Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18830 příspěvků (zobrazeno 9401 až 9450) od 04.01.2015 do 01.12.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
19:50:34
14.10.2019
StepaNoFUN
-> charon: Jak vypadaj podtlakový hadičky? Hlavně ta dole u turba s "banjem" na konci... Jsou všechny zapáskovaný? N75 je tam jak dlouho? Do nouzáku to (ideálně na 3 proti kopci a do bezvědomí) nepadá?

Váha by se (pravděpodobně) projevovala "pulsováním" výkonu při plným plynu...
19:43:07
14.10.2019
dragon_cb_cz
-> charon: EuroOil nafta je sice bez biosložky, ale jinak úplně obyčejná... takže bych do toho alespoň hrcnul nějaký VIF nebo nabral plnou nádrž Vervy. Jinak jak říkaj kluci, zkusit tomu pořádně dát za uši. Pokud to nepomůže, tak bych asi začal tou váhou... Tipoval bych, že turbo by na kouřivost nemělo mít vliv, pokud váha funguje jak má - ale v tomhle jsem teda teoretik.
19:41:44
14.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 14.10.19 19:30:03: nemyslim nevydrzi....4
19:30:03
14.10.2019
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 14.10.19 19:24:42: a ? pokud to motor nevydrží tak tam bylo něco hodně špatně 8
19:24:42
14.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 14.10.19 19:08:39: neblazni, to je nafta3
19:08:39
14.10.2019
Tomaso435
-> charon 14.10.19 16:39:54: trojku podlahu a drž to tak co to pujde... ono se to vypláchne a začne tahat...
18:49:14
14.10.2019
Jarda/felda
-> charon 14.10.19 16:39:54: pojezdi a dávej tomu kouř 4 já to tak dělal tejden před emisema a i tak sem na první měření neprošel, na druhý a další už to bylo v limitu (klesalo)
18:46:02
14.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> charon 14.10.19 16:39:54: zkusil bych vyjet alespon jednu plnou nadrz na delsich trasach (nad 100km na nastartovani), at se to procisti4 me na naftove rikali na em, ze nekouri a motor, ze je ve stavu novyho - na tachu 340tis.km a nedivil bych se, kdyby tenkrat pri dotazeni z rakouska nekdo ty km jeste upravil, teplotu pro RJ mas OK? kolik bere?
17:58:00
14.10.2019
Pavel P@nkáč
-> Milan 136: mam
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Pavel P@nkáč vložen 14.10.2019 17:58:00
16:39:54
14.10.2019
charon
Pánové, prosím o radu. Octa 1tdi 66 kW, motor AGR nemýlím li se. Dnes jsem neprosel emisema, auto prý enormně kouří. Technik mi říkal, ze mu to na diagnostice píše závadu na turbu a váze vzduchu. Při testování cestou dom auto nejde na dvojku vytočit přes 4000 otáček, na trojku přes cca 3700 otáček. Budu domlouvat u známého znovu diagnostiku, nicméně nemá někdo ideu co to může být? Auto má najeto necelých 300 000 km poctivých, na motoru vše krom rozvodu, filtru a naplní původní, rozvody dělané před cca 3ma rokama, ježdění pouze na naftu EuroOil bez bioslozek nebo Střechu (já i původní majitel takto tankoval). Nicméně s autem jezdí převážně manželka na dobrácký do 20ti km.
16:30:19
14.10.2019
Milan 136
-> saskyn2: Neměl bys nebo nedokázal sehnat ŘJ telefonu 1Z0035729B?

