skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> bouchy: mam právě kapotu a střechu no :(
-> maca: Jo setkal. Ne teda na OII ale FII první ročník. Prostě to posrali ve výrobě. Začalo to na kapotě (zřejmě kamínky apod) a pak se přidala střecha, kterážto nejprve popraskla ve žlábcích (chyba z výroby), pod trhlinu se dostala voda, sůl a wapka dílo dokonala. Doufám, že to lakýra dá dokupy, společně s milionem dalších ďubek a drápanců. Preferuju ruční mytí, hoodně vody, dokonce to dostávalo i vosk. Nepopírám, že to myju v teple (v horku se nedá) na slunci.
-> SO545: jj modrá metalíza
-> maca 10.02.19 18:33:05: ak je to fabricky lak tak najskor na modrej metalize na modrej hladkej a tusim cervena metla... zle odvetranie medzi vrstvami...to iste plati aj pri oprave.
V neposlednom rade to obcas stretavam na autach ktore chodia na umyvarku a setria na oplachu.
Ta chemia je hnus... Sice cisti na paradu ale zerie to neskutocne.
V neposlednom rade to obcas stretavam na autach ktore chodia na umyvarku a setria na oplachu.
Ta chemia je hnus... Sice cisti na paradu ale zerie to neskutocne.
Pánové setkal se někdo s tím, že se loupal bezbarvý lak na metalíze? Myslím O2.
Díky
Díky
-> Milan 136 10.02.19 10:46:22: jasne akosi som riesil O1 alebo G4 tam su aj gulate aj sisate... mam ich doma do slusnu zasobu a menim ich dost casto... na prahoch dostavaju zabrat
-> saskyn2: tam sú väčšie , tieto aj na konci prahu sú N10246001
-> saskyn2 10.02.19 12:49:32: ta je vetsi si myslim
N10226501
ale fakt nevím jestli není větší
ale fakt nevím jestli není větší
-> Milan 136: Nejsou tyhle samý na stahovčce? Nejsem si jistej rozměrem ale od pohledu vypadají stejne, někde ji tu mám kouknu na číslo
-> SO545 10.02.19 10:08:10: Před hranou prahu jsou na O2 šišatý a za hranou je plast podlahy. Tyhle kulatý jsou na koncích prahů z boku třeba.
-> Shader 10.02.19 09:22:28: aj pred hranou a aj za nou.
-> SO545: Ok, podívám se. Ty v prazích jsou přímo někde za spodní hranou?
-> Jarda: Aha, špatně jsem to pochopil. Ta guma je úplně tvrdá a rozpadá se!
-> Jarda: Aha, špatně jsem to pochopil. Ta guma je úplně tvrdá a rozpadá se!
-> Shader 10.02.19 09:06:42: presne todle to dela i v tech prazich... jsem myslel, ze to je otlucene od kaminku, podle prumeru by ti tam urco nejaky sel, poslu Ti, co jsem objednaval ja, nejake jeste mam, ale na odzkouseni jsi daleko

-> Shader 10.02.19 09:06:42: vyber ju vonku a vacsinou je cislo dielu na druhej strane.
Ak nie potom zmeraj priemer dier a bez do skodovky.
Ak nieje dielar tupelo tak to objedna na supu...
Ak takto vyzeraju zaslepky hore tak tie v prahoch uz asi niesu vobec.
Skontroluj aj tie a objednaj tiez.
Ak nie potom zmeraj priemer dier a bez do skodovky.
Ak nieje dielar tupelo tak to objedna na supu...
Ak takto vyzeraju zaslepky hore tak tie v prahoch uz asi niesu vobec.
Skontroluj aj tie a objednaj tiez.
-> Jarda: Já mám na mysli místo uchycení pátých dveří, nahoře u pantů. Na obou krajích kastle jsou nějaké gumové ucpávky.
-> Shader 09.02.19 13:47:39:
ja myslel, ze na tech prazich a zespod se to rozpada od kaminku...

