![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Milan 136: To naprosto chápu![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> saskyn2 20.01.20 16:58:41: Tak já mám rok starý světla![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale když už bych šel do přestavby, tak bych tam nacpal jinou, lepší celou bixenon čočku.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale když už bych šel do přestavby, tak bych tam nacpal jinou, lepší celou bixenon čočku.
-> Milan 136 20.01.20 10:02:48: Určitě, ale bude to pěknej oprc to tam dostat. Určitě když už tak i nechat pokovit nové parabolu. Pak nejspíš původní pevnou clonku vyměnit za tohle a budeš mít bixenony jak Passat. Otázka jestli se to při té práci vyplatí, zvlášt když se dá dneska sehnat mnohem novější a lepší generace kompletních projektorů který tam narveš a bude to svítit 100% líp při stejné práci s rozlepováním světla. Kdyžtak NWKT myslím i ví co se tam dá dát.
-> Jakub M. 20.01.20 10:37:29: jj, doporucuji nejaky dvoucestny, ale asi by to teda nebylo zrovna prinosem...-> vhml 20.01.20 10:40:34: tak pravidelne nevim, jen kdyz tomu davam a dam nohu z plynu, kdyby propoustel, tak by to byl pruser, ale jezdi mi to ted velmi dobre, tak snad ne... :) to by prave bylo slyset, ze by foukal v tahu?
-> Milan 136: ak by ťa zaujímalo tak lišty stierača 1Z1955425B+426B sú Made in Belgium a sú lacné
-> Milan 136: tak tvrdia , návod k tomu nikde nie je , môžem skúsiť napísať
-> vhml:
U TDI to výjimečně slyšim taky, např. při prudkým rozjezdu do kopce přes spojku kolem 1500 otáček a ubrání plynu. Akorát že to není blow-off, ale turbo surge.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
U TDI to výjimečně slyšim taky, např. při prudkým rozjezdu do kopce přes spojku kolem 1500 otáček a ubrání plynu. Akorát že to není blow-off, ale turbo surge.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 20.01.20 08:37:15: jen kvůli kraválu
Občas je u mě taky maličko slyšet, při nějaký kombinaci nízkých otáček a zátěže. Pokud je slyšet pravidelně a víc tak je v hajzlu a propouští. Je nutno ho vyměnit, protože váha už s tím vzduchem počítá.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda:
1,8T má blow-off z výroby - N249. tzv closed loop - "odfouknutý" přetlak se vrací zpět před turbo za váhou vzduchu. Jedná se tak o již jednou změřené množství vzduchu. Prakticky bez změny SW v ŘJ nelze dát jiný - typicky ten který je víc slyšet - uvolňující přetlak do atmosféry.
1,8T má blow-off z výroby - N249. tzv closed loop - "odfouknutý" přetlak se vrací zpět před turbo za váhou vzduchu. Jedná se tak o již jednou změřené množství vzduchu. Prakticky bez změny SW v ŘJ nelze dát jiný - typicky ten který je víc slyšet - uvolňující přetlak do atmosféry.
-> suri 20.01.20 07:59:45: To máš jako dát do jinak sériových světel?
Tak jsem zkusil ty polaris 5, jsem zvedav, uzvjsem mel v kosiku ty UA ktere super snih a led, ale zas naprd spotreba a hlucnost a kdovi co kostra, ale kdyz mi je behem objednavky zdrazili, tak jsem radeji vzal polarisky.
Jakej mate nazor na to sjizdeni zadnich pneu? Vcera jsem meril sbihavost a je 2mm lehkej negativ a pz se sjizdi trosicku vic venek, lz rovnomerne, ale ubyva to 2x rychleji, nez predek
a to vetsinou jezdim jen na predek. Neznam predohrabovy auto, kde ubyva vic zadek.
Jeste bych se chtel zeptat, k cemu na turbobenziny vsichni cpou blow off, jak funguje vim, ale 1,8t ho ma z vyroby ne? Ja kdyz tomu davam a pak prerazuju, tak je slyset trochu odfouknuti.
Jakej mate nazor na to sjizdeni zadnich pneu? Vcera jsem meril sbihavost a je 2mm lehkej negativ a pz se sjizdi trosicku vic venek, lz rovnomerne, ale ubyva to 2x rychleji, nez predek
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Jeste bych se chtel zeptat, k cemu na turbobenziny vsichni cpou blow off, jak funguje vim, ale 1,8t ho ma z vyroby ne? Ja kdyz tomu davam a pak prerazuju, tak je slyset trochu odfouknuti.
