Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18423 příspěvků (zobrazeno 4701 až 4750) od 04.01.2015 do 09.07.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
07:41:57
13.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer: z novejch aut bych se nebal o1 nebo o2 ve slusnym stavu... Nase 4 koly mely jen 2 velke zavady, u naftov odeslo turbo po 40tis.km od koupe, rizeni beru jako mensi, to vyslo zanovni na 2,5k, pak predni loziska a brzdy - bezny servis :). Na moji jsem nemusel jeste chmatnout svareckou, koupil jsem ji s nefunkcnim zadkem, uhlici 500,- spojka mi byla jasna uz pri koupi, daval jsem ji tak 30tis.km, vydrzela jeste 70 a to jsem ji parkrat lehce potrapil, ale minulej majitel ji asi trapil vic... O2 s tim jsem jen hodne najezdil, spis bych ji nechtel kvuli vzhledu, celkove se mi to moc nelibi... A pak oproti o1 vic rezne, kdyz budeme srovnavat auta, co maji za sebou stejne.
upraveno 1x, naposled 13.01.2021 07:49:42
07:33:05
13.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 12.01.21 20:37:37: ja u 1.8t ve 200 taky pumpa jak nova, jestli nebude horsi ta nova skf, co jsem dal... Jo 200tis. a 19 let, jediny, co se mi na tech rozvodech nelibilo bylo to male lozisko napinaku, ale domaznout a 100tis.by taky jeste dalo :)

Jinak je krasny, jak to Jirko obhajujes, jezdi toho hodne, tak se toho i hodne sere :)

Ja vcera neco pres 600km (pul okresky, pul dalnice) nejakou o2 a ikdyz se mi ten intros vubec nelibi, tak ty plasty jsou neporovnatelne kvalitnejsi, nez o3 a i po d1 se s tim jede mnohem lip.
upraveno 1x, naposled 13.01.2021 07:36:14
07:15:33
13.01.2021
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 12.01.21 18:54:30: -> dragon_cb_cz 12.01.21 09:21:07: Jo, je to prasklý dole. Cestou domů jsem si myslel, že to vlevo, protože mi to přišlo měkčí, doma jsem zjistil, že to je pravá strana. Takže na jízdní vlastnosti poznám hovno. V mise to taky drží hezky zdá se. Asi teda zvolím opravu ponecháním.
07:09:19
13.01.2021
suri
-> Karel.: pumpy sú časté , tlmiče dnes už ani nie , tesnenie pod hlavou prasknuté určite ? aby si po neúspešnej oprave nemenil sanie alebo prepálený egr ...
20:40:35
12.01.2021
Milan 136
-> Karel. 12.01.21 20:27:07: Buď rád, že máš práci.
20:37:37
12.01.2021
saskyn2
-> Karel.: Tak ono logicky když jich jezdí nejvíc tak se jich i nejvíc servisuje4

Jinak já dělal dneska rozvody na touranovi, originál 210t najeto a pumpa jak nová, kladky, řemen vše vizuálně naprosto v pořádku, klidně bych to tam ještě 100t nechal3 3
upraveno 1x, naposled 12.01.2021 20:38:01
20:27:07
12.01.2021
Karel.
-> suri: dnes opět Octavia III tekla vodní pumpa, respektive už se kousla a pálila řemen, za 5 minut 121 , vytekle přední tlumiče 110tis km, první majitel.



