Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18717 příspěvků (zobrazeno 9251 až 9300) od 04.01.2015 do 15.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
13:47:57
16.10.2019
charon
-> palinator: Tak předpokládám, že v nouzaku se neco rozsviti, coz se za dobu vlastnictvi nestalo. Manzelka by mi predpokladam rekla ze neco sviti, protoze s autem jezdi ona. Kazdopadne lze ten spoj nejak vic utesnit? O krouzek tam je, byl krasnej, ale muzu koupit novej a vymenit, muzu koupit novej i ten tu pojistku, ale lze neco dalsiho? Pro jistotu?
13:09:42
16.10.2019
palinator
-> charon:

Pravděpodobně netěsnost u tý hadice, která pak vyletěla. Na AGR se zatuhlý obtok nepředpokládá, navíc kdyby to přefukovalo, tak to spadne do nouzáku - ten doufám poznáš.
13:06:31
16.10.2019
charon
-> palinator: Takze regulace turba? Já tomu právě úplně nerozumim. Nebo spíš se učim co a jak ... Ale proč to předtim nešlo vytočit nad 4000? A teď už to jde?
12:23:23
16.10.2019
palinator
-> charon:

Myslím, že vylítnutá hadice od IC ti naprosto názorně ukázala, kde byla chyba. 4 Na zbytek zatim kašli.
22:48:00
15.10.2019
saskyn2
-> Milan 136: 2500Kč
19:21:17
15.10.2019
Milan 136
-> saskyn2 15.10.19 10:00:46: To se mu asi chtít nebude hádám. Kolik bys za ní případně chtěl?
16:28:59
15.10.2019
charon
Jinak dneska mi cestou domů vylítla hadice z intercooleru.spoj mezi gumovou trubkou do turba a plastovou od cooleru k hraně podběhu. Byla to slušná rána, bylo to do kopce na trojku na 3500 otáček ... Ma tam bejt nějaká spona?

Tak tam je jakejsi pružnej kroužek jako pojistka, Ok krouzek je pěknej, neposkozenej. Jinak EGR ventil je mastnej, trošku nánosů tam je, ale minimum, ma cenu ho čistit? Je k opětovné montáži potřeba nějaké těsnění? A co podtlakové hadičky, poradil by mi někdo kde je koupit / objednat? Něco co vydrzi aspoň pár let, abych to po roce neresil znovu
upraveno 3x, naposled 16.10.2019 09:12:51
10:38:59
15.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> charon 15.10.19 09:15:13: no ja se podivam na yootube, co z toho ma asi lezt a pak to porovnavam s tim, co mi z toho leze4 driv jsem jen koukal jen, jestli z toho neco leze a treba ta vaha mi chodila, ale asi v 5x mensim rozsahu, nez ma...7
10:00:46
15.10.2019
saskyn2
-> Milan 136 15.10.19 07:43:29: Hele iphone 6 by měl chodit bez problémů. Ale lepší když přijede a vyzkoušíme to.
09:55:01
15.10.2019
dragon_cb_cz
-> Nwkt: To by mě překvapilo. Podle mě důvod, proč mají čistou naftu je ten, že pomáhají "točit" státní hmotné rezervy, ve kterých to z pochopitelných důvodech bude bez té sračky. Plus -> Sita 15.10.19 06:54:33:
09:15:13
15.10.2019
charon
ja nejakej kabel mam, musim to zkusit, ale nevim, zda testovani tenkrat neselhalo na tom, ze mi nesel nainstalovat software do ntb. Ale spis bych rad, aby se na ty vysledky podival nekdo, kdo aspon trochu vi. Ja jsem v tomto nepolibenej.