-> Milan 136: nekukal si tie clonky v odkaze nižšie?
-> Nwkt 19.01.20 22:42:58: jj, tady jsem to videl www.sportmotor.cz/vzduch.
htm
ale prome asi to moc neni, dnes jsem nedaval fotku, ale zas se mi do podbehu neveslo kolo, tak jsem rad ze jsem vse pred zimou poradne zakrytoval, jen se netesim na vymenu oleje, to zs vse oddelat
ale prome asi to moc neni, dnes jsem nedaval fotku, ale zas se mi do podbehu neveslo kolo, tak jsem rad ze jsem vse pred zimou poradne zakrytoval, jen se netesim na vymenu oleje, to zs vse oddelat
-> Jarda: normálně to nařežeš, nahřeješ horkovzduchem, zohýbáš a máš mřížku
-> Milan 136 19.01.20 21:38:31: diky, to bych mohl aplikovat i na zadni M svetla a blikace...
-> Milan 136 19.01.20 22:00:11: to jsem se spis chtel zeptat, jestli neexistuje mrizka do podbehu ke kolu, aby cooler pekne profukoval a aby mela zebra tak, aby do cooleru nelital bordel od kola :) neco takovyho bych klidne dal i do plast podbehu u zlutyho rapida, kvuli chlazeni brzd
-> Milan 136 19.01.20 22:00:11: to jsem se spis chtel zeptat, jestli neexistuje mrizka do podbehu ke kolu, aby cooler pekne profukoval a aby mela zebra tak, aby do cooleru nelital bordel od kola :) neco takovyho bych klidne dal i do plast podbehu u zlutyho rapida, kvuli chlazeni brzd
-> StepaNoFUN 19.01.20 21:46:10: Taky možnost. Ale vzhledem k horšímu designu a hlavně mikromřížce před coolerem bych to nedělal ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136 19.01.20 21:38:31: nebo pak komplexni downgrade...
-> Jarda - zrušená registrace 19.01.20 21:18:49: Jdou. Ale musíš předělat elektriku a mezi nárazníkem a světly budeš mít dost díry ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jestli máš zažloutký jen skla, tak se to dá snadno napravit. Stačí to rozbrousiit jako pod lak a pak vzít tímto. A máš vystaráno na x let...
www.autolaky-eshop.com/sp raymax-2k-bezbarvy-lak-zak lad-na-svetla-250-250ml_z1 009
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jestli máš zažloutký jen skla, tak se to dá snadno napravit. Stačí to rozbrousiit jako pod lak a pak vzít tímto. A máš vystaráno na x let...
www.autolaky-eshop.com/sp raymax-2k-bezbarvy-lak-zak lad-na-svetla-250-250ml_z1 009
auto.bazos.cz/inzerat/...
/prodam-nd-skoda-octavia-1
-sedan.php
jdou na FL? dal bych je na naftovou, misto tech zloutnoucich...
jdou na FL? dal bych je na naftovou, misto tech zloutnoucich...
Btw - když je tu tahle diskuse - nezkoušel někdo jestli se do WESEM velkejch kulatejch přídavnejch světel vejdou HID LEDky? - Nebojte se - na silnici to nebude.
Například tohle: www.autodilyjimo.cz/phili ps-zes-led-zarovky-h3-x3-5 0w-do-hlavnich-svetlometu- 12v-24v-12000lm-p21834
Například tohle: www.autodilyjimo.cz/phili ps-zes-led-zarovky-h3-x3-5 0w-do-hlavnich-svetlometu- 12v-24v-12000lm-p21834
-> palinator: daj NBR LASER výbojky
-> palinator 19.01.20 13:07:46: Já myslel, že napíšeš dopředu. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
E: taky bych ty xenomorfy snesl více do dálky, svítí dobře, ale na můj vkus jsou taky moc dolů. Byl jsem s tím i v servisu, na STK taky OK, že jsou nastavené správně. Třeba to tak ty starý hebly skutečně mají.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
E: taky bych ty xenomorfy snesl více do dálky, svítí dobře, ale na můj vkus jsou taky moc dolů. Byl jsem s tím i v servisu, na STK taky OK, že jsou nastavené správně. Třeba to tak ty starý hebly skutečně mají.
