skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> saskyn2: že jo 

-> suri 19.10.18 22:36:25: konečně někdo kdo má normální brzdy

-> Syny: je to zrejme otrasové , tri minúty ho necháš bez pohybu a vypne baterku
-> suri: A aktivujes to predpokladam tak, ze neco zmacknes, takze "vyhoda" bezklickovyho odemykani je ta tam...
-> Nwkt: pri 90s nečinnosti to odpojí batériu v kľúči takže nevysiela a nevieš zosilniť signál a otvoriť auto ako tu kedysi prebehlo vo videu
-> suri: Co to je za kravinu?
-> vhml 19.10.18 08:22:50: ale tak na RS to bylo na vsech nebo ne? Vim, ze mi o tom kdysi nekdo rikal v Doxech
I tady neni ten spodni sroubek, ale mista to teda zabere... www.novinky.cz/clanek/sko da-octavia-rs-za-volantem- prvni-a-posledni-generace- 273119
I tady neni ten spodni sroubek, ale mista to teda zabere... www.novinky.cz/clanek/sko da-octavia-rs-za-volantem- prvni-a-posledni-generace- 273119
-> Jarda - zrušená registrace 19.10.18 07:45:41: to je skvělý. Hlavně když chceš odvézt nějakou bednu a ona se tam kvůli tomu nevejde 

Ma todle nejaky vyznam? auto.bazos.cz/inzerat/...
/vzpery-kufru-octavia-RS.p
hp a slo by to vlastne na 4x4, kde je kvuli naprave nejak upravena zedni cast podlahy
Rovnáky na ohybáky

-> vhml: Opel to má bežne vzadu na spodu , tyčka 10cm a závažie ...
-> Jarda - zrušená registrace 18.10.18 10:24:29: na poloose to pochopím, to se točí. Ale na třmen? 

Ja se divil, jakej byl rozdil, kdyz se na dlouhou poloosu u fava dalo zavazi...
-> vhml: závažia na predné strmene , píska to pri zohriatí a vytočení , pri pomalej jazde, kokotský zvuk
-> suri 18.10.18 09:15:53: copa že to je?
-> Pavel P@nkáč: S "velkejma" brzdama taky problém nemám. Mám tam teda tvrdý silenty a 30tis./2roky zatím bez problémů. Kotouče Zimmerman, desky origo.
-> Jarda: 1,8t má větší brzdy...ty na to tolik netrpí...na některých oktávkách to je ok ale když se to opakuje viz článek.
-> Jarda - zrušená registrace 16.10.18 20:58:18: Když jsem měl potrhaný silenty, tak brzdy kopaly. Daly se tvrdý z Cupry a kopání přestalo bez rovnání kotoučů. Nechápal jsem
-> Pavel P@nkáč 16.10.18 19:16:23: taky uz jsem se tu na to ptal a nejak se mi tomu nechce verit, ja mam po 175tis.km vse na naprave puvodni - mimo desticek a kotoucu a nic mi nekope, ale je fakt, ze na naftove to po vymene loziska kopat prestalo, jenze ta ma 315tis.km a mozna realne jeste vic (loziska puvodni) druhe taky budu muset udelat, uz se ozyva v zatackach, ale todle ridicovo uplne drncelo
-> Pavel P@nkáč: podívám se dík
-> Pavel P@nkáč: na nápravě je vše nove při vyměne kotouču...
.. časem možná?? Ale měnit kotouče každych 10 tis? to je moc...
.. časem možná?? Ale měnit kotouče každych 10 tis? to je moc...
-> rakosnicek: na octavii 1 se zvlní asi všechno časem, doporučují vyměnit snad skoro vše na napravě, potom by to mělo vydržet, vygoogli si to uvidíš...
Ahoj mužete mi poradit jakou značku předních kotouču mám dát na octavii 1.9 TDI 66KW?? použil jsem značku Optimal.. Ale kotouče se po cca 10 tis km zvlnily...díky
-> Milan 136 13.10.18 19:32:44: no chudobna oblast kde zijem asi zapricinila ze som to bud nevidel alebo prehliadol
fabca je tu pre plebs
fabca je tu pre plebs

-> Milan 136: Mam, jen ze zajimavosti 

-> Jarda/felda: vidis a ja som ich nechcel a mam 

-> Syny 13.10.18 20:35:10: Materiálově tak 7000 za předozadní a 3500 za sadu na dodělání předku
-> Syny 13.10.18 20:35:10: nemas?
-> Nwkt 13.10.18 13:11:18: Kolik to tam vychazi?
a já ted budu za barbara když jsem senzory na autě odpojil




