Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18250 příspěvků (zobrazeno 10701 až 10750) od 04.01.2015 do 25.04.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
19:42:29
31.01.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 31.01.19 19:28:48: Při regeneraci smrdí skoro stejně moje CR i kolegyně Golf a nic příjemnýho na čuchání to tedy není. Úplně ohřaté auto je v podstatě bez zápachu i když vrazím nos do výfuku, jen horký vzduch, možná trochu ocásek, ale není nepříjemný, ať nežeru. Benzíny nejsou cítit vůbec, ale u turbáka je to na sežehnutí kníra a chlupů v nose.
19:28:48
31.01.2019
Syny
-> Milan 136: A nemuze to byt teoreticky prave tim, ze spaliny jsou ocisteny o ty pevny saze a tak jsou cejtit jinak? Nevim, jen mi to tak napadlo 3
19:25:11
31.01.2019
Milan 136
-> venni 31.01.19 17:46:03: občas zajedu s nějakou dvojkou CR na dílnu a smrdí to hrozně. Nevím, jestli třeba nafta?
17:46:03
31.01.2019
venni
-> saskyn2 30.01.19 21:27:56: já už to pozoruju delší dobu ,že ty 2,0 pd i cr prostě smrdí hlavne kdyz to treba regeneruje ikdyž dpf jsou v cajku.Tuhle jsem se bavil s jednim docela sikovnym klukem z autorizáku a rekl mi,ze to pozoruje stejně,ale duvod netuší.
17:44:08
31.01.2019
castrol
-> suri: no vidis zajtra tam idem tak to skusim1
17:24:39
31.01.2019
suri
-> Jarda: to isté 205/55-> castrol: v tej cene si prídi vziať , alebo podpichni svojho dealera nech ti ich objedná v marketingovej akcii , je to ich nákupná cena ... nech si dá 5eur na kus a môžete byť spokojný
16:35:25
31.01.2019
castrol
-> suri 31.01.19 12:32:51: cena fajn, len ich sem dostat
16:13:05
31.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> suri 31.01.19 15:53:17: A jaky to mas rozmer, prijde mi tam vic gumy, nez co mam ja r16 - 205/55
15:53:17
31.01.2019
suri
-> Jarda: uvidíme čo spraví ten prechod z 15-16
15:31:19
31.01.2019
Jarda - zrušená registrace
13:39:34
31.01.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: na aute sú pekné
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 31.01.2019 13:39:34
13:01:55
31.01.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 31.01.19 08:23:49: -> suri 31.01.19 12:32:51: Úplně fešáci to zrovna nejsou. 1
12:32:51
31.01.2019
suri
-> castrol: 6V0071495B FM9 tieto biele najlacnejšie , 67 bez DPH
12:20:12
31.01.2019
castrol
-> suri: nejake lacne r15 mi zozen 1
09:38:30
31.01.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: aj na to príde
09:25:35
31.01.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 31.01.19 09:19:30: Stejně bych nafťáky zakázal. 3
09:19:30
31.01.2019
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 30.01.19 14:45:34:
Když chčije nafta po motoru, tak je to cítit pouze a jen naftou, jako když čichneš ke kanystru. Žádnou přepáleninou. V mašině jsem viděl chcát naftu tak, že z toho bylo na stanovišti kouřmo - chybělo asi málo k tomu, aby to chytlo. Žádná přepálenina z toho cejtit nebyla, jen syrová nafta.
08:23:49
31.01.2019
suri
-> Milan 136: Zase som neodolal , dúfam že to ten môj vergel potiahne :D
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 31.01.2019 08:23:49
22:04:45
30.01.2019
Shader
-> Jirik_Tuňák1983: Venku.
22:00:06
30.01.2019
Jirik_Tuňák1983
A to ho cítíte uvnitř a nebo venku vedle vozu?
21:44:07
30.01.2019
Shader
-> m8rinek: Taky mám OII RS 2,0TDi/PD nájezd 234tis. Ten smrad občas taky cítím a občas to i na volnoběh zaškobrtne. Při 190tis byly měněny vstřiky. Zmíněné jevy se objevují jen zřídka.
21:27:56
30.01.2019
saskyn2
Některý tyhle BMN/BMR 125kw smrděj. Je to fakt hroznej smrad, takovej štiplavej pálivej, když to člověk čuchá dýl tak z toho bolí hlava. Ale nevim proč to dělá.
Zaskobrtnutí na volnoběh dělají podfukující vstřiky, načíst kanál 013, je to tam krásně vidět.A pozná se to i podle totál zasranýho palivovýho filtru od spalin, který jdou do nafty.
15:04:57
30.01.2019
amksmb
Podle me mysli ze to cpi sciplave z vyfuku. Jestli sem to ja tedy z popisu pochopil OK.