A propos - nevite o nekom schopnym, za kym bych pripadne na diagnostiku mohl zajet? idealne o vikendu nebo odpo/vecer?
09:04:24
15.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> charon 15.10.19 08:56:56: tak to na vahu nevypada4 kup nejakou diag za par kacek... Ja mel jen ten nodrej kkl a vag, ted jsem jeste poridil hex a vcds a ted zkusim Jeste neco... Ale stve me, ze jsem nesehnal nic poradnyho na android (chtel bych alespon akcni cleny jednotek, mam jen zobrazovac torque :/
08:56:56
15.10.2019
charon
-> Jarda - zrušená registrace 15.10.19 07:17:15: Jak rikam, detailni hodnoty neznam, bo nemam doma diagnostiku. A nás servisak mi nebere telefon zatim.

Auto jede za studena normalne, neskube, nevim jak s vytacenim, bo studenej motor ze zasady nevytacim, ale to asi nikdo kdo ma hlavu na krku. Startuje tez normalne, po nazhaveni na drc.

Dneska se zkusim podivat po netesnostech v sani, vcera se mi zdala horsi hadicka ovladani EGR ventilu - ma roztrepenej oplet, ale vic nevim, kdyz jsem si toho vsimnul byla uz tma. A chci se podivat zda neni zahnojenej EGR ventil.
upraveno 3x, naposled 15.10.2019 08:59:06
07:43:29
15.10.2019
Milan 136
-> saskyn2 14.10.19 22:48:16: On má iPhone 6 myslím. Právě bych to potřeboval vyzkoušet, ale doposud jsem na tu jednotku nenarazil 8

On tak má nějakou původní z výroby a chodí to jen přes maxidot. A neumí to diaktitiku, tak je volání přes maxidot trochou kovbojka, protože ty jména jsou totálně nečitelný.
07:17:15
15.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> charon 14.10.19 21:11:22: jak ti beha ta vaha? nestoji nebo se hodnoty nemeni jen minimalne? Startuje normalne? Po nastartovani studeneho normalne jede, neskube?

N75 je stejnej u nafty a turbo benzinu? Ja co jsem opravil ty hadice, tak mi to obcas hodi chybu tlaku odbourani turba, klapku jsem vycistil. Jeste me napada blow off, ale ten pri zatezi a prudkem ubrani plynu odfukuje, tak membrana nemuze byt preci ko.
upraveno 4x, naposled 15.10.2019 07:24:23
06:54:33
15.10.2019
Sita
-> Nwkt: Cepro ma porad na strankach info, ze je bez: www.ceproas.cz/eurooil/so rtiment-paliv . Ze by kecali?
06:51:02
15.10.2019
charon
Eurooil jsem do toho tankoval naposledy cca před rokem, teď už kolem nejzdim. Taď se tankuje zásadně na banzině, většinou Effecta, občas Verva.

Jin ak dneska při cestě do práce to na trojku nad 4000 vytočit šlo, ale byl jen velmi mírnej kopeček. A bylo to po nějakejch 12 km jízdy jenom. Včera auto bylo hodně víc prohřáté, před emisema jsem najel cca 45 km.
23:40:06
14.10.2019
Nwkt
-> dragon_cb_cz 14.10.19 19:43:07: Pokud vím, tak EuroOil už má taky biosložku
22:52:45
14.10.2019
saskyn2
-> suri 14.10.19 20:14:23: umí červený budíky a columbus bez rSap tj iphone apod. Asi jako jediná.
22:48:16
14.10.2019
saskyn2
-> Milan 136 14.10.19 16:30:19: Jo jednu tady mám, akorát počítej že u nějakých nejnovějších telefonů je u ní problém s načítáním telefonního seznamu, což je neřešitelný protože pro červené budíky prostě nic lepšího neexistuje
21:11:22
14.10.2019
charon
-> StepaNoFUN: díky za radu. Ventil kdyžtak koupím novej, uvidíme. Minulé emise byly naprosto bez problémů. Já se pokusím to ještě jednou píchnout na diagnostiku, abych věděl co přesně to hlásí. Uvidíme. Je mi ale i divné že to nejde vytočit přes 4000 otáček. Na trojku to dá ještě mene. Ji aj do nouzaku to nepadá. Aspoň se nic nerozsviti a auto jede do těch cca 3700 otáček plynule. Pak jak kdyby tam nebyla nafta, poslubava to a nejede, netahne
upraveno 1x, naposled 14.10.2019 21:19:56
21:08:47
14.10.2019
palinator
-> Alenka 14.10.19 20:25:51:

