-> Alenka: jakto, ze Ti to drzi? tady jeden clovek breci, ze nachipovano na 250hp a na tom aute, ze odrovnal i zadni poloosy :), predni, ze uz ma asi treti, rozervanej haldex, ko kardan, nevim kolikatou spojku a prevodovku, ze uz ten kram nechce ani videt, vzdy kdyz ho posloucham, tak si rikam, jak jsem rad, ze mam jen 190hp a jeste mi neodeslo vubec nic.
Jakou ze ma mas realnou spotrebu toho LPG? :) a to ovladani haldexu jsi nejak poresil, jak jsme se tenkrat bavili? jako to 4x4 tak jak je celkem ujde - ve snehu, vcera jet feldou, tak stojim 3 hodiny nekde v zavejich, s octou jsem projel, ale haldex je proste spatne - je to zalozeny na ztrate trakce - narozdil treba od LC 100, ktera si dokaze najit trakci uplne vsude. Jinak dobry jak cumel vcera chlapek zapadlej s ovci a nechapal, ze ja jedu jak nic :) . Ale mit k dispozici 4 kola natvrdo by bylo fajn, popripade i zadni EDS, na coz tam podle me hardware uz je? Jak se me tu nekdo snazil presvedcit, ze mi to chodi blbe a vlastne na vsech autech ktere znam..., tak hosi na gumbalkanu na volvu, kvuli pohonu 4x4 spalili spojku (presne z tech duvodu, jak jsem to popisoval a jak ze me nekteri delali blbce - ahoj Jiri :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
02:02:33
06.02.2020
06.02.2020
Jarda - zrušená registrace
23:07:05
05.02.2020
05.02.2020
m8rinek
-> StepaNoFUN: cena?
22:29:13
05.02.2020
05.02.2020
StepaNoFUN
BTW - nedavno se tu celkem rychle prodaly 5ty dvere na O1 combi. Nechtel by nekdo funglovky na O2 combi?
22:26:43
05.02.2020
05.02.2020
StepaNoFUN
-> Alenka: a nafta s rotackou a malym turbem v O1? :-D Ze bych to nechal cipovat potreti?
22:25:20
05.02.2020
05.02.2020
vhml
-> Alenka 05.02.20 22:19:20: a odkud si a co by obnášelo se podívat na nějaký chipnutí a k tomu donastavení plynu? Je tam Magic3 a motor s mechanickou klapkou
22:19:20
05.02.2020
05.02.2020
Alenka
-> Jura_Favorit: i do 1.8t AGU na M3.8.3 jsem se pustil, takže ASV levou zadní :)
-> vhml: jen na LPG by to takový výkon nedalo, je tam přívstřik benzínu, ale do 4500 jede čistě na plyn.
-> vhml: jen na LPG by to takový výkon nedalo, je tam přívstřik benzínu, ale do 4500 jede čistě na plyn.
22:16:27
05.02.2020
05.02.2020
Jura_Favorit
-> Alenka: ASV r. 2002, takže asi dobrý...
22:16:19
05.02.2020
05.02.2020
vhml
-> Alenka 05.02.20 21:58:50: 300 koní v plynu by mi do Sharanu taky slušelo :-) Ono i nějakejch 200 by přišlo k chuti.
22:11:46
05.02.2020
05.02.2020
Alenka
-> kraska98: jasně, kolega s tím drandí každý den do kolbenky jako pán :)
Já zůstal věrný svému TDI, tohle má málo Nm a musí se příliš často tankovat
-> Jura_Favorit: hele, jak to má turbo a nějakou použitelnou ŘJ, tak mě nemusíš dlouho přesvědčovat, abych se v tom začal vrtat
Já zůstal věrný svému TDI, tohle má málo Nm a musí se příliš často tankovat
-> Jura_Favorit: hele, jak to má turbo a nějakou použitelnou ŘJ, tak mě nemusíš dlouho přesvědčovat, abych se v tom začal vrtat
22:10:04
05.02.2020
05.02.2020
Jura_Favorit
-> Alenka: přecedo, moc tady neukazuj, že se ještě zabýváš O1, nebo mě nakonec opravdu ještě zvikláš na návštěvu Alenkawerke / Bitmapdorfu s tou naší stařenkou
22:08:40
05.02.2020
05.02.2020
kraska98
-> Alenka: Paráda A stále to jezdí na LPG a je to na ježdění do práce ?
21:58:21
05.02.2020
05.02.2020
Alenka
Ty 1.8 Turbo byly stejně parádní motory.
Možná si ještě někdo pamatuje, jak jsme rok zpátky za suché z nosu pokůpili 1.8t 110kW na LPG s najetými 460,000km.
Rok se s rokem sešel, máme najeto poctivých 480,000km, přibylo pár drobných úprav, takže teď má něco přes 320koní a stále na vrčí jako zamlada na původním motoru
Možná si ještě někdo pamatuje, jak jsme rok zpátky za suché z nosu pokůpili 1.8t 110kW na LPG s najetými 460,000km.