U pátých dveří Octavia II, na straně pantů, na obou krajích jsou nějaké gumové ucpávky. Jsou to ucpávky? Dají se koupit? Mám je už ve stavu rozkladu 

-> Jarda/felda 06.02.19 21:34:47: slo by to- je to jen jednoduchy propojeni, ale takto to funguje, jedine bych se nudil, ale to moc nehrozi, ted i u naftove zacal zlobit jeden zamek a u moji benzinove jen jeden nezlobi :)
-> Fávo forever:
Je to strašný.
Je to strašný.

-> Jarda - zrušená registrace 03.02.19 12:03:25: ta lišta nejde předělat na systém jednotlivých patic ? u passata to tak mám z výroby
-> StepaNoFUN: Nemělo by to chybu :)) mě tato odjela s autem do světa.. 

-> Fávo forever: Možná jo. Podívám se. Několikmiminovskejch samolepek se doma válí. A vzhledem k fóliím na celým autě (a druhý auto bez zadního okna) jsou jaksi k ničemu, tudíž si ani nepamatuju, co žena všechno koupila/dostala. :-D
-> dragon_cb_cz: jak u tech octavek ty plasty praskaji :(, u naftove lista na zhavicky popraskana, ale neprerusena, tam jde o proud a ne vysoke napeti, takze to vyresila izolacka :)
-> dragon_cb_cz: to jo
-> suri: Tak z tý nádobky s aktivním uhlím taky něco benzínových par jít může, ne? Bylo to prosklé na obou koncích. Ale ten smrad byl spíš olejovej, to je fakt.
-> Jarda: Originál byl v Kelly za pětikilo, tak nebylo moc co řešit... jinde byla stejně nebo dráž a před nedávnou dobou otevřeli pobočku v Říčanech, takže i vyzvednutí nebyl problém. Jinak v té nádržce je to dle všeho fakt jen naražený a na druhým konci je ta rychlospojka, takže výměna v pohodě bez nářadí...
Jinak jestli je ok zkontroluješ snadno bych řekl, pokud to bude prasklé, tak to na tom konci půjde volně sundat... Tady to smrdělo hlavně při zastavení, asi když se motorovej prostor přirozeně neodvětrával, tak to topení natáhlo.
-> Jarda: Originál byl v Kelly za pětikilo, tak nebylo moc co řešit... jinde byla stejně nebo dráž a před nedávnou dobou otevřeli pobočku v Říčanech, takže i vyzvednutí nebyl problém. Jinak v té nádržce je to dle všeho fakt jen naražený a na druhým konci je ta rychlospojka, takže výměna v pohodě bez nářadí...
Jinak jestli je ok zkontroluješ snadno bych řekl, pokud to bude prasklé, tak to na tom konci půjde volně sundat... Tady to smrdělo hlavně při zastavení, asi když se motorovej prostor přirozeně neodvětrával, tak to topení natáhlo.
-> dragon_cb_cz 02.02.19 21:37:25: kde jsi ji objednaval? ale me to ted nesmrdi, jen kdyz byly vedra
-> dragon_cb_cz: olejový neviem , benzínový by mohlo
-> suri 01.02.19 14:57:23: Tak dneska vyměněno, uvidím, zda si žena přestaně stěžovat na olejovo-benzínový smrad uvnitř v autě...
Takovou pečenku dělají i kroužky, popř. rozdrobenej píst mezi kroužky.
-> Jarda: Bud ko těsnění se kterým se dlouhodobě jezdí, nebo vysrážená vzdušná vlhkost, nevím. Každopádně se s tím u těhle motorů lze setkat velmi často. Častější výměna oleje to určitě pozitivně ovlivní, to nevyvracím, ale hlavní problém je dle mě jinde.
-> Jarda - zrušená registrace 02.02.19 20:03:37: On myslí vysráženou vzdušnou vlhkost a orosení kondenzace po ohřátí. Ten světlý emulzní šlem se drží nahoře v nejchladnějších místech. Jako určitá pravděpodobnost amožnost tvorby to je,souhlas,ale markanější je zanedbaná údržba. Já auta v rodině mám co jezdí pod 10km tam a zpátky už 20let a zakarbonovaný nejsou,převážně jen díky těm (mým) častý výměnám ..
-> saskyn2: s tou vodou to nechapu... jako pres spalovak nebo, ze tece do oleje? jo kratky trasy tomu davaji zabrat, i u octy nejakou spinu (jezdila kratky trasy a to je naprd) mam a postupne to cistim olejem, ale uz se nechce ani moc za 15tis.km zaspinit
Ja na nastartovani nikdy pod 20-30km nejezdil, to je opravdu vyjimka.
Ja na nastartovani nikdy pod 20-30km nejezdil, to je opravdu vyjimka.
-> MVM: Právě že v době v době svý nej slávy, dneska je to trochu jinde. Proto taky píšu provozní(logicky nějaká šlechtěná leštěnka to mít nebude), nicméně jak říkám, tohle má hodně felicií a mpi fábií, podle mě to není z oleje, ale z toho jak to žere vodu, nebo jak se s tím jezdí krátký cuky a uschne tam šlem. Kamarádka má sedanovu fábii, má to od nova, svědomitě mění olej a vypadá to úplně stejně. Jezdí s tím 5km do práce, těsnění tam má už druhý.
-> King 02.02.19 17:54:49: feldu ne, octu 1.6 aee a 1.9tdi 81kW a tam se to menilo, ve zdase pevnej interval 15tis.km se dodrzoval

