-> Milan 136: Jo, DSG 4x4...
-> Syny: -> saskyn2: V lednu pojede na olej, tak nechám prověřit ten termostat...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jumbo 13.12.19 10:02:43: DSG?
-> 11mAjA11 13.12.19 10:23:13: Není to chybou montáže? Není tam nějaký pnutí?
-> 11mAjA11 13.12.19 10:23:13: Není to chybou montáže? Není tam nějaký pnutí?
-> Jumbo: Todle mi delal na predchozim aute spatny termostat.
-> saskyn2 13.12.19 10:19:43: Na JTD je dostupná celá sada včetně mechanismu, proto se ptám. 

Pánové, když už se naťuknul Yeti..motor 1.8TSi ,118kw, 4x4.
Najeto to má 130tkm, praskla příruba termostatové komory, vyměněna za Pierburg (komplet dil s pumpou), ta nevydržela ani rok a praskla taky (na jiném místě), vyměněna opět za Pierburg a ta praskla asi do měsíce zase..co tam mám namontovat ? Neřešili ste něco takového někdo ?
Najeto to má 130tkm, praskla příruba termostatové komory, vyměněna za Pierburg (komplet dil s pumpou), ta nevydržela ani rok a praskla taky (na jiném místě), vyměněna opět za Pierburg a ta praskla asi do měsíce zase..co tam mám namontovat ? Neřešili ste něco takového někdo ?
-> Jumbo: Mám 2.0TDi/125kW a pokud není motor řádně zahřáty, teplota kolísá.
-> Jirik_Tuňák1983 11.12.19 13:14:34: Ne tady na to stojí oprava v materiálu asi 3 Kč
-> Jumbo 13.12.19 10:02:43: Ko termostat
-> Shader 13.12.19 10:04:23: Ano u PD jedině celé sací. Šrouby bohužel nemám, ale to koupíš normálně v Hornbachu, já myslím že ani nejsou potřeba všechny. Asi ten uprostřed vevnitř tam myslím nedáš kvůli velký hlavě a nějaký spodní krajní jsou jinak dlouhý kvůli držákům. A počítej že tam je jiné těsnění, tak to koupit nové.

-> Jumbo 13.12.19 10:02:43: Ko termostat
-> Shader 13.12.19 10:04:23: Ano u PD jedině celé sací. Šrouby bohužel nemám, ale to koupíš normálně v Hornbachu, já myslím že ani nejsou potřeba všechny. Asi ten uprostřed vevnitř tam myslím nedáš kvůli velký hlavě a nějaký spodní krajní jsou jinak dlouhý kvůli držákům. A počítej že tam je jiné těsnění, tak to koupit nové.
-> saskyn2: Ty klapky jsou součástí sání ne, tedy nevyměnitelné. Nebo se pletu? Apropo, neměl bys sadu šroubů pro hliníkové sání?
Zeptam se tady. Yeti 2,0 TDi CR 103 kW, jakmile prijde zima, tak pri normalnim jezdeni lita rucicka teploty vody nahoru a dolu. Dneska rano jsem jel s vozikem od Tisnova smer Zdar nad Sazavou, tam do kopce a v mlze, teplota normalne nastoupala a drzela si 90 stupnu. Domu jsem jel z kopce a uz bez mlhy, takze svizneji, teplota vody se drzela max 75-80 a pri poslendim sjezdu z dlouheho kopce brzdeneho motorem klesla az na 60 Stupnu, olej hlasil 68. Na rovince zase povylezla na 80 a olej nasledne taky...
Je to normalni chovani? Nikdy jsem to u zadneho auta nepozoroval...
Je to normalni chovani? Nikdy jsem to u zadneho auta nepozoroval...
-> saskyn2 11.12.19 12:52:08: Taky se na toto prodávají sady na výměnu těch výřivek?
-> Alenka: JJ ty první 2005 a 2006 to měly. 2005 mají dokonce i podtlakový egr a 4 pin klapku. Jo souhlas, ono když to někdo dá místo sacího co má 0,5cm vůli tak to nějaký klapky už nevytrhnou. Ty si říkal že ty siemensy neděláš, nebo už se něco změnilo?
-> Alenka 10.12.19 18:47:10: Moje PD je ve vůni. Snad
Už se s Tebou musím konečně domluvit na tý úpravě. Napíšu SZ