-> suri:
Takhle
:
Já si myslim, že nejsem ten, kterej by to měl hodnotit. Jsem spokojenej. Samozřejmě OIII s xenonama svítí líp, ale tam mě sere, že jsou nastavený hodně do dálky a stačí malá nerovnost a hned to maj protijedoucí v držce. Taky furt blikaj, že to oslňuje. Tady to svítí docela dolů, možná by to chtělo trochu dál, ale fakt jen trochu. Zkusim tam dát nový obrysovky (Phillips NightVision) a dálky (NightBreaker) a udělám nějaký porovnání.
Takhle
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Já si myslim, že nejsem ten, kterej by to měl hodnotit. Jsem spokojenej. Samozřejmě OIII s xenonama svítí líp, ale tam mě sere, že jsou nastavený hodně do dálky a stačí malá nerovnost a hned to maj protijedoucí v držce. Taky furt blikaj, že to oslňuje. Tady to svítí docela dolů, možná by to chtělo trochu dál, ale fakt jen trochu. Zkusim tam dát nový obrysovky (Phillips NightVision) a dálky (NightBreaker) a udělám nějaký porovnání.
-> palinator: som ani nevedel , ako to svieti ?
-> suri:
Jo, fabrický. A původní, zdá se, jen asi šáhlý leštičkou.
-> Jarda:
Já nevim.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jo, fabrický. A původní, zdá se, jen asi šáhlý leštičkou.
-> Jarda:
Já nevim.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 19.01.20 12:43:27: jak snadno otevres kapotu? ja jen az utrhnu lanko...
-> palinator: máš xeny?
Už chápu proč se ty xenony tak kradly/kradou. Je to otázka asi 30 vteřin vč. otevření kapoty. ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Milan 136: auto.bazos.sk/inzerat/...
/clonka-bi-xenon-skoda-oct
avia-2-facelift.php nerozmýšlal si ? vraj to fachčí super a plug a play ale moc sa mi to nezdá
-> dragon_cb_cz 18.01.20 22:00:28: Pokud by koupil tu novou, pak určitě ano, ale nevidím důvod měnit starej sráč za jinej starej sráč. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 18.01.20 21:57:45: Tak se vyser na XC90, protože ti nemá co nabídnout ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> King 18.01.20 15:51:04:
No moment, měkčení plastu se ve třídě malejch aut už zase leckde zapomnělo. Z produkce škodovky to měla naposled Fabie I.
-> Jirik_Tuňák1983:
Známého nemám, ale jednou, kdyby mi zemřel nějaký dosud neznámý strýček v Argentině, tak bych chtěl řadovej šestiválec 6,7 Cummins![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jinak Jardova hláška o XC90 mi přišla jako typickej aprílovej žertík jemu vlastní.![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
No moment, měkčení plastu se ve třídě malejch aut už zase leckde zapomnělo. Z produkce škodovky to měla naposled Fabie I.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jirik_Tuňák1983:
Známého nemám, ale jednou, kdyby mi zemřel nějaký dosud neznámý strýček v Argentině, tak bych chtěl řadovej šestiválec 6,7 Cummins
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jinak Jardova hláška o XC90 mi přišla jako typickej aprílovej žertík jemu vlastní.
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> dragon_cb_cz 18.01.20 21:23:42: urcite bych to nechtel misto sve ovce, do te dam 6q a jsem naprosto spokojen... a stejne nejvic uz najedu feldou a mozna i zlutym rapidem vic, nez ovci![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN 18.01.20 20:56:17: Přesně to říkám, lidi nechtěj platit servis, ale chtěj ty banány a pak si to po nich někdo koupí jako ojetinu a je nešťastnej.
Moje S60 jezdila na intervaly 10 000 km nebo rok do servisu i při stáří 8 let, kdy jsem ji kupoval. To asi každej nechce.
Moje S60 jezdila na intervaly 10 000 km nebo rok do servisu i při stáří 8 let, kdy jsem ji kupoval. To asi každej nechce.
Máte někdo někoho známého, kdo jezdí v něčem s 5.7 HEMI a nebo 6.4 SRT8? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136 18.01.20 20:52:34: Já třeba podobnou pitomost živím, ale zas tak moc toho nenajezdím, takže mě spíš než spotřeba nakonec stejně pálí náklady na to, aby to bylo nějak v cajku... Kdybych jezdil to co Jarda, tak podobný auto tak možná oprašuju v garáži - teda pokud bych nevydělával alespoň o 30 tisíc víc než teď.
