Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18277 příspěvků (zobrazeno 10601 až 10650) od 04.01.2015 do 10.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
20:49:26
18.02.2019
Nwkt
Zlatá elektrická ručka 3 3 3
20:48:10
18.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 18.02.19 20:44:55: Jo to vím, tady už jsem několikrát stříkal a rozhýbával, ale je to náladové a mě to už nebaví. Jedeš 10x a nic a pak neujedeš víc jak 10km 8
20:44:55
18.02.2019
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.02.19 20:38:54: zasekne se hřídelka ručky v brzdiči. Mě to naštěstí dělá jen v mraze, tak na to musím myslet. A s každým přezouváním kol to rozhejbávám a stříknu pod gumičku.
20:38:54
18.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
Takže jste měli pravdu s těma brzdama, dneska mě po roce dohnali ty zadní třmeny. Občas se prostě asi přenastaví ručka a nebo zůstane mírně viset a zadní kolo smrdělo po 15km a nedala se na něm udržet ruka.



Takže umí tu někdo komplet oba zadní třmeny i s kotvama? Je třeba ještě něco měnit? Origo či FTE a nebo něco jiného? Ty rozdíly v ceně jsou drastické.
19:52:30
14.02.2019
SO545
-> Jarda/felda 14.02.19 18:43:19: kazda farba na osobakoch a uz aj na dodavkach je pod lakom.



Ale v pripade opravy sa da pouzit klasika.

napr: candy weis sedi v akryle na paradu. na narazniky vyborna volba.



-> palinator 14.02.19 18:53:00: kamarade priznam sa ze netusim aky kod.

Fungujem na kodoch od VW/Audi a tam to ide trosku inac... a aj skoda prebrate odtiene ma aj v kodovani VW... jednu z mala farieb skoda ktore pomatam dodnes je 9102 strieborna a 9910 cierna perlet...tie som lakoval do aleluja...
18:53:05
14.02.2019
suri
-> Jarda/felda: píšem NE
18:53:00
14.02.2019
palinator
-> Jarda/felda:

Píše nemetalíza.



-> SO545:

Myslíš modrá hlubinná 9460?
18:43:19
14.02.2019
Jarda/felda
-> suri 12.02.19 06:57:36: 9 9 metalíza je snad vdycky s lakem
17:27:37
14.02.2019
SO545
-> suri 12.02.19 06:57:36: aj modra tmava cislo z hlavy nedam na O1 sla dole hlavne zo strechy a kapoty...

fabrika kde co poserie a ocakava sa naprava v servise... jasne ze zaruku preberame na seba...



a ze toho zmrsia ani nehovorim...
06:57:36
12.02.2019
suri
-> SO545: hlavne sa teda lúpala tá modrá nemetalíza , aj tak to každý potom prelakuje klasicky bez laku a je to dobre , zbytočné komplikácie
06:55:56
12.02.2019
bouchy
-> maca: Nemyslím, že by to muselo být způsobeno špatným odvětráním, spíš špatnou technologií nebo složením laku. Lak připomínal plátky tenké ohebné folie, tak by asi vypadat neměl, soudě podle toho, jaká je práce odrbat lak se starší škodovky.
20:24:47
11.02.2019
maca
-> bouchy: mam právě kapotu a střechu no :(
15:20:39
11.02.2019
bouchy
-> maca: Jo setkal. Ne teda na OII ale FII první ročník. Prostě to posrali ve výrobě. Začalo to na kapotě (zřejmě kamínky apod) a pak se přidala střecha, kterážto nejprve popraskla ve žlábcích (chyba z výroby), pod trhlinu se dostala voda, sůl a wapka dílo dokonala. Doufám, že to lakýra dá dokupy, společně s milionem dalších ďubek a drápanců. Preferuju ruční mytí, hoodně vody, dokonce to dostávalo i vosk. Nepopírám, že to myju v teple (v horku se nedá) na slunci.
15:07:39
11.02.2019
maca
-> SO545: jj modrá metalíza
20:18:27
10.02.2019
SO545
-> maca 10.02.19 18:33:05: ak je to fabricky lak tak najskor na modrej metalize na modrej hladkej a tusim cervena metla... zle odvetranie medzi vrstvami...to iste plati aj pri oprave.

V neposlednom rade to obcas stretavam na autach ktore chodia na umyvarku a setria na oplachu.

Ta chemia je hnus... Sice cisti na paradu ale zerie to neskutocne.
18:33:05
10.02.2019
maca
Pánové setkal se někdo s tím, že se loupal bezbarvý lak na metalíze? Myslím O2.

