Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18306 příspěvků (zobrazeno 8251 až 8300) od 04.01.2015 do 17.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
10:36:45
13.12.2019
Syny
-> Jumbo: Todle mi delal na predchozim aute spatny termostat.
10:23:44
13.12.2019
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 13.12.19 10:19:43: Na JTD je dostupná celá sada včetně mechanismu, proto se ptám. 4
10:23:13
13.12.2019
11mAjA11
Pánové, když už se naťuknul Yeti..motor 1.8TSi ,118kw, 4x4.

Najeto to má 130tkm, praskla příruba termostatové komory, vyměněna za Pierburg (komplet dil s pumpou), ta nevydržela ani rok a praskla taky (na jiném místě), vyměněna opět za Pierburg a ta praskla asi do měsíce zase..co tam mám namontovat ? Neřešili ste něco takového někdo ?
10:22:30
13.12.2019
Shader
-> Jumbo: Mám 2.0TDi/125kW a pokud není motor řádně zahřáty, teplota kolísá.
10:19:43
13.12.2019
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983 11.12.19 13:14:34: Ne tady na to stojí oprava v materiálu asi 3 Kč3

-> Jumbo 13.12.19 10:02:43: Ko termostat

-> Shader 13.12.19 10:04:23: Ano u PD jedině celé sací. Šrouby bohužel nemám, ale to koupíš normálně v Hornbachu, já myslím že ani nejsou potřeba všechny. Asi ten uprostřed vevnitř tam myslím nedáš kvůli velký hlavě a nějaký spodní krajní jsou jinak dlouhý kvůli držákům. A počítej že tam je jiné těsnění, tak to koupit nové.
10:04:23
13.12.2019
Shader
-> saskyn2: Ty klapky jsou součástí sání ne, tedy nevyměnitelné. Nebo se pletu? Apropo, neměl bys sadu šroubů pro hliníkové sání?
10:02:43
13.12.2019
Jumbo
Zeptam se tady. Yeti 2,0 TDi CR 103 kW, jakmile prijde zima, tak pri normalnim jezdeni lita rucicka teploty vody nahoru a dolu. Dneska rano jsem jel s vozikem od Tisnova smer Zdar nad Sazavou, tam do kopce a v mlze, teplota normalne nastoupala a drzela si 90 stupnu. Domu jsem jel z kopce a uz bez mlhy, takze svizneji, teplota vody se drzela max 75-80 a pri poslendim sjezdu z dlouheho kopce brzdeneho motorem klesla az na 60 Stupnu, olej hlasil 68. Na rovince zase povylezla na 80 a olej nasledne taky...



Je to normalni chovani? Nikdy jsem to u zadneho auta nepozoroval...
13:14:34
11.12.2019
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 11.12.19 12:52:08: Taky se na toto prodávají sady na výměnu těch výřivek?
12:52:08
11.12.2019
saskyn2
Zrovna teď tady mám vířivky z CR na opravu3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 11.12.2019 12:52:08
19:54:21
10.12.2019
saskyn2
-> Alenka: JJ ty první 2005 a 2006 to měly. 2005 mají dokonce i podtlakový egr a 4 pin klapku. Jo souhlas, ono když to někdo dá místo sacího co má 0,5cm vůli tak to nějaký klapky už nevytrhnou. Ty si říkal že ty siemensy neděláš, nebo už se něco změnilo?
19:09:20
10.12.2019
Milan 136
-> Alenka 10.12.19 18:47:10: Moje PD je ve vůni. Snad1 Už se s Tebou musím konečně domluvit na tý úpravě. Napíšu SZ
18:47:10
10.12.2019
Alenka
-> saskyn2: nikdy jsem BKP z výroby bez klapek neviděl, ale hádat se nebudu.

Ono u těch PD je to dnes už stejně asi jedno. Většina z nich je v takovém stavu a osazená repasovanými díly takové "kvality", že nějaké vířivé klapky to už fakt nevytrhnou :))
17:05:57
10.12.2019
saskyn2
-> Alenka 10.12.19 15:55:58: To se teda pleteš, BKP 16V PD v Passatu modelového roku 2006 vířivé klapky nemá, jsou až od modelu 2007. Jako osobně bych si to ze svého auta nevyndaval, stačí koupit hliníkový sání, dá se sehnat použitý pěkný za 4000, ale jak říkám pár lidí to chtělo vyndat a zrušit a nikdy s tím nebyl žádný problém.
15:55:58
10.12.2019
Alenka
Všechny 16V PD motory a 1. generace CR (2l) v Passatu 3C mají klapky.

PD bez klapek hůř jede odspoda a má cca o 0.2l horší spotřebu, ale nějak to funguje i bez nich, to je pravda.



2. generace CR klapky už nemá, ale taky víc hulí do DPF a castěji regeneruje.