Netěsný vedení vzduchu by ale muselo bejt zatraceně slyšet nebo ne? Nemůže být zatuhlý EGR v otevřené poloze?
upraveno 1x, naposled 14.10.2019 21:08:59
21:02:51
14.10.2019
Milan 136
-> StepaNoFUN 14.10.19 20:51:06: Teoreticky ano, ale je jich fakt hromada typů a čísel.

Vyčíst by to mělo jít, jednotka se identifikuje tím číslem.

Nebo přečíst přímo na ní, ale přiznám se, že netuším, kde je v Caddy umístěná. Jeslti je pod sedadlem spolujezdce jako u O2?
20:51:06
14.10.2019
StepaNoFUN
-> Milan 136: Mohla by to mít ta Caddy (1,9TDi) s vestavěným origo telefonem? Jestli jo, tak SZ jestli to jde vyčíst VAGem co je to zač. ;-) V tom autě je to k ničemu....
20:42:19
14.10.2019
Milan 136
20:41:12
14.10.2019
StepaNoFUN
-> Alenka: Proto jsem se ptal na další info... ;-)

-> charon: N75 je většinou po cca 10ti letech nefunkční (vyzkoušeno praxí)... Zkusil bych si ho z něčeho půjčít. Když bys nutné potřeboval, tak funkční AGR (O1 4x4) mám v garáži, takže na test by se díly vzít nechaly... Jen vzdálenost a čas...
20:40:17
14.10.2019
Tomaso435
-> Alenka: aspon odhalí závadu 40 40
20:25:51
14.10.2019
Alenka
AGR má obtokové turbo, takže zatuhlá regulace asi ne.

Jestli to hulí jak kamna a hlásí chybu váhy a turba, bude nejspíš někde netěsné vedení vzduchu, takže rady typu stát na tom jak na rejči povedou spíš k destrukci turba než k nápravě.
20:20:25
14.10.2019
Milan 136
-> Pavel P@nkáč 14.10.19 17:58:00: Díky. Ta mi bohužel ale nepomůže. Jde tam hlavně o ten index B na konci čísla.

Potřebuju to pro kolegu do predface O2, ale aby to ukazovalo i na Columbusu. A to by měla dle dostupných informací umět jen ta B
20:19:12
14.10.2019
Lamac
Zatuhnutá regulácia turba..A ešte by som odporučil demontovať odlučovač oleja a intercooler, vyliať z nich olej a celé to poriadne prepláchnuť čističom na brzdy.
20:16:11
14.10.2019
charon
-> StepaNoFUN 14.10.19 19:50:34: hadičky co jsem koukal všechny ok, ale zejtra vše ještě projdu. Ten ventil je původní, na motoru je vše původní kromě filtru, naplní a rozvodu. Dnes jsem dolík plechovku Vifu až něco projedu dotankuju Vervu a uvidime
20:14:23
14.10.2019
suri
-> Milan 136: to je tá prastará čo všetko vedela?
20:12:46
14.10.2019
StepaNoFUN
-> Milan 136 14.10.19 16:30:19: 1Z0 - O2/Caddy? Máme v práci Caddynu s origo telefonem a je to odpojený...
20:10:25
14.10.2019
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 14.10.19 19:41:44: pokud by neměl vydržet tak konstruktéři nedaji omezovač AŽ na 5000 ale o dost níž 4
20:07:38
14.10.2019
Milan 136
-> Jarda: Proč by nevydržel? Pokud nevydrží, tak je něco KO a lehnul by stejně. Bys koukal, jak jsem rozjezdil SDI po vyříznutí ucpanýho neorigo katu1
20:03:37
14.10.2019
Tomaso435
-> Jarda - zrušená registrace 14.10.19 19:24:42: hele zatim každou městskou naftu jsem naučil jezdit :))) prostě když jedeš dál a víš že bude delší stoupání nebo tak, tak prostě otáčky a tahat to a držet vytočený.. pár km takhle a vše je OK. i emise to pak má v pohodě když to všechny vyfoukáš ven:)
19:51:26
14.10.2019
bouchy
-> Tomaso435: I smell ecology3
19:50:34
14.10.2019
StepaNoFUN
-> charon: Jak vypadaj podtlakový hadičky? Hlavně ta dole u turba s "banjem" na konci... Jsou všechny zapáskovaný? N75 je tam jak dlouho? Do nouzáku to (ideálně na 3 proti kopci a do bezvědomí) nepadá?