Rok se s rokem sešel, máme najeto poctivých 480,000km, přibylo pár drobných úprav, takže teď má něco přes 320koní a stále na vrčí jako zamlada na původním motoru
20:41:03
30.01.2020
30.01.2020
Nwkt
-> Milan 136: Jako zadarmo by to šlo, ale za ty prachy co chce VW ani náhodou
20:39:52
30.01.2020
30.01.2020
Milan 136
-> Nwkt 30.01.20 20:31:34: Myslím, že se bez toho obejdu
20:31:34
30.01.2020
30.01.2020
Nwkt
-> Milan 136: Myslím že to ani neumí nic extra
19:45:12
30.01.2020
30.01.2020
suri
-> Milan 136: ani u nás , neviem čo to vie
19:39:25
30.01.2020
30.01.2020
Milan 136
-> suri 30.01.20 19:30:07: Aha. Viděl jsem to kdysi od VW. Na českým eshopu to není.
19:30:07
30.01.2020
30.01.2020
suri
19:26:21
30.01.2020
30.01.2020
Jarda/felda
-> vhml 30.01.20 19:11:24: ono to tak v podstatě je, vačky se liší pro DPF/ bez DPF
19:15:30
30.01.2020
30.01.2020
Shader
-> vhml: Někdo se v tom hrabal a zaměnil vačku.
19:11:24
30.01.2020
30.01.2020
vhml
A jakoze spatna od vyroby? Nebo to ji uz někdo menil s tím, ze vacka jako vacka...
19:02:10
30.01.2020
30.01.2020
Shader
-> Milan 136: Popravdě už ani nevím, v té záplavě diskuzí už ani nevím, kde jsem co četl. Každopádně díky, jako jeden z mála jsi vždy reagoval.
-> Tomaso435: Čištění filtru, lamda, práce- 13 000. G450- 1 000. Sání 2 500. Vačka + práce- 5 000. Celkem tedy- 21 500. A hromada nervů
-> Tomaso435: Čištění filtru, lamda, práce- 13 000. G450- 1 000. Sání 2 500. Vačka + práce- 5 000. Celkem tedy- 21 500. A hromada nervů
18:50:42
30.01.2020
30.01.2020
Tomaso435
-> Shader: takže tě ta blbost vyšla na kolik? :-D
18:49:39
30.01.2020
30.01.2020
Milan 136
-> Shader 30.01.20 18:41:34: Nepsal jsem Ti to sem náhodu, jestli tam není vačka z BKD?
Nebo někdo jiný to psal. Každopádně to tu určitě zaznělo.
Nebo někdo jiný to psal. Každopádně to tu určitě zaznělo.
18:41:34
30.01.2020
30.01.2020
Shader
Někteří z vás si jistě všimli, že jsem zde řešil "neřešitelný" problém s regenerací DPF u OII RS 2.0TDi/PD. Auto po výměně rozvodů přestalo regenerovat, nechal se vyčistit DPF, ale regenerace byly neúspěšné. Následně se pak vyměnil filtr a opět to samé, regenerace neúspěšné, vyměnila se jednotka, stejný problém. Pán, který na autě pracoval to vzdal s tím, že už si neví rady. S bráchou jsme to vzali do vlastních rukou. Prvně kontrola kabeláže, výměna diferenčního snímače, výměna plastového sání (velká vůle vířivých klapek), auto stále neregenerovalo. Brouzdáním po fórech jsme se dostali k informaci, že by v autě mohla být špatná vačka (BKD). Tak jsme tedy sundali ventil dekl, odšroubovali vačkový dekl a zjistili, že je v autě opravdu nejspíš špatná vačka. Sehnali jsme tedy vačku z motoru BMN a nechali ji u známého v dílně vyměnit. Dneska známy volal s tím, že je vačka vyměněna a při zkušební jízdě se podařilo filtr vypálit, regenerace proběhla úspěšně. Takže od samého počátku byla v motoru špatná vačka, která pravděpodobně způsobovala všechny problémy s DPF. Píši pravděpodobně, protože je potřeba auto pořádně projet, najet nějaké kilometry, aby byla 100% jistota. Takže toliko k problému s regenerací filtru DPF.
07:24:36
30.01.2020
30.01.2020
suri
-> Milan 136: jj kusovky sú BELGIUM -> King: to je iné auto pre predstavu , má naviac LPG , ja zase kopec výbavy a celkový stav -> vhml: jop
20:06:39
29.01.2020
29.01.2020
vhml
-> suri 29.01.20 14:23:03: a to je taky 1.4?
Zeptám se manželky. Ale dozajista bude proti, že to na to její crcání nemá smysl. A ve výsledku asi má pravdu.
Zeptám se manželky. Ale dozajista bude proti, že to na to její crcání nemá smysl. A ve výsledku asi má pravdu.