Díky
17:23:14
10.02.2019
SO545
-> Milan 136 10.02.19 10:46:22: jasne akosi som riesil O1 alebo G4 tam su aj gulate aj sisate... mam ich doma do slusnu zasobu a menim ich dost casto... na prahoch dostavaju zabrat
13:45:39
10.02.2019
suri
-> saskyn2: tam sú väčšie , tieto aj na konci prahu sú N10246001
13:20:02
10.02.2019
Milan 136
-> saskyn2 10.02.19 12:49:32: ta je vetsi si myslim
12:49:32
10.02.2019
saskyn2
N10226501

ale fakt nevím jestli není větší
12:46:02
10.02.2019
saskyn2
-> Milan 136: Nejsou tyhle samý na stahovčce? Nejsem si jistej rozměrem ale od pohledu vypadají stejne, někde ji tu mám kouknu na číslo
10:46:22
10.02.2019
Milan 136
-> SO545 10.02.19 10:08:10: Před hranou prahu jsou na O2 šišatý a za hranou je plast podlahy. Tyhle kulatý jsou na koncích prahů z boku třeba.
10:08:10
10.02.2019
SO545
-> Shader 10.02.19 09:22:28: aj pred hranou a aj za nou.
09:22:28
10.02.2019
Shader
-> SO545: Ok, podívám se. Ty v prazích jsou přímo někde za spodní hranou?



-> Jarda: Aha, špatně jsem to pochopil. Ta guma je úplně tvrdá a rozpadá se!
09:13:19
10.02.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Shader 10.02.19 09:06:42: presne todle to dela i v tech prazich... jsem myslel, ze to je otlucene od kaminku, podle prumeru by ti tam urco nejaky sel, poslu Ti, co jsem objednaval ja, nejake jeste mam, ale na odzkouseni jsi daleko7
09:12:49
10.02.2019
SO545
-> Shader 10.02.19 09:06:42: vyber ju vonku a vacsinou je cislo dielu na druhej strane.

Ak nie potom zmeraj priemer dier a bez do skodovky.

Ak nieje dielar tupelo tak to objedna na supu...



Ak takto vyzeraju zaslepky hore tak tie v prahoch uz asi niesu vobec.

Skontroluj aj tie a objednaj tiez.
09:06:42
10.02.2019
Shader
-> Jarda: Já mám na mysli místo uchycení pátých dveří, nahoře u pantů. Na obou krajích kastle jsou nějaké gumové ucpávky.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Shader vložen 10.02.2019 09:06:42
09:01:09
10.02.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Shader 09.02.19 13:47:39: 9 ja myslel, ze na tech prazich a zespod se to rozpada od kaminku...
13:47:39
09.02.2019
Shader
U pátých dveří Octavia II, na straně pantů, na obou krajích jsou nějaké gumové ucpávky. Jsou to ucpávky? Dají se koupit? Mám je už ve stavu rozkladu 3
20:22:05
07.02.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 06.02.19 21:34:47: slo by to- je to jen jednoduchy propojeni, ale takto to funguje, jedine bych se nudil, ale to moc nehrozi, ted i u naftove zacal zlobit jeden zamek a u moji benzinove jen jeden nezlobi :)
09:25:39
07.02.2019
palinator
-> Fávo forever:

Je to strašný. 3
21:34:47
06.02.2019
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 03.02.19 12:03:25: ta lišta nejde předělat na systém jednotlivých patic ? u passata to tak mám z výroby
21:14:46
06.02.2019
Fávo forever
-> StepaNoFUN: Nemělo by to chybu :)) mě tato odjela s autem do světa.. 8
21:13:53
06.02.2019
StepaNoFUN
-> Fávo forever: Možná jo. Podívám se. Několikmiminovskejch samolepek se doma válí. A vzhledem k fóliím na celým autě (a druhý auto bez zadního okna) jsou jaksi k ničemu, tudíž si ani nepamatuju, co žena všechno koupila/dostala. :-D
21:10:41
06.02.2019
Fávo forever
Nemá někdo z Vás doma tuto samolepku? 6
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Fávo forever vložen 06.02.2019 21:10:41
12:03:25
03.02.2019
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: jak u tech octavek ty plasty praskaji :(, u naftove lista na zhavicky popraskana, ale neprerusena, tam jde o proud a ne vysoke napeti, takze to vyresila izolacka :)
upraveno 1x, naposled 03.02.2019 12:25:17
11:57:22
03.02.2019
suri
-> dragon_cb_cz: to jo
11:54:58
03.02.2019
dragon_cb_cz
-> suri: Tak z tý nádobky s aktivním uhlím taky něco benzínových par jít může, ne? Bylo to prosklé na obou koncích. Ale ten smrad byl spíš olejovej, to je fakt.



-> Jarda: Originál byl v Kelly za pětikilo, tak nebylo moc co řešit... jinde byla stejně nebo dráž a před nedávnou dobou otevřeli pobočku v Říčanech, takže i vyzvednutí nebyl problém. Jinak v té nádržce je to dle všeho fakt jen naražený a na druhým konci je ta rychlospojka, takže výměna v pohodě bez nářadí...



