Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18222 příspěvků (zobrazeno 5351 až 5400) od 04.01.2015 do 19.04.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
20:15:33
22.11.2020
vhml
Já se u brzdičů přifařím s dotazem. Včera bylo prvně pod nulou a zas mi zůstala trochu viset ručka. Lanovody jsou oba zánovní, to něco zamrzne v tom brzdiči?
20:11:56
22.11.2020
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ono ani zadní udělat dost dobře nejdou. Kamarád to dělal a je to taková loterie. Už na to sere a dává nový/tovární repase.
20:07:46
22.11.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jarda: Autovkelly nabízí dost často továrně repasovaný brzdiče a myslím, že u zadních brzdičů s ručkou nemá cenu se s tim crcat doma... Přední dělám sám, ale tam je jen pístek a gumička s prachovkou...
19:56:06
22.11.2020
Jarda - zrušená registrace
-> SO545 21.11.20 18:53:31: mel jsi pravdu, trmen to byl, dal jsem ze sve (sundal jsem ho, kdyz mel cca 160 tis.km), takze o 200tis.km min, nez na teto... uz rucka brzdi paradne a naprosto soumerne
Nechapu, jak nekdo muze pistek zatocit sikama, ani jsem si neskrtl, teda udelal jsem si boruvku, pak jsem asi hodinu hledal tendle muj pripravek a s tim uz to slo krasne - nedeformoval se, jako u tech velkych brzd z TT quattro.
Asi nekdy ten trmen zkusim repasnout, jestli se povede...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 22.11.2020 19:56:06
05:57:18
22.11.2020
Jarda - zrušená registrace
Chci ted objednat na naftovou desky - predni a zas nevim, jaky je to system... drzak trmenu je soucasti tehlice, kotouce 280, dal bych 288, co zbyly z moji, jenze tehlice nemam a uz jsem u tedle naftove vymenil obe loziska, tak by to byla skoda (u 1.8t ten drzak soucasti tehlice neni)
Ted si myslim, ze 1.8t mam TRW a nafta ma teves, mam pravdu? diky.
Pritelkyne ted za tyden dala 4tis. km a zas je na tom co delat, rozsvitila se kontrolka opotrebeni a desky uz jsou opravdu velmi slabe. A koukal jsem, ze rozvody za 500 km :(, to musi vydrzet do leta...
edit: doufam teda, ze to jsou tyto: 1J0698151G autodilos.cz/sada-brzdovy ch-desticek-kotoucova-brzd a-ate-13046071172
jo tydle zobaky to tusim ma, tak jen aby to bylo na ty 280 kotouce...
-> StepaNoFUN 21.11.20 18:59:13: jo pamatuji ten zebrik na pudu, jinak diky za ty vraniky, nam je na felde stale jako letni na zadku - ono toho s feldou v lete moc nenajezdim, je to wintercar4
upraveno 5x, naposled 22.11.2020 07:23:51
19:05:40
21.11.2020
Jarda - zrušená registrace
-> SO545 21.11.20 18:53:31: no ma velmi dlouhy chod na pace oproti druhe a nezabere, trmeny mam slusne z moji, jak jsem daval brzdy z tt quattro
Lanovod by to taky delat mohl, ale nevim, jak by k takovemu poskozeni doslo (ze by se jako stlacoval).
Repas jsem zkousel kdysi u feldy (brzdy golf gti) a nejak to nedopadlo, vse nove a stejne nefungovalo :( nakonec jsem vratil bubny.
upraveno 2x, naposled 21.11.2020 20:44:45
19:00:40
21.11.2020
Pavel P@nkáč
-> StepaNoFUN: jasné zitra pisnu...zatim diky4
18:59:13
21.11.2020
StepaNoFUN
-> StepaNoFUN 21.11.20 18:18:17: klidne zejtra behem dne. Ted uz na pudu nejdu.
18:53:31
21.11.2020
SO545
-> Jarda - zrušená registrace 21.11.20 18:37:55: skor strmen...lanovod skontrolujes raz dva nie ?

Tiez som menil obe strmene kvoli rucke ktora uz bola pred kolapsom.
Da sa to aj repasovat ...ale nato som nemal cas ani nerv.
18:49:25
21.11.2020
Pavel P@nkáč
-> StepaNoFUN: ok poslu zpravu, kdy se mam tedy připomenout?
18:37:55
21.11.2020
Jarda - zrušená registrace
U naftove vyrazne min brzdi na rucku lz kolo, muze to byt lanovodem nebo mam rovnou vymenit trmen? na pedal to je soumerne. Diky.
upraveno 1x, naposled 21.11.2020 18:41:17
18:18:17
21.11.2020
StepaNoFUN
-> Pavel P@nkáč: mozna mam celej pouzitej, ale funkcni popelnik. Avzhledem k tomu, jak moc s O1 jezdim... Pripomen se.
18:04:51
21.11.2020
Pavel P@nkáč
Nemáte někdo nahodou dvířka k popelniku k O1? nejlepe rs dekor ale vezmu jakekoliv....