14:45:34
30.01.2019
Jirik_Tuňák1983
-> m8rinek 30.01.19 11:48:49: A když to rozdekluješ zhůry, je tam něco okolo vstřiků nebo vedení nafty? Není tam nikde nic od sazí okolo paroží? Smrdí to jako spaliny a nebo jako nespálená nafta, nebo nespálená nafta, která se třeba peče na hlavě? Smrdí to za studena a nebo až poté co se auto zahřeje delší jízdou? Okolo katalyzátoru a DPF je čisto? Nic dalšího mi asi nenapadá, ale to jsou věci, které jsem si zjišťoval před koupí první nafty v životě. 3
14:30:32
30.01.2019
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Tak pokud dovnitř smrad neleze a neparkujete třeba v garáži, tak asi cajk... My třeba parkujeme u domu ve společnej garáži a o dvě místa od nás maj nějakej starší 5er v naftě. A tam když vidíme, že jdou k autu a budou odjíždět, tak se pakujeme z garáže co nejrychleji, protože to je docela peklo, zvlášť teď v zimě. Naštěstí moc často nejezdí, protože ty oblaka tam jsou pak ještě X minut potom...
13:16:34
30.01.2019
bouchy
-> m8rinek: Tatru bych nehanil, co se týká opravdových jedů s svinstev, tak menší/hůř vidtelný = horší. Jestli má ojnice vliv na smrad, tak celkem logicky i na emise (teď myslím, to co leze z výfuku, ne ten domek, kde to nakonec udělá každý; mimoto, co "smrdí", nemusí být předmětem zkoumání na ME). Mužeš tam zajet to nechat orientačně změřit (dříve bez nálepky) a podle toho hledat. To někdy ušetří dost večerů strávených na fórech. Nafta spálená náklaďákem kdysi jakože voněla, dnes už obecně dost smrdí a jde to dost do extrému. Na to by se měli zaměřit, ne na lapače otěru z brzd.
13:08:50
30.01.2019
m8rinek
jinak auto má najeto 237tkm a podle servisky ve 2015 při 180tkm měněny vstřikovače...
12:57:18
30.01.2019
m8rinek
-> dragon_cb_cz: hele zas tak bych to nezveličoval. Díťe v autě nejezdí 24h denně a na volnoběh to stát nenechávám kvůli níže zmíněnému. Dovnitř to nesrdí a prcek má moc krátký nohy, aby už lítal okolo auta. Projede-li kolem tebe na procházce s kočátem Tatra tak má asi horší prostředí...
12:52:37
30.01.2019
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Což emise, ale prcka v tom vozíte, ne?
12:51:51
30.01.2019
m8rinek
-> amksmb: tady to taky normálně funguje, startuje, jede výkon to má...

historie asi taková že první_majitel_panic_neměc ký_farář_cesty_z_kostela_n a_faru... Néé auto je pěkný, ale tohle mě sere :))). Respektive by mě to ani tak nesralo, ale to přece nemůže dát emise :D:D:D.
12:44:39
30.01.2019
amksmb
Muzou to byt ty vstriky nebo nakopana ojnice taky, zalezi jak moc to auto znas (historii), zmerit tlaky a mrknout pripadne na davky (korekce).
Kamosovi to takto delal GV PD (nezakopaval) jen strasne smrdel, mel ojnici do "S"ka ale auto normalne jelo a melo i vykon, starty OK.
upraveno 1x, naposled 30.01.2019 12:45:52
12:04:56
30.01.2019
saskyn2
-> m8rinek: Nepravidelné zaškobrtnutí bývají zpravidla podfukující(těsnění)vstři ky
12:03:23
30.01.2019
Jarda/felda
-> m8rinek 30.01.19 11:48:49: tenhle hnusně štípavej smrad mi způsoboval katalyzátor kterej tam nebyl 3 3 a možná měl svuj podíl viny i odpojený EGR 3 3
11:48:49
30.01.2019
m8rinek
Takovej hloupej dotaz. Naše O2RS 2,0TDi 125kW 2007 smrdí jako cikánský hračky :))). DPF podle toho že proběhla regenerace je přítomno, spotřeba normální reálná se shoduje s počítačovou. Přesto auto při stání na místě štiplavě smrdí po naftě plus volnoběh provází nepravidelné zaškobrnutí. Co je ucpané, nefunkční či jednoduše v řiti? :D
upraveno 1x, naposled 30.01.2019 13:09:29
07:28:02
28.01.2019
suri
-> MVM: ja som toto zažil len okrajovo , ale objímky boli iné-> palinator: jedna vec je na čom to vyšlo z fabriky a druhá vec je čo tam je po piatom majiteľovi a 15 rokoch od roku výroby ... na fabiach sa tie stabilizátory menili celkom často a dalo sa čo bolo , nikto neriešil priemer 1-2mm hore dole , a k tomu zodpovedajúce gumy
upraveno 1x, naposled 28.01.2019 07:28:26
06:30:57
28.01.2019
bouchy
-> palinator: Například kdy? Holt nejsem z těch želé, co měněj názor, jak je zrovna potřeba - a že jich pár znám. No to je jedno. Dosud jsem (těch pár věcí) na netu vybíral dle těchhle seznamů, když jsem si to chtěl ověřit, šel jsem do jinýho shopu (zjevně patřícího někomu jinýmu, což není tak snadný jak by se mohlo zdát). A no problem. Na druhou stranu bych byl klidnější si to vyndat a přeměřit, ovšem člověk pak musí mít 2 auta, není to p'n'p.