-> saskyn2: nikdy jsem BKP z výroby bez klapek neviděl, ale hádat se nebudu.
Ono u těch PD je to dnes už stejně asi jedno. Většina z nich je v takovém stavu a osazená repasovanými díly takové "kvality", že nějaké vířivé klapky to už fakt nevytrhnou :))
Ono u těch PD je to dnes už stejně asi jedno. Většina z nich je v takovém stavu a osazená repasovanými díly takové "kvality", že nějaké vířivé klapky to už fakt nevytrhnou :))
-> Alenka 10.12.19 15:55:58: To se teda pleteš, BKP 16V PD v Passatu modelového roku 2006 vířivé klapky nemá, jsou až od modelu 2007. Jako osobně bych si to ze svého auta nevyndaval, stačí koupit hliníkový sání, dá se sehnat použitý pěkný za 4000, ale jak říkám pár lidí to chtělo vyndat a zrušit a nikdy s tím nebyl žádný problém.
Všechny 16V PD motory a 1. generace CR (2l) v Passatu 3C mají klapky.
PD bez klapek hůř jede odspoda a má cca o 0.2l horší spotřebu, ale nějak to funguje i bez nich, to je pravda.
2. generace CR klapky už nemá, ale taky víc hulí do DPF a castěji regeneruje.
3. generace u některých typů funkci vířivých klapek nahrazuje o něco méně nespolehlivým variabilním časováním ventilů.
PD bez klapek hůř jede odspoda a má cca o 0.2l horší spotřebu, ale nějak to funguje i bez nich, to je pravda.
2. generace CR klapky už nemá, ale taky víc hulí do DPF a castěji regeneruje.
3. generace u některých typů funkci vířivých klapek nahrazuje o něco méně nespolehlivým variabilním časováním ventilů.
-> Milan 136: Moje BKP taky ne a klapky má...
-> saskyn2 10.12.19 10:01:43: BKD taky nemá DPF 

-> palinator: Znám lidi co je vyhodili a nikdo o žádné citelné změně spotřeby nic neříkal. Konec konců novější CR je už taky nemají. Netvrdím že tam není nějaký vliv, ale u PD dost zanedbatelný, konec konců BKD je taky nemá. Ale dle vkusu každého soudruha.
-> saskyn2:
Mám pocit, že pro Alenku vířivý klapky k hovnu úplně nejsou. Pokud vím, tak tu psal o spotřebě a délce intervalu pro regeneraci DPF.
Mám pocit, že pro Alenku vířivý klapky k hovnu úplně nejsou. Pokud vím, tak tu psal o spotřebě a délce intervalu pro regeneraci DPF.
-> Shader 10.12.19 08:19:03: Jak píše palinator, ale je to v podstatě k hovnu, dáš sací z BKD a nepoznáš rozdíl.
-> Shader:
Optimalizovaný plnění válců v závislosti na otáčkách.
Optimalizovaný plnění válců v závislosti na otáčkách.
-> saskyn2: K čemu tam ty klapky jsou vlastně? Brácha ma plast a hřídelka už má slušnou vůli, nemluvě o tom, že už z ní chči*e!
-> saskyn2 06.12.19 17:50:30: Dost často. Před rokem LP, letos asi po roce PP. Novej asi 2,5k plus práce s odstrojením dveří. Tak nevim, jestli to nevymlátit vše naráz a neudělat u toho "audio".
-> saskyn2 10.12.19 01:15:10: Myslel jsem seveřana o pár km vedle a s italskou naftovou technikou: saabtuning.cz/dilys25.htm
Ceny jsou teda bez DPH, u 16V i TTiD jsem to dal správně, u 8V to s DPH vychází 4.7k. Ale jsou to fakt maloobchodní ceny, pro pravidelné odběratele má Kučera nižší.
Ceny jsou teda bez DPH, u 16V i TTiD jsem to dal správně, u 8V to s DPH vychází 4.7k. Ale jsou to fakt maloobchodní ceny, pro pravidelné odběratele má Kučera nižší.
-> dragon_cb_cz: tak to nevim kde bereš ceny, protože např na D5 stojí samotný klapky 8500, sací jsem teda nedohledal.
-> saskyn2 10.12.19 00:36:36: Kdepak, to je sání komplet s klapkama... na 8V bez klapek je za čtyřku.
-> dragon_cb_cz: Jenže to není sací s klapkama, to není úplně porovnatelné, ale jo, cenová politika je taková že věci který se serou pořádně natáhneme, bohužel.
-> saskyn2 10.12.19 00:07:26: No já jen že na toho předraženýho seveřana stojí to komplet sání osmičku a kdybych se rozhodl být jóóó buržoust a měl twin-turbo, tak teda 13,5.... v maloobchodních cenách.
Jen trochu rejpanec
Jen trochu rejpanec

-> dragon_cb_cz: Tak oproti jiným značkám to pořád levný je. Jako je fakt že zrovna tohle není štastný typ motoru, na druhou stranu lepší, když musíš dát jen nové sání, než u BMW kde ti ty klapky sežere motor a k sacímu dáváš i nový motor jako bonus