Váha by se (pravděpodobně) projevovala "pulsováním" výkonu při plným plynu...
19:43:07
14.10.2019
dragon_cb_cz
-> charon: EuroOil nafta je sice bez biosložky, ale jinak úplně obyčejná... takže bych do toho alespoň hrcnul nějaký VIF nebo nabral plnou nádrž Vervy. Jinak jak říkaj kluci, zkusit tomu pořádně dát za uši. Pokud to nepomůže, tak bych asi začal tou váhou... Tipoval bych, že turbo by na kouřivost nemělo mít vliv, pokud váha funguje jak má - ale v tomhle jsem teda teoretik.
19:41:44
14.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 14.10.19 19:30:03: nemyslim nevydrzi....4
19:30:03
14.10.2019
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 14.10.19 19:24:42: a ? pokud to motor nevydrží tak tam bylo něco hodně špatně 8
19:24:42
14.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 14.10.19 19:08:39: neblazni, to je nafta3
19:08:39
14.10.2019
Tomaso435
-> charon 14.10.19 16:39:54: trojku podlahu a drž to tak co to pujde... ono se to vypláchne a začne tahat...
18:49:14
14.10.2019
Jarda/felda
-> charon 14.10.19 16:39:54: pojezdi a dávej tomu kouř 4 já to tak dělal tejden před emisema a i tak sem na první měření neprošel, na druhý a další už to bylo v limitu (klesalo)
18:46:02
14.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> charon 14.10.19 16:39:54: zkusil bych vyjet alespon jednu plnou nadrz na delsich trasach (nad 100km na nastartovani), at se to procisti4 me na naftove rikali na em, ze nekouri a motor, ze je ve stavu novyho - na tachu 340tis.km a nedivil bych se, kdyby tenkrat pri dotazeni z rakouska nekdo ty km jeste upravil, teplotu pro RJ mas OK? kolik bere?
17:58:00
14.10.2019
Pavel P@nkáč
-> Milan 136: mam
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Pavel P@nkáč vložen 14.10.2019 17:58:00
16:39:54
14.10.2019
charon
Pánové, prosím o radu. Octa 1tdi 66 kW, motor AGR nemýlím li se. Dnes jsem neprosel emisema, auto prý enormně kouří. Technik mi říkal, ze mu to na diagnostice píše závadu na turbu a váze vzduchu. Při testování cestou dom auto nejde na dvojku vytočit přes 4000 otáček, na trojku přes cca 3700 otáček. Budu domlouvat u známého znovu diagnostiku, nicméně nemá někdo ideu co to může být? Auto má najeto necelých 300 000 km poctivých, na motoru vše krom rozvodu, filtru a naplní původní, rozvody dělané před cca 3ma rokama, ježdění pouze na naftu EuroOil bez bioslozek nebo Střechu (já i původní majitel takto tankoval). Nicméně s autem jezdí převážně manželka na dobrácký do 20ti km.
16:30:19
14.10.2019
Milan 136
-> saskyn2: Neměl bys nebo nedokázal sehnat ŘJ telefonu 1Z0035729B?

Díky
12:12:00
14.10.2019
suri
-> castrol: už si to vyvoskoval ?
12:06:08
14.10.2019
castrol
-> suri: -> Jarda/felda: a bude horsie
Extreme Tyres