drive code.
Service advisor name:
Page 1 of I
Basic filtering of vehicle description
Brartd Modelyear Sales modet Engine code Gearbox code Finat drive code
C 2015 SEo/-o Octavia ilt CHPA eSZ %
Technicalp roduct information TransactioNno .:2 040620/2
Noisesw hilei dling Reteasdea te3: 0_oct_2s0i
Customer statement / workshop findings
. Knockings oundsa t idles peed.
. Noisesc ome to a stop after depressingt he clutchp edal( to the floor).
Technicabl ackground
' Insufficientdlyim ensionecdl utchd isc.T he noisesa re causedb y the preliminardya mper of the clutch
disc,w hichd oesn ote ntirelyd ampent he vibrationfsr omt he engineT. hev ibrationas ie transferretdo
the gearboxw heret he movabrep arts begint o vibrater esurtingin a knockings ound.
. Thisa pplies- in combinatiown ith the manualg earbox- onlyt o engines:
1.4 TSt / 103 kw
Productiocnh ange
Measure
. Replace the clutch set of the vehicle.
. Ordert he newc lutchs et in accordancew itht he enginet ype.
Warrantya ccountingin structions
Fault code / svmptom:
3056 / 0020
Workinq position:
3050 1950 TUs according to current Catalogue of Working positions
Parts information
nqrne Clutch set part No.
14TSt /103kW 14E141 016 KX
https:/ierwin'skoda-auto. czlerwin/rplelsaweb/ctrlTP ldisplayContent/sr1c6/391/ m/9a8s1te ...1 2114/2015
15:58:26
04.05.2021
04.05.2021
jerrom
Ahoj,
kamarád řeší nějaké pazvuky u Octavia a narazil na tuto diskuzi na skodahome, nedaří se mu to registrovat, mě taky (hlásí mi to, že nemám oprávnění k vytvoření nového účtu ) , aby stáhnul pdf dokument, který je zhruba v polovině stránky CLUTCH NOISE AT IDLE.PDF, dokázal by to někdo stáhnout, kdo má funkční registraci a poslat mi to prosím do mailu v kartě?
Díky moc
forum.skodahome.cz/topic/ 131821-pazvuky-z-oblasti-s pojky-14-tsi
kamarád řeší nějaké pazvuky u Octavia a narazil na tuto diskuzi na skodahome, nedaří se mu to registrovat, mě taky (hlásí mi to, že nemám oprávnění k vytvoření nového účtu ) , aby stáhnul pdf dokument, který je zhruba v polovině stránky CLUTCH NOISE AT IDLE.PDF, dokázal by to někdo stáhnout, kdo má funkční registraci a poslat mi to prosím do mailu v kartě?
Díky moc
forum.skodahome.cz/topic/ 131821-pazvuky-z-oblasti-s pojky-14-tsi
19:47:28
28.04.2021
28.04.2021
Milan 136
17:29:49
28.04.2021
28.04.2021
Nwkt
-> Milan 136 28.04.21 16:39:12: na b6 sedana?