-> saskyn2 09.12.19 20:17:36: To je ten levnej koncern 

-> Shader: JJ jiná délka a nejsou šestihran. A ty držáky jsou udělaný jinak. Ale pokud máš hliník tak plast nedávej, vydrží houby. A pokud nejsi hen ten ekolog, tak můžeš klidně dát i obyčejný z BKD bez vířivých klapek a hadičku zaslepit, normálně to chodí a použitý seženeš za litr.
-> saskyn2: Mám OII RS r.v.06 a mám hliníkové sání. Jaký tam je rozdíl
ve šroubech? Délka?
ve šroubech? Délka?
-> Shader: Stejný, akorát je podle roku hliníkový pak plastový. RS se dělalo asi až později, takže tam jsem nikdy hliník asi neviděl. To hliníkový vydrží mnohem víc, nevyšoupává se. Bohužel k záměně potřebuješ i šrouby a hlavně držáky na vrchní plast-kryt motoru. Jinak můžeš dát i ze 103kw BKP, akorát zase jiný držáky. Jo a nový je 18t.
Je rozdíl v sání u motoru 2.0TDi BMN a BMR?
-> palinator: SZ
-> StepaNoFUN:
Máš ještě ty dveře? Co za ně?
Máš ještě ty dveře? Co za ně?
-> SO545: ja ji tenkrat jako pako olepoval a az pak zjistil, ze na novejsich uz neni.
-> StepaNoFUN 08.12.19 20:03:52: alebo po oprave uz nebola lebo sme ju skoro vzdy orezali...a je to tak lepsie.
O1 kombi ma to okna vacsnou nalepene az k spodnej hrane...a od nej zacinaju hrdzaviet skoro vsetky... striekat vosk do vnutra to neporiesi...ale ked to este len zacina je dobre okno vyrezat a obnovit lak .
O1 kombi ma to okna vacsnou nalepene az k spodnej hrane...a od nej zacinaju hrdzaviet skoro vsetky... striekat vosk do vnutra to neporiesi...ale ked to este len zacina je dobre okno vyrezat a obnovit lak .
-> StepaNoFUN 08.12.19 20:03:52: ja mam 2001, ona 2004, obe jsou FL, obe zelena skla, ale ta 2004 ma o dost tmavsi

-> Jarda: S gumou stará verze okna, bez ní nová. Ale kdy se to lomilo nevím. Kdysi dávno jsem sháněl pro zákazníka bauset a pak mi bylo řečeno, že nic takovýho neexistuje a guma prostě na novějších není.
-> SO545 08.12.19 17:41:22: ja je loni zevnitr strikal voskem a byly jak nove a ted se mi uz pod oknem (pod takovou gumickou - mechovkou) zacinaji objevovat puchyrky ?/ pritelkyne tam tu mechovku nema a ma je naprosto netknute a pritom zbytek auta o dost horsi


-> SO545: To vím. A nový jsou momentálně za nesmysl. Spíš se před klasickou inzercí ptám tady.
-> StepaNoFUN 08.12.19 17:15:08: to v pohode predas...hnije to fest pod oknom a dost /hlavne/ bazaristov to nahana.
Nechce někdo pátý dveře na OCT 1 combi?
Nový. V krabici. Originál.
Nový. V krabici. Originál.
-> saskyn2: jj
-> suri: Jo tys to vlastně chtěl na supa ne na oktávku. Takže ty 3C normálně seděj na leona jo? To by teda měli sedět i ty z kodiaqa na oktávku. Jo ložiska vím že jsou jiný, ty starý jsou na 4 šrouby, tyhle jsou na 3 šrouby. Vím že na OII byly i 3 šroubový, těm asi průměrové odpovídají ty 80mm předpokládám, ale moc jsem to nezjištoval. Abych se v tom nezamotal, tak jsou 4 typy předních ložisek: Starý(OII, G5, 3C) 3 dírový a 4 dírový, a pak nový(OIII atd) 80mm a 85mm
-> saskyn2: jj ja len že je to iné ložisko ako tie staré čo mala OII ... ja som z toho nepoužil nič , bolo to na Superba a jazdí to teraz na Leone vrátane nápravnice .. pasuje to normálne , aj 3C ramená aj otoče ...
-> suri: Nějaký slabý benzíny mají (jestli si dobře pamatuju)80mm a tohle je 85mm, teda já to nepřeměřoval, poloosa do toho sedla tak jsem to dál neřešil. Ty máš ty 3C těhlice odemě na oktávku nebo si to chtěl na něco jiného? Celkem by mě zajímalo jestli ty hliníkový sedí i na oktávku, bych vyladil i mojí paní RSu



-> saskyn2: a to ložisko je veľký priemer