-> MVM: tiež som ich pár videl a vždy to bola ruka v ruke s doživotným olejom , na tých iných vergloch ktoré ten olej proste žerú a niektoré motory na litre tak tam sa to trošku aspoň obmení , tu ten filter ani olej nemenil nikto pekne dávno ...
-> saskyn2 02.02.19 18:27:38: To bych netvrdil. Prošlo mi rukama hodně OHVček v době svý nej slávy, a pokud to lidi jednou za rok/dva vyměnili okolo těch 10-15.tis, tak byl vršek relativně čistej bez takovýho tvrdýho karbonu. I ventilový vůle šly bez potíží seřídit,vahadla chodila volně.. Ani to nemuselo mít zázračný olej. "Běžný" je to možná až dneska,kdy na to lidi kašlou,ta auta jsou na odpis a na dojetí .. Smutný je ovšem to,že takhle zakarbonovat dokážou i relativně moderní motory.

-> Jarda: jop-> MVM: neviem čo z toho bude a dokedy to pôjde , ten vrch nemaže vôbec , pár kvapiek kde tu ale inak nič , a očividne nie krátku dobu
To není u 1.3/1.4 nic výjmečnýho, takhle vypadá každý druhý provozní auto. Ale spíš to jsou úsady z toho jak to žere (nebo žralo)vodu, nebo jezdí krátké trasy a ten šlem z oleje se tam takhle usazuje a vysychá a je z toho takovejhle kekl.
-> King 02.02.19 17:54:49: I služební auta by měla jezdit do servisu.
-> Jarda: Mel jsi nekdy sluzebni auto? :-)
-> suri: A pritom tydle motory se daji udrzet naprosto cistounke...
-> suri: Tim hůře pickup, auto očividně dělník do poslední chvíle. Spíš by se hodilo napsat otrok. Takhle vypadá motor po M6A . Ale toto je zlý-zralý za chvíli na očištění sacího koše,pokud už není pozdě a ten motor to tak chudák už dožije.
-> MVM: a ešte pickup , chudák ani nie taký veľký šrot ako by človek čakal ... vrch maže len tak sporadicky sem tam niečo , ventilové vôle tak 2mm , trochu som to poladil , vyškrabal , povysával aby bolo vidno diery na tyčky a uvidíme ... prišlo to po osi 200km tak snáď ešte niečo dá
-> suri 02.02.19 15:57:37: Krásná práce ...Majitelům nasrat do ruk a nepustit k vodě

-> 11mAjA11 02.02.19 13:04:39: To by mohlo fungovat i na zácpu. 

To sem byl já
.
A cisti to i timto zpusobem cely saci trakt za klapkou..

A cisti to i timto zpusobem cely saci trakt za klapkou..
-> King 02.02.19 12:52:52: ne, do toho prikapavani na ochranu ventilu
