
Skoro dvě hodiny (se zahřívacíma pauzama u kamen) jsem se pojímal s výměnou gumy stabilizátoru - před 4 lety jsem tam (po dvou letech - gumy stabilizátoru se staly evergreenem před každou technickou - zkoušel jsem různé značky a vždycky to zase mlátilo, když se to ke mně dostalo znovu před koncem technické, přitom tyčky s kloubkama jsou tam původní z roku 97) dával Meyle a šrouby M8 s půlkulatou hlavou TX40 a už před dvěma lety ty Meyle gumy byly vymleté - pravá strana mlátila a levá jen lehce ťukala, z časových důvodů a kvůli mrazu jsem se na tu levou stranu vykašlal (taky mi nešel povolit ten torx) a teď už to mlátilo nehorázně - divím se, že to tátovi nevadí, ty rány...
...no a teď jsem s tím šroubem bojoval, než jsem ho dostal ven. Hned jsem zahodil torxy a šly tam M8 OK12


Před poslední TK jsem koupil gumy stabíku Topran a ejhle, ta, kterou jsem tehdy měnil, je furt jako nová, tak doufám, že už to bylo naposledy, co jsem to u tohoto vozu dělal.
A Meyle nekupovat...

Ještě jsem vyměnil čtyři žárovičky v třetím brzdovém světle a propájel kontakty objímek - některé byly uvolněné.
Taky musím ještě trochu pojezdit a obrzdit hlavně zadní kotouče a vyřešit spolujezdcovu stahovačku - uvidím, jestli to půjde opravit, nebo bude zdeformované a roztřepené lanko, jak se to vždy namotá, když praskne ten plastík...
...a příští týden zkusím technickou. A jsem zvědav, jak po dvou letech bude fungovat ten polskej "papírovej" katalyzátor, kterej jsem před minulou TK dával místo originálního rozpadlého...