-> Shader: Trochu off, mě dost zarazilo, že snad od počátku maj OIII RS TDI jen jeden tlumič výfuku (TSI do posl. FL dva) a dvě naoko koncovky.
00:12:30
28.01.2019
palinator
-> Jarda - zrušená registrace 27.01.19 19:43:12:
Hele mě na SB stabiku na 66kW TDI taky objednávali něco co tam mělo bejt a prej tam mám stabik větší. 3 Snad 23mm říkali.
21:51:04
27.01.2019
MVM
-> suri 27.01.19 21:39:33: Je to možný, přece jenom už si nepamatuju co všechno se bralo na zakázku,možná že i ty objímky. Ženský ve skladu už to dávaly hned automaticky všechno.
21:39:33
27.01.2019
suri
-> MVM: tak lebo sa tam mala meniť aj objímka za tú čo už má drážku , potom to ide v pohode

origo gumy fungujú a neboli nikdy problémy až do Rapida, teraz väčšina vrzga a gumy sa menia na záruku a je pokoj , prípadne posledná novinka sa menia celý stabilizátor , nový už má gumy navulkanizované ale ktovie koľko to vydrží , takto od pohľadu tomu chýba k nesmrteľnému riešeniu OII ešte daleko
21:37:11
27.01.2019
MVM
-> Jarda: Vzpomínám, že když se ve škodovce fasovaly gumy stabíku na Oct1, tak byly těsný jako prase a ještě se k tomu vždycky brali dvě delší osmičky šroubky. I tak to tam šlo fakt natěsno 3
21:28:39
27.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> suri 27.01.19 19:55:41: jj, diky, myslel jsem si... kamos, co ma servis, tak rikal, ze pokazdy prijde neco jinyho a casto, ze stabik obaluje kobercovkou, tak toho jsem se chtel vyvarovat4
20:31:55
27.01.2019
Shader
Jak jsou na tom motory 2.0TDi/135kW škoda octavia III RS? Jedná se o spolehlivé agregáty, je u nich nějaký problém?
19:55:41
27.01.2019
suri
-> Jarda: 17 a podla vin sa to da pekne kuknut
19:43:12
27.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 27.01.19 10:51:16: jj, ted jeste resim jaky SB stabiku na tu moji 1.8T, stabik mam 19, ale SB jsou 17 a 19, tak ktere dat, abych tam ty 17 dostal a naopak aby nebyly 19 skoro jak pred vymenou :)
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 27.01.2019 19:43:12
19:03:41
27.01.2019
dragon_cb_cz
-> palinator 27.01.19 10:48:47: Ten začátek naprosto podepisuju... už kolikrát mě svrběly prsty, ale radši jsem se držel zpátky, protože by to bylo akorát připsáno na seznam mých sluníčkářských hříchů a nemělo by to ten efekt 3
10:51:16
27.01.2019
palinator
-> Jarda:
Já jsem před demontáží nechal motor běžet. Dost to pomůže. 4 U dieselu je fajn, že to můžeš případně ohřívat znova, když to nepomůže, protože na rozdíl od benzíňáku s cívkama nemusíš nic zpátky zapojovat.
10:48:47
27.01.2019
palinator
-> Jarda/felda:
Mám asi nějakou jinou Etku.

-> bouchy:
V poslední době mě docela udivuje, jak si seš schopnej stát si za svejma napsanejma blbostma, kterejm očividně nerozumíš, i když tě na tu blbost ostatní upozorňujou. PD žhavky pokud se nepletu, tak žhavěj vyšším výkonem než původní - doba žhavení je kratší. Dokonce jsou u PD montážně záměnný dle zkušeností na Dieselpoweru.
E: těm "katalogům", co maj eshopy, se v žádným případě nedá věřit. Těch filtrů, co se mi nevešly do auta, nebo nevhodnejch drážkovejch řemenů mám už několik. Ani ETKA není vždy 100%. Ideální je nejdřiv zjistit, co tam je a pak objednávat.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 27.01.2019 10:48:47
upraveno 1x, naposled 27.01.2019 10:54:40
18:50:42
26.01.2019
Chali
-> Jarda: Povoluj je na prohřátým motoru,jde to líp.
upraveno 1x, naposled 26.01.2019 18:53:01
18:16:47
26.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> bouchy 26.01.19 14:15:30: ta je taky 92, na 99% tam snad bude, co pise -> Jarda/felda 26.01.19 15:52:22: tak ty objednam, no demontaze se fakt bojim... a mazal jsem to vzdycky grafitkou, ale k lambde jsem jednou dostal trosicku nejake Cu pasty, to by mozna bylo lepsi
15:52:22
26.01.2019
Jarda/felda
-> Jarda: podle etky do 2004 ATD by měla být n 105 792 02 (beru) nebo n 105 792 01 (bosch) 1
Extreme Tyres