19:47:08
29.01.2020
29.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> King 29.01.20 19:41:44: spis suriho je nesrovnatelne lepsi stav
19:41:44
29.01.2020
29.01.2020
King
-> Milan 136: Ach so!
19:23:13
29.01.2020
29.01.2020
Milan 136
-> suri 20.01.20 11:12:14: Jako že po kusech jo?
19:19:47
29.01.2020
29.01.2020
Milan 136
-> King 29.01.20 19:15:03: Však na tom bazoši je úplně jiný auto
19:15:03
29.01.2020
29.01.2020
King
-> suri: Pěkný...ale pro hejly z Bazoše za 6900 a pro virťáky za 7000?! Hmmmm ?!
19:03:31
29.01.2020
29.01.2020
Alenka
-> palinator 29.01.20 09:50:29: 2.5tdi V6 je arcikrumpl.
Nejede to v sérii ani upravený, žere to jak prokoplý ať už s tím jezdíš jakkoli a stejně tak se to sere ať už údržbu hrotíš jak chceš.
Nejhorší tdi motor široko daleko.
Nejede to v sérii ani upravený, žere to jak prokoplý ať už s tím jezdíš jakkoli a stejně tak se to sere ať už údržbu hrotíš jak chceš.
Nejhorší tdi motor široko daleko.
18:13:30
29.01.2020
29.01.2020
suri
-> el.tomas: G000650 VW ale v redšej forme má aj WURTH, BERNER ...
17:16:48
29.01.2020
29.01.2020
Kocvin
-> el.tomas: Keramická pasta..
17:02:35
29.01.2020
29.01.2020
el.tomas
-> suri: Co je to za pěkné mazivo na té dosedací ploše pro destičky? Něco VW?
16:48:38
29.01.2020
29.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 29.01.20 09:12:29: 4/2001
FL byl 8/2000? ale bylo tam ejake prechodove obdobi, v praci jsem jezdil tdi 81kW a mela novej intros a starej venek - narazniky a sklenena svetla
FL byl 8/2000? ale bylo tam ejake prechodove obdobi, v praci jsem jezdil tdi 81kW a mela novej intros a starej venek - narazniky a sklenena svetla
14:23:03
29.01.2020
29.01.2020
suri
-> vhml: predstava je 7000€ auto.bazos.sk/inzerat/...
/Octavia-combi-14-LPG.php
nový rozvod , nové predné aj zadné brzdy , nové disky aj pneumatiky , leto zima
všetko origo , gumy polaris a conti sport 2 leto
nový rozvod , nové predné aj zadné brzdy , nové disky aj pneumatiky , leto zima
všetko origo , gumy polaris a conti sport 2 leto
14:00:41
29.01.2020
29.01.2020
vhml
-> suri 29.01.20 12:40:39: co by to mělo stát? Už jsem se na to kdysi asi ptal a pak si to nakonec prodat nechtěl.
12:40:39
29.01.2020
29.01.2020
suri
Nechce niekto toho môjho veterána ? Ideálne z SK kto sa o to bude starať ako ja ...
09:50:29
29.01.2020
29.01.2020
palinator
-> Alenka:
Vidiš, o A4 jsem doteď ani nevěděl, že měla podél motor. Jako právě podél motor je hlavní důvod, proč B5/5.5 nemám. Jednak servisní pakárna, druhak vyšší spotřeba a jak říkáš i dynamické vlastnosti. A přeci jen příčňáků je víc, takže i množství kompatibilních dílů je pro skromné příčnáky lepší.
Když už jsme u těch podélnejch motorů - nepyčtuninkovals někdy starou 2,5 TDI V6, co je právě v těhlech keplech? Je to fakt takovej sráč, nebo po poladění je to dobrá věc? Mně se na tom ten zvuk, připomínající kýbl šroubů v pračce při ždímání, hrozně líbí.
Vidiš, o A4 jsem doteď ani nevěděl, že měla podél motor. Jako právě podél motor je hlavní důvod, proč B5/5.5 nemám. Jednak servisní pakárna, druhak vyšší spotřeba a jak říkáš i dynamické vlastnosti. A přeci jen příčňáků je víc, takže i množství kompatibilních dílů je pro skromné příčnáky lepší.
Když už jsme u těch podélnejch motorů - nepyčtuninkovals někdy starou 2,5 TDI V6, co je právě v těhlech keplech? Je to fakt takovej sráč, nebo po poladění je to dobrá věc? Mně se na tom ten zvuk, připomínající kýbl šroubů v pračce při ždímání, hrozně líbí.
09:14:26
29.01.2020
29.01.2020
dragon_cb_cz
-> Cumper 28.01.20 17:50:48: Hele mě to segry auto proti Sobům taky přijde s daleko menším turboefektem a celkově "hladším" průběhem. Takže to nemusí být nutně závada Ta 1.8T je v zásadě "příjemnej" motor, v sérii to moc nejede, ale chová se to hezky.