-> dragon_cb_cz: Nesrovnávám. Prostě vím, co zapříčinilo aktivaci ABS a bez ABS by brzdná dráha byla kratší.
Pro vysvětlení situace - šlo o místo viz přiložený odkaz - přechod na vyvýšeném "retardéru", hned za přechodem STOPka, takže rychlost vozidla na přechodu a před ním velmi nízká. Léto, sucho.
Ve chvíli, kdy jsem najížděl na vyvýšený "retardér" a pozvolna přibrzďoval, abych zastavil na výhledu (na přechodu), vyběhl zprava zpoza plotu chodec na přechod. V tu chvíli jsem pedál brzdy prudce domáčkl. Jenže pravé přední kolo dodávky bylo v ten moment na hladkém trojúhelníku vodorovného dopravního značení, zatímco levé přední kolo bylo na suchém asfaltu.
Takže místo toho, abych s lehkým kviknutím zablokovaného pravého kola stál na metru (čumákem na úrovni začátku přechodu), auto jelo s drnčícím pedálem vesele dál a zastavilo čumákem v polovině přechodu - asi 20 cm před tím vběhnuvším chodcem...
Jindy jsem u žádného jiného firemního auta ABS neaktivoval, jen u tátovy O1 při občasných zimních servisních cestách.
www.google.com/maps/.../d
ata=!3m6!1e1!3m4!1skILrEHd
xmDc8VYyndbkVAg!2e0!7i1638
4!8i8192