Díky
12:12:00
14.10.2019
suri
-> castrol: už si to vyvoskoval ?
12:06:08
14.10.2019
castrol
-> suri: -> Jarda/felda: a bude horsie
10:46:00
14.10.2019
Jarda/felda
-> palinator 14.10.19 09:58:05: bohužel už to je vcelku standart 8
10:15:31
14.10.2019
suri
-> palinator: to už je taký dlhodobý štandard , moje sú od nova plné vosku a aj tak kvitnú na slávnom laserovom zvare ... humus
09:58:05
14.10.2019
palinator
Dneska jsem četl na FB:

"No, dnes jsem jel Kolín-Brno-Kolin a potkal jsem octavii 2 která měla tak shnilý vrata, že jsem si ji spletl s feldou 3 "



3 3 3
22:18:15
13.10.2019
saskyn2
-> StepaNoFUN: Jak jsem psal, dvojka je adekvátní, jsou to tak 3h práce. Komerční cena je taková, že servis by si k tomu ještě přihodil další 3000 na tažném3
upraveno 1x, naposled 13.10.2019 22:18:59
22:04:43
13.10.2019
StepaNoFUN
-> saskyn2: Netvrdím, že to je úplně pakárna... Jak dvojky nedělám každej den, tak jsem nad něčím musel přemejšlet (i si zavolat "přítele na telefonu" - demontáž páčky na kapotu mi nějak v DP chybí), ale když bych na tom opravdu makal, tak je to relativně za chvíli.

Ptám se spíš ze zvědavosti, co se to pohybuje. Tohle je akce, kdy nechci úplně kurvit ceny... Sice jsem to udělat "musel", ale cena (skoro) "komerční" se tady nevylučuje.
21:10:50
13.10.2019
saskyn2
-> StepaNoFUN: Kolem 2000 je normální cena. Jako rozjebává se tam dost, ale jde to celkem rychle
21:08:14
13.10.2019
StepaNoFUN
BTW: Netuší někdo, kolik se dneska cca počítá za montáž TZ? Nějak netuším, co si za rozebrání a složení půl auta říct...
upraveno 1x, naposled 13.10.2019 21:08:28
20:05:31
13.10.2019
StepaNoFUN
Dneska jsem cpal tažný na jednu (mimochodem super shnilou - rok 2006) O2 . Po chvilkový úvaze co vzít za elektriku, jsem vzal polskou (ostatně jako tažný), ale typovou. Docela mě soudruzi z polska překvapili. Jednotka diagnostikovatelná VAGem, Zásahy do elktroinstalace minimální (připojení CANu a připojení brzdovejch světel na stávající dráty, zbytek jen nacvakat), svazek celkem pěknej, jen na jený straně jsem ho musel asi o půl metru rozmotat (abych to natáhnul tak jak si představuju já a ne nejkratší cestou), a na druhý o to samý přimotat jeden drát, jinak dýlky seděly...

Co mě překvapilo, je automatickej test světel vozejku. Zapnout zapalování, pak varovky a následně zapojit elektriku na vozejku. A jít koukat. Po chvilce začne test světel. Rosvítěj se blinkry, vše zhasne, světla, zhasne, brzda, zhasne, mlhovka, zhasne a tak se to opakuje. Když šáhnu na přepínač světel, vypnu varovky, nebo šlápnu na brzdu, test skončí.

Za 2tis. s DPH (7pin, 13pin je asi o 500,- dražší) si myslím, že to není špatný...
08:05:04
13.10.2019
suri
-> Tuner#2: na tomto rozvod , ojničné šálky , kruhy /nové MAHLE už nemajú skladaný stierací krúžok ale len dvojdielny z prerazanými drážkami na odvádzanie oleja / , odkarbonovanie , hlava išla na zrovnanie , zabrúsenie ventilov a nové guferá - uvidíme či bude treba aj vodítka a potom už len tesnenia ... nie je to zložité ani drahé takže je to lepšie riešiť skôr ako budú obidve lambdy , výfuk aj kat plný oleja



tu sa tá cena navyšuje aj za rozvod , napínaciu kladku plochého remeňa a remeň a bežný olejový servis , filtre a sviečky ...