Octavia III 1.6tdi najeto 140tis km, praskly těsnění pod hlavou



Mi netvrdte,že je to nahoda, za poslední 3 měsíce mi snad jezdí jen tyhle "spolehlivy" auta
18:57:34
12.01.2021
suri
inak dnes OII 400tkm obidve pružiny prasknuté , ešte pôvodné , ja som mal pri 370tis km pôvodné všetky , dal som nové dozadu pri GO nápravy a teraz dám nové origo dopredu , už mám 398tis
18:54:30
12.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 12.01.21 07:54:48: a az o kastli se to neopira? U te fabie to vyskakovalo prave mimo misku a sedelo to v kastli a pri zataceni hrozne krupalo, jestli to nic nedela, tak neresit. U octy 1.8t 4x4 mam vzadu na pravo taky asi pulku zavitu pryc a obcas to trochu nejakej zvuk udela, na stk rikal, ze to je OK, ze se v tom radeji nemam vrtat :) ale premyslim, ze tam dovarim kus ohnute kulatiny, at to sedi, jak ma...
18:49:21
12.01.2021
suri
-> Jarda: ja pochybujem že to niekedy niekto napínal , dáš medzi rysky a odchod , tie remene sú voľné také furt , stačí šrobovákom zatlačiť na kladku a zhodíš ho pekne dole , ale nevidel som to ešte skočené pri normálnom čase výmeny
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 12.01.2021 18:49:21
18:47:59
12.01.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jarda - zrušená registrace 12.01.21 18:43:16: Zálěží, čím člověk jezdí. Třeba nechápu, kterej nekompetentní vymrdanec schválil Berlingo/Partnera. Tam je to fakt o hubu. Když jsem s tim jezdil, tak jsem si koupil takový ty tuzerský zrcátka, aby se to zlepšilo, ale stejně to není dokonalý.



Takhle to vůbec nemělo vyjít z výroby s těmahle zrcátkama.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 12.01.2021 18:47:59
upraveno 1x, naposled 12.01.2021 18:48:30
18:46:37
12.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> suri 12.01.21 14:16:57: a napinat po 45 u aee? Janda radi napnout po 30 a po 60 vymenit. Ja napinal po 45 a uz to bylo na max, vic to neslo....
18:43:26
12.01.2021
suri
-> saskyn2: vačku vymeníš , aj hydrá , hlavu ti opravia , nič strašné taká GO malá
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 12.01.2021 18:43:26
18:43:16
12.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 12.01.21 09:06:57: me se to stalo jednou v Brne, podekoval jsem mu, ze zatroubil...
18:43:07
12.01.2021
suri
-> saskyn2: vačku vymeníš , aj hydrá , hlavu ti opravia , nič strašné taká GO malá
17:06:07
12.01.2021
Jarda/felda
-> saskyn2 12.01.21 13:29:55: třeba materiál řemenu inovovali 4
16:20:53
12.01.2021
saskyn2
-> růža: 1.9 PD nebyl ve své době špatnej motor, ale dneska to jsou už všechno půlmilionáři, bál bych se stavu vačky a vymačkanýho uložení vstřiků, preventivně vyměnit šály a šrouby na klice, jinak v tý caddy snad ani BLS nemá filtr. Nebo si pak připlatit za cr.
16:14:02
12.01.2021
růža
-> saskyn2 12.01.21 15:13:33: Jo takhle, jako že mají pod čepicí. Tak to naprosto souhlasím. Však kdybych měl dost peněz, kupují zánovní auto hned.

Jinak u tý Caddyny mě mrzí takřka nulový výběr benzínu. Buď mrtvá 1.4 nebo 2.0 cng.

Takže nezbyde, než 1.9TDI PD. Akorát si nejsem jistý, jestli to zrovna nebyl ten problémový motor. Tuším BXE?? Nechci kecat. Teď si to nevybavuji.
15:37:52
12.01.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: No ale viz -> saskyn2 12.01.21 15:13:33: , ono pokud je ta stará kára opravdu dobře funkční a má velkou perspektivu, že i zůstane, tak většinou taky není úplně levná. Většina starších aut je levná právě protože to jsou olítaný jebky.



Pochopitelně, existujou způsoby jak i tady lze "vyhrát" - pokud mi např. moc nezáleží na výbavě a podaří se mi vylovit auto s na svůj věk podprůměrným nájezdem a nadprůměrným stavem, tak to z pohledu ekonomiky provozu určitě může být zajímavé. Jako třeba ta F1 1.4 TDI s nájezdem asi 117 tisíc, co jsem takhle dohodil v rodině mezi tetičkama - a včetně "rozhýbávacího servisu" byla cena 70t a od té doby s ní teta a bratránec jezdí a krom pár drobností (typu klasického zatékání přes zadní dveře) co nerozbili, to funguje (a po pyčtuninku od Alenky to funguje velmi dobře). To věřím, že je auto, kde je potenciál aby se v součtu pořizovací ceny a servisních nákladů dostali pod 1 Kč/km, přestože to vozí normálně do servisu a doma na tom nic nekutí.