3. generace u některých typů funkci vířivých klapek nahrazuje o něco méně nespolehlivým variabilním časováním ventilů.
11:54:16
10.12.2019
saskyn2
-> Milan 136: Moje BKP taky ne a klapky má...
11:17:43
10.12.2019
Milan 136
-> saskyn2 10.12.19 10:01:43: BKD taky nemá DPF 3
10:01:43
10.12.2019
saskyn2
-> palinator: Znám lidi co je vyhodili a nikdo o žádné citelné změně spotřeby nic neříkal. Konec konců novější CR je už taky nemají. Netvrdím že tam není nějaký vliv, ale u PD dost zanedbatelný, konec konců BKD je taky nemá. Ale dle vkusu každého soudruha.
09:48:29
10.12.2019
palinator
-> saskyn2:

Mám pocit, že pro Alenku vířivý klapky k hovnu úplně nejsou. Pokud vím, tak tu psal o spotřebě a délce intervalu pro regeneraci DPF.
09:40:21
10.12.2019
saskyn2
-> Shader 10.12.19 08:19:03: Jak píše palinator, ale je to v podstatě k hovnu, dáš sací z BKD a nepoznáš rozdíl.
08:59:21
10.12.2019
palinator
-> Shader:

Optimalizovaný plnění válců v závislosti na otáčkách.
upraveno 1x, naposled 10.12.2019 08:59:28
08:19:03
10.12.2019
Shader
-> saskyn2: K čemu tam ty klapky jsou vlastně? Brácha ma plast a hřídelka už má slušnou vůli, nemluvě o tom, že už z ní chči*e!
05:34:37
10.12.2019
bouchy
-> saskyn2 06.12.19 17:50:30: Dost často. Před rokem LP, letos asi po roce PP. Novej asi 2,5k plus práce s odstrojením dveří. Tak nevim, jestli to nevymlátit vše naráz a neudělat u toho "audio".
01:26:45
10.12.2019
dragon_cb_cz
-> saskyn2 10.12.19 01:15:10: Myslel jsem seveřana o pár km vedle a s italskou naftovou technikou: saabtuning.cz/dilys25.htm



Ceny jsou teda bez DPH, u 16V i TTiD jsem to dal správně, u 8V to s DPH vychází 4.7k. Ale jsou to fakt maloobchodní ceny, pro pravidelné odběratele má Kučera nižší.
01:15:10
10.12.2019
saskyn2
-> dragon_cb_cz: tak to nevim kde bereš ceny, protože např na D5 stojí samotný klapky 8500, sací jsem teda nedohledal.
01:01:18
10.12.2019
dragon_cb_cz
-> saskyn2 10.12.19 00:36:36: Kdepak, to je sání komplet s klapkama... na 8V bez klapek je za čtyřku.
00:36:36
10.12.2019
saskyn2
-> dragon_cb_cz: Jenže to není sací s klapkama, to není úplně porovnatelné, ale jo, cenová politika je taková že věci který se serou pořádně natáhneme, bohužel.
00:26:33
10.12.2019
dragon_cb_cz
-> saskyn2 10.12.19 00:07:26: No já jen že na toho předraženýho seveřana stojí to komplet sání osmičku a kdybych se rozhodl být jóóó buržoust a měl twin-turbo, tak teda 13,5.... v maloobchodních cenách.



Jen trochu rejpanec 4
00:07:26
10.12.2019
saskyn2
-> dragon_cb_cz: Tak oproti jiným značkám to pořád levný je. Jako je fakt že zrovna tohle není štastný typ motoru, na druhou stranu lepší, když musíš dát jen nové sání, než u BMW kde ti ty klapky sežere motor a k sacímu dáváš i nový motor jako bonus3 3
00:01:28
10.12.2019
dragon_cb_cz
-> saskyn2 09.12.19 20:17:36: To je ten levnej koncern 3
22:02:45
09.12.2019
saskyn2
-> Shader: JJ jiná délka a nejsou šestihran. A ty držáky jsou udělaný jinak. Ale pokud máš hliník tak plast nedávej, vydrží houby. A pokud nejsi hen ten ekolog, tak můžeš klidně dát i obyčejný z BKD bez vířivých klapek a hadičku zaslepit, normálně to chodí a použitý seženeš za litr.
20:23:40
09.12.2019
Shader
-> saskyn2: Mám OII RS r.v.06 a mám hliníkové sání. Jaký tam je rozdíl

ve šroubech? Délka?
20:17:36
09.12.2019
saskyn2
-> Shader: Stejný, akorát je podle roku hliníkový pak plastový. RS se dělalo asi až později, takže tam jsem nikdy hliník asi neviděl. To hliníkový vydrží mnohem víc, nevyšoupává se. Bohužel k záměně potřebuješ i šrouby a hlavně držáky na vrchní plast-kryt motoru. Jinak můžeš dát i ze 103kw BKP, akorát zase jiný držáky. Jo a nový je 18t.
20:05:51
09.12.2019
Shader
Je rozdíl v sání u motoru 2.0TDi BMN a BMR?
10:44:23
09.12.2019
StepaNoFUN
-> palinator: SZ
08:01:35
09.12.2019
palinator
-> StepaNoFUN:

Máš ještě ty dveře? Co za ně?
21:15:58
08.12.2019
StepaNoFUN
-> SO545: ja ji tenkrat jako pako olepoval a az pak zjistil, ze na novejsich uz neni.
upraveno 1x, naposled 08.12.2019 21:16:32
21:08:02
08.12.2019
SO545
-> StepaNoFUN 08.12.19 20:03:52: alebo po oprave uz nebola lebo sme ju skoro vzdy orezali...a je to tak lepsie.