akurát z náradia treba vonkajší torx na ojnice , špeciálny orech na hlavové skrutky a to je asi všetko čo ma napadá



a už dlhodobo tu bola mastná čierna nádobka na vodu , tak toto sa snáď týmto vyrieši tiež aj keď na plechovom tesnení hlavy nevidno nič
upraveno 1x, naposled 13.10.2019 08:05:57
07:57:45
13.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri: a co jsi udělal? Jen vyčistit, kruhy a nazdar?
07:23:08
13.10.2019
suri
-> Tuner#2: lenže bacha , po bežných trasách po okolí to bralo možno 1,5L na 15000km , len na diaľnici takto enormne ... výfuk je čierny ako na dvojtakte , karbonu všade , aj na sacom koši už ... a to tam olej mením od prakticky nova /15tkm/ doteraz /120tkm / ja
22:03:59
12.10.2019
Matthes, záškodník z TechWebu
Hlavně jestli to nebyl hnědej tón



Brown noise Cartoon lol [HQ].mp4
21:58:31
12.10.2019
Jirik_Tuňák1983
21:48:38
12.10.2019
dragon_cb_cz
-> Milan 136: To mi říká můj mechoš, že prý sluším duchy 3
21:47:25
12.10.2019
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 12.10.19 21:40:31: Nejhorší jsou hudebníci. Kdysi mě jeden vozil a říkal, že tam slyší už nevím jakej tón a jestli ho taky slyším 1
21:40:31
12.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 12.10.19 19:38:27: Pak jsou ještě tací, kteří slyší podezřelé zvuky. 3
21:03:06
12.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 12.10.19 20:06:51: Tolik to zatím nežere 1
20:11:30
12.10.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 12.10.2019 20:11:30
20:10:19
12.10.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 12.10.2019 20:10:19
20:08:54
12.10.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 12.10.2019 20:08:54
20:07:56
12.10.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 12.10.2019 20:07:56
20:06:51
12.10.2019
suri
-> Tuner#2: kedy ideme na tvoje? toto po dialnici liter oleja na 500km
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 12.10.2019 20:06:51
19:38:27
12.10.2019
Milan 136
-> Jarda/felda 12.10.19 18:15:29: Já se vůbec nedivím, že je to tak udělaný. Kdyby se ta rafika hýbala podle reality, tak by s tím každej druhej expert prudil v servisu... Stačí experti, co přijedou na reklamaci, že při jízdě do kopce se olej o pár stupňů ohřeje a při jízdě z kopce zase chladne a že to dělá od výměny oleje a před tím to nedělalo 3
18:15:29
12.10.2019
Jarda/felda
-> SO545 12.10.19 09:36:41: ono bohatě stačí že od 80-100 stupnu ukazuje že je vše v pořádku na 90 teplotě 3 3
12:27:19
12.10.2019
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Nevim co je na tom děsnýho... podstatný je, že ten motor dokáže ty kapičky paliva efektivně využívat. Myslím, že zapínat bufík kvůli tomu, aby motor furt cpal teplo do chladiče, nikdo dobrovolně nebude.
09:36:41
12.10.2019
SO545
-> palinator 11.10.19 19:07:08: a presne pre ten des uz akosi vyrobcovia pri niektorych modeloch vypustili teplomer... nehovoriac o tom ze nejde vymenit kvapalina len vypustenim a napustenim...



su auta ktory tieto cnosti maju ale je uz dost aut co ma trapia o hodne viac...naposledy T6
23:49:37
11.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 11.10.19 19:07:08: To je fakt děsný. 3 Ale znám to chladnutí z kolegovo pásovce.
19:10:53
11.10.2019
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz 10.10.19 20:43:18: Nesignalizujou. Ale pokud je problém, že se regenerace dlouho nespustila/nedokončila, tak se (včas) rozsvítí kontrolka a má se pak postupovat podle návodu...
19:07:08
11.10.2019
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 10.10.19 20:47:33:

Já nevim, mě přijde docela fajn, že se díky chlazeným výfukovým svodům ručička teploměru odlepí od 50°C asi po 500 metrech. Ale když je auto vymrzlý a topí jak vzteklý, tak se není čemu divit, že při brzdění motorem zase rychle zchladne.