-> SO545 13.10.18 19:19:46: ale měla
-> suri 13.10.18 13:12:56: origo jednotkova fabia ani nemala...aspon co a viem.
na staru A6 sa doplacalo tusim 60000korun ... to bola ina paka.
META je fajn obcas ich lakujem aj ich drziaky su celkom slusne spracovane.
na staru A6 sa doplacalo tusim 60000korun ... to bola ina paka.
META je fajn obcas ich lakujem aj ich drziaky su celkom slusne spracovane.
-> Nwkt: Mety , aspoň jednotka pasuje na origo úchyty , porobil som to pekne nech to vyzerá, mám ich už vyskúšané ... origo ani neviem aké boli
-> suri 13.10.18 13:05:08: Origo? To se vyplatí? Dyť to musí zdvojnásobit cenu auta. Už u B6 lidi píčujou, že origo jsou drahý jak prase
-> saskyn2 11.10.18 19:32:15: To není o věku a ani o designu jako takovým... prostě mi přijde, že to nějak nepasuje do sebe. V porovnání se Saabem je to tak půl na půl - u VW mi přijde, že provedení jednotlivých prvků jako takových je lepší, ale míň to sedí opticky dohromady. Kvalita zpracování je u koncernu určitě lepší, o tom žádná.
-> doking: -> Jarda: To není jen o oktě, to jsou všechny koncernový auta z tý doby - včetně toho W8 pásovce. Prostě jako kdyby palubku a prvky který pak do ní osadí designovali úplně jiný lidi (což je teda asi i klidně možný, ale člověk by čekal, že se spolu domluví). Novější koncernový auta mi v tomhle směru přijdou podstatně víc sladěný, ale zase minimálně opticky ty materiály vypadají hůř/laciněji.
-> doking: -> Jarda: To není jen o oktě, to jsou všechny koncernový auta z tý doby - včetně toho W8 pásovce. Prostě jako kdyby palubku a prvky který pak do ní osadí designovali úplně jiný lidi (což je teda asi i klidně možný, ale člověk by čekal, že se spolu domluví). Novější koncernový auta mi v tomhle směru přijdou podstatně víc sladěný, ale zase minimálně opticky ty materiály vypadají hůř/laciněji.
-> dragon_cb_cz: Je asi tedy dobré upřesnit,jestli interiér před faceliftem nebo až po, v předface jsem vlastně nikdy neseděl a vím,že je kritizovanej a i divně vypadá :-) ve face jezdím 16 let a jsem na to zvyklej a ten introš mi přijde prostě normální obyčejnej, spíš se vždycky z děsím,když se náhodou ocitnu v Renaultu,Peugeotu,Fordu,D
odge caravan.Tak se vždycky zděsím,jsem zaskočen víceméně a řeknu si zlatej Škodováckej introš,mě to stačí. Nejsou tam prostě žádný pitchoviny,co by člověka nějak rušily,většina tlačítek a ovládacích prvků stejná napříč koncernem...
-> dragon_cb_cz 11.10.18 10:49:38: to si myslim o predface, proto bych ji nechtel... ale fl je skok, vim jaka to byla zmena, kdyz jsem kdysi presedl ve Zdase do fl, felda ma modernejsi a hezci intros, nez predface octa :)

-> suri 11.10.18 07:42:09: JJ, sup1 je snad ještě horší. Slovo parník to naprosto vystihuje. Kolega tomu říká český citroen 
-> dragon_cb_cz: Tak musíš to brát že to je 20 let starý, tak ten věk na tom je prostě vidět, ale tvůj saab na tom není o moc líp, spíš bych řekl o dost hůř
Fokos je něco úplně jinýho, ten introš je takovej pokus o modernu co se zvrtnul v nevkus

-> dragon_cb_cz: Tak musíš to brát že to je 20 let starý, tak ten věk na tom je prostě vidět, ale tvůj saab na tom není o moc líp, spíš bych řekl o dost hůř


-> doking: Focus je tragédie, o tom žádná
Nevim jak to popsat, přijde mi, že ty věci na sebe nějak "nenavazujou", jako kdyby to bylo poslepovaný z více různých aut...

-> dragon_cb_cz: V čem se Ti osobně uvnitř nelíbí, já nevim,mě osobně ta obyčejnost,jednoduchost toho interiéru prostě přišla hezká,nevím narozdíl třeba od Focuse,nemám prostě rád kulatý interiéry,všelijaký rádoby chromový stříbřenkový rámečky a pod :-)