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Pavel P@nkáč vložen 21.11.2020 18:04:51
19:03:00
20.11.2020
Jura_Favorit
-> suri 20.11.20 13:19:05: připojuji se - budu potřeboval brzy vlnovec na ASV; na ceně tak nějak nezáleží, zásadní je výdrž...
13:19:05
20.11.2020
suri
Vieme nejakú dobrú značku pletenca výfuku ? aj drahú ale nech je nafurt
17:12:11
18.11.2020
Pilot 105
-> dragon_cb_cz: Je to možné, on Lidl "své" výrobky inovuje, což je sice chválihodné, ale ne vždy jsou to inovace k lepšímu.
14:43:09
18.11.2020
dragon_cb_cz
-> Pilot 105: Zajímavé, ta moje to má jinak - ta s opětovným dobíjením čeká, než napětí klesne pod 12.8V. Na krabičce je dokonce graf, když si vzpomenu až půjdu do komory tak vyfotím.
11:39:05
18.11.2020
Pilot 105
-> dragon_cb_cz: Tahle co jsem měl po ukončení nabíjení cca 14,5 V snížila napětí na 13,5 V a postupně stoupalo opět až na 14,5 V (cca za týden), Cemont co mám po ukončení nabíjení spadne na 13,4 a pak už toto napětí udržuje v rozmezí 13,4 - 13,6V, našel jsem na tohle téma i video na trubce kde to nějaký Polák testoval a také konstatoval, že přebíjí...
11:23:51
18.11.2020
dragon_cb_cz
-> Pilot 105: Problém s tím udržovacím režimem byl pokud se pamatuju hlavně v tom, že po výpadku síťového napájení se sám zpátky nenahodil. Tzn na nějaké udržovaní v garáži kam přijdeš jednou za uherák to není.
09:36:39
18.11.2020
Pilot 105
-> Tuner#2: Nabíječka z Lidlu je dobrá, ale udržovací režim nefunguje (alespoň ne u té s displejem), přebíjí baterie, takže k dlouhodobému připojení nedoporučuji, koupil jsem ji, když mi odešla udržovací nabíječka od Cemontu a nakonec jsem ji vrátil a opravil toho Cemonta.
Jinak nabíječku připojuji bez odpojení baterie a mám ji připojenou skoro celý rok v udržovacím režimu, baterie je stále originální (10 let).4
upraveno 1x, naposled 18.11.2020 09:37:53
09:22:06
18.11.2020
vhml
-> palinator 18.11.20 09:13:37: to jsem měl jednou ve stovce a musím říct, že v noci ty žárovky svítily naprosto topově 3
09:13:37
18.11.2020
palinator
Řešíte desetinky pak vám v autě odejde regl a jezdí se s palubníma 16 V, baterka vře a pohoda. 3
22:44:58
17.11.2020
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: LIDL nabíječka dá max 14.4V. Což je +- stejně jako by měl dávat altík... v klidu. Zrovna jí mám na autě taky připojenou.
21:41:11
17.11.2020
King
-> Tuner#2: Jsem cerstvym majitelem ty cerveny Lidl nabijecky a stejne jako stokrat v minulosti, jsem ji uz dvakrat pripojil rovnou na baterku.
21:29:49
17.11.2020
saskyn2
-> Tuner#2: Takovou tu červenou s displejem mám jako záložní když potřebuji druhou a naprosto bez problému.
21:18:27
17.11.2020
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.11.20 21:17:05: také mám lídlovou už leta a nikdy jsem nic neodpojoval. 4

Resp léta jsme měl šedou bez displeje. Ale nějak na ní blblo nabíjení 6V traktůrku, tak teď mám nejnovější červenou s displejem a zajímavost - v té nové necvaká relátko při zapínání. Takže se nějak lišit asi budou.
upraveno 1x, naposled 17.11.2020 21:20:09
21:17:05
17.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 17.11.20 21:04:11: to jsem zapomněl, mám tu z Lidlu s displejem. Co byl tehdy test na autohifi, tak prý střeva stejný jako značkové za 1500 - 2tKc.
21:07:09
17.11.2020
saskyn2
-> vhml: Pravda to mě ani nenapadlo zmínit, mám nějakou Bosch C7. Každopádně odpojování baterie je dost nepohodlné, vymaže to spotřebu, dorazy oken, esp.
21:04:11
17.11.2020
vhml
Ono dost záleží, jestli to chceš nabíjet nějakým trafo bastlem a nebo něčím z tohohle tisíciletí.
21:00:58
17.11.2020
saskyn2
-> Tuner#2: Ne normálně se neboj a úplně v pohodě připoj nabíječku v autě. Dělám to tak celý život a nikdy to nic neodpálilo.
20:58:23
17.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak 10W40 na krátné trasy bez dálnice super, od ringu neubylo v O2 prakticky nic.