Jinak jestli je ok zkontroluješ snadno bych řekl, pokud to bude prasklé, tak to na tom konci půjde volně sundat... Tady to smrdělo hlavně při zastavení, asi když se motorovej prostor přirozeně neodvětrával, tak to topení natáhlo.
upraveno 2x, naposled 03.02.2019 11:57:46
10:57:46
03.02.2019
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 02.02.19 21:37:25: kde jsi ji objednaval? ale me to ted nesmrdi, jen kdyz byly vedra
07:20:18
03.02.2019
suri
-> dragon_cb_cz: olejový neviem , benzínový by mohlo
21:37:25
02.02.2019
dragon_cb_cz
-> suri 01.02.19 14:57:23: Tak dneska vyměněno, uvidím, zda si žena přestaně stěžovat na olejovo-benzínový smrad uvnitř v autě...
20:59:44
02.02.2019
Jirik_Tuňák1983
Takovou pečenku dělají i kroužky, popř. rozdrobenej píst mezi kroužky.
upraveno 1x, naposled 02.02.2019 21:00:28
20:50:26
02.02.2019
saskyn2
-> Jarda: Bud ko těsnění se kterým se dlouhodobě jezdí, nebo vysrážená vzdušná vlhkost, nevím. Každopádně se s tím u těhle motorů lze setkat velmi často. Častější výměna oleje to určitě pozitivně ovlivní, to nevyvracím, ale hlavní problém je dle mě jinde.
20:21:28
02.02.2019
MVM
-> Jarda - zrušená registrace 02.02.19 20:03:37: On myslí vysráženou vzdušnou vlhkost a orosení kondenzace po ohřátí. Ten světlý emulzní šlem se drží nahoře v nejchladnějších místech. Jako určitá pravděpodobnost amožnost tvorby to je,souhlas,ale markanější je zanedbaná údržba. Já auta v rodině mám co jezdí pod 10km tam a zpátky už 20let a zakarbonovaný nejsou,převážně jen díky těm (mým) častý výměnám ..
20:03:37
02.02.2019
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2: s tou vodou to nechapu... jako pres spalovak nebo, ze tece do oleje? jo kratky trasy tomu davaji zabrat, i u octy nejakou spinu (jezdila kratky trasy a to je naprd) mam a postupne to cistim olejem, ale uz se nechce ani moc za 15tis.km zaspinit

Ja na nastartovani nikdy pod 20-30km nejezdil, to je opravdu vyjimka.
19:54:20
02.02.2019
saskyn2
-> MVM: Právě že v době v době svý nej slávy, dneska je to trochu jinde. Proto taky píšu provozní(logicky nějaká šlechtěná leštěnka to mít nebude), nicméně jak říkám, tohle má hodně felicií a mpi fábií, podle mě to není z oleje, ale z toho jak to žere vodu, nebo jak se s tím jezdí krátký cuky a uschne tam šlem. Kamarádka má sedanovu fábii, má to od nova, svědomitě mění olej a vypadá to úplně stejně. Jezdí s tím 5km do práce, těsnění tam má už druhý.
upraveno 1x, naposled 02.02.2019 20:01:59
18:52:52
02.02.2019
Jarda - zrušená registrace
-> King 02.02.19 17:54:49: feldu ne, octu 1.6 aee a 1.9tdi 81kW a tam se to menilo, ve zdase pevnej interval 15tis.km se dodrzoval4
18:46:35
02.02.2019
suri
-> MVM: tiež som ich pár videl a vždy to bola ruka v ruke s doživotným olejom , na tých iných vergloch ktoré ten olej proste žerú a niektoré motory na litre tak tam sa to trošku aspoň obmení , tu ten filter ani olej nemenil nikto pekne dávno ...
18:37:37
02.02.2019
MVM
-> saskyn2 02.02.19 18:27:38: To bych netvrdil. Prošlo mi rukama hodně OHVček v době svý nej slávy, a pokud to lidi jednou za rok/dva vyměnili okolo těch 10-15.tis, tak byl vršek relativně čistej bez takovýho tvrdýho karbonu. I ventilový vůle šly bez potíží seřídit,vahadla chodila volně.. Ani to nemuselo mít zázračný olej. "Běžný" je to možná až dneska,kdy na to lidi kašlou,ta auta jsou na odpis a na dojetí .. Smutný je ovšem to,že takhle zakarbonovat dokážou i relativně moderní motory.8
18:28:03
02.02.2019
suri
-> Jarda: jop-> MVM: neviem čo z toho bude a dokedy to pôjde , ten vrch nemaže vôbec , pár kvapiek kde tu ale inak nič , a očividne nie krátku dobu
Extreme Tyres