-> Bukaj:
Přitom sundat kryt na moderním motoru je jednodušší, než sundat trubku od filtrboxu na 120.
A všechny vyjmenované komponenty jsou na škodovce poruchovější, než rozšířená elektronika na motoru, kde neschopnost může udělat jen čidlo otáček a i když zdechne jedna cívka, tak to nějak dojede.
Vlastně si ani moc nevzpomínám, kdy auto v mém okolí nedojelo kvůli nějaké takové závadě.
Toledo jelo na laně když mi ulítaly šrouby na kloubu poloosy a když mi došla nafta.
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nouzově jsem s ním dojel při poruše kulisy řazení, kdy se mi povedlo nalosovat trojku a na ní jsem jel furt. Z Mostu jsem dojel se závažnou poruchou se zaseklým předvstřikem na 24°.
Našich Octa jela na tyči když se rozpadla spojka, ale nouzově jsem s ní dojel domů i bez spojky. Tedy napůl vypínací.
Kámoš měl neschopnost rušňa když mu zdechl vstřik na TDCI/HDI. Ale i se zadřeným turbem dojel.