Z toho plyne dotaz na baterku a její dobíjení. Zdá se mě, že hůře startuje, ale dnes naměřeno 12,8V. Když to budu chtít pověsit na nabíječku, tak je třeba odpojovat mínus pól a nebo můžu nabíjet s připojenou elektroinstalací? U starších aut jsem to neřešil a když vidím, že spousta lidí to má na udržování a trvale připojené, přijde, odpojí a startuje, tak nevím. Na druhou stranu nějaké přepětí tam může vzniknout a co když to odpálí nějakou jednotku že. Jak to praktikujete Vy?
upraveno 1x, naposled 17.11.2020 20:58:32
18:41:09
13.11.2020
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 13.11.20 18:32:37: ono to poznáš až se prošoupe hydro 3 ted už budou nejspíš promačkaný

a nejni to ani tak o údržbě jako spíš konstrukční vada PD - úzký palce na vačce
18:32:37
13.11.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 13.11.20 11:31:07: nj, to je ten servis a pretahovani oleje... Nase pd hlucne neni, mela rakouskej servis a ja samo davam c3, a to ma min o 100 tis.km vic.
Jeste ji tuka dvouhmota... Nahlasim, nikdo to resit nebude, ale az me to zas nekde necha, tak to budu mit cerne na bilem.
17:35:19
13.11.2020
Milan 136
To si pamatuju před x lety na 1000MB.
Asi mínus 15, auto chytlo okamžitě, ale po puštění spojky hned chcíplo. Asi 3x po sobě 3
12:39:40
13.11.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Borderer: Jako skutečně to auto mělo tendenci jet dopředu na neutrál, ale motor měl problém to utáhnout...
12:02:00
13.11.2020
Borderer
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To už muselo fungovat na principu hydroměniče, ne? 3
11:44:56
13.11.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj 13.11.20 09:30:30: Jak jsem se tehda u tebe zasekl kvuli zatuhle prevodovce, tak to jsem tam mel blbec PP90. Pak jsem dal 80W a to je lepsi, to staci pockat treba 5 sekund a ne 5 minut :-D
11:31:07
13.11.2020
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 13.11.20 06:23:48: PD jsou hlučný protože odchází hydra a berou sebou vačku 8
10:03:23
13.11.2020
Milan 136
Když nebude - 20°C, tak to chytne i bez žhaviček.
S tím karburátorem bych ho nepodceňoval, Jarda ho dá i na to PDčko 3
09:46:16
13.11.2020
Bukaj
-> palinator 13.11.20 09:34:41: Tahle byla bez turba - 306 XnD
09:34:41
13.11.2020
palinator
-> Bukaj:
Kámošova 306 TD startuje blbě i v létě, pokud řádně nenažhaví.
09:30:30
13.11.2020
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu 13.11.20 08:36:56: No, ta Tvoje převodovka - to bylo něco3
Mně jedou škodovky na benzín za mrazu dobře, jen nesmím stát čumákem z kopce a chtít hned po startu couvat - to pak chcípá na odlití paliva z komůrky sytiče...3
-> Nwkt 13.11.20 08:50:18: No, tak já preferuji spolehlivý vůz už jenom proto, že bych nechtěl někde na Vysočině v mrazu stát dvě hodiny v lese, než pro mne kolega dojede...8
09:26:17
13.11.2020
Bukaj
-> Jarda - zrušená registrace 13.11.20 06:38:07: Na dvě žhavičky snad jo. Kdysi firemní T4 i P306 přestaly v mraze chytat až když fungovala jen jedna žhavička3
upraveno 1x, naposled 13.11.2020 09:31:40
09:24:33
13.11.2020
Bukaj
09:23:51
13.11.2020
palinator
-> King:
To je furt docela úspěch na common-rail... i když. Byl za tu dobu co máš BMW mráz větší, než -5°C? 3
Jinak rotačky i PDčka startujou dobře i bez žhavek i v -10°C, když jsou dobrý baterky a startér. Pravda, trochu se to po startu hádá a pokuřuje, ale chytá to spolehlivě. V -16°C už to žádnej šlágr neni a starty jsou na principu náhodných výbuchů. 3
Je fakt, že na Octě kde mám žhavky dobrý všechny, k tomu 85 Ah baterku, je docela příjemný, jak se to auto bojí klíčku. 3
08:52:39
13.11.2020
Borderer
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mne teda ne. Buďto to pěkně startovalo studena/tepla v létě a pak se tomu nechtělo v zimě nebo naopak. Ale vždycky skončila zima dřív, než sem se dokopal s tím něco dělat. 3
08:50:18
13.11.2020
Nwkt
-> Jarda - zrušená registrace 13.11.20 06:38:07: proč se v tom hrabes? Nahlásím a hotovo, když se vysere není to můj problém
08:36:56
13.11.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
Me teda motor u skodovky startoval dycky dobre i v mrazu, akorat kdyz clovek pustil spojku, tak motor chcipnul. Muselo se to nechat chvili protocit. A to i s 80W olejem...
08:32:10
13.11.2020
Borderer
-> vhml: 47
08:28:47
13.11.2020
vhml
-> Borderer 13.11.20 08:14:46: u tý oktávky je ale v prdeli, že to na zimu nemůžeš osadit karburátorem ze žigulíka ( nejspíš teda ) 3
Extreme Tyres