-> Jarda - zrušená registrace 18.01.20 21:00:03: No, tak vidíš. A to těch 400 ani nemaj. A pro férovost si to vynásob ještě 2x abys v tom měl i cenu práce a pak znova 2x protože Volvo ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda: ani nie škoda ako ľúto peňazí v tom , teda nie že by vo Felicii nebolo tiež veľa peňazí , ale čo s tým ... toto má ešte akú takú predajnú cenu , Felicia tak za 500eur cigánom do hory
-> suri 18.01.20 20:55:46: misto feldy Ti prijde skoda ji pouzivat?
-> dragon_cb_cz 18.01.20 20:45:39: do sve cca 75tis.kc, ale vic jak polovina upravy, ktere jsem delat nemusel a dva roky denniho jezdeni...
-> dragon_cb_cz 18.01.20 20:45:39: do sve cca 75tis.kc, ale vic jak polovina upravy, ktere jsem delat nemusel a dva roky denniho jezdeni...
Kolega ma xc70 v nafte. Kolik to ma najeto nevim, ale v servisu je to kazdou chvili a podle myho nazoru to auto stejne neni "koser". Dalo by se dlouho pokracovat
Ak by niekto chcel OII v skoro topu , teda podľa mňa v tomto stave ich je len pár , Zo SK nech sa ozve
-> dragon_cb_cz 18.01.20 20:45:39: Však ano. To mu muselo být hned jasný. Ale musel si to zkusit ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 18.01.20 20:00:13: Tohle je info přímo od kluka co dělá v Cardion-u v Brně. Kamarád nad tím přemýšlel a po konzultaci s ním řekl, že V8 sice hezká, ale pokud XC90, tak s jiným motorem. Ne že by byl nějak extra problémový, ale cokoliv na něm prostě stojí ranec. Ještě větší, než je u Volva zvykem.
Osobně pokud XC90, tak asi leda D5. Nějak se to bude hýbat a na spotřebě to člověka úplně nesežere. V benzínu možná nějaká T5/T6, ale stejně to žádný vrchol dynamiky nebude a spotřeba viz -> Milan 136 18.01.20 20:22:58:
-> Jarda - zrušená registrace 18.01.20 20:31:52: 400k ti přijde málo na to, aby byly uložení atd na výměnu? Si spočítej co všechno už jsi vyměnil na těch svých oktávkách....
-> Milan 136 18.01.20 20:22:58: Tam to moc nejde okecat, auto těžký jako kráva, čtyřkolka a velký benzín s turbem a nepřímým vstřikem... to prostě za levno nebude jezdit nikdy. Což nemusí být nutně problém, ve spoustě případů je i podobná spotřeba na autě celkem zanedbatelná, ale u toho Volva se k tomu přidává i ne úplně levný servis... tady fakt platí, že kdo chce opici, musí mít na banány...
Osobně pokud XC90, tak asi leda D5. Nějak se to bude hýbat a na spotřebě to člověka úplně nesežere. V benzínu možná nějaká T5/T6, ale stejně to žádný vrchol dynamiky nebude a spotřeba viz -> Milan 136 18.01.20 20:22:58:
-> Jarda - zrušená registrace 18.01.20 20:31:52: 400k ti přijde málo na to, aby byly uložení atd na výměnu? Si spočítej co všechno už jsi vyměnil na těch svých oktávkách....
-> Milan 136 18.01.20 20:22:58: Tam to moc nejde okecat, auto těžký jako kráva, čtyřkolka a velký benzín s turbem a nepřímým vstřikem... to prostě za levno nebude jezdit nikdy. Což nemusí být nutně problém, ve spoustě případů je i podobná spotřeba na autě celkem zanedbatelná, ale u toho Volva se k tomu přidává i ne úplně levný servis... tady fakt platí, že kdo chce opici, musí mít na banány...