Zbytek jsou samozřejmě naše dobře známé motory 1,6 a 1,9 TDI. Ty z kopce v zimě chladnou taky. 1,6 TDI to uměla i při desetiminutovým stání při -5°C na volnoběhu, navzdory tomu že předtim byla dvouhodinová jízda. 3
10:56:22
11.10.2019
dragon_cb_cz
-> King: Tak já se taky zajímám, už jen protože u těch debilnějších závad na to mechanik kolikrát nemůže přijít, protože se to projevuje sporadicky, po delší jízdě atd... takže je dobrý trochu tušit, vědět na co se zaměřit a propojit si co spolu může souviset. A když člověk ví jak to funguje, tak se k tomu může nějak chovat.



Ale v zásadě bych řekl, že auto u kterýho musím příliš přemýšlet jak se k němu chovat je prostě špatný auto - pokud se bavíme o běžnej konfekci. Zrovna dneska ráno jsem nad tím přemýšlel, když jsem jel chrochtem do práce - co bych jako udělal, kdybych zjistil, že to regeneruje, zrovna když přijíždím do práce? Nic, stejně bych to chcípnul, protože okružní jízda v tu chvíli stejně nepřipadá v úvahu...
10:51:07
11.10.2019
King
-> dragon_cb_cz: Asi tak, ale u kazdyho auta, co mi rikalo pane, jsem se do toho levelu pomalu musel dostat - kolenovrtstvi :-)
10:38:12
11.10.2019
dragon_cb_cz
-> bouchy: No jo, ale to je level do kterýho se fakt jako běžnej uživatel fakt pouštět nechci...
10:23:09
11.10.2019
bouchy
-> dragon_cb_cz: U VAGu by mohla být slušná česká dokumentace - dílenský příručky, sešity přesných postupů, TPI, buletiny, syntetizovat z toho. Něco jsem stahoval. Na hezkých pár závad je tam odpověď "nelze vyřešit, výměna nepomůže" 1 - což je docela průser, pokud pár lidí řešilo z ničehonic zatuhnutý servo - to na dálnici nechceš.9 40
10:10:52
11.10.2019
dragon_cb_cz
-> King: No a hlavně se automobilky nikde moc veřejně s tím, jak přesně ty podmínky vypadají, nechlubí. Takže dopátrat se, jak vlastně tvoje auto funguje, je docela detektivka a stejně jsi většinou odkázaný na různé střípky informací posbírané z internetu, které ne vždy máš možnost ověřit. Pokud teda tvým koníčkem není mít při každé jízdě na sedadle spolujezdce otevřený notebook s diagnostikou...
23:26:06
10.10.2019
King
-> SO545: On je problem “vrtulek “ s dpf (E60 a vejs) v tom, ze si je nekupujou zrovna talenti na techniku se schopnosti chapat tech. souvislosti (ja jsem svetla vyjimka z pravidla :-) Ale jinak je to podobna story jako u oststnich znacek - x podminek vubec pro spusteni regenerace, dalsich y podminek pro uspesny dokonceni, neexistence indikace, ze je neco spatne. Clovek tam pozna, ze se dpf neco nekalyho deje az kdyz napr. motor zacne vadnout na trojku pri 100km/hod., coz je ale rezim, kterej spousta uzivatelu 2.0 turbodehtu povazuje za tabu (vc. moji zeny :-) a uz i tohle je pozde.
22:33:02
10.10.2019
Milan 136
22:32:23
10.10.2019
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Tak vzhledem k tomu, že u tebe "pravidelná údržba" zahrnuje kompletní rozborky motoru, výměny vložek a já nevím co ještě, tak ten motor moc nemá nárok něco žrát 3
Extreme Tyres