O1 kombi ma to okna vacsnou nalepene az k spodnej hrane...a od nej zacinaju hrdzaviet skoro vsetky... striekat vosk do vnutra to neporiesi...ale ked to este len zacina je dobre okno vyrezat a obnovit lak .
20:08:42
08.12.2019
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 08.12.19 20:03:52: ja mam 2001, ona 2004, obe jsou FL, obe zelena skla, ale ta 2004 ma o dost tmavsi9
20:03:52
08.12.2019
StepaNoFUN
-> Jarda: S gumou stará verze okna, bez ní nová. Ale kdy se to lomilo nevím. Kdysi dávno jsem sháněl pro zákazníka bauset a pak mi bylo řečeno, že nic takovýho neexistuje a guma prostě na novějších není.
19:52:04
08.12.2019
Jarda - zrušená registrace
-> SO545 08.12.19 17:41:22: ja je loni zevnitr strikal voskem a byly jak nove a ted se mi uz pod oknem (pod takovou gumickou - mechovkou) zacinaji objevovat puchyrky ?/ pritelkyne tam tu mechovku nema a ma je naprosto netknute a pritom zbytek auta o dost horsi

9
18:11:46
08.12.2019
StepaNoFUN
-> SO545: To vím. A nový jsou momentálně za nesmysl. Spíš se před klasickou inzercí ptám tady.
17:41:22
08.12.2019
SO545
-> StepaNoFUN 08.12.19 17:15:08: to v pohode predas...hnije to fest pod oknom a dost /hlavne/ bazaristov to nahana.
17:15:08
08.12.2019
StepaNoFUN
Nechce někdo pátý dveře na OCT 1 combi?

Nový. V krabici. Originál.
upraveno 1x, naposled 08.12.2019 17:15:47
22:47:30
07.12.2019
suri
-> saskyn2: jj
22:46:36
07.12.2019
saskyn2
-> suri: Jo tys to vlastně chtěl na supa ne na oktávku. Takže ty 3C normálně seděj na leona jo? To by teda měli sedět i ty z kodiaqa na oktávku. Jo ložiska vím že jsou jiný, ty starý jsou na 4 šrouby, tyhle jsou na 3 šrouby. Vím že na OII byly i 3 šroubový, těm asi průměrové odpovídají ty 80mm předpokládám, ale moc jsem to nezjištoval. Abych se v tom nezamotal, tak jsou 4 typy předních ložisek: Starý(OII, G5, 3C) 3 dírový a 4 dírový, a pak nový(OIII atd) 80mm a 85mm
22:32:13
07.12.2019
suri
-> saskyn2: jj ja len že je to iné ložisko ako tie staré čo mala OII ... ja som z toho nepoužil nič , bolo to na Superba a jazdí to teraz na Leone vrátane nápravnice .. pasuje to normálne , aj 3C ramená aj otoče ...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 07.12.2019 22:32:13
19:08:28
07.12.2019
saskyn2
-> suri: Nějaký slabý benzíny mají (jestli si dobře pamatuju)80mm a tohle je 85mm, teda já to nepřeměřoval, poloosa do toho sedla tak jsem to dál neřešil. Ty máš ty 3C těhlice odemě na oktávku nebo si to chtěl na něco jiného? Celkem by mě zajímalo jestli ty hliníkový sedí i na oktávku, bych vyladil i mojí paní RSu3 3
18:25:41
07.12.2019
suri
-> saskyn2: a to ložisko je veľký priemer
18:19:38
07.12.2019
saskyn2
-> saskyn2 06.12.19 18:04:59: Tak jsem ho hodil zpátky do popelnice, protože je nerozebíratelný.

-> Milan 136: Jj, zámek je stejný i s fábií, resp původní jsou všechny vynáhradovaný stejným číslem. Ono spousta dílů je schodných ačkoliv nemá stejné číslo, já si ted nedávno na 3C nasadil nový přední těhlice z Kodiaka3 Má to 3 šroub ložisko a opačně zapojený čidlo ABS jinak to všechno sedí jak prdel na hrnec, dokonce spodní čep do ramene má i 3C0 číslo3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 07.12.2019 18:19:38
12:52:15
07.12.2019
King
-> Milan 136: Já třeba hlášku "battery low " na klíčence k Mondeu úspěšně ignoruju už druhej měsíc při každým startu 1
Extreme Tyres