-> Milan 136 18.01.20 20:22:58: volvo a vydrzi to fakt takovy hovno?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
jasne, ze by nebylo pro me a moje km, to bych neuzivil, kdyz neuzivim octu, ale ty dily co jsem koukal jsou za podobnou cenu
a taky nejsem hovado, timdle tankem jezdit treba do prace, to fakt ne
A k ovci,
muze mi nekdo vysvetlit, proc se mi sjizdi mnohem vic zadek, nez predek a to ikdyz jezdim jen na predek (s vypnutym cerpadlem) LZ kolo se sjizdi rovnomerne a PZ kolo trochu vic venek, ale ne zas o tolik, z novyho vzorku, kdyz uz mam venek hladkej, tak vevnitr je jeste cca 1mm
jinak cena toho volva tak do 750tis.kc, vic asi ne...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
jasne, ze by nebylo pro me a moje km, to bych neuzivil, kdyz neuzivim octu, ale ty dily co jsem koukal jsou za podobnou cenu
a taky nejsem hovado, timdle tankem jezdit treba do prace, to fakt ne
A k ovci,
muze mi nekdo vysvetlit, proc se mi sjizdi mnohem vic zadek, nez predek a to ikdyz jezdim jen na predek (s vypnutym cerpadlem) LZ kolo se sjizdi rovnomerne a PZ kolo trochu vic venek, ale ne zas o tolik, z novyho vzorku, kdyz uz mam venek hladkej, tak vevnitr je jeste cca 1mm
jinak cena toho volva tak do 750tis.kc, vic asi ne...
-> saskyn2 18.01.20 20:11:31:
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To bude veliká kašička. Nějak podrátovat dohromady O1 je relativně levná sranda, ale tohle?
Se 4 kilama na hrbu bych to osobně nechtěl ani zadarmo. A to je mi Volvo sympatická značka. Kolega z práce koupil u nás v bazaru XC 70 myslím 2005, ale taky dost odjetý. Na pohled celkem hezký, ale brzdy, výfuk, různá uložení atd na kaši. Udělal něco nejnutnější, ale prý se to nedalo uživit. Zvlášť po městě. Říkal něco o 12 litrech. Tak to dal nějak dohromady a poslal dál.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To bude veliká kašička. Nějak podrátovat dohromady O1 je relativně levná sranda, ale tohle?
Se 4 kilama na hrbu bych to osobně nechtěl ani zadarmo. A to je mi Volvo sympatická značka. Kolega z práce koupil u nás v bazaru XC 70 myslím 2005, ale taky dost odjetý. Na pohled celkem hezký, ale brzdy, výfuk, různá uložení atd na kaši. Udělal něco nejnutnější, ale prý se to nedalo uživit. Zvlášť po městě. Říkal něco o 12 litrech. Tak to dal nějak dohromady a poslal dál.
Tvl Jarda si kupuje XC90. Tak to už je to oficiálně vrak
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 18.01.20 17:53:44: Zase bych ho úplně nemátl těma cenama, ty jsi prosím tebe vzal u jmenovaných dílů kde? U tohoto motoru bude hlavně drahá práce, díly se celkem dají. Slabší je to s cenou kompletních rozvodů, pokud jsou třeba. U těch je to s demontáží motoru.
-> Jarda: Hele ta V8 prý není úplně špatná, ale údržbu na tom fakt dělat nechceš. Třeba těsnění pod hlavama je pokud si dobře pamatuju záležitost asi za 65 tisíc
A obecně XC90 patří mezi Volvama mezi ty na údržbu náročnější kusy.
EDIT: Tak kecám - byly to těsnění pod ventildekly. Za desítku
Jo a ten motor je Yamaha, ne Toyota.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
EDIT: Tak kecám - byly to těsnění pod ventildekly. Za desítku
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 18.01.20 14:59:57: Tady máš atomsférickou 3.2. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
www.sauto.cz/osobni/.../1 8502950?goFrom=lis...
Z roku 2004 apod. už bych to nekupoval, vždyť je to 16 let starý a už to není Felda, co se nákladů na údržbu týče. V8 už budou všechny atakovat 300 000 km a to jsou vozy, které už vypouštím. Lidi s tím normálně jezděj, ale já bych si to s takovým nájezdem nekoupil.
Tule máš třeba z IT, vypadá pěkně, skoro 300 najeto a stejně stojí 240 000,-.
www.sauto.cz/osobni/.../1 8535392?goFrom=lis...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
www.sauto.cz/osobni/.../1 8502950?goFrom=lis...
Z roku 2004 apod. už bych to nekupoval, vždyť je to 16 let starý a už to není Felda, co se nákladů na údržbu týče. V8 už budou všechny atakovat 300 000 km a to jsou vozy, které už vypouštím. Lidi s tím normálně jezděj, ale já bych si to s takovým nájezdem nekoupil.
Tule máš třeba z IT, vypadá pěkně, skoro 300 najeto a stejně stojí 240 000,-.
www.sauto.cz/osobni/.../1 8535392?goFrom=lis...
-> King 18.01.20 15:51:04: jj, tak to jo, jasne... niva je dokonce jen 8V, ale treba metalex delal na to hlavu 16V, tu bych bral![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)