Jenže takový auta se objevujou velmi málo a ve veřejnej inzerci ještě méně.
upraveno 1x, naposled 12.01.2021 15:39:39
15:13:33
12.01.2021
saskyn2
-> růža: To není moje myšlenka, ale fakt, že někteří lidé si prostě myslí jak jsou všichni ostatní úplný debilové a vyhazují prachy za nový auto a jak oni vymrdaj s celým světem tím, že si koupí auto za 5000 a maji představu jak ušetřili. A nemůžou pochopit že ne každý takhle funguje, a že tržní hodnota většinou odpovídá kvalitám stroje.

Jinak pokud chceš caddynu tak do toho klidně jdi, za 150 to nebude úplná vrána, akorát benzín se v ní bude shánět dost blbě.
14:57:28
12.01.2021
růža
-> dragon_cb_cz 12.01.21 14:34:49: Já to psal trochu všeobecně, kvůli Saskynovi. Jako reakce na jeho myšlenku, že si lidi kupují starý křápy, do kterých pořád vrážejí peníze. Tak mě právě zajímalo, jestli se za zmiňovanou částku dá pořídit něco, co tuhle myšlenku vyvrátí (aneb, když nemám na nový, musím vrážet do starého).

Jinak osobně, vzhledem k nájezdům a prostředí, ve kterém jezdím, bych si uměl představit maloobjemovou atmosféru. A tam předpokládám, že pořizovací cena, náklady a spolehlivost jsou vcelku přijatelné. Ale, nesměl bych koketovat s myšlenkou vlastního podnikání, která mě hází přesně na opačnou stranu. Tedy malou dodávku (ideálně Caddy) za málo peněz. Tudíž očekávám auto s půl milionem na hrbu a týdny strávené v servisu.
14:51:01
12.01.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

A o tom to je, jestli vyměnit starou funkční káru za zánovní Dacii, tak ten pokrok teda uplně nevidim. 3
14:34:49
12.01.2021
dragon_cb_cz
-> růža 12.01.21 13:08:25: Trochu ti v tom dotazu chybí kategorie auta po které koukáš. Pokud to má být vyšší střední, tak za 150t to skutečně nejspíš bude do mrtva doježděná mrcha (i když i tam se dá najít slušné auto) a bude to chtít svojí údržbu. Pokud to má být něco menšího a nejsi extrémně náročný na výbavu, tak myslím na výběr docela bude...
14:16:57
12.01.2021
suri
-> saskyn2: 90000km určite



našiel som len toto AEE tam nie je ale bude to 90
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 12.01.2021 14:16:57
14:04:52
12.01.2021
růža
-> saskyn2 12.01.21 13:51:04: Ale hovno 3

Ikdyž... Pokud sem napíšu, že se mi s B5 jezdí líp jak s Fabií 3, tak vlastně jo 3
14:04:09
12.01.2021
palinator
-> saskyn2:

No a kolik dneska stojí pěkná konby OIII s 2,0 TDI, u který člověk nebude očekávat že byla svařená ze 3 aut?
14:02:03
12.01.2021
Borderer
-> suri: Já mám právě DP, kde je to psáno, jak sem psal níže. Kontrola dokonce po 30 000km.

Doma se schválně zkusím podívat, jaký to je rok.
14:01:40
12.01.2021
růža
-> suri: To netvrdím, pro mě jsou to starý jebky. Jen se snažím najít kompromis mezi co nejnovějším, spolehlivém autě a "prázdnou" peněženkou. Zkrátka jsem za šest let v pracovním poměru nenašetřil půl milionu, abych si mohl koupit zánovní Octavii 4
13:53:15
12.01.2021
saskyn2
-> suri 12.01.21 13:43:21: Hele nevim, já už feldu v hlavě nemám, a hledat to nechci, vycházel jsem z toho co psal Borderer
13:52:13
12.01.2021
suri
-> saskyn2: ako mne je luxus OII , ale je to starý voz a má to už svoje muchy no ... však OII 2013 sú staré
13:51:04
12.01.2021
saskyn2
-> suri 12.01.21 13:46:07: Já bych řekl že se snaží přizpůsobit místnímu prostředí3 tady dost lidí neví že je rok 2021 a jsou novým autem schopný nazývat i veterána jako je jedničková oktávka3
13:46:07
12.01.2021
suri
-> růža: podľa mňa robíš niečo zle ak ti OII a SII príde ako nové auto , najmladšej OII je osem rokov , SII 6 rokov ... reálne väčšinou raz toľko ... treba sa pozrieť okolo seba , už tu jazdia iné povozy a hovoriť o týchto autách po piatich majiteloch a 400tkm ako o nových je silná káva ...však na OII už sem tam nejde niečo objednať , interiérove veci pomaly nebudú
13:43:56
12.01.2021
růža
-> saskyn2:

3 Jen se snažím pořád najít nějakou rovnováhu. To co si teď napsal o Feldách mi přijde naprosto v pořádku. Teď ještě přesvědčit druhou stranu, že i nová auta můžou bejt fajn a máme vyhráno. Jenom bychom nesměli bejt na virtu 3

Jinak teda s tím supem 2 souhlasím, ten se mi taky líbí. Octavii 2 naopak považuji v dnešní době už za zdroj problémů. Ale to je možná ten sup taky, nevím.

Osobně budu potřebovat Caddy maxi, ale trochu se, po zkušenostech s Fabii RS, bojím PD motorů.
13:43:21
12.01.2021
suri
-> saskyn2: AEE má normálne 90 aj vo Felicii podľa mňa , nemal 60 AEF?



tak isto rotačky začali na 60tis km , potom 90 , 120 , 150... menil sa remeň aj kladky , dnes by ti to teoreticky malo vydržať všetko tie km ale keď vidím tie kladky GMB , Romania a podobne tak tomu moc neverím ... Mne sa páči na týchto nových CR keď je z originálu remeň DAYCO ISORAN , ten vyzerá super...



aj to si vezmi ako každý jeden za studena kvíli , niektoré aj teplé šuchocú ... dáš najnovšiu kladku Litens , správny remeň podľa TPI , namažeš a robí to aj tak ... a staré vergle idú potichu na hocičom -> Borderer: pumpa nebola predpísaná nikdy ale je to ďalšia kladka rozvodu takže sa holt mení , takisto sa nemusela meniť ani kladka/y pri každej výmene a tiež to nikto nedodržiava a mení celé

mňa skôr udivujú garáže ktoré vymenia rozvod aj pumpu a nechajú tam zadretú volnobežku , starú vonkajšiu kladku aj plochý remeň ... u mňa je výmena rozvodu vždy sada remeňa s kladkami , plochý remeň , kladka plochého remeňa , vodná pumpa a podľa km aj voľnobežka , a vždy G12-13 . Potom vznikajú dohady ak niečo ja nacením v originále takto a potom tam niekto vymení len sadu a pumpu v náhrade ..
13:38:10
12.01.2021
Borderer
-> saskyn2: Dle DP je právě první rozvody 10 let nebo 120 tisíc kilometrů. Každý další 10 let nebo 60 tisíc kilometrů. Což mi přijde trochu scifi. Řemen s kladkou klidně vyměním, ale když koukám na orig pumpu, co má 60 tisíc km, budí ve mne víc důvěry, než nová druhoška a mam tendenci ji tam vrátit.

Jinak vím o jedněch rozvodech, co najeli 170 tisíc kilometrů, pak začala téct vodní pumpa. 3
13:29:55
12.01.2021
saskyn2
-> Borderer 12.01.21 13:27:28: tchán má na AEE původní3 asi 110 nebo 120 najeto, rok 19973

EDIT: Mysllím celý rozvody, ne jen pumpu

EDIT2: vysvětlí mi někdo proč stejnej motor v O1 má interval 90t a ve felicii 60t?
upraveno 2x, naposled 12.01.2021 13:32:24
13:27:34
12.01.2021
saskyn2
-> suri: 2500

-> růža 12.01.21 13:08:25: Hele koukám že chceš urychlit místní periodu3

Felda dává smysl když si na tom umíš něco udělat sám, s penězma si úplně v píči, a jezdíš např krátké trasy do práce takže neřešíš bezpečnost ani komfort a víc nepotřebuješ. Pak proč ne.

Jinak každý je jiný a potřebuje něco jiného, někdo 4x4 někdo má velkou rodinu tak mpv atd... Za 150t mi dává největší smysl nějakej dvojkovej sup, oktávka, ale každý at si vybere dle svého srdce.
13:27:28
12.01.2021
Borderer
Jak jsou na tom vůbec koncernový pumpy s kvalitou? Třeba AEE má předepsanou výměnu rozvodů co 60 tisíc kilometrů, ale už se třeba nikde nepíše, jak je to s pumpu. Ta se má měnit pokaždý nebo třeba každé druhé rozvody?
13:19:59
12.01.2021
suri
-> saskyn2: to je ona ,výraba to asi continental ale tá je v druhoške drahšia ako origo ... minule chlap doniesol ešte tú predošlú a stála o 20eur viac ako ofiko
13:08:25
12.01.2021
růža
-> saskyn2: A že se tak ptám. Co by si doporučil za auto? Na nový nemám a ojetina za 150 000 Kč je už, předpokládám, stará vrána. Takže do ní člověk bude muset stejně pořád sypat. To už pak filcka dává smysl, nebo ne?
13:05:02
12.01.2021
saskyn2
-> suri: jj
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 12.01.2021 13:05:02
12:59:31
12.01.2021
suri
-> saskyn2: 90E , zakaznik je 168 najnovšia 04L121011N
12:55:03
12.01.2021
saskyn2
-> suri: ja jsem zjistil že mam skladem nejakou chudinku sice novou sundanou z novyho motoru ale dost orezlou a hlavne evoluci asi z roku 2013, tu zakaznikoj dávat nechci, 4000 za original dávat taky nechci a druhosku taky ne, ale už něco mám 3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 12.01.2021 12:55:03
11:33:52
12.01.2021
suri
-> saskyn2: mám 10ks skladom , to ide ako teplé rožky , teraz tu mám na záruku DFGA
10:40:18
12.01.2021
saskyn2
-> suri: Já taky nemám kde, ale roboty je moc. Pak je úplně v prdeli když se něco vysere, v největším mrazu přestane jít kotel, takže jsem v noci ve 2 měnil výměník. Jsem hotovej, ted tady mám DFEA na rozvody a nemám na to pumpu8
10:28:04
12.01.2021
suri
-> saskyn2: ja fuškujem furt , akurát nemám veľmi kde a v zime je tej roboty menej no ... jar leto jeseň bola top , ráno o piatej hore , do pol štvrtej v robote a potom do večera fušky ... a medzitým kopec iných problémov
10:10:29
12.01.2021
saskyn2
-> Borderer 12.01.21 09:58:09: Jo, já na to asi koukam už moc optikou „fotra od rodiny“ kterej je rád za jakýkoukoliv volnou chvíli a nemá rád zbytečně promrhanej čas.

Tu užovku udělej co nejdřív, vím o čem mluvím, jak přijdou jiné starosti, tak nebudeš mít čas ani na ni.
10:09:56
12.01.2021
dragon_cb_cz
-> suri 12.01.21 09:37:57: Taky hrozně moc dělá kvalita silnic. SX4 jsme kupovali a na podvozku byla myslím dost cajk. Rok a půl ježdění po Praze a bylo to sakra znát. To samé kombíková 9-3 - koupil jsem jí od kolegy co je sice taky Pražák, ale po městě moc nejezdil - podvozkově pocitově nebyla špatná (i když měla 250 najeto) a i můj mechanik když jí hodnotil tak stav podvozku vypíchnul jako spíš pozitivum na tom autě. Opět rok a půl ježdění (nějakých 26 tisíc km) tady okolo a změna k horšímu podobná jako u té SX4. Takže velkou chutí pořizovat si na podobné ježdění něco hezkého netrpím...
10:05:17
12.01.2021
saskyn2
-> suri: Jo rozumím, také mám tátovo embéčko stát v garáži v rozebraném stavu a i když to zabírá místo a je k ničemu, tak pryč pojede jedině přes mou mrtvolu.

Někde si psal že taky občas garážuješ, tak ses na tom aspon něco naučil co v životě užiješ4
09:58:09
12.01.2021
Borderer
-> saskyn2: A víš co je naprosto nejhorší? Je to začarovanej kruh....protože když už to přece dalo tolik práce, tak to nevyhodím kvůli takový kravině. A s přibývajícími zkušenostmi jsou zprvu neřešitelné problémy vedoucí k ekolikvidaci najednou kraviny.

Sem v tom až po uši, ale zatím si to dokážu racionálně obhájit. Nicméně je mi jasný, že až budu mít děti, tak tohle je první věc, která skončí. Zbytky času pak budu soustředit na užovku, jejíž šlechtění dává opravdu smysl